Jij snapte 'mquote:
Zo moeilijk was hij nou ook weer nietquote:
Je weet toch dat je heel vee Jezus grapjes mag maken maar geen cartoontje over Mohammed mag maken? Da's de ongeschreven regel in de wereld tegenwoordig. Je mag alles beledigen, grof en hard, maar van de moslims moeten we afblijven wat die kunnen daar niet tegen. Gewoon op eieren lopen voortaan CDP. Beledigingen naast je neerleggen en vooral niks terugzeggen. Zij zijn de baas! Dus niet schelden, en ook vooral gewoon niets er over zeggen want dan discrimineer je!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even op een serieuzere noot:
Wat een idioterie, die britse lerares die vastzit in Sudan omdat ze haar leerlingen een teddybeer Mohamed liet noemen.
Ik werd dinsdagmiddag in de metro naar huis met m'n beste vriendin uitgescholden voor elk homo-scheldwoord wat er was zonder enige aanleiding dpor 'n jochie wat waarschijnlijk ook best Mohamed had kunnen heten en z'n maatje. Ik vind dat toch meer een belediging richting de profeet dan een Teddybeer die aan z'n leerlingen moest leren hoe je voor iets dierbaars zorgt.
Ja ik weet wat je wiltquote:
Ik was dankzij omstandigheden toch al moe, chago en redelijk verveeld dus ik heb het inderdaad genegeerd.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
Dus niet schelden, en ook vooral gewoon niets er over zeggen want dan discrimineer je!
Then why am I still not getting any?quote:
En sam zeurde al zo over z'n (over)gewicht.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
Je gebruikt 'm ook om de baby mee te voeren...
Zoals?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mag hopen dat ik volgend jaar bij Expreszo er eens flink iets mee mag doen.
Het blijft inderdaad kut. Want je kunt het negeren wat je wilt, maar je hoort het toch.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was dankzij omstandigheden toch al moe, chago en redelijk verveeld dus ik heb het inderdaad genegeerd.
Maakt het gevoel niet minder kut.
Mag hopen dat ik volgend jaar bij Expreszo er eens flink iets mee mag doen.
You've been quoted: Willders film: Nederlandse Moslim Raad vreest het ergstequote:Op woensdag 28 november 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
Je weet toch dat je heel vee Jezus grapjes mag maken maar geen cartoontje over Mohammed mag maken? Da's de ongeschreven regel in de wereld tegenwoordig. Je mag alles beledigen, grof en hard, maar van de moslims moeten we afblijven wat die kunnen daar niet tegen. Gewoon op eieren lopen voortaan CDP. Beledigingen naast je neerleggen en vooral niks terugzeggen. Zij zijn de baas! Dus niet schelden, en ook vooral gewoon niets er over zeggen want dan discrimineer je!
Projecten/media-aandacht/betere en duidelijkere voorlichting e.d. lijkt me een goed begin.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:32 schreef DennisMoore het volgende:
Zoals?
Als meneer Wilders zo graag een doodswens heeft, laat hem dan gewoon eindelijk eens afreizen naar een land als Iran en uit de kast komen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
You've quoted Willders film: Nederlandse Moslim Raad vreest het ergste.
Hoop dat 't lukt.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Projecten/media-aandacht/betere en duidelijkere voorlichting e.d. lijkt me een goed begin.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
You've been quoted: Willders film: Nederlandse Moslim Raad vreest het ergste.
Eerste project staat al i/d steigers.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
Hoop dat 't lukt.
'k Heb eigenlijk liever dat de bedreigers afreizen naar dat verre land. Lijkt me zuiverder.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als meneer Wilders zo graag een doodswens heeft, laat hem dan gewoon eindelijk eens afreizen naar een land als Iran en uit de kast komen.
Oh, iets met homoseksuele bouwvakkersknulletjes? Gewaagdquote:Op woensdag 28 november 2007 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Eerste project staat al i/d steigers.
(cue henny huisman) Met z'n aaaaallleen!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:37 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb eigenlijk liever dat de bedreigers afreizen naar dat verre land. Lijkt me zuiverder.
I wishquote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, iets met homoseksuele bouwvakkersknulletjes? Gewaagd.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, iets met homoseksuele bouwvakkersknulletjes? Gewaagd.
IK DOE MEEEEEEEEEEEE!quote:
Als het project waar ik nu mee bezig ben online is, krijgen jullie allemaal het linkje wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef Ang3l het volgende:
IK DOE MEEEEEEEEEEEE!
Ik zou qua persoonlijke smaak de leeftijd iets omhoog gooien maar eensch.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:40 schreef Tomasso het volgende:
Alleen <22 jaar, niet behaard, geen dikke buik enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |