*grin*quote:Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[valley girl] Omg like totally like it needs to like re-open because my life is like so totally boring without like these bitches and drama because like..i'm like so boring without others around me like that are like shallow, really though.[/valley girl]
geef je hem gewoon een kuskrukje in plaats van bloemen bij de eerste datequote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies goed. Niet te lang, want ik kan gewoon nog met gemak normale kleding aan en niet te klein. Ok, met een vriendje van 1,75 meter is het soms vervelend, maar die heb ik dan ook niet
Je hebt diepgang met je tv seriesquote:Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[valley girl] Omg like totally like it needs to like re-open because my life is like so totally boring without like these bitches and drama because like..i'm like so boring without others around me like that are like shallow, really though.[/valley girl]
Mijn ex was 2,03m. Dus jaquote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, kun je je zo een homo erectus voorstellen?
Ik zie mezelf al aankomenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geef je hem gewoon een kuskrukje in plaats van bloemen bij de eerste date
Ja die bedoelde ik jaquote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef Cairon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xWUJ2vtkSc4
Childlike Empress!
Inderdaad, waar maak je je druk om.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt diepgang met je tv series. Waar maak ik me eigenlijk druk om, je bent mijn poep niet eens waard hihi.
Mja, ik kan me andere dingen bedenken waar je aan zou denken als iemand langer dan 2 meter isquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik stelde me jou voor met Vlarp.
Dit was inderdaad gebaseerd op de hysterische karakters uit The OC (en stiekem de Valley Girl takes van Cuddy & Cameron in House). Maar als jij op mijn ene hobby baseert dat ik geen diepgang heb, go ahead.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef samjustme het volgende:
Je hebt diepgang met je tv series. Waar maak ik me eigenlijk druk om, je bent mijn poep niet eens waard hihi.
Ik sliep (!) wel 's met iemand van 2,07mquote:
blijkbaar om zijn poep dusquote:Op woensdag 28 november 2007 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, waar maak je je druk om.
O volgens mij heb jij best diepgang hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit was inderdaad gebaseerd op de hysterische karakters uit The OC (en stiekem de Valley Girl takes van Cuddy & Cameron in House). Maar als jij op mijn ene hobby baseert dat ik geen diepgang heb, go ahead.
Jij was het vrouwtje die nacht?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:17
pollepel-theelepel ofzo?
Zie de eerdere opmerking van wondererquote:Op woensdag 28 november 2007 21:15 schreef Tomasso het volgende:
Mja, ik kan me andere dingen bedenken waar je aan zou denken als iemand langer dan 2 meter is
*iew*quote:Op woensdag 28 november 2007 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zie de eerdere opmerking van wonderer.
Hoe slapen vrouwtjesquote:Op woensdag 28 november 2007 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jij was het vrouwtje die nacht?
Mwa. Zo erg was dat niet bij ons.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik sliep (!) wel 's met iemand van 2,07m.
'k Weet niet of je in dat geval nog van lepeltje-lepeltje kon spreken trouwens. Meer ehm... pollepel-theelepel ofzo?
Laat maar.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij was het vrouwtje die nacht?
20 cm is toch snap al een hoop hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. Zo erg was dat niet bij ons.
1.83 en 2.03 scheelt maar 20cm(no pun intended trouwens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |