Alwéééér?quote:
Ik had rode...quote:Op woensdag 28 november 2007 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alwéééér?
Ow de rode pallaz muntjes zijn binnenkort niet meer geldig heof had je al zilvere?
Of bretels gaan dragen.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
Gewoon elastiek in de broek zetten.
Zo vrúúg had ik ook willen beginne, maar ik zal weer eens een uur lang opgesloten in een trein boven de A2 omdat station Den Bosch geblokkeerd was door een defecte goederentreinquote:
Heb ik wel nodig. Wat een land hier je zou toch denken dat ze wat aan de gladheid doen op stoepen enzo. Maar nee hoor, ben dus 2 keer op mijn bek gegaan vanochtend. Kut Noorwegenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:36 schreef Stroekie het volgende:
Zet alsnog snel koffie/thee/water/warme chocolademelk/verse jus klaar
had je dan geen ski of schaatsen onder gebonden ?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heb ik wel nodig. Wat een land hier je zou toch denken dat ze wat aan de gladheid doen op stoepen enzo. Maar nee hoor, ben dus 2 keer op mijn bek gegaan vanochtend. Kut NoorwegenGoedemorgen trouwens
Nee maar als het zo blijft ga ik schoenen met spikes kopen. Dank voor het kusje het gaat ineens een stuk beterquote:Op donderdag 29 november 2007 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je dan geen ski of schaatsen onder gebonden ?
zal ik er dan maar eenopgeven tegen de pijn, dat hielp vroeger bij mij ook altijd toen ik nog klein was
en nu weer een grote jongen zijn en niet meer huilen hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 11:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee maar als het zo blijft ga ik schoenen met spikes kopen. Dank voor het kusje het gaat ineens een stuk beter
Knie is wel pijnlijk, zou ik dat als excuus kunnen gebruiken om onder het schaatsen van zondag uit te kunnen komenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu weer een grote jongen zijn en niet meer huilen hoor
en dan je massage mislopenquote:Op donderdag 29 november 2007 12:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Knie is wel pijnlijk, zou ik dat als excuus kunnen gebruiken om onder het schaatsen van zondag uit te kunnen komen![]()
Wat is het stil hier vandaag is indereen druk aan het werk ofzo. Ik moet denk ik eens avonds online gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |