Houd op jij! Met wie ik laatst gedate had ik eerst irl gezien en pas na 1 maand had hij me zelf uitgevraagdquote:Op woensdag 28 november 2007 15:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt is dat velen hier (oa Sam, misterO en geloof ook Angel) dat het na 1 date al gelijk opthoudt en ze alleen maar tegenvielen. Hoe komt dat toch ?
Is het een date via het internet die tegenviel. Dat versterkt mij in mijn besluit om nooit via het internet iemand te ontmoeten, omdat ik denk dat de meeste zich daar anders voor doen.
Is het een date na een ontmoeting IRL, dan vraag ik me af of jullie geen mensenkennis hebben en dit niet gelijk doorhadden dat het niks wordt. Alhoewel ik me daarin ook een keer vergist heb, maar dat was andersom. Iemand van wie ik dacht dat het een kl...zak was, bleek enorm aardig.
Of geven jullie gewoon te snel op ?
Flirten met iemand anders terwijl je een "date" hebt, vind ik nu weer niet kunnen. Je ziet ik heb wel een paar principes al zijn het er niet veelquote:Op woensdag 28 november 2007 15:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Houd op jij! Met wie ik laatst gedate had ik eerst irl gezien en pas na 1 maand had hij me zelf uitgevraagd. Tijdens ons date zat ik nog met iemand anders te flirten toen hij in de wc zat
. Heb die jongen nog een week of 2 geleden staan zoenen tijdens uitgaan oepsie
.
Dat onderschrijft de stelling over daten over het internetquote:Op woensdag 28 november 2007 15:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De zap-cultuur.
Bij mij was 't vaak zo dat ik via internet nog de illusie had dat iemand vrij hetero-achtig was. In 't echt bleek iemand dan overduidelijk homo te zijn. En dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk, dus volgt er in zo'n geval geen tweede 'date'.
En tegenwoordig 'date' ik nog maar nauwelijks eigenlijk.
Hij zat met mij te flirten en ik zoende hem niet tijdens date. Ik was alleen een dumbass dat ik voor die andere jonge de andere jongens had afgewezen. En ik had mijn gevoel moeten volgen want na afloop voelde ik nauwelijks klik, maar ik dacht geef het toch een kans. Had hem na een tijdje nadat situatie een beetje weird was toch maar lopen sms naar hem er is geen klik irl byequote:Op woensdag 28 november 2007 15:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Flirten met iemand anders terwijl je een "date" hebt, vind ik nu weer niet kunnen. Je ziet ik heb wel een paar principes al zijn het er niet veel
Krijgt hij een make-overquote:Op woensdag 28 november 2007 15:56 schreef MisterO het volgende:
Morgen 2e date, we gaan eten bij de Mac, daarna shoppen en poolen
Zelfs niet met moiquote:Op woensdag 28 november 2007 15:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat versterkt mij in mijn besluit om nooit via het internet iemand te ontmoeten, omdat ik denk dat de meeste zich daar anders voor doen.
met die smiley geef je gelukkig zelf al aan hoe triest dat wel niet isquote:Op woensdag 28 november 2007 15:56 schreef MisterO het volgende:
Morgen 2e date, we gaan eten bij de Mac, daarna shoppen en poolen
met jou ga ik gewoon stappen, niet daten. Want ik wil jou weleens in actie zien wanner je iemand gaat versieren.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Krijgt hij een make-over.
[..]
Zelfs niet met moi.
Ik had alleen over sex, ik had niet over serieuze datequote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
met jou ga ik gewoon stappen, niet daten. Want ik wil jou weleens in actie zien wanner je iemand gaat versieren.
Oh dat, dat doen we gewoon na het stappenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik had alleen over sex, ik had niet over serieuze date
Kunnen we het stappen net zo goed dan overslaanquote:Op woensdag 28 november 2007 16:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh dat, dat doen we gewoon na het stappen
Uhuh. Maar in 't echt herken ik al helemáál de leuke homo's niet. Alleen de overduidelijken, en die vind ik dan weer niet leukquote:Op woensdag 28 november 2007 15:48 schreef Nuno_G het volgende:
Dat onderschrijft de stelling over daten over het internet
Sam is een debiel, Angel heeft niet voldoende lef en van MisterO weet ik het niet.quote:
Ach we kunnen toch wel eerst even gaan stappen. Ik wil jou wel eens in actie zien met het versieren van jongensquote:Op woensdag 28 november 2007 16:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kunnen we het stappen net zo goed dan overslaan.
Ik vind het niet triest, maar eigenzinnig en origineelquote:Op woensdag 28 november 2007 15:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
met die smiley geef je gelukkig zelf al aan hoe triest dat wel niet is
Maar je weet wel of je iemand leuk vindt toch ? Dat wel of niet homo zijn moet je dan gewoon achterkomen. Weet je wat, doe eens gek, vraag het ze gewoonquote:Op woensdag 28 november 2007 16:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uhuh. Maar in 't echt herken ik al helemáál de leuke homo's niet. Alleen de overduidelijken, en die vind ik dan weer niet leuk.
Met overigens de uitzondering van de stoomstrijkijzer-homo die ik in de supermarkt ontmoette, dat was een leuke.
Ik zal mijn reactie maar achterwege laten. Ik ben in mijn hele leven nog nooit bij een Mac naar binnen geweest, dus je kan het wel raden.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind het niet origineel, maar eigenzinnig en origineel
Zo heb jij even klasse heeeequote:Op woensdag 28 november 2007 16:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zal mijn reactie maar achterwege laten. Ik ben in mijn hele leven nog nooit bij een Mac naar binnen geweest, dus je kan het wel raden.
heeft niks met klasse te maken, is gewoon een keuze.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zo heb jij even klasse heeee![]()
Ik ga nu weg, op stap in Groningen
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:37 schreef error het volgende:
Sam is een debiel, Angel heeft niet voldoende lef en van MisterO weet ik het niet.
Zoiets?
Zelden. Mensen zijn allemaal kut. Allemaal!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
Maar je weet wel of je iemand leuk vindt toch ?
Och, er zijn wel wat subtieler manieren hoorquote:Dat wel of niet homo zijn moet je dan gewoon achterkomen. Weet je wat, doe eens gek, vraag het ze gewoon
Het jongerenplatform waar ik voor werk is met een groot nieuw project onder Amsterdamse scholieren bezig en dit was 1 v/d lessen daarvoor. Zit de hele week weer op middelbare scholen.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:32 schreef Weemz het volgende:
Wat voor gastles CDP?
Kylie isquote:Op woensdag 28 november 2007 12:57 schreef samjustme het volgende:
Kylie is overrated. Paris Hilton's nummer screwed love it
, wanneer brengt de muts eindelijk haar 2e album uit pff.
En je vraagt hem niet mee uitquote:Op woensdag 28 november 2007 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
zojuist stond een van de jongens die hier geschilderd heeft zich om te kleden in mijn woonkamer
zo'n breed lijf, lang donker haar, adventure trail, stak buikje, heerlijk zo'n man.
Met oud en nieuw heeft hij een bij mij in bed gelegen, ik was ziek en hij had xtc op, toen kroop ik tegen hem aan en had ik ook al zoiets van, hmmm zo'n gespierde man is toch ook wel lekker.
Normaal val ik op graatmager.
Zit je ook hier in Osloquote:Op woensdag 28 november 2007 17:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zelden. Mensen zijn allemaal kut. Allemaal!
[..]
Och, er zijn wel wat subtieler manieren hoor.
hetero hequote:Op woensdag 28 november 2007 17:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En je vraagt hem niet mee uitof zoiets
allemaal dat geloof ik niet ? trouwens is het op vang of op valquote:Op woensdag 28 november 2007 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hetero he
alle jongens die ik op vang zijn hetero, al vind deze jongen het wel erg leuk om me te teasen/playen
ik val zeker niet op alle jongens die ik op vangquote:Op woensdag 28 november 2007 17:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
allemaal dat geloof ik niet ? trouwens is het op vang of op val
En hoe weet je dat zo zeker, misschien is er wel een kastgevalletje tussenquote:Op woensdag 28 november 2007 17:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik val zeker niet op alle jongens die ik op vang
en deze jongens zijn allemaal hetero
omdat ze allemaal wel eens in de zoveel tijd een vriendinnetje hebben, thijs, de schilder heeft zelfs een boekje met nr's van meisjes die hij kan bellen als hij zin heeft.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En hoe weet je dat zo zeker, misschien is er wel een kastgevalletje tussen
Het zal wel ik ken ze niet. Maar nu ga ik eten en wijn zuipen. Ciao tot laterquote:Op woensdag 28 november 2007 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
omdat ze allemaal wel eens in de zoveel tijd een vriendinnetje hebben, thijs, de schilder heeft zelfs een boekje met nr's van meisjes die hij kan bellen als hij zin heeft.
er zijn er bij die al langer dan 2 jaar een relatie hebben, ze zijn al 19 of ouder en in een erg homovriendelijke omgeving, ik denk echt dat er geen homo's tussen zitten.
ik krijg de komende maand masterclasses van Leo de Nijsquote:Op woensdag 28 november 2007 17:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het jongerenplatform waar ik voor werk is met een groot nieuw project onder Amsterdamse scholieren bezig en dit was 1 v/d lessen daarvoor. Zit de hele week weer op middelbare scholen.
[..]
Kylie is, Madonna probeert tenminste iets nieuws elke keer en Paris is gedropt door Warner een paar maanden terug.
Vind het niks hij ziet er te Nederlands uit, dont like itquote:Op woensdag 28 november 2007 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
zojuist stond een van de jongens die hier geschilderd heeft zich om te kleden in mijn woonkamer
zo'n breed lijf, lang donker haar, adventure trail, stak buikje, heerlijk zo'n man.
Met oud en nieuw heeft hij een bij mij in bed gelegen, ik was ziek en hij had xtc op, toen kroop ik tegen hem aan en had ik ook al zoiets van, hmmm zo'n gespierde man is toch ook wel lekker.
Normaal val ik op graatmager.
[ afbeelding ]
op deze foto zie je het niet goed, maar hij lijkt sprekend op valerio
Veel plezier!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
btw voor alle heaumeau's die het boeit:
Kylie staat 23 juni in Ahoy met de KylieX2008 tour
Ik lees ook thespicegirls.com hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 19:15 schreef samjustme het volgende:
Trouwens Mel B is 2e geworden op DWTS.
True. Hij's wel heel anders dan de rest van de cd hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 12:49 schreef Jerruh het volgende:
dat nummer van robyn blijft supermooi! and it hurts with every heartbeat
Het is ook Kleerup feat. Robynquote:Op woensdag 28 november 2007 19:25 schreef Ang3l het volgende:
True. Hij's wel heel anders dan de rest van de cd hoor
Who died and made you gay trendsetter?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:38 schreef samjustme het volgende:
@Stroekie zo vernieuwend is Madonna niet meer, ouwe doos is het geworden geen trendsetter maar volger. Haar nieuwe album is door Timbaland geproduceerd (moet nog uitkomen). Kylie was goed vroeger nu niet meer!
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:27 schreef Ang3l het volgende:
Who died and made you gay trendsetter?
ik vind konitchiwa bitches wel grappigquote:Op woensdag 28 november 2007 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. Hij's wel heel anders dan de rest van de cd hoor
Al is die ook best leuk (en staat er een lekkere cover op van Teddybear Stockholm)
Ja weet ik wel, maar de stijl van dat nr lijkt meer op haar oude stijl. Dus toen ik dat nr hoorde herkende ik er een Robyn nr in. Terwijl de rest van de cd heel anders is geworden en ik haar daar oude geluid niet echt in terug zie. Niet dat dat erg is, want de cd is nog wel leukquote:Op woensdag 28 november 2007 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is ook Kleerup feat. Robyn
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vind konitchiwa bitches wel grappig!
Daar is net een nieuwe clip vanquote:Op woensdag 28 november 2007 19:33 schreef Ang3l het volgende:
En Be Mine vind ik leuk.
Ik hoorde juist "You can't handle me" op de radio. Da's toch de nieuwe single?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar is net een nieuwe clip van(#2 al
)
In nederland ja. In Engeland komt daarna (nu dus) Be Mine uit.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoorde juist "You can't handle me" op de radio. Da's toch de nieuwe single?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |