*grin*quote:Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[valley girl] Omg like totally like it needs to like re-open because my life is like so totally boring without like these bitches and drama because like..i'm like so boring without others around me like that are like shallow, really though.[/valley girl]
geef je hem gewoon een kuskrukje in plaats van bloemen bij de eerste datequote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies goed. Niet te lang, want ik kan gewoon nog met gemak normale kleding aan en niet te klein. Ok, met een vriendje van 1,75 meter is het soms vervelend, maar die heb ik dan ook niet
Je hebt diepgang met je tv seriesquote:Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[valley girl] Omg like totally like it needs to like re-open because my life is like so totally boring without like these bitches and drama because like..i'm like so boring without others around me like that are like shallow, really though.[/valley girl]
Mijn ex was 2,03m. Dus jaquote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, kun je je zo een homo erectus voorstellen?
Ik zie mezelf al aankomenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geef je hem gewoon een kuskrukje in plaats van bloemen bij de eerste date
Ja die bedoelde ik jaquote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef Cairon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xWUJ2vtkSc4
Childlike Empress!
Inderdaad, waar maak je je druk om.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt diepgang met je tv series. Waar maak ik me eigenlijk druk om, je bent mijn poep niet eens waard hihi.
Mja, ik kan me andere dingen bedenken waar je aan zou denken als iemand langer dan 2 meter isquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik stelde me jou voor met Vlarp.
Dit was inderdaad gebaseerd op de hysterische karakters uit The OC (en stiekem de Valley Girl takes van Cuddy & Cameron in House). Maar als jij op mijn ene hobby baseert dat ik geen diepgang heb, go ahead.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef samjustme het volgende:
Je hebt diepgang met je tv series. Waar maak ik me eigenlijk druk om, je bent mijn poep niet eens waard hihi.
Ik sliep (!) wel 's met iemand van 2,07mquote:
blijkbaar om zijn poep dusquote:Op woensdag 28 november 2007 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, waar maak je je druk om.
O volgens mij heb jij best diepgang hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit was inderdaad gebaseerd op de hysterische karakters uit The OC (en stiekem de Valley Girl takes van Cuddy & Cameron in House). Maar als jij op mijn ene hobby baseert dat ik geen diepgang heb, go ahead.
Jij was het vrouwtje die nacht?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:17
pollepel-theelepel ofzo?
Zie de eerdere opmerking van wondererquote:Op woensdag 28 november 2007 21:15 schreef Tomasso het volgende:
Mja, ik kan me andere dingen bedenken waar je aan zou denken als iemand langer dan 2 meter is
*iew*quote:Op woensdag 28 november 2007 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zie de eerdere opmerking van wonderer.
Hoe slapen vrouwtjesquote:Op woensdag 28 november 2007 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jij was het vrouwtje die nacht?
Mwa. Zo erg was dat niet bij ons.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik sliep (!) wel 's met iemand van 2,07m.
'k Weet niet of je in dat geval nog van lepeltje-lepeltje kon spreken trouwens. Meer ehm... pollepel-theelepel ofzo?
Laat maar.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij was het vrouwtje die nacht?
20 cm is toch snap al een hoop hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. Zo erg was dat niet bij ons.
1.83 en 2.03 scheelt maar 20cm(no pun intended trouwens)
Jij snapte 'mquote:
Zo moeilijk was hij nou ook weer nietquote:
Je weet toch dat je heel vee Jezus grapjes mag maken maar geen cartoontje over Mohammed mag maken? Da's de ongeschreven regel in de wereld tegenwoordig. Je mag alles beledigen, grof en hard, maar van de moslims moeten we afblijven wat die kunnen daar niet tegen. Gewoon op eieren lopen voortaan CDP. Beledigingen naast je neerleggen en vooral niks terugzeggen. Zij zijn de baas! Dus niet schelden, en ook vooral gewoon niets er over zeggen want dan discrimineer je!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even op een serieuzere noot:
Wat een idioterie, die britse lerares die vastzit in Sudan omdat ze haar leerlingen een teddybeer Mohamed liet noemen.
Ik werd dinsdagmiddag in de metro naar huis met m'n beste vriendin uitgescholden voor elk homo-scheldwoord wat er was zonder enige aanleiding dpor 'n jochie wat waarschijnlijk ook best Mohamed had kunnen heten en z'n maatje. Ik vind dat toch meer een belediging richting de profeet dan een Teddybeer die aan z'n leerlingen moest leren hoe je voor iets dierbaars zorgt.
Ja ik weet wat je wiltquote:
Ik was dankzij omstandigheden toch al moe, chago en redelijk verveeld dus ik heb het inderdaad genegeerd.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
Dus niet schelden, en ook vooral gewoon niets er over zeggen want dan discrimineer je!
Then why am I still not getting any?quote:
En sam zeurde al zo over z'n (over)gewicht.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
Je gebruikt 'm ook om de baby mee te voeren...
Zoals?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mag hopen dat ik volgend jaar bij Expreszo er eens flink iets mee mag doen.
Het blijft inderdaad kut. Want je kunt het negeren wat je wilt, maar je hoort het toch.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was dankzij omstandigheden toch al moe, chago en redelijk verveeld dus ik heb het inderdaad genegeerd.
Maakt het gevoel niet minder kut.
You've been quoted: Willders film: Nederlandse Moslim Raad vreest het ergstequote:Op woensdag 28 november 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
Je weet toch dat je heel vee Jezus grapjes mag maken maar geen cartoontje over Mohammed mag maken? Da's de ongeschreven regel in de wereld tegenwoordig. Je mag alles beledigen, grof en hard, maar van de moslims moeten we afblijven wat die kunnen daar niet tegen. Gewoon op eieren lopen voortaan CDP. Beledigingen naast je neerleggen en vooral niks terugzeggen. Zij zijn de baas! Dus niet schelden, en ook vooral gewoon niets er over zeggen want dan discrimineer je!
Projecten/media-aandacht/betere en duidelijkere voorlichting e.d. lijkt me een goed begin.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:32 schreef DennisMoore het volgende:
Zoals?
Als meneer Wilders zo graag een doodswens heeft, laat hem dan gewoon eindelijk eens afreizen naar een land als Iran en uit de kast komen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
You've quoted Willders film: Nederlandse Moslim Raad vreest het ergste.
Hoop dat 't lukt.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Projecten/media-aandacht/betere en duidelijkere voorlichting e.d. lijkt me een goed begin.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
You've been quoted: Willders film: Nederlandse Moslim Raad vreest het ergste.
Eerste project staat al i/d steigers.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
Hoop dat 't lukt.
'k Heb eigenlijk liever dat de bedreigers afreizen naar dat verre land. Lijkt me zuiverder.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als meneer Wilders zo graag een doodswens heeft, laat hem dan gewoon eindelijk eens afreizen naar een land als Iran en uit de kast komen.
Oh, iets met homoseksuele bouwvakkersknulletjes? Gewaagdquote:Op woensdag 28 november 2007 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Eerste project staat al i/d steigers.
(cue henny huisman) Met z'n aaaaallleen!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:37 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb eigenlijk liever dat de bedreigers afreizen naar dat verre land. Lijkt me zuiverder.
I wishquote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, iets met homoseksuele bouwvakkersknulletjes? Gewaagd.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, iets met homoseksuele bouwvakkersknulletjes? Gewaagd.
IK DOE MEEEEEEEEEEEE!quote:
Als het project waar ik nu mee bezig ben online is, krijgen jullie allemaal het linkje wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef Ang3l het volgende:
IK DOE MEEEEEEEEEEEE!
Ik zou qua persoonlijke smaak de leeftijd iets omhoog gooien maar eensch.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef Tomasso het volgende:
Alleen <22 jaar, niet behaard, geen dikke buik enzo
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een knulletje natuurlijk, maar ik kon zo effe niets anders googlen.
Ik wil ook geen knulletje maar een vent.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een knulletje natuurlijk, maar ik kon zo effe niets anders googlen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook geen knulletje maar een vent.
Al is deze niet zo heel erg fijn.
Whehehe ja die's best ADHD jaquote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stiekem best een zwak heeft voor deze ondanks dat hij erger stuitert dan mij.
Komt dit meer in de richting?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef Tomasso het volgende:
Alleen <22 jaar, niet behaard, geen dikke buik enzo
Totaal niet iemand waar ik op zou vallen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Komt dit meer in de richting?.
Die houtbewerker is leuker, met dat Britse accentquote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 28 november 2007 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kwam op dezelfde construction hunk of worker hunk als jij uitquote:
http://i.fok.nl/userpics/101883/101883.jpgquote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we nou de rest van de avond vieze plaatjes posten?
pledge erover en klaarquote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we nou de rest van de avond vieze plaatjes posten?
Sam woont toch al op zichzelf?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:11 schreef Zakje het volgende:
Ik heb vandaag een belangrijke knoop doorgehakt, mijn allerbeste vriendin en ik gaan actief opzoek naar iets leuks met minimaal 2 slaapkamers om te huren in Rotterdam, we gaan op onszelf. Nadat we de kosten hadden berekend, onze spaarrekeningen vergeleken hadden, en inkomsten erbij geteld, moet het ons makkelijk lukken, financieel tenminste.
Het mooie is dat we dezelfde smaak hebben qua inrichting en een redelijk identieke levensstijl, ik heb er zin in.![]()
Sam is een hele aardige jongen, maar ik denk niet dat ik het lang met hem onder één dak zou uithouden zonder gillend de boel in de fik te steken om de één of andere redenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sam woont toch al op zichzelf?
Damn die's geil!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://i.fok.nl/userpics/101883/101883.jpg
Toolbelt erbij...
torrents. De 2 CDs zijn zó te vinden, denk.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:14 schreef Weemz het volgende:
Zeg CDP.. weet jij waar ik meer Live Lounge kan halen? Limewire heeft alleen ouwe...
Daar zou ik best eens een kopje koffie mee willen doen.quote:
Koffie doen?! HEM doen man!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Daar zou ik best eens een kopje koffie mee willen doen.
Eerst opwarmen en doorsmeren!quote:
He can fix my plumbing anytimequote:
quote:
quote:Hup daar is willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang.
Je hoeft 't maar te vragen
dan staat ie al te zagen.
Die zijn afschuwelijk inderdaad, wat ik wel een zeer goede uitvinding vind ik zijn van die teenslippers zonder bandje, met een soort van afspoelbare plakzool. Die had ik vorige vakantie, ideaal, dan krijg je niet 2 van die witte ,,banden'' op je huid van waar je teenslippers zaten, maar mooie egaal gebruinde voetenquote:
En daar ga je serieus mee lopenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
Die zijn afschuwelijk inderdaad, wat ik wel een zeer goede uitvinding vind ik zijn van die teenslippers zonder bandje, met een soort van afspoelbare plakzool. Die had ik vorige vakantie, ideaal, dan krijg je niet 2 van die witte ,,banden'' op je huid van waar je teenslippers zaten, maar mooie egaal gebruinde voeten,
Deze waren het![]()
[ afbeelding ]
Kusje?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja...erg grappig.
Ik was op Gran Canaria met mijn ouders, het was elke dag erg warm, dus ik liep altijd gewoon in mijn zwembroek met zonnebril over de boulevard te flaneren of op mijn bedje aan het strand zonnebaden, en dan zijn die dingen ideaal !quote:Op woensdag 28 november 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daar ga je serieus mee lopen?
Ik geloof dat ze iets van rond de 25-30 euro waren ofzo, het viel in ieder geval wel mee, maar na de vakantie niet echt meer gedragen, na een tijdje doen ze het ook niet meer ,,goed'quote:Op woensdag 28 november 2007 22:36 schreef wonderer het volgende:
Die plakzooldingen lijken best handig eigenlijk... kos' da'?
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een plakfobie![]()
. Stickers, prijskaartjes, plakbandjes, pleisters (
![]()
), het is allemaal niet aan mij besteed en ik krijg er rillingen van.
Tja, het schijnt foutief te zijn, maar ik heb het zo geleerd op de basisschool bij stellen, en ik blijf het zo doen zonder een echte reden daartoe te hebbenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Damn... lang geleden dat ik iemand dergelijke lage aanhalingstekens heb zien gebruiken!
Dat had mijn vrouwelijke ex ookquote:Op woensdag 28 november 2007 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een plakfobie![]()
. Stickers, prijskaartjes, plakbandjes, pleisters (
![]()
), het is allemaal niet aan mij besteed en ik krijg er rillingen van.
Het leuke is ook nog dat ik aan jullie manier van schrijven zie dat het één grote grap is.quote:
Was dat een man of een vrouwquote:
http://www.unusualphobias.com/bandaids.htmlquote:Op woensdag 28 november 2007 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, van pleisters krijg ik soms echt lichte kotsneigingen. Laatst at ik een broodje bij de hema, en toen zag ik dat de vrouw die ze belegde een pleister om haar duim had
. Ik liet het broodje bijna weer naar boven komen.
Neuh, niet foutief, maar ze zitten gewoon niet op toetsenborden he? Dus ze zullen wel uitsterven.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:45 schreef Zakje het volgende:
Tja, het schijnt foutief te zijn, maar ik heb het zo geleerd op de basisschool bij stellen, en ik blijf het zo doen zonder een echte reden daartoe te hebben.
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.unusualphobias.com/bandaids.html
Serieus, dat is ook echt een van mijn grootste nachtmerries.quote:My ultimate fear, finding one in my food.
No way! Je weet best dat ik je sexy vind, lulhannes!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het leuke is ook nog dat ik aan jullie manier van schrijven zie dat het één grote grap is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |