abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54904807
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef Gia het volgende:

Maar geen enkele moslim in Nederland wordt verantwoordelijk gehouden voor een steniging in Senegal.
Kwestie van slachtoffer-rol zoeken, daar zijn sommigen heel geoefend in.
"Huuuu, jij discrimineert mij en mijn geloof!"

Oh, en ik quote op de valreep nog even een praktijkvoorbeeldje uit een ander topic:
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je weet toch dat je heel vee Jezus grapjes mag maken maar geen cartoontje over Mohammed mag maken? Da's de ongeschreven regel in de wereld tegenwoordig. Je mag alles beledigen, grof en hard, maar van de moslims moeten we afblijven wat die kunnen daar niet tegen. Gewoon op eieren lopen voortaan CDP. Beledigingen naast je neerleggen en vooral niks terugzeggen. Zij zijn de baas! Dus niet schelden, en ook vooral gewoon niets er over zeggen want dan discrimineer je!
pi_54904854
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:27 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Het gedrag van Mohammed onder de loep nemen kun je niet gelijkstellen aan individuele NL moslims plagen.
Er zijn vele Mohammed critici in de wereld, zelfs in NL een paar boeken over Mohammed gelezen die heel kritisch over hem waren, kan naam nu even 123 niet herinneren, geen probleem mee, geen dreigementen, geen gekwetste mensen etc, het kan dus wel.
pi_54904888
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Zoals hier boven al wordt aangegeven, als je denkt dat Wilders wettelijk gezien over de schreef gaat, dan stap je naar de rechtbank. Dat is de instantie die beslist of iets wel of niet mag, en niet de nederlandse moslim raad en niet Achmed in de straat.
Het is niet netjes om over dingen te beginnen waarover ik me niet heb uitgelaten mevrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')