Sinds wanneer irriteerde ik niemand in het topicquote:Op woensdag 28 november 2007 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
erm, * CDP is het zwaar oneens met de TT
En over jouw belediging: Ik zeg het alleen maar omdat ik volgens mij de enige ben die het interesseert in het topic en je de rest dus maar irriteert ermee. Sorry als ik je probeer te helpen hoor. Geez.
Het valt me nu pas op hoe erg ze op The Child Empress lijkt uit The Neverending Story. Alleen bij het refrein dan, uit de nieuwe clipquote:Op woensdag 28 november 2007 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In nederland ja. In Engeland komt daarna (nu dus) Be Mine uit.
Clip #1 van vorig jaar
Clip #2 voor de release dit jaar
En jij niet alleen. Paris is alleen tof in de zin van Parijs in Frankrijk (dat zeg ik wel, maar de laatste keer dat ik er was kan ik me niet eens meer herinnerenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind dat de TT woordne in mijn mond legt die ik ER ECHT NIET IN WIL HEBBEN!
Bah. Straks denken ze nog dat alle homo's haar leuk vinden
Beste lurkers en posters: Ik distantieer me bij deze van de TT!
Da's al 3quote:
Neequote:Op woensdag 28 november 2007 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En jij niet alleen. Paris is alleen tof in de zin van Parijs in Frankrijk (dat zeg ik wel, maar de laatste keer dat ik er was kan ik me niet eens meer herinneren, maar het is bij voorbaat al beter dan dat erfgenaampje).
Stemmen kan altijd, ik denk alleen niet dat het iets gaat betekenen. Hebben we niet een mod in ons middenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's al 3
Kunnen we niet stemmen voor een TT change?
Ik heb het verzoek al gedaanquote:Op woensdag 28 november 2007 19:53 schreef Ang3l het volgende:
Kunnen we niet stemmen voor een TT change?
Wat ben je ook een zeikerd soms, I love it!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb het verzoek al gedaan
Zo beter?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb het verzoek al gedaan
Kan die del niet gewoon helemaal uit de TTquote:
Zeg, ik zit niet voor niets in het jongerenplatform v/d gemeente. Als er duidelijk een overheersende mening is in een groep die aangekaart moet worden bij de instanties, vind ik het niet erg om die even door te schreeuwen.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben je ook een zeikerd soms, I love it!.
De TS mag de TT verzinnen he? Het is al erg genoeg dat ik em een beetje gewijzigd heb eigenlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan die del niet gewoon helemaal uit de TT?
psssst, vertel mij eens snel wat de originele TT wasquote:Op woensdag 28 november 2007 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind dat de TT woordne in mijn mond legt die ik ER ECHT NIET IN WIL HEBBEN!
Bah. Straks denken ze nog dat alle homo's haar leuk vinden
Beste lurkers en posters: Ik distantieer me bij deze van de TT!
Ach, gezondigd heb je nou toch, dan kan je het ook maar beter goed doen. Deze TT kan dus wel geloosd wordenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
De TS mag de TT verzinnen he? Het is al erg genoeg dat ik em een beetje gewijzigd heb eigenlijk
Nouja, anders verhuizen we naar GC en is ONZ de langstlopende reeks kwijtquote:Op woensdag 28 november 2007 19:59 schreef remlof het volgende:
De TS mag de TT verzinnen he? Het is al erg genoeg dat ik em een beetje gewijzigd heb eigenlijk
[HOMO] #1998 Paris Hilton is een HOEEERRRRRRquote:Op woensdag 28 november 2007 20:00 schreef Stroekie het volgende:
psssst, vertel mij eens snel wat de originele TT was
En zo geschiedde:quote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, anders verhuizen we naar GC en is ONZ de langstlopende reeks kwijt.
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:59 schreef DennisMoore het volgende:
Hey! Maak er een bier-topic van!
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En zo geschiedde:
[HOMO]#1998:de Titanic zinkt weer zonder Celine en met Oscar
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[HOMO] #1998 Paris Hilton is een HOEEERRRRRR
quote:
Dank uquote:
Jawel, dat houdt ons scherp en kan ik eindelijk misschien wat frustraties kwijtquote:
doe het dan helemaal symbolisch bij nummer 2000quote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, anders verhuizen we naar GC en is ONZ de langstlopende reeks kwijt.
DennisMoore is maar een schuilnaam, ja.quote:
we shall overcomequote:Op woensdag 28 november 2007 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Machtsmisbruik!
Help! Help! We're being oppressed! See the violence inherent in the system!
Dat wordt em en dat blijft em.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:15 schreef DennisMoore het volgende:
[HOMO] #1998 Eén nicht loves bimbo, others puke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |