3 maaltijden moet ik sowieso. Het scheelt ook dat ik 's avonds genoeg eet bij het avondeten, zodat ik later op de avond niet zo snel een hongerig gevoel krijgquote:Op donderdag 29 november 2007 15:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gewoon 2 of 3 maaltijden per dag en geen van dat alles dat is beter. Dan hoef je later ook niet te klagen dat je zo dik bent geworden.
Wie moet wil zijn, moet pijjn lijden of in dit geval zweten.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een vriend van me studeert al rechten, het wordt Erasmus als het doorgaat en pas volgend jaar hoor.
Wat heb ik toch een hekel aan fitnessen zeg, moet vandaag eigenlijk gaan en in het weekend ook afgesproken met een vriendin te gaan fitnessen.
Ontbijt is overratedquote:Op donderdag 29 november 2007 15:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
3 maaltijden moet ik sowieso. Het scheelt ook dat ik 's avonds genoeg eet bij het avondeten, zodat ik later op de avond niet zo snel een hongerig gevoel krijg
Tssss, ik ben al vanaf half 6 op (kranten lopen) en toen direct op de brommert gestapt om naar m`n stageplek te gaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen mensen hier eens een keer gewoon vroeg opstaan (luie flikkers)dit is de 3e al met zijn morgen in de middag
Een lunch zou ik eventueel nog wel kunnen overslaan, maar m'n ontbijt echt niet hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 15:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ontbijt is overrateden dat hongerige gevoel 's avonds aangeleerd, neem een glas water en het is weg !
Ruilen?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar ik heb heel erg weinig aanleg om dik te worden, ik kan echt veel eten en kom amper iets aan.
Zeg dan gewoon goedemiddag wanner het middag is, anders breng je me in de warquote:Op donderdag 29 november 2007 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tssss, ik ben al vanaf half 6 op (kranten lopen) en toen direct op de brommert gestapt om naar m`n stageplek te gaan.
Ik moet juist goed eten anders val ik af. Maar koekjes en chips enzo vind ik gewoon niet lekkerquote:Op donderdag 29 november 2007 15:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een lunch zou ik eventueel nog wel kunnen overslaan, maar m'n ontbijt echt niet hoor![]()
Mja, en dan kom ik 's middags thuis van colleges enzo, neem ik vaak 2 mandarijnen en soms nog een appel ofzo, daarna avondeten, en 's avonds soms wat snacks in de vorm van koekjes of chips. Maar dat laatste is echt niet zo vaak.
Maar ik heb heel erg weinig aanleg om dik te worden, ik kan echt veel eten en kom amper iets aan.
Een pak met Bastogne koeken zou ik echt in een paar uur leeg kunnen vreten. Ik doe het niet, want dan voel ik me kotsmisselijk op den duur, maar het zou kunnenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar koekjes en chips enzo vind ik gewoon niet lekker
Oei, leuke tipquote:Op donderdag 29 november 2007 15:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja in NL maakt het niet veel uit, maar in Portugal wordt je bij banken/overheid etc. zoveel sneller,netter,vriendelijker etc. behandeld als je ze wel gebruikt dus vandaar
Dat heb ik zo erg met olijven en macadamia-noten, als ik niet oplet kan ik zo een bakje alleen opeten,om vervolgens misselijk te wordenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een pak met Bastogne koeken zou ik echt in een paar uur leeg kunnen vreten. Ik doe het niet, want dan voel ik me kotsmisselijk op den duur, maar het zou kunnen![]()
Een halve liter Ben&Jerry's heb ik trouwens ook totaal geen moeite mee
Yep en op je credit card laten zetten (worden ze helemaal geil van)quote:Op donderdag 29 november 2007 16:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oei, leuke tip
dus toch maar kaartjes meenemen als ik in Lisboa ben
Heeft er al iemand jou hier welkom geheten?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tssss, ik ben al vanaf half 6 op (kranten lopen) en toen direct op de brommert gestapt om naar m`n stageplek te gaan.
Dat zijn echt 2 dingen waarvan ik bij voorbaat al misselijk wordquote:Op donderdag 29 november 2007 16:34 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat heb ik zo erg met olijven en macadamia-noten, als ik niet oplet kan ik zo een bakje alleen opeten,om vervolgens misselijk te worden.
Ik ben waarschijnlijk heel vreemd geen van deze dingen doen mijn hart sneller kloppen. Echter een lekker bord Bacalhau à Brás daar zou ik nu een moord voor doen. Het rare is dat deze vis voor Portugal hier in de Noorse wateren wordt gevist, maar dat ze het hier amper hebben. En als het al op het menu staat dan weten ze niet hoe ze het klaar moeten makenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een pak met Bastogne koeken zou ik echt in een paar uur leeg kunnen vreten. Ik doe het niet, want dan voel ik me kotsmisselijk op den duur, maar het zou kunnen![]()
Een halve liter Ben&Jerry's heb ik trouwens ook totaal geen moeite mee
Húúúúhhhhhh, visquote:Op donderdag 29 november 2007 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk heel vreemd geen van deze dingen doen mijn hart sneller kloppen. Echter een lekker bord Bacalhau à Brás daar zou ik nu een moord voor doen. Het rare is dat deze vis voor Portugal hier in de Noorse wateren wordt gevist, maar dat ze het hier amper hebben. En als het al op het menu staat dan weten ze niet hoe ze het klaar moeten maken
Als je nog ff 13 minuten hebt dan is het voor mij ook middag. (eindelijk kan ik dan in de richting van paradiso (daar treden The Hivesquote:Op donderdag 29 november 2007 16:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon goedemiddag wanner het middag is, anders breng je me in de war
13 minuten, Paradiso, Amsterdam en dan middagquote:Op donderdag 29 november 2007 16:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je nog ff 13 minuten hebt dan is het voor mij ook middag. (eindelijk kan ik dan in de richting van paradiso (daar treden The Hivesop))
is dat niet verschikkelijk patserig?????????quote:Op donderdag 29 november 2007 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Yep en op je credit card laten zetten (worden ze helemaal geil van)
lijkt dat op ceviche ????quote:Op donderdag 29 november 2007 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk heel vreemd geen van deze dingen doen mijn hart sneller kloppen. Echter een lekker bord Bacalhau à Brás daar zou ik nu een moord voor doen. Het rare is dat deze vis voor Portugal hier in de Noorse wateren wordt gevist, maar dat ze het hier amper hebben. En als het al op het menu staat dan weten ze niet hoe ze het klaar moeten maken
Google is your friend (ik wist niet wat ceviche wasquote:Op donderdag 29 november 2007 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lijkt dat op ceviche ????![]()
![]()
![]()
![]()
daar heb ik in Peru zo van lopen smullen
Volgens mij ga jij ceviche wel waarderenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Google is your friend (ik wist niet wat ceviche was), het antwoord is nee dus. Maar je moet het absoluut eten als je in Lisboa bent.
En die credit cards daar heb je eigenlijk niet zoveel keus in tenminste als je je card via de bank aanvraagd waar je dus met titel geregistreerd staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |