Netjes hoor, jammer dat je op de reservelijst nu staatquote:Op maandag 7 januari 2008 08:33 schreef SnuggLe het volgende:
Ik had hier volgensmij al wel eens wat geschreven over een sporttest die ik zou hebben. Gisteren dus gehad. Test met goed gevolg afgerond... Hardlooponderdelen waren Coopertest (begonnen we me, norm van 2600 meter, ik liep er 2900 op mijn gemakkie) en als allerlaatste van de dag na alle andere onderdelen de 4km (norm was 21 minuten, ik liep 17:48 op een heuvelachtig parcours).
Dus over de test zeer tevreden.
Maar over de loting daarna nietSta nu 12e op de reservelijst. Kl*te.
Die schoenen heb ik nu net een maandje en heb ze eerst redelijk rustig ingelopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:04 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook omdat het begon nadat ik net nieuwe schoenen had. Maar na de lange rustperiode loop ik nu pijnvrij op die schoenen maar het kan nooit kwaad ze mee te nemen. Had er bij mij mogelijk wel mee te maken want ben gelijk lange duurlopen gaan doen op die nieuwe schoenen en dat wordt niet aangeraden. Je kan beter de rust wel nemen anders kan de onsteking niet genezen en kan je de CPC sowieso gedag zeggen.
[..]
Hoog tempo is lopen is helemaal niet goed bij een lopersknie. Het is een ontsteking van de pees die langs je knie loopt waar de pees langs een stukje bot schuurt. Des te sneller je loopt des te meer het schuurt en irriteert waardoor het sneller pijn gaat doen. Alleen met een stuk rustiger aandoen kan de onsteking genezen.
Nike Triax Speed 10 of Nike Triax Speed 50. Anders misschien een Casio. Ik heb zelfs de Nike Triax Speed 100, het bandje ging na een jaar kapot, maar omdat ik nog garantie had kreeg ik gewoon weer een nieuwe. Nu moet ik wel zeggen dat ik dit horloge ook dagelijks gebruikquote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef Gelderland het volgende:
ik heb een nieuw sporthorloge nodig, die ik tijdens het hardlopen gebruikIemand nog een leuke tip voor iets in de aanbieding ofzo? max 50-60 euro ofzo!
Gezellig!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:55 schreef FJD het volgende:
Oeh CPC, mooie aanloop voor de marathon
Bruggenloop, CPC, Rotterdam
Hier precies hetzelfde aan de buitenkant van m'n enkel. Moet ook echt iets mis mee zijn, want het wordt niet minder als ik lekker op gang ben. Maar genoeg rust houden tussen het lopen door (2 dagen) en hopen dat het over gaat...quote:Op donderdag 27 december 2007 15:46 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Pijntjes zijn altijd vervelend. Gelukkig herstellen de bovenbenen altijd vrij snel: grote spieren, sterke spieren, goede doorbloeding etc. Het wordt pas een ramp als een pees zeer gaat doen. Ik heb nu zo'n steek in een pees aan de binnenkant van mn enkel. Ik loop er al een week mee te sukkelen.
je vergeet de Zandvoort Circuit Run op 30 maart, 12 kilometertjes, puur om even de beentjes te testen zonder ze echt moe te maken voor het echt werkquote:Op maandag 7 januari 2008 15:55 schreef FJD het volgende:
Oeh CPC, mooie aanloop voor de marathon
Bruggenloop, CPC, Rotterdam
Heb me nog niet ingeschreven maar zal wel eventjes kijken, op zich wel geinig om eens over het circuit te hobbelen alhoewel het met de auto leuker isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:49 schreef Grumpey het volgende:
je vergeet de Zandvoort Circuit Run op 30 maart, 12 kilometertjes, puur om even de beentjes te testen zonder ze echt moe te maken voor het echt werk
(en ik geloof dat het daar sowieso gezellig wordt met mensen van dit forum)
Vroeg me meer af bij wélke onlineshop ze leuke/goede sporthorloges verkopen tegen een scherpe prijs. Zoek eigenlijk een mooie aanbieding?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nike Triax Speed 10 of Nike Triax Speed 50. Anders misschien een Casio. Ik heb zelfs de Nike Triax Speed 100, het bandje ging na een jaar kapot, maar omdat ik nog garantie had kreeg ik gewoon weer een nieuwe. Nu moet ik wel zeggen dat ik dit horloge ook dagelijks gebruik
Kijk dat scheelt weer dan je mag doorlopen. Ik laat zelf de CPC schieten dit jaar, vorig jaar de 10 km gelopen maar vond het veel te druk en niet echt leuke route. Past ook niet echt in m'n schema voor de marathon van Rotterdam, ga rond die tijd al de halve van Utrecht en de Zandvoor Circuit run lopenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Verder blijkt de spier in m'n linker bovenbeen te gespannen te zijn, hierdoor ren ik op een manier waardoor de pees langs m'n bot schuurt zoals hierboven al staat. Hij was bezig deze los te masseren maar daar was hij volgens mij niet helemaal klaar mee. Donderdag heb ik weer een afspraak en dan zie ik verder hoe het gaat.
Volgens de fysiotherapeut is het allemaal redelijk snel te herstellen en mag ik gewoon doorgaan met trainen als ik zorg voor nieuwe zooltjes. De vraag of ik mee kon doen aan de CPC beantwoorde hij positief! Ik ben dus blij en weer een stuk soepeler!
Digitaal of analoog? Kijk eens bij Futurumshop: echt een super online winkel. Snelle en goede service en geen verzendkosten (ik heb geen aandelen overigensquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:00 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Vroeg me meer af bij wélke onlineshop ze leuke/goede sporthorloges verkopen tegen een scherpe prijs. Zoek eigenlijk een mooie aanbieding?
Iemand nog een tip? Hoeft niet met hartslagmeter want dat gebruik ik niet...
Ah dat wordt dan lekkere bikkelen op het strand.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:40 schreef mouzzer het volgende:
Komende zondag de halve van Egmond en zo te zien gaat het redelijk weer worden met wind tegen op het strand..
Past het niet omdat je Utrecht loopt of past het uberhaupt niet? Ik zelf ben van mening dat de CPC te dicht op de marathon van Rotterdam zit om te gaan voor een toptijd; als ik op dat tempo loop dan zit ik nml. weer een week stil met spierpijn. Ik ga de CPC dan ook in op een tijd van 02:00:00. Ruim boven m'n kunnen en het is dan ook meer een veredelde training dan een wedstrijd. Of de CPC te dicht op de marathon zit ligt dus puur aan hoe hard je gaat lopen denk ik. Los daarvan wil ik ook wel eens een thuiswedstrijd lopenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:40 schreef mouzzer het volgende:
Kijk dat scheelt weer dan je mag doorlopen. Ik laat zelf de CPC schieten dit jaar, vorig jaar de 10 km gelopen maar vond het veel te druk en niet echt leuke route. Past ook niet echt in m'n schema voor de marathon van Rotterdam, ga rond die tijd al de halve van Utrecht en de Zandvoor Circuit run lopen
Daar ben ik ook erg blij om. Hoe duur zijn die speciaal gemaakte zooltjes ongeveer? Ik loop nu vaak de 10 km als training.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:40 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Kijk dat scheelt weer dan je mag doorlopen. Ik laat zelf de CPC schieten dit jaar, vorig jaar de 10 km gelopen maar vond het veel te druk en niet echt leuke route.
2 uur is ook mijn streef tijd. Of ik sneller of langzamer ben ligt helemaal aan m'n knie, maar volgens de fisio moet dat helemaal goedkomen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga de CPC dan ook in op een tijd van 02:00:00. Ruim boven m'n kunnen en het is dan ook meer een veredelde training dan een wedstrijd. Of de CPC te dicht op de marathon zit ligt dus puur aan hoe hard je gaat lopen denk ik. Los daarvan wil ik ook wel eens een thuiswedstrijd lopen
Ik moet nog even m'n strategie bepalen. Als het echt zo druk is als hier wordt geroepen (hoe staat het bv. in verhouding met Amsterdam?) dan zal ik denk ik lekker voorin beginnen anders ben ik het eerste uur bezig om recreanten in te halen en als ik continue bezig ben met nieuwe paden uitdenken tussen mensen door dan kan ik me niet concentreren op het lopen zelf. Of het door een gebrek aan ervaring komt of dat ik er gewoon niet tegen kan weet ik niet maar dat levert me zoveel stress op dat meteen stukken slechter loopquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:40 schreef Zotheid het volgende:
Nee je hoeft geen streeftijd in te vullen. Ik niet in ieder geval.
Het is in elk geval wel een druk zooitje dus je zal vast veel moeten inhalen.
Misschien dat je me nog voorbij loopt.
Ik heb geen idee of het al dan niet drukker is dan in Amsterdam. Dit gaat m'n eerste wedstrijd worden dus ik heb sowieso geen idee hoe snel ik het beste kan lopen. Ik ben ook iemand die snel op iemand anders tempo gaat lopen, vooral als dit te snel is. Hier moet ik in elk geval voor oppassen. anders haal ik het straks helemaal niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moet nog even m'n strategie bepalen. Als het echt zo druk is als hier wordt geroepen (hoe staat het bv. in verhouding met Amsterdam?) dan zal ik denk ik lekker voorin beginnen anders ben ik het eerste uur bezig om recreanten in te halen en als ik continue bezig ben met nieuwe paden uitdenken tussen mensen door dan kan ik me niet concentreren op het lopen zelf. Of het door een gebrek aan ervaring komt of dat ik er gewoon niet tegen kan weet ik niet maar dat levert me zoveel stress op dat meteen stukken slechter loop![]()
Lastige afweging dus nog maar mocht je ingehaald worden door iemand met "Ik ben niet te stoppen" op z'n rug dan ben ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |