quote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een knulletje natuurlijk, maar ik kon zo effe niets anders googlen.
Ik wil ook geen knulletje maar een vent.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een knulletje natuurlijk, maar ik kon zo effe niets anders googlen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook geen knulletje maar een vent.
Al is deze niet zo heel erg fijn.
Whehehe ja die's best ADHD jaquote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stiekem best een zwak heeft voor deze ondanks dat hij erger stuitert dan mij.
Komt dit meer in de richting?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef Tomasso het volgende:
Alleen <22 jaar, niet behaard, geen dikke buik enzo
Totaal niet iemand waar ik op zou vallen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Komt dit meer in de richting?.
Die houtbewerker is leuker, met dat Britse accentquote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 28 november 2007 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag hopen dat ik volgend jaar bij Expreszo er eens flink iets mee mag doen.
Ik kwam op dezelfde construction hunk of worker hunk als jij uitquote:
http://i.fok.nl/userpics/101883/101883.jpgquote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we nou de rest van de avond vieze plaatjes posten?
pledge erover en klaarquote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we nou de rest van de avond vieze plaatjes posten?
Sam woont toch al op zichzelf?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:11 schreef Zakje het volgende:
Ik heb vandaag een belangrijke knoop doorgehakt, mijn allerbeste vriendin en ik gaan actief opzoek naar iets leuks met minimaal 2 slaapkamers om te huren in Rotterdam, we gaan op onszelf. Nadat we de kosten hadden berekend, onze spaarrekeningen vergeleken hadden, en inkomsten erbij geteld, moet het ons makkelijk lukken, financieel tenminste.
Het mooie is dat we dezelfde smaak hebben qua inrichting en een redelijk identieke levensstijl, ik heb er zin in.![]()
Sam is een hele aardige jongen, maar ik denk niet dat ik het lang met hem onder één dak zou uithouden zonder gillend de boel in de fik te steken om de één of andere redenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sam woont toch al op zichzelf?
Damn die's geil!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://i.fok.nl/userpics/101883/101883.jpg
Toolbelt erbij...
torrents. De 2 CDs zijn zó te vinden, denk.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:14 schreef Weemz het volgende:
Zeg CDP.. weet jij waar ik meer Live Lounge kan halen? Limewire heeft alleen ouwe...
Daar zou ik best eens een kopje koffie mee willen doen.quote:
Koffie doen?! HEM doen man!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Daar zou ik best eens een kopje koffie mee willen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |