Sinds wanneer irriteerde ik niemand in het topicquote:Op woensdag 28 november 2007 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
erm, * CDP is het zwaar oneens met de TT
En over jouw belediging: Ik zeg het alleen maar omdat ik volgens mij de enige ben die het interesseert in het topic en je de rest dus maar irriteert ermee. Sorry als ik je probeer te helpen hoor. Geez.
Het valt me nu pas op hoe erg ze op The Child Empress lijkt uit The Neverending Story. Alleen bij het refrein dan, uit de nieuwe clipquote:Op woensdag 28 november 2007 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In nederland ja. In Engeland komt daarna (nu dus) Be Mine uit.
Clip #1 van vorig jaar
Clip #2 voor de release dit jaar
En jij niet alleen. Paris is alleen tof in de zin van Parijs in Frankrijk (dat zeg ik wel, maar de laatste keer dat ik er was kan ik me niet eens meer herinnerenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind dat de TT woordne in mijn mond legt die ik ER ECHT NIET IN WIL HEBBEN!
Bah. Straks denken ze nog dat alle homo's haar leuk vinden
Beste lurkers en posters: Ik distantieer me bij deze van de TT!
Da's al 3quote:
Neequote:Op woensdag 28 november 2007 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En jij niet alleen. Paris is alleen tof in de zin van Parijs in Frankrijk (dat zeg ik wel, maar de laatste keer dat ik er was kan ik me niet eens meer herinneren, maar het is bij voorbaat al beter dan dat erfgenaampje).
Stemmen kan altijd, ik denk alleen niet dat het iets gaat betekenen. Hebben we niet een mod in ons middenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's al 3
Kunnen we niet stemmen voor een TT change?
Ik heb het verzoek al gedaanquote:Op woensdag 28 november 2007 19:53 schreef Ang3l het volgende:
Kunnen we niet stemmen voor een TT change?
Wat ben je ook een zeikerd soms, I love it!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb het verzoek al gedaan
Zo beter?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb het verzoek al gedaan
Kan die del niet gewoon helemaal uit de TTquote:
Zeg, ik zit niet voor niets in het jongerenplatform v/d gemeente. Als er duidelijk een overheersende mening is in een groep die aangekaart moet worden bij de instanties, vind ik het niet erg om die even door te schreeuwen.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben je ook een zeikerd soms, I love it!.
De TS mag de TT verzinnen he? Het is al erg genoeg dat ik em een beetje gewijzigd heb eigenlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan die del niet gewoon helemaal uit de TT?
psssst, vertel mij eens snel wat de originele TT wasquote:Op woensdag 28 november 2007 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind dat de TT woordne in mijn mond legt die ik ER ECHT NIET IN WIL HEBBEN!
Bah. Straks denken ze nog dat alle homo's haar leuk vinden
Beste lurkers en posters: Ik distantieer me bij deze van de TT!
Ach, gezondigd heb je nou toch, dan kan je het ook maar beter goed doen. Deze TT kan dus wel geloosd wordenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
De TS mag de TT verzinnen he? Het is al erg genoeg dat ik em een beetje gewijzigd heb eigenlijk
Nouja, anders verhuizen we naar GC en is ONZ de langstlopende reeks kwijtquote:Op woensdag 28 november 2007 19:59 schreef remlof het volgende:
De TS mag de TT verzinnen he? Het is al erg genoeg dat ik em een beetje gewijzigd heb eigenlijk
[HOMO] #1998 Paris Hilton is een HOEEERRRRRRquote:Op woensdag 28 november 2007 20:00 schreef Stroekie het volgende:
psssst, vertel mij eens snel wat de originele TT was
En zo geschiedde:quote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, anders verhuizen we naar GC en is ONZ de langstlopende reeks kwijt.
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:59 schreef DennisMoore het volgende:
Hey! Maak er een bier-topic van!
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En zo geschiedde:
[HOMO]#1998:de Titanic zinkt weer zonder Celine en met Oscar
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[HOMO] #1998 Paris Hilton is een HOEEERRRRRR
quote:
Dank uquote:
Jawel, dat houdt ons scherp en kan ik eindelijk misschien wat frustraties kwijtquote:
doe het dan helemaal symbolisch bij nummer 2000quote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, anders verhuizen we naar GC en is ONZ de langstlopende reeks kwijt.
DennisMoore is maar een schuilnaam, ja.quote:
we shall overcomequote:Op woensdag 28 november 2007 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Machtsmisbruik!
Help! Help! We're being oppressed! See the violence inherent in the system!
Dat wordt em en dat blijft em.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:15 schreef DennisMoore het volgende:
[HOMO] #1998 Eén nicht loves bimbo, others puke.
Positieve discriminatie richting 30+ers in dit topic.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:18 schreef remlof het volgende:
Dat wordt em en dat blijft em.
Yep, want wij hebben de wijsheid in pachtquote:Op woensdag 28 november 2007 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Positieve discriminatie richting 30+ers in dit topic.
Dit klopt toch niet voor elke 30+er he? vreest nu al voor de dag dat sam 30 wordtquote:Op woensdag 28 november 2007 20:21 schreef remlof het volgende:
Yep, want wij hebben de wijsheid in pacht
Jaahhhhhhhhhhhhhaaaaaaaquote:Op woensdag 28 november 2007 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, want wij hebben de wijsheid in pacht
Misschien zijn make-up aan het bijwerken.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
Maareh... waar is betreffende samjustme nu?
lid worden van haar fanclub ?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
in 1998 won Titanic 11 oscars en stond Celine 11 weken op #1 met My Heart Will Go Onquote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef maedel het volgende:
Ik werd getriggerd door die andere tt: [HOMO]#1998:de Titanic zinkt weer zonder Celine en met Oscar .
Wat was er met Celine?
quote:Op woensdag 28 november 2007 @ 19:57 door remlof:
Topictitel: "[HOMO] #1998 We all love Paris Hilton!!!" -> "[HOMO] #1998 Some love Paris Hilton!!!"
Op woensdag 28 november 2007 @ 20:10 door remlof:
Topictitel: "[HOMO] #1998 Some love Paris Hilton!!!" -> "[HOMO] #1998 samjustme loves Paris Hilton, de rest niet"
Op woensdag 28 november 2007 @ 20:18 door remlof:
Topictitel: "[HOMO] #1998 samjustme loves Paris Hilton, de rest niet" -> "[HOMO] #1998 Eén nicht loves bimbo, others puke."
ook op zoek naar een Aziatische baby om te adopteren zoals z'n idool?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
oh, dat hele jaartalverhaal was me ontschotenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
in 1998 won Titanic 11 oscars en stond Celine 11 weken op #1 met My Heart Will Go On
Ik vind Celine's nieuwe album ook niet slecht hoor, maar om haar nu 2 uur te horen galmen i/d ArenA..quote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef maedel het volgende:
oh, dat hele jaartalverhaal was me ontschoten
thanks for clearing that up
ik heb kaarten voor celine, vandaar...
30+ hè...
Moet ik nog een jaar wachtenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Positieve discriminatie richting 30+ers in dit topic.
Ach tegen die tijd ben je vast zo onder de plak bij een geweldige gozer dat je ons niet eens meer nodig hebt.quote:
Jij telt niet, want jij lijkt nog 24!quote:
Slijmbal!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij telt niet, want jij lijkt nog 24!
Nou ja, mijn vrouw en ik hebben een speciale band met een Celine-nummer (niet MHWGO hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 20:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind Celine's nieuwe album ook niet slecht hoor, maar om haar nu 2 uur te horen galmen i/d ArenA..
en MHWGO mag van mij best eens niet meer gedraaid worden.
Nou, vooruit, jij komt ook over als 24.quote:
Ja ik werd net al op z'n Vlaams benaderd met "Zo'n levensgezel zoals jij bent zoek ik wel"quote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach tegen die tijd ben je vast zo onder de plak bij een geweldige gozer dat je ons niet eens meer nodig hebt.
Maar er boven opquote:Op woensdag 28 november 2007 20:45 schreef Ang3l het volgende:
En ik zie mezelf niet binnen een jaar bij een geweldige gozer zitten.
Ahh baby, ya didn't have to say that!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij telt niet, want jij lijkt nog 24!
Liggen dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik werd net al op z'n Vlaams benaderd met "Zo'n levensgezel zoals jij bent zoek ik wel"Whehehe.
En ik zie mezelf niet binnen een jaar bij een geweldige gozer zitten.
Beetje jammer weer.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, wacht, CDP maakte een grap met dezelfde strekking.
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, vooruit, jij komt ook over als 24.
Dat bewijst enkel dat het een goede opmerking wasquote:
GMTA.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat bewijst enkel dat het een goede opmerking was.
Ook nietquote:
Ik bedoel, dat had je nou echt niet hoeven zeggen. Nee, echt niet.quote:
Hoe oud wil je worden als je later groot bent?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:57 schreef Tomasso het volgende:
Ik bedoel, dat had je nou echt niet hoeven zeggen. Nee, echt niet.
Ik was niet van plan nog groter te worden eigenlijk. Ik vind 2,05 meter wel lang genoegquote:Op woensdag 28 november 2007 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe oud wil je worden als je later groot bent?
is alles in verhouding?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik was niet van plan nog groter te worden eigenlijk. Ik vind 2,05 meter wel lang genoeg
*iew*quote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef Tomasso het volgende:
Ik was niet van plan nog groter te worden eigenlijk. Ik vind 2,05 meter wel lang genoeg
*double iew*quote:
Ja, ik heb ook schoenmaat 47.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies goed. Niet te lang, want ik kan gewoon nog met gemak normale kleding aan en niet te kleinquote:
Als je zat bent moet je minder drinken.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:09 schreef samjustme het volgende:
Wtf Ik was eff fokvrij is mijn tt aangepast. Maar ja niet echt boeiend.
Vrijdag 30 November a.s. doet de rechter uitspraak n.a.v. het
kort geding van Gay Palace tegen de gemeente Rotterdam.
Wij hopen op een goede afloop, zodat we a.s. Zaterdag 1 December
weer volop kunnen gaan feesten !
Houdt je agenda vrij en deze pagina goed in de gaten !
Hopelijk gaat ie open want ik ben strano en kameleon gewoon zat!
[valley girl] Omg like totally like it needs to like re-open because my life is like so totally boring without like these bitches and drama because like..i'm like so boring without others around me like that are like shallow, really though.[/valley girl]quote:Op woensdag 28 november 2007 21:09 schreef samjustme het volgende:
Hopelijk gaat ie open want ik ben strano en kameleon gewoon zat!
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik stelde me jou voor met Vlarp.
Whatevah!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[valley girl] Omg like totally like it needs to like re-open because my life is like so totally boring without like these bitches and drama because like..i'm like so boring without others around me like that are like shallow, really though.[/valley girl]
*grin*quote:Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[valley girl] Omg like totally like it needs to like re-open because my life is like so totally boring without like these bitches and drama because like..i'm like so boring without others around me like that are like shallow, really though.[/valley girl]
geef je hem gewoon een kuskrukje in plaats van bloemen bij de eerste datequote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies goed. Niet te lang, want ik kan gewoon nog met gemak normale kleding aan en niet te klein. Ok, met een vriendje van 1,75 meter is het soms vervelend, maar die heb ik dan ook niet
Je hebt diepgang met je tv seriesquote:Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn ex was 2,03m. Dus jaquote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, kun je je zo een homo erectus voorstellen?
Ik zie mezelf al aankomenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geef je hem gewoon een kuskrukje in plaats van bloemen bij de eerste date
Ja die bedoelde ik jaquote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef Cairon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xWUJ2vtkSc4
Childlike Empress!
Inderdaad, waar maak je je druk om.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt diepgang met je tv series. Waar maak ik me eigenlijk druk om, je bent mijn poep niet eens waard hihi.
Mja, ik kan me andere dingen bedenken waar je aan zou denken als iemand langer dan 2 meter isquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik stelde me jou voor met Vlarp.
Dit was inderdaad gebaseerd op de hysterische karakters uit The OC (en stiekem de Valley Girl takes van Cuddy & Cameron in House). Maar als jij op mijn ene hobby baseert dat ik geen diepgang heb, go ahead.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef samjustme het volgende:
Je hebt diepgang met je tv series. Waar maak ik me eigenlijk druk om, je bent mijn poep niet eens waard hihi.
Ik sliep (!) wel 's met iemand van 2,07mquote:
blijkbaar om zijn poep dusquote:Op woensdag 28 november 2007 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, waar maak je je druk om.
O volgens mij heb jij best diepgang hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit was inderdaad gebaseerd op de hysterische karakters uit The OC (en stiekem de Valley Girl takes van Cuddy & Cameron in House). Maar als jij op mijn ene hobby baseert dat ik geen diepgang heb, go ahead.
Jij was het vrouwtje die nacht?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:17
pollepel-theelepel ofzo?
Zie de eerdere opmerking van wondererquote:Op woensdag 28 november 2007 21:15 schreef Tomasso het volgende:
Mja, ik kan me andere dingen bedenken waar je aan zou denken als iemand langer dan 2 meter is
*iew*quote:Op woensdag 28 november 2007 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zie de eerdere opmerking van wonderer.
Hoe slapen vrouwtjesquote:Op woensdag 28 november 2007 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jij was het vrouwtje die nacht?
Mwa. Zo erg was dat niet bij ons.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik sliep (!) wel 's met iemand van 2,07m.
'k Weet niet of je in dat geval nog van lepeltje-lepeltje kon spreken trouwens. Meer ehm... pollepel-theelepel ofzo?
Laat maar.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij was het vrouwtje die nacht?
20 cm is toch snap al een hoop hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. Zo erg was dat niet bij ons.
1.83 en 2.03 scheelt maar 20cm(no pun intended trouwens)
Jij snapte 'mquote:
Zo moeilijk was hij nou ook weer nietquote:
Je weet toch dat je heel vee Jezus grapjes mag maken maar geen cartoontje over Mohammed mag maken? Da's de ongeschreven regel in de wereld tegenwoordig. Je mag alles beledigen, grof en hard, maar van de moslims moeten we afblijven wat die kunnen daar niet tegen. Gewoon op eieren lopen voortaan CDP. Beledigingen naast je neerleggen en vooral niks terugzeggen. Zij zijn de baas! Dus niet schelden, en ook vooral gewoon niets er over zeggen want dan discrimineer je!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even op een serieuzere noot:
Wat een idioterie, die britse lerares die vastzit in Sudan omdat ze haar leerlingen een teddybeer Mohamed liet noemen.
Ik werd dinsdagmiddag in de metro naar huis met m'n beste vriendin uitgescholden voor elk homo-scheldwoord wat er was zonder enige aanleiding dpor 'n jochie wat waarschijnlijk ook best Mohamed had kunnen heten en z'n maatje. Ik vind dat toch meer een belediging richting de profeet dan een Teddybeer die aan z'n leerlingen moest leren hoe je voor iets dierbaars zorgt.
Ja ik weet wat je wiltquote:
Ik was dankzij omstandigheden toch al moe, chago en redelijk verveeld dus ik heb het inderdaad genegeerd.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
Dus niet schelden, en ook vooral gewoon niets er over zeggen want dan discrimineer je!
Then why am I still not getting any?quote:
En sam zeurde al zo over z'n (over)gewicht.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
Je gebruikt 'm ook om de baby mee te voeren...
Zoals?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mag hopen dat ik volgend jaar bij Expreszo er eens flink iets mee mag doen.
Het blijft inderdaad kut. Want je kunt het negeren wat je wilt, maar je hoort het toch.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was dankzij omstandigheden toch al moe, chago en redelijk verveeld dus ik heb het inderdaad genegeerd.
Maakt het gevoel niet minder kut.
You've been quoted: Willders film: Nederlandse Moslim Raad vreest het ergstequote:Op woensdag 28 november 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
Je weet toch dat je heel vee Jezus grapjes mag maken maar geen cartoontje over Mohammed mag maken? Da's de ongeschreven regel in de wereld tegenwoordig. Je mag alles beledigen, grof en hard, maar van de moslims moeten we afblijven wat die kunnen daar niet tegen. Gewoon op eieren lopen voortaan CDP. Beledigingen naast je neerleggen en vooral niks terugzeggen. Zij zijn de baas! Dus niet schelden, en ook vooral gewoon niets er over zeggen want dan discrimineer je!
Projecten/media-aandacht/betere en duidelijkere voorlichting e.d. lijkt me een goed begin.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:32 schreef DennisMoore het volgende:
Zoals?
Als meneer Wilders zo graag een doodswens heeft, laat hem dan gewoon eindelijk eens afreizen naar een land als Iran en uit de kast komen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
You've quoted Willders film: Nederlandse Moslim Raad vreest het ergste.
Hoop dat 't lukt.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Projecten/media-aandacht/betere en duidelijkere voorlichting e.d. lijkt me een goed begin.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
You've been quoted: Willders film: Nederlandse Moslim Raad vreest het ergste.
Eerste project staat al i/d steigers.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
Hoop dat 't lukt.
'k Heb eigenlijk liever dat de bedreigers afreizen naar dat verre land. Lijkt me zuiverder.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als meneer Wilders zo graag een doodswens heeft, laat hem dan gewoon eindelijk eens afreizen naar een land als Iran en uit de kast komen.
Oh, iets met homoseksuele bouwvakkersknulletjes? Gewaagdquote:Op woensdag 28 november 2007 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Eerste project staat al i/d steigers.
(cue henny huisman) Met z'n aaaaallleen!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:37 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb eigenlijk liever dat de bedreigers afreizen naar dat verre land. Lijkt me zuiverder.
I wishquote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, iets met homoseksuele bouwvakkersknulletjes? Gewaagd.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, iets met homoseksuele bouwvakkersknulletjes? Gewaagd.
IK DOE MEEEEEEEEEEEE!quote:
Als het project waar ik nu mee bezig ben online is, krijgen jullie allemaal het linkje wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef Ang3l het volgende:
IK DOE MEEEEEEEEEEEE!
Ik zou qua persoonlijke smaak de leeftijd iets omhoog gooien maar eensch.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef Tomasso het volgende:
Alleen <22 jaar, niet behaard, geen dikke buik enzo
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een knulletje natuurlijk, maar ik kon zo effe niets anders googlen.
Ik wil ook geen knulletje maar een vent.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een knulletje natuurlijk, maar ik kon zo effe niets anders googlen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook geen knulletje maar een vent.
Al is deze niet zo heel erg fijn.
Whehehe ja die's best ADHD jaquote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stiekem best een zwak heeft voor deze ondanks dat hij erger stuitert dan mij.
Komt dit meer in de richting?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef Tomasso het volgende:
Alleen <22 jaar, niet behaard, geen dikke buik enzo
Totaal niet iemand waar ik op zou vallen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Komt dit meer in de richting?.
Die houtbewerker is leuker, met dat Britse accentquote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 28 november 2007 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kwam op dezelfde construction hunk of worker hunk als jij uitquote:
http://i.fok.nl/userpics/101883/101883.jpgquote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we nou de rest van de avond vieze plaatjes posten?
pledge erover en klaarquote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we nou de rest van de avond vieze plaatjes posten?
Sam woont toch al op zichzelf?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:11 schreef Zakje het volgende:
Ik heb vandaag een belangrijke knoop doorgehakt, mijn allerbeste vriendin en ik gaan actief opzoek naar iets leuks met minimaal 2 slaapkamers om te huren in Rotterdam, we gaan op onszelf. Nadat we de kosten hadden berekend, onze spaarrekeningen vergeleken hadden, en inkomsten erbij geteld, moet het ons makkelijk lukken, financieel tenminste.
Het mooie is dat we dezelfde smaak hebben qua inrichting en een redelijk identieke levensstijl, ik heb er zin in.![]()
Sam is een hele aardige jongen, maar ik denk niet dat ik het lang met hem onder één dak zou uithouden zonder gillend de boel in de fik te steken om de één of andere redenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sam woont toch al op zichzelf?
Damn die's geil!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://i.fok.nl/userpics/101883/101883.jpg
Toolbelt erbij...
torrents. De 2 CDs zijn zó te vinden, denk.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:14 schreef Weemz het volgende:
Zeg CDP.. weet jij waar ik meer Live Lounge kan halen? Limewire heeft alleen ouwe...
Daar zou ik best eens een kopje koffie mee willen doen.quote:
Koffie doen?! HEM doen man!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Daar zou ik best eens een kopje koffie mee willen doen.
Eerst opwarmen en doorsmeren!quote:
He can fix my plumbing anytimequote:
quote:
quote:Hup daar is willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang.
Je hoeft 't maar te vragen
dan staat ie al te zagen.
Die zijn afschuwelijk inderdaad, wat ik wel een zeer goede uitvinding vind ik zijn van die teenslippers zonder bandje, met een soort van afspoelbare plakzool. Die had ik vorige vakantie, ideaal, dan krijg je niet 2 van die witte ,,banden'' op je huid van waar je teenslippers zaten, maar mooie egaal gebruinde voetenquote:
En daar ga je serieus mee lopenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
Die zijn afschuwelijk inderdaad, wat ik wel een zeer goede uitvinding vind ik zijn van die teenslippers zonder bandje, met een soort van afspoelbare plakzool. Die had ik vorige vakantie, ideaal, dan krijg je niet 2 van die witte ,,banden'' op je huid van waar je teenslippers zaten, maar mooie egaal gebruinde voeten,
Deze waren het![]()
[ afbeelding ]
Kusje?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja...erg grappig.
Ik was op Gran Canaria met mijn ouders, het was elke dag erg warm, dus ik liep altijd gewoon in mijn zwembroek met zonnebril over de boulevard te flaneren of op mijn bedje aan het strand zonnebaden, en dan zijn die dingen ideaal !quote:Op woensdag 28 november 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daar ga je serieus mee lopen?
Ik geloof dat ze iets van rond de 25-30 euro waren ofzo, het viel in ieder geval wel mee, maar na de vakantie niet echt meer gedragen, na een tijdje doen ze het ook niet meer ,,goed'quote:Op woensdag 28 november 2007 22:36 schreef wonderer het volgende:
Die plakzooldingen lijken best handig eigenlijk... kos' da'?
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een plakfobie![]()
. Stickers, prijskaartjes, plakbandjes, pleisters (
![]()
), het is allemaal niet aan mij besteed en ik krijg er rillingen van.
Tja, het schijnt foutief te zijn, maar ik heb het zo geleerd op de basisschool bij stellen, en ik blijf het zo doen zonder een echte reden daartoe te hebbenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Damn... lang geleden dat ik iemand dergelijke lage aanhalingstekens heb zien gebruiken!
Dat had mijn vrouwelijke ex ookquote:Op woensdag 28 november 2007 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een plakfobie![]()
. Stickers, prijskaartjes, plakbandjes, pleisters (
![]()
), het is allemaal niet aan mij besteed en ik krijg er rillingen van.
Het leuke is ook nog dat ik aan jullie manier van schrijven zie dat het één grote grap is.quote:
Was dat een man of een vrouwquote:
http://www.unusualphobias.com/bandaids.htmlquote:Op woensdag 28 november 2007 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, van pleisters krijg ik soms echt lichte kotsneigingen. Laatst at ik een broodje bij de hema, en toen zag ik dat de vrouw die ze belegde een pleister om haar duim had
. Ik liet het broodje bijna weer naar boven komen.
Neuh, niet foutief, maar ze zitten gewoon niet op toetsenborden he? Dus ze zullen wel uitsterven.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:45 schreef Zakje het volgende:
Tja, het schijnt foutief te zijn, maar ik heb het zo geleerd op de basisschool bij stellen, en ik blijf het zo doen zonder een echte reden daartoe te hebben.
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.unusualphobias.com/bandaids.html
Serieus, dat is ook echt een van mijn grootste nachtmerries.quote:My ultimate fear, finding one in my food.
No way! Je weet best dat ik je sexy vind, lulhannes!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het leuke is ook nog dat ik aan jullie manier van schrijven zie dat het één grote grap is.
Alwéééér?quote:
Ik had rode...quote:Op woensdag 28 november 2007 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alwéééér?
Ow de rode pallaz muntjes zijn binnenkort niet meer geldig heof had je al zilvere?
Of bretels gaan dragen.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
Gewoon elastiek in de broek zetten.
Zo vrúúg had ik ook willen beginne, maar ik zal weer eens een uur lang opgesloten in een trein boven de A2 omdat station Den Bosch geblokkeerd was door een defecte goederentreinquote:
Heb ik wel nodig. Wat een land hier je zou toch denken dat ze wat aan de gladheid doen op stoepen enzo. Maar nee hoor, ben dus 2 keer op mijn bek gegaan vanochtend. Kut Noorwegenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:36 schreef Stroekie het volgende:
Zet alsnog snel koffie/thee/water/warme chocolademelk/verse jus klaar
had je dan geen ski of schaatsen onder gebonden ?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heb ik wel nodig. Wat een land hier je zou toch denken dat ze wat aan de gladheid doen op stoepen enzo. Maar nee hoor, ben dus 2 keer op mijn bek gegaan vanochtend. Kut NoorwegenGoedemorgen trouwens
Nee maar als het zo blijft ga ik schoenen met spikes kopen. Dank voor het kusje het gaat ineens een stuk beterquote:Op donderdag 29 november 2007 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je dan geen ski of schaatsen onder gebonden ?
zal ik er dan maar eenopgeven tegen de pijn, dat hielp vroeger bij mij ook altijd toen ik nog klein was
en nu weer een grote jongen zijn en niet meer huilen hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 11:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee maar als het zo blijft ga ik schoenen met spikes kopen. Dank voor het kusje het gaat ineens een stuk beter
Knie is wel pijnlijk, zou ik dat als excuus kunnen gebruiken om onder het schaatsen van zondag uit te kunnen komenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu weer een grote jongen zijn en niet meer huilen hoor
en dan je massage mislopenquote:Op donderdag 29 november 2007 12:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Knie is wel pijnlijk, zou ik dat als excuus kunnen gebruiken om onder het schaatsen van zondag uit te kunnen komen![]()
Wat is het stil hier vandaag is indereen druk aan het werk ofzo. Ik moet denk ik eens avonds online gaan
Ben je al begonnen ?quote:
Titulatuur is zo overratedquote:Op donderdag 29 november 2007 14:21 schreef samjustme het volgende:
De bacheloropleiding fiscaal recht
- knip -
En daarna nog eens met Master Financieel recht zit je op 7 zeven jaar!
Kan ook via een schakelprogramma maar dan krijg ik geen titulatuur.
Ja da klopt dan ook wel weer (2X)quote:Op donderdag 29 november 2007 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan je massage mislopen![]()
en jij s avonds online komen, dan moet jij toch de kroegen/clubs/recepties afstruinen
DUBBELquote:Op donderdag 29 november 2007 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan je massage mislopen![]()
en jij s avonds online komen, dan moet jij toch de kroegen/clubs/recepties afstruinen
Nee niet dan, straks moet ik het beeld dat ik van je heb nog gaan bijstellenquote:Op donderdag 29 november 2007 14:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja da klopt dan ook wel weer (2X)
Maar ik kan toch een keertje thuisblijven(vanavond, vrijdag en zatredag niet hoor)
kugh kughquote:
Kunnen mensen hier eens een keer gewoon vroeg opstaan (luie flikkers)quote:
quote:
Nog niet ben aan het kijken of het ook anders kan. Het is ook een heel gedoe bij mijn vorige werkgever was er eerst een heel gedoe of ik aan de Nivra mocht studeren uiteindelijk werd een ander opleiding mij een beetje opgelegd Operational auditing (het uitvoeren van een objectief onderzoek naar het functioneren van het Management Control Systeem ) een post-hbo studie maar daar had ik niet echt trek in.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen mensen hier eens een keer gewoon vroeg opstaan (luie flikkers)dit is de 3e al met zijn morgen in de middag
luie donderquote:Op donderdag 29 november 2007 15:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Inderdaad
Morgen mag ik weer om half 7 eruit
Wie zegt dat ik me compleet uithonger? Het is gezond om in de avond een hongerig gevoel te hebben volgens Bob Green Oprah's fitness goeroequote:Op donderdag 29 november 2007 15:12 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nou, ik geniet tenminste ergens van zonder mezelf compleet uit te hongeren!
Ik zou dat dus echt niet kunnen he. Dan ga ik chips, koek, snoep, ijs, fruit ofzo eten. Of chocolademelk drinken.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me compleet uithonger? Het is gezond om in de avond een hongerig gevoel te hebben volgens Bob Green Oprah's fitness goeroe.
ik gebruik die van mij nooitquote:
Dat zal best. Maar het is nu middag.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:16 schreef samjustme het volgende:Wie zegt dat ik me compleet uithonger? Het is gezond om in de avond een hongerig gevoel te hebben volgens Bob Green Oprah's fitness goeroe.
Als jij er lekker bij voelt moet je zeker blijven doenquote:Op donderdag 29 november 2007 15:22 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar het is nu middag.
Fijnquote:Op donderdag 29 november 2007 15:26 schreef samjustme het volgende:
Als jij er lekker bij voelt moet je zeker blijven doen.
Oooooooh wat leuk, een mede jurist-in-opleidingquote:Op donderdag 29 november 2007 14:21 schreef samjustme het volgende:
De bacheloropleiding fiscaal recht duurt 5 jaar (deeltijd). In het eerste jaar krijg je een algemene inleiding in de geschiedenis en grondslagen van het Nederlands recht. Er worden vakken als privaatrecht en straf-recht gegeven. In het tweede jaar van de bachelor begin je echt met specialiseren. Er is dan veel aandacht voor het belastingrecht. Denk aan vakken als inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en omzetbelasting. Daarnaast krijg je economische vakken. Eén van de dingen die je daarbij leert, is het verwerken en interpreteren van financiële gegevens van ondernemingen. Privaatrecht staat ook in het tweede en derde jaar op het programma. Bovendien is er ruimte om een vak te volgen van je eigen keuze. Na het afronden van de bachelor, kun je door-stromen naar de masteropleiding. De masterfase brengt een verdieping aan op de fiscale onderdelen van de bachelor fiscaal recht. Daarnaast krijg je in je masterjaar enkele niet-fiscale vakken en is het mogelijk om stage te lopen. Met het schrijven van je scriptie rond je de studie af en krijg je de master-graad.
En daarna nog eens met Master Financieel recht zit je op 7 zeven jaar!
Kan ook via een schakelprogramma maar dan krijg ik geen titulatuur.
Ja in NL maakt het niet veel uit, maar in Portugal wordt je bij banken/overheid etc. zoveel sneller,netter,vriendelijker etc. behandeld als je ze wel gebruikt dus vandaarquote:Op donderdag 29 november 2007 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik gebruik die van mij nooit
en als het op de adressering staat is het in 99 van de 100 gevalllen toch gewoon reclame
Gewoon 2 of 3 maaltijden per dag en geen van dat alles dat is beter. Dan hoef je later ook niet te klagen dat je zo dik bent geworden.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou dat dus echt niet kunnen he. Dan ga ik chips, koek, snoep, ijs, fruit ofzo eten. Of chocolademelk drinken.
Een vriend van me studeert al rechten, het wordt Erasmus als het doorgaat en pas volgend jaar hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 15:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oooooooh wat leuk, een mede jurist-in-opleiding, waar ga je studeren sam ?
3 maaltijden moet ik sowieso. Het scheelt ook dat ik 's avonds genoeg eet bij het avondeten, zodat ik later op de avond niet zo snel een hongerig gevoel krijgquote:Op donderdag 29 november 2007 15:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gewoon 2 of 3 maaltijden per dag en geen van dat alles dat is beter. Dan hoef je later ook niet te klagen dat je zo dik bent geworden.
Wie moet wil zijn, moet pijjn lijden of in dit geval zweten.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een vriend van me studeert al rechten, het wordt Erasmus als het doorgaat en pas volgend jaar hoor.
Wat heb ik toch een hekel aan fitnessen zeg, moet vandaag eigenlijk gaan en in het weekend ook afgesproken met een vriendin te gaan fitnessen.
Ontbijt is overratedquote:Op donderdag 29 november 2007 15:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
3 maaltijden moet ik sowieso. Het scheelt ook dat ik 's avonds genoeg eet bij het avondeten, zodat ik later op de avond niet zo snel een hongerig gevoel krijg
Tssss, ik ben al vanaf half 6 op (kranten lopen) en toen direct op de brommert gestapt om naar m`n stageplek te gaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen mensen hier eens een keer gewoon vroeg opstaan (luie flikkers)dit is de 3e al met zijn morgen in de middag
Een lunch zou ik eventueel nog wel kunnen overslaan, maar m'n ontbijt echt niet hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 15:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ontbijt is overrateden dat hongerige gevoel 's avonds aangeleerd, neem een glas water en het is weg !
Ruilen?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar ik heb heel erg weinig aanleg om dik te worden, ik kan echt veel eten en kom amper iets aan.
Zeg dan gewoon goedemiddag wanner het middag is, anders breng je me in de warquote:Op donderdag 29 november 2007 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tssss, ik ben al vanaf half 6 op (kranten lopen) en toen direct op de brommert gestapt om naar m`n stageplek te gaan.
Ik moet juist goed eten anders val ik af. Maar koekjes en chips enzo vind ik gewoon niet lekkerquote:Op donderdag 29 november 2007 15:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een lunch zou ik eventueel nog wel kunnen overslaan, maar m'n ontbijt echt niet hoor![]()
Mja, en dan kom ik 's middags thuis van colleges enzo, neem ik vaak 2 mandarijnen en soms nog een appel ofzo, daarna avondeten, en 's avonds soms wat snacks in de vorm van koekjes of chips. Maar dat laatste is echt niet zo vaak.
Maar ik heb heel erg weinig aanleg om dik te worden, ik kan echt veel eten en kom amper iets aan.
Een pak met Bastogne koeken zou ik echt in een paar uur leeg kunnen vreten. Ik doe het niet, want dan voel ik me kotsmisselijk op den duur, maar het zou kunnenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar koekjes en chips enzo vind ik gewoon niet lekker
Oei, leuke tipquote:Op donderdag 29 november 2007 15:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja in NL maakt het niet veel uit, maar in Portugal wordt je bij banken/overheid etc. zoveel sneller,netter,vriendelijker etc. behandeld als je ze wel gebruikt dus vandaar
Dat heb ik zo erg met olijven en macadamia-noten, als ik niet oplet kan ik zo een bakje alleen opeten,om vervolgens misselijk te wordenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een pak met Bastogne koeken zou ik echt in een paar uur leeg kunnen vreten. Ik doe het niet, want dan voel ik me kotsmisselijk op den duur, maar het zou kunnen![]()
Een halve liter Ben&Jerry's heb ik trouwens ook totaal geen moeite mee
Yep en op je credit card laten zetten (worden ze helemaal geil van)quote:Op donderdag 29 november 2007 16:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oei, leuke tip
dus toch maar kaartjes meenemen als ik in Lisboa ben
Heeft er al iemand jou hier welkom geheten?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tssss, ik ben al vanaf half 6 op (kranten lopen) en toen direct op de brommert gestapt om naar m`n stageplek te gaan.
Dat zijn echt 2 dingen waarvan ik bij voorbaat al misselijk wordquote:Op donderdag 29 november 2007 16:34 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat heb ik zo erg met olijven en macadamia-noten, als ik niet oplet kan ik zo een bakje alleen opeten,om vervolgens misselijk te worden.
Ik ben waarschijnlijk heel vreemd geen van deze dingen doen mijn hart sneller kloppen. Echter een lekker bord Bacalhau à Brás daar zou ik nu een moord voor doen. Het rare is dat deze vis voor Portugal hier in de Noorse wateren wordt gevist, maar dat ze het hier amper hebben. En als het al op het menu staat dan weten ze niet hoe ze het klaar moeten makenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een pak met Bastogne koeken zou ik echt in een paar uur leeg kunnen vreten. Ik doe het niet, want dan voel ik me kotsmisselijk op den duur, maar het zou kunnen![]()
Een halve liter Ben&Jerry's heb ik trouwens ook totaal geen moeite mee
Húúúúhhhhhh, visquote:Op donderdag 29 november 2007 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk heel vreemd geen van deze dingen doen mijn hart sneller kloppen. Echter een lekker bord Bacalhau à Brás daar zou ik nu een moord voor doen. Het rare is dat deze vis voor Portugal hier in de Noorse wateren wordt gevist, maar dat ze het hier amper hebben. En als het al op het menu staat dan weten ze niet hoe ze het klaar moeten maken
Als je nog ff 13 minuten hebt dan is het voor mij ook middag. (eindelijk kan ik dan in de richting van paradiso (daar treden The Hivesquote:Op donderdag 29 november 2007 16:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon goedemiddag wanner het middag is, anders breng je me in de war
13 minuten, Paradiso, Amsterdam en dan middagquote:Op donderdag 29 november 2007 16:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je nog ff 13 minuten hebt dan is het voor mij ook middag. (eindelijk kan ik dan in de richting van paradiso (daar treden The Hivesop))
is dat niet verschikkelijk patserig?????????quote:Op donderdag 29 november 2007 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Yep en op je credit card laten zetten (worden ze helemaal geil van)
lijkt dat op ceviche ????quote:Op donderdag 29 november 2007 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk heel vreemd geen van deze dingen doen mijn hart sneller kloppen. Echter een lekker bord Bacalhau à Brás daar zou ik nu een moord voor doen. Het rare is dat deze vis voor Portugal hier in de Noorse wateren wordt gevist, maar dat ze het hier amper hebben. En als het al op het menu staat dan weten ze niet hoe ze het klaar moeten maken
Google is your friend (ik wist niet wat ceviche wasquote:Op donderdag 29 november 2007 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lijkt dat op ceviche ????![]()
![]()
![]()
![]()
daar heb ik in Peru zo van lopen smullen
Volgens mij ga jij ceviche wel waarderenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Google is your friend (ik wist niet wat ceviche was), het antwoord is nee dus. Maar je moet het absoluut eten als je in Lisboa bent.
En die credit cards daar heb je eigenlijk niet zoveel keus in tenminste als je je card via de bank aanvraagd waar je dus met titel geregistreerd staat.
Dat is niet zo moeilijk Barrigas Travessa da Quimada in Bairro Alto. Taxi naar Largo de Miseriacordia en dan het straatje tegenover de bushalte omhoog lopen, een na laatste restaurant aan de linkerkant. Kun je na het eten naar Portas Largasquote:Op donderdag 29 november 2007 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij ceviche wel waarderen![]()
en stuur mij maar een link naar restaurant waar ik in Lisboa dit komend voorjaar moet gaan eten![]()
en amex gaat via flying blue
en jij denkt dat ik dat tot die tijd kan onthoudenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk Barrigas Travessa da Quimada in Bairro Alto. Taxi naar Largo de Miseriacordia en dan het straatje tegenover de bushalte omhoog lopen, een na laatste restaurant aan de linkerkant. Kun je na het eten naar Portas Largasen daarna dansen in Fragil
Copy and pastequote:Op donderdag 29 november 2007 17:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik dat tot die tijd kan onthouden![]()
ik vraag tegen die tijd nog wel eens een keer
Vanwege de enorme regenval, gingen meer mensen met de bus, waardoor drukte. Een van die personen was je docent die voor de bus sprong, want hij was de regen ook zat, waardoor je bus niet meer reed enzo?quote:
ik zal netjes Obrigado tegen hem zeggenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:34 schreef Nuno_G het volgende:
of je kunt natuurlijk naar Adega do Teixeira Rua do Teixeira Bairro Alto naast pensao Globe. Zelfde straat inlopen tegenover de bushalte, eerste straat rechts tot het eind en dan rechts en gelijk links. Dan 50 meter aan de linkerkant. familie restaurant vraag wat hij heeft zeg maar gewoon Carne (vlees) o Peixe (vis), en dan laat hij je wel wat zien (ga voor de vis je mag hem zelf uitzoeken). Waarschijnlijk praat hij dan ook 2 uur portugees tegen je. Doe maar gewoon of je alles begrijpt, dan krijg je de koffie en cognac op het laatst voor niets
het bureau voor Tourisme van Portugal moest je maar in dienst nemenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:48 schreef Nuno_G het volgende:
Laatste tip dan. Als je naar Castello de St. George gaat loop dan naar boven(goed voor de eetlust) en ga op de heen- of terugweg eten bij Chapito (wijk is Alfama straat weet ik niet). Dit is een Circusschool en Restaurant, en zijn geopend voor lunch (in het weekend) en dinner elke dag. Eten met een prachtig uitzich over Lisboa. Negeer de eigenaresse (Eva Braun) de serveersters zijn heel aardig en het eten is erg goed.
![]()
Als je toch met tram 28 gaat kijk dan uit voor zakkenrollers
Alfama en Bairro Alto rulen![]()
Dat kan heul niet!quote:Op donderdag 29 november 2007 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Sneller dan het licht. ZOEF!
Sorry dat ik je droom heb kapot gemaaktquote:
True!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar over twee weken is dat van hem toch wel weer wat aangegroeid en zit jij met een hip geknipt kapsel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |