Positieve discriminatie richting 30+ers in dit topic.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:18 schreef remlof het volgende:
Dat wordt em en dat blijft em.
Yep, want wij hebben de wijsheid in pachtquote:Op woensdag 28 november 2007 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Positieve discriminatie richting 30+ers in dit topic.
Dit klopt toch niet voor elke 30+er he? vreest nu al voor de dag dat sam 30 wordtquote:Op woensdag 28 november 2007 20:21 schreef remlof het volgende:
Yep, want wij hebben de wijsheid in pacht
Jaahhhhhhhhhhhhhaaaaaaaquote:Op woensdag 28 november 2007 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, want wij hebben de wijsheid in pacht
Misschien zijn make-up aan het bijwerken.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
Maareh... waar is betreffende samjustme nu?
lid worden van haar fanclub ?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
in 1998 won Titanic 11 oscars en stond Celine 11 weken op #1 met My Heart Will Go Onquote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef maedel het volgende:
Ik werd getriggerd door die andere tt: [HOMO]#1998:de Titanic zinkt weer zonder Celine en met Oscar .
Wat was er met Celine?
quote:Op woensdag 28 november 2007 @ 19:57 door remlof:
Topictitel: "[HOMO] #1998 We all love Paris Hilton!!!" -> "[HOMO] #1998 Some love Paris Hilton!!!"
Op woensdag 28 november 2007 @ 20:10 door remlof:
Topictitel: "[HOMO] #1998 Some love Paris Hilton!!!" -> "[HOMO] #1998 samjustme loves Paris Hilton, de rest niet"
Op woensdag 28 november 2007 @ 20:18 door remlof:
Topictitel: "[HOMO] #1998 samjustme loves Paris Hilton, de rest niet" -> "[HOMO] #1998 Eén nicht loves bimbo, others puke."
ook op zoek naar een Aziatische baby om te adopteren zoals z'n idool?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
oh, dat hele jaartalverhaal was me ontschotenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
in 1998 won Titanic 11 oscars en stond Celine 11 weken op #1 met My Heart Will Go On
Ik vind Celine's nieuwe album ook niet slecht hoor, maar om haar nu 2 uur te horen galmen i/d ArenA..quote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef maedel het volgende:
oh, dat hele jaartalverhaal was me ontschoten
thanks for clearing that up
ik heb kaarten voor celine, vandaar...
30+ hè...
Moet ik nog een jaar wachtenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Positieve discriminatie richting 30+ers in dit topic.
Ach tegen die tijd ben je vast zo onder de plak bij een geweldige gozer dat je ons niet eens meer nodig hebt.quote:
Jij telt niet, want jij lijkt nog 24!quote:
Slijmbal!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij telt niet, want jij lijkt nog 24!
Nou ja, mijn vrouw en ik hebben een speciale band met een Celine-nummer (niet MHWGO hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 20:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind Celine's nieuwe album ook niet slecht hoor, maar om haar nu 2 uur te horen galmen i/d ArenA..
en MHWGO mag van mij best eens niet meer gedraaid worden.
Nou, vooruit, jij komt ook over als 24.quote:
Ja ik werd net al op z'n Vlaams benaderd met "Zo'n levensgezel zoals jij bent zoek ik wel"quote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach tegen die tijd ben je vast zo onder de plak bij een geweldige gozer dat je ons niet eens meer nodig hebt.
Maar er boven opquote:Op woensdag 28 november 2007 20:45 schreef Ang3l het volgende:
En ik zie mezelf niet binnen een jaar bij een geweldige gozer zitten.
Ahh baby, ya didn't have to say that!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij telt niet, want jij lijkt nog 24!
Liggen dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik werd net al op z'n Vlaams benaderd met "Zo'n levensgezel zoals jij bent zoek ik wel"Whehehe.
En ik zie mezelf niet binnen een jaar bij een geweldige gozer zitten.
Beetje jammer weer.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, wacht, CDP maakte een grap met dezelfde strekking.
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, vooruit, jij komt ook over als 24.
Dat bewijst enkel dat het een goede opmerking wasquote:
GMTA.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat bewijst enkel dat het een goede opmerking was.
Ook nietquote:
Ik bedoel, dat had je nou echt niet hoeven zeggen. Nee, echt niet.quote:
Hoe oud wil je worden als je later groot bent?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:57 schreef Tomasso het volgende:
Ik bedoel, dat had je nou echt niet hoeven zeggen. Nee, echt niet.
Ik was niet van plan nog groter te worden eigenlijk. Ik vind 2,05 meter wel lang genoegquote:Op woensdag 28 november 2007 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe oud wil je worden als je later groot bent?
is alles in verhouding?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik was niet van plan nog groter te worden eigenlijk. Ik vind 2,05 meter wel lang genoeg
*iew*quote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef Tomasso het volgende:
Ik was niet van plan nog groter te worden eigenlijk. Ik vind 2,05 meter wel lang genoeg
*double iew*quote:
Ja, ik heb ook schoenmaat 47.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies goed. Niet te lang, want ik kan gewoon nog met gemak normale kleding aan en niet te kleinquote:
Als je zat bent moet je minder drinken.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:09 schreef samjustme het volgende:
Wtf Ik was eff fokvrij is mijn tt aangepast. Maar ja niet echt boeiend.
Vrijdag 30 November a.s. doet de rechter uitspraak n.a.v. het
kort geding van Gay Palace tegen de gemeente Rotterdam.
Wij hopen op een goede afloop, zodat we a.s. Zaterdag 1 December
weer volop kunnen gaan feesten !
Houdt je agenda vrij en deze pagina goed in de gaten !
Hopelijk gaat ie open want ik ben strano en kameleon gewoon zat!
[valley girl] Omg like totally like it needs to like re-open because my life is like so totally boring without like these bitches and drama because like..i'm like so boring without others around me like that are like shallow, really though.[/valley girl]quote:Op woensdag 28 november 2007 21:09 schreef samjustme het volgende:
Hopelijk gaat ie open want ik ben strano en kameleon gewoon zat!
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik stelde me jou voor met Vlarp.
Whatevah!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[valley girl] Omg like totally like it needs to like re-open because my life is like so totally boring without like these bitches and drama because like..i'm like so boring without others around me like that are like shallow, really though.[/valley girl]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |