abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55841171
quote:
Op maandag 7 januari 2008 08:33 schreef SnuggLe het volgende:
Ik had hier volgensmij al wel eens wat geschreven over een sporttest die ik zou hebben. Gisteren dus gehad. Test met goed gevolg afgerond... Hardlooponderdelen waren Coopertest (begonnen we me, norm van 2600 meter, ik liep er 2900 op mijn gemakkie) en als allerlaatste van de dag na alle andere onderdelen de 4km (norm was 21 minuten, ik liep 17:48 op een heuvelachtig parcours).

Dus over de test zeer tevreden.
Maar over de loting daarna niet Sta nu 12e op de reservelijst. Kl*te.
Netjes hoor, jammer dat je op de reservelijst nu staat
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_55842809
tvp
pi_55847586
Toch wel een kleine kick en een raar gevoel van spanning in m'n lijf nu. Na oud & nieuw wilde ik weer strak een schema gaan volgen en toen ik net op hardloopschema.nl eens wilde kijken bleek dat precies vandaag het schema voor de marathon van Rotterdam begint.

Sinds april vorig jaar was dit al het einddoel van m'n hardloopjaar en dan is het toch raar om zo te zien dat het nu echt gaat beginnen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 7 januari 2008 @ 14:51:50 #179
180572 Zotheid
De lof der
pi_55848243
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:04 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook omdat het begon nadat ik net nieuwe schoenen had. Maar na de lange rustperiode loop ik nu pijnvrij op die schoenen maar het kan nooit kwaad ze mee te nemen. Had er bij mij mogelijk wel mee te maken want ben gelijk lange duurlopen gaan doen op die nieuwe schoenen en dat wordt niet aangeraden. Je kan beter de rust wel nemen anders kan de onsteking niet genezen en kan je de CPC sowieso gedag zeggen.
[..]

Hoog tempo is lopen is helemaal niet goed bij een lopersknie. Het is een ontsteking van de pees die langs je knie loopt waar de pees langs een stukje bot schuurt. Des te sneller je loopt des te meer het schuurt en irriteert waardoor het sneller pijn gaat doen. Alleen met een stuk rustiger aandoen kan de onsteking genezen.
Die schoenen heb ik nu net een maandje en heb ze eerst redelijk rustig ingelopen.
Ik kom nu bij de fisio vandaan, ben blij dat ik geweest ben. Allereerst kwam hij er mee dat m'n schoenen m'n voeten niet voldoende steunen waardoor ik teveel inzak. Heb het nummer gekregen van een zaak waar ze zooltjes kunnen maken zodat ik van dat probleem af ben.
Toen hij een beetje aan m'n benen begon te sjorren bleek dat knie niet goed in m'n bekken zat waardoor ik op een verkeerde manier liep, deze heeft hij los getrokken en volgens hem moet ik nu hopen dat dat zo blijft.
Verder blijkt de spier in m'n linker bovenbeen te gespannen te zijn, hierdoor ren ik op een manier waardoor de pees langs m'n bot schuurt zoals hierboven al staat. Hij was bezig deze los te masseren maar daar was hij volgens mij niet helemaal klaar mee. Donderdag heb ik weer een afspraak en dan zie ik verder hoe het gaat.

Volgens de fysiotherapeut is het allemaal redelijk snel te herstellen en mag ik gewoon doorgaan met trainen als ik zorg voor nieuwe zooltjes. De vraag of ik mee kon doen aan de CPC beantwoorde hij positief! Ik ben dus blij en weer een stuk soepeler!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_55849953
Oeh CPC, mooie aanloop voor de marathon

Bruggenloop, CPC, Rotterdam
pi_55850264
ik heb een nieuw sporthorloge nodig, die ik tijdens het hardlopen gebruik Iemand nog een leuke tip voor iets in de aanbieding ofzo? max 50-60 euro ofzo!
Haleloeja
pi_55850880
quote:
Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef Gelderland het volgende:
ik heb een nieuw sporthorloge nodig, die ik tijdens het hardlopen gebruik Iemand nog een leuke tip voor iets in de aanbieding ofzo? max 50-60 euro ofzo!
Nike Triax Speed 10 of Nike Triax Speed 50. Anders misschien een Casio. Ik heb zelfs de Nike Triax Speed 100, het bandje ging na een jaar kapot, maar omdat ik nog garantie had kreeg ik gewoon weer een nieuwe. Nu moet ik wel zeggen dat ik dit horloge ook dagelijks gebruik
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  maandag 7 januari 2008 @ 16:38:08 #183
180572 Zotheid
De lof der
pi_55851120
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:55 schreef FJD het volgende:

Gezellig!

Misschien dat ik ook nog mee ga doen aan de Bruggenloop, past wel goed in m'n schema.
[..]
pi_55872503
quote:
Op donderdag 27 december 2007 15:46 schreef Asics-DS het volgende:

[..]

Pijntjes zijn altijd vervelend. Gelukkig herstellen de bovenbenen altijd vrij snel: grote spieren, sterke spieren, goede doorbloeding etc. Het wordt pas een ramp als een pees zeer gaat doen. Ik heb nu zo'n steek in een pees aan de binnenkant van mn enkel. Ik loop er al een week mee te sukkelen.
Hier precies hetzelfde aan de buitenkant van m'n enkel. Moet ook echt iets mis mee zijn, want het wordt niet minder als ik lekker op gang ben. Maar genoeg rust houden tussen het lopen door (2 dagen) en hopen dat het over gaat...

Dit weekend trouwens voor het eerst 16 km gelopen, Bruggenloop moet dus geen probleem zijn. Maar CPC wordt nog even flink trainen, want was nu echt helemaal kapot en het mag nog veel sneller!
Sweet and innocent...
pi_55873712
Nog maar een paar daagjes tot Egmond!
Vanavond nog trainen, dan donderdag en vrijdag beetje rustige looptraining.
Zaterdag lekker rust en zondag knallen! Heb er echt veel zin in!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:49:36 #186
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_55873769
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:55 schreef FJD het volgende:

je vergeet de Zandvoort Circuit Run op 30 maart, 12 kilometertjes, puur om even de beentjes te testen zonder ze echt moe te maken voor het echt werk
(en ik geloof dat het daar sowieso gezellig wordt met mensen van dit forum )
pi_55875729
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:49 schreef Grumpey het volgende:
je vergeet de Zandvoort Circuit Run op 30 maart, 12 kilometertjes, puur om even de beentjes te testen zonder ze echt moe te maken voor het echt werk
(en ik geloof dat het daar sowieso gezellig wordt met mensen van dit forum )
Heb me nog niet ingeschreven maar zal wel eventjes kijken, op zich wel geinig om eens over het circuit te hobbelen alhoewel het met de auto leuker is
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:14:00 #188
180572 Zotheid
De lof der
pi_55875895
Zoveel plaatsen waren er niet toch? Het lijkt mij ook wel leuk inderdaad, alleen dat strand waar je dank ook nog een stuk over moet waggelen houd me een beetje tegen.
[..]
pi_55876211
ik heb nu al bijna een week de griep en ik zou meedoen aan Egmond
Iedere dag dat ik nog niet beter ben, wordt de kans kleiner dat ik mee zal kunnen lopen...
Ik heb me er al bij neergelegd dat àls ik al mee kan lopen de tijd wel bagger zal zijn
Klote griep!
Well-behaved women rarely make history
pi_55879925
quote:
Op maandag 7 januari 2008 16:28 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Nike Triax Speed 10 of Nike Triax Speed 50. Anders misschien een Casio. Ik heb zelfs de Nike Triax Speed 100, het bandje ging na een jaar kapot, maar omdat ik nog garantie had kreeg ik gewoon weer een nieuwe. Nu moet ik wel zeggen dat ik dit horloge ook dagelijks gebruik
Vroeg me meer af bij wélke onlineshop ze leuke/goede sporthorloges verkopen tegen een scherpe prijs. Zoek eigenlijk een mooie aanbieding?

Iemand nog een tip? Hoeft niet met hartslagmeter want dat gebruik ik niet...
Haleloeja
pi_55880908
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:51 schreef Zotheid het volgende:

[..]
Verder blijkt de spier in m'n linker bovenbeen te gespannen te zijn, hierdoor ren ik op een manier waardoor de pees langs m'n bot schuurt zoals hierboven al staat. Hij was bezig deze los te masseren maar daar was hij volgens mij niet helemaal klaar mee. Donderdag heb ik weer een afspraak en dan zie ik verder hoe het gaat.

Volgens de fysiotherapeut is het allemaal redelijk snel te herstellen en mag ik gewoon doorgaan met trainen als ik zorg voor nieuwe zooltjes. De vraag of ik mee kon doen aan de CPC beantwoorde hij positief! Ik ben dus blij en weer een stuk soepeler!
Kijk dat scheelt weer dan je mag doorlopen. Ik laat zelf de CPC schieten dit jaar, vorig jaar de 10 km gelopen maar vond het veel te druk en niet echt leuke route. Past ook niet echt in m'n schema voor de marathon van Rotterdam, ga rond die tijd al de halve van Utrecht en de Zandvoor Circuit run lopen

Gisteravond na tijdje ziek zijn eindelijk weer gelopen, ondanks de harde wind toch heerlijk gelopen. Komende zondag de halve van Egmond en zo te zien gaat het redelijk weer worden met wind tegen op het strand..
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:32:36 #192
197786 Asics-DS
op naar de 1:08
pi_55893614
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:00 schreef Gelderland het volgende:

[..]

Vroeg me meer af bij wélke onlineshop ze leuke/goede sporthorloges verkopen tegen een scherpe prijs. Zoek eigenlijk een mooie aanbieding?

Iemand nog een tip? Hoeft niet met hartslagmeter want dat gebruik ik niet...
Digitaal of analoog? Kijk eens bij Futurumshop: echt een super online winkel. Snelle en goede service en geen verzendkosten (ik heb geen aandelen overigens )

http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?a_ssrp=1&d_catg=Horloges_01&choosed_cat=Horloges&
pi_55893974
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:40 schreef mouzzer het volgende:
Komende zondag de halve van Egmond en zo te zien gaat het redelijk weer worden met wind tegen op het strand..
Ah dat wordt dan lekkere bikkelen op het strand.
Huisgenoot van me was nogal ziek en ik begin vandaag ook een beetje een schorre keel te krijgen. Hopelijk blijft het daarbij zodat ik zondag lekker mee kan doen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_55894534
quote:
Kijk dat scheelt weer dan je mag doorlopen. Ik laat zelf de CPC schieten dit jaar, vorig jaar de 10 km gelopen maar vond het veel te druk en niet echt leuke route. Past ook niet echt in m'n schema voor de marathon van Rotterdam, ga rond die tijd al de halve van Utrecht en de Zandvoor Circuit run lopen
Past het niet omdat je Utrecht loopt of past het uberhaupt niet? Ik zelf ben van mening dat de CPC te dicht op de marathon van Rotterdam zit om te gaan voor een toptijd; als ik op dat tempo loop dan zit ik nml. weer een week stil met spierpijn. Ik ga de CPC dan ook in op een tijd van 02:00:00. Ruim boven m'n kunnen en het is dan ook meer een veredelde training dan een wedstrijd. Of de CPC te dicht op de marathon zit ligt dus puur aan hoe hard je gaat lopen denk ik. Los daarvan wil ik ook wel eens een thuiswedstrijd lopen
pi_55895035
quote:

[..]

Kijk dat scheelt weer dan je mag doorlopen. Ik laat zelf de CPC schieten dit jaar, vorig jaar de 10 km gelopen maar vond het veel te druk en niet echt leuke route.
Daar ben ik ook erg blij om. Hoe duur zijn die speciaal gemaakte zooltjes ongeveer? Ik loop nu vaak de 10 km als training. Maar verder is het voor mij een thuiswedstrijd, zonde om dat te missen, zeker aangezien de start een straat hiervandaan is. Ik ga wel gelijk voor de 21 km, me eerste wedstrijd, ben benieuwd.
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:08 schreef FJD het volgende:

[..]
Ik ga de CPC dan ook in op een tijd van 02:00:00. Ruim boven m'n kunnen en het is dan ook meer een veredelde training dan een wedstrijd. Of de CPC te dicht op de marathon zit ligt dus puur aan hoe hard je gaat lopen denk ik. Los daarvan wil ik ook wel eens een thuiswedstrijd lopen
2 uur is ook mijn streef tijd. Of ik sneller of langzamer ben ligt helemaal aan m'n knie, maar volgens de fisio moet dat helemaal goedkomen.
[..]
pi_55895234
Mocht je bij inschrijven een streeftijd op moeten geven zet dan gewoon 1:45 neer. De hoeveelheid mensen die zichzelf overschatten is schrikbarend en die moet je allemaal inhalen. Ik haalde in Amsterdam mensen in die in hadden gezet op 1:30/1:45 terwijl ik als allerlaatste ben begonnen (+/- 10min later)
pi_55895342
Nee je hoeft geen streeftijd in te vullen. Ik niet in ieder geval.
Het is in elk geval wel een druk zooitje dus je zal vast veel moeten inhalen.
Misschien dat je me nog voorbij loopt.
[..]
pi_55895391
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:40 schreef Zotheid het volgende:
Nee je hoeft geen streeftijd in te vullen. Ik niet in ieder geval.
Het is in elk geval wel een druk zooitje dus je zal vast veel moeten inhalen.
Misschien dat je me nog voorbij loopt.
Ik moet nog even m'n strategie bepalen. Als het echt zo druk is als hier wordt geroepen (hoe staat het bv. in verhouding met Amsterdam?) dan zal ik denk ik lekker voorin beginnen anders ben ik het eerste uur bezig om recreanten in te halen en als ik continue bezig ben met nieuwe paden uitdenken tussen mensen door dan kan ik me niet concentreren op het lopen zelf. Of het door een gebrek aan ervaring komt of dat ik er gewoon niet tegen kan weet ik niet maar dat levert me zoveel stress op dat meteen stukken slechter loop

Lastige afweging dus nog maar mocht je ingehaald worden door iemand met "Ik ben niet te stoppen" op z'n rug dan ben ik dat
pi_55895672
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:43 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik moet nog even m'n strategie bepalen. Als het echt zo druk is als hier wordt geroepen (hoe staat het bv. in verhouding met Amsterdam?) dan zal ik denk ik lekker voorin beginnen anders ben ik het eerste uur bezig om recreanten in te halen en als ik continue bezig ben met nieuwe paden uitdenken tussen mensen door dan kan ik me niet concentreren op het lopen zelf. Of het door een gebrek aan ervaring komt of dat ik er gewoon niet tegen kan weet ik niet maar dat levert me zoveel stress op dat meteen stukken slechter loop

Lastige afweging dus nog maar mocht je ingehaald worden door iemand met "Ik ben niet te stoppen" op z'n rug dan ben ik dat
Ik heb geen idee of het al dan niet drukker is dan in Amsterdam. Dit gaat m'n eerste wedstrijd worden dus ik heb sowieso geen idee hoe snel ik het beste kan lopen. Ik ben ook iemand die snel op iemand anders tempo gaat lopen, vooral als dit te snel is. Hier moet ik in elk geval voor oppassen. anders haal ik het straks helemaal niet.
Bij mij zal het in elk geval geen toptijd worden, maar ik ga kijken wat ik er uit kan halen.
Ik zal ook wel wat herkenbaars aan doen, als ik weet wat het is post ik dat wel.
Op zaterdag 15 maart 2008 ga jij in een unieke ambiance een van de snelste parcoursen van de wereld beleven. Uiterlijk 2 weken voor het evenement ontvang je een informatiepakket met daarin je startnummers en, indien van toepassing, je huurchip. Dat zal wel ongeveer eind feb zijn.
Ik train normaal gesproken ook met muziek, is het handig om af en toe ook zonder te doen aangezien het toch voor extra kracht zorgt die je tijdens de cpc ook niet (of iig op een andere manier) hebt.
[..]
pi_55895754
Ik heb in Amsterdam ook gewoon met muziek gelopen Helemaal afgesloten van de buitenwereld, alleen maar bezig met mezelf en hoe ik zo geleidelijk mogelijk 110% van m'n krachten af kon laten vloeien

De huurchip is overigens wel een aanrader Krijg je leuke grafiekjes van en nog handiger, je weet precies wat je eindtijd is en dat voor die paar euro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')