Eerst opwarmen en doorsmeren!quote:
He can fix my plumbing anytimequote:
quote:
quote:Hup daar is willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang.
Je hoeft 't maar te vragen
dan staat ie al te zagen.
Die zijn afschuwelijk inderdaad, wat ik wel een zeer goede uitvinding vind ik zijn van die teenslippers zonder bandje, met een soort van afspoelbare plakzool. Die had ik vorige vakantie, ideaal, dan krijg je niet 2 van die witte ,,banden'' op je huid van waar je teenslippers zaten, maar mooie egaal gebruinde voetenquote:
En daar ga je serieus mee lopenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
Die zijn afschuwelijk inderdaad, wat ik wel een zeer goede uitvinding vind ik zijn van die teenslippers zonder bandje, met een soort van afspoelbare plakzool. Die had ik vorige vakantie, ideaal, dan krijg je niet 2 van die witte ,,banden'' op je huid van waar je teenslippers zaten, maar mooie egaal gebruinde voeten,
Deze waren het![]()
[ afbeelding ]
Kusje?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja...erg grappig.
Ik was op Gran Canaria met mijn ouders, het was elke dag erg warm, dus ik liep altijd gewoon in mijn zwembroek met zonnebril over de boulevard te flaneren of op mijn bedje aan het strand zonnebaden, en dan zijn die dingen ideaal !quote:Op woensdag 28 november 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daar ga je serieus mee lopen?
Ik geloof dat ze iets van rond de 25-30 euro waren ofzo, het viel in ieder geval wel mee, maar na de vakantie niet echt meer gedragen, na een tijdje doen ze het ook niet meer ,,goed'quote:Op woensdag 28 november 2007 22:36 schreef wonderer het volgende:
Die plakzooldingen lijken best handig eigenlijk... kos' da'?
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een plakfobie![]()
. Stickers, prijskaartjes, plakbandjes, pleisters (
![]()
), het is allemaal niet aan mij besteed en ik krijg er rillingen van.
Tja, het schijnt foutief te zijn, maar ik heb het zo geleerd op de basisschool bij stellen, en ik blijf het zo doen zonder een echte reden daartoe te hebbenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Damn... lang geleden dat ik iemand dergelijke lage aanhalingstekens heb zien gebruiken!
Dat had mijn vrouwelijke ex ookquote:Op woensdag 28 november 2007 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een plakfobie![]()
. Stickers, prijskaartjes, plakbandjes, pleisters (
![]()
), het is allemaal niet aan mij besteed en ik krijg er rillingen van.
Het leuke is ook nog dat ik aan jullie manier van schrijven zie dat het één grote grap is.quote:
Was dat een man of een vrouwquote:
http://www.unusualphobias.com/bandaids.htmlquote:Op woensdag 28 november 2007 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, van pleisters krijg ik soms echt lichte kotsneigingen. Laatst at ik een broodje bij de hema, en toen zag ik dat de vrouw die ze belegde een pleister om haar duim had
. Ik liet het broodje bijna weer naar boven komen.
Neuh, niet foutief, maar ze zitten gewoon niet op toetsenborden he? Dus ze zullen wel uitsterven.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:45 schreef Zakje het volgende:
Tja, het schijnt foutief te zijn, maar ik heb het zo geleerd op de basisschool bij stellen, en ik blijf het zo doen zonder een echte reden daartoe te hebben.
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.unusualphobias.com/bandaids.html
Serieus, dat is ook echt een van mijn grootste nachtmerries.quote:My ultimate fear, finding one in my food.
No way! Je weet best dat ik je sexy vind, lulhannes!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het leuke is ook nog dat ik aan jullie manier van schrijven zie dat het één grote grap is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |