Ik hou van Nachtzusters creativiteit.....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
Ah.. een ouderwetsche OP!
Ik hou sowieso van creabea's!!quote:Op woensdag 28 november 2007 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou van Nachtzusters creativiteit.....
Veel schreeuwen, weinig wol?quote:Op woensdag 28 november 2007 03:12 schreef APK het volgende:
Hier dus.
[..]
Neuh, ik ga meer voor lawaai.
Ja, die kat wat af zo af en toe.......quote:Op woensdag 28 november 2007 03:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hou sowieso van creabea's!!![]()
Hoe zou het met de kat van Saantje zijn?
Niet zo lelijk over Saantje, en als ik een kat was.....was ik ook bij haar naar binnen geslopen..quote:Op woensdag 28 november 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die kat wat af zo af en toe.......![]()
Vermoedelijk zit Saantje voorlopig mantelzorger en simuleert de kat nog een weekje stress vanwege de goede zorg....
Mag je soms best doen hoor.quote:
Daar moet je nodig mee doorgaan, met dat geflirt, gaat je geheid geld kosten.....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Mag je soms best doen hoor.![]()
Jij begrijpt mannen.![]()
Alleen op vrijdag toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Mag je soms best doen hoor.![]()
Jij begrijpt mannen.![]()
Bij mij valt weinig te halen.quote:Op woensdag 28 november 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar moet je nodig mee doorgaan, met dat geflirt, gaat je geheid geld kosten.....
Want?quote:Op woensdag 28 november 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar moet je nodig mee doorgaan, met dat geflirt, gaat je geheid geld kosten.....
What a woman!quote:Op woensdag 28 november 2007 03:17 schreef Lobasca het volgende:
En nee, ik begrijp ze niet...laat ze gewoon dom lullen...
Volgens mij staat het 1-3quote:Op woensdag 28 november 2007 03:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad meer een ontvanger..
Hoeveel mannen gingen hem dan al voor....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Want?
Van ons 2 ben ik degene met de meeste poen...
Dat was om de tandarts om te kopen..quote:Op woensdag 28 november 2007 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moeder....daar toch wel volgens de berichten...
APK is de eerste man!quote:Op woensdag 28 november 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel mannen gingen hem dan al voor....
quote:Op woensdag 28 november 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat was om de tandarts om te kopen..
saneringskosten
quote:Op woensdag 28 november 2007 03:22 schreef APK het volgende:
Anyways, genoeg huishoudelijke mededelingen.
Doei!
quote:Op woensdag 28 november 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik me weinig kon herinneren...
Jij kent je soortgenoten!quote:Op woensdag 28 november 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Wordt je te heet onder de voeten hé.......
Yep.quote:Op woensdag 28 november 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Wordt je te heet onder de voeten hé.......
Ga je slapen? Nee toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, ik verdom het om lotgenoot te worden en stop op tijd.....
Over 10 minuten ga ik naar bed, om er vermoedelijk dan achter te komen dat ik nog te wakker ben, en start ik mijn notebook weer op.....vast ritueelquote:
Lekker dan....moet ik in mijn up tot 7 uur wachten..quote:Op woensdag 28 november 2007 03:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker, nog één peuk en ik volg je voorbeeld
Platteland zeker? Daar rijden die bussen ook niet zo frequent hé....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker dan....moet ik in mijn up tot 7 uur wachten..
Niet waar, toen je vertelde hoeveel je voor je huisje betaald hadquote:Op woensdag 28 november 2007 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze liet mij vallen als een baksteen toen ik mijn banksaldo loog.....
* kijkt om zich heen en ziet geen moer......quote:Op woensdag 28 november 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi NMNS, nog lekkere wijven hier?
Sorry, just me...quote:Op woensdag 28 november 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi NMNS, nog lekkere wijven hier?
Dat is bedrag is dus mijn negatief banksalso...quote:Op woensdag 28 november 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet waar, toen je vertelde hoeveel je voor je huisje betaald had
Er rijdt hier geen bus, ik fiets of taxi....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Platteland zeker? Daar rijden die bussen ook niet zo frequent hé....
Wat komt er dan wel precies om zeven uuurquote:Op woensdag 28 november 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er rijdt hier geen bus, ik fiets of taxi....
En daar lig ik wakker van?quote:Op woensdag 28 november 2007 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is bedrag is dus mijn negatief banksalso...
Kan ik me ziek melden..quote:Op woensdag 28 november 2007 03:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat komt er dan wel precies om zeven uuur
Maarre...jij moet toch ook bijtijds je bed uit? Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 28 november 2007 03:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, tot zeven uur.....
Nee, ik kan niet meer lopen...quote:Op woensdag 28 november 2007 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat je niet hebt kunnen slapen door het wachten?
Voor een week of drie-vier geleden heb ik aangegeven dat ik het rustig had, meer werk wilde. Het antwoord was "Jij bent druk tot aan de kerst". Tja, als de chef dat zegt........quote:Op woensdag 28 november 2007 03:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maarre...jij moet toch ook bijtijds je bed uit? Hoe doe je dat?
Volgens mij zijn dat verborgen gebreken...ik zou het maar melden......quote:Op woensdag 28 november 2007 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tering, arme APK, die zit straks halve dagen aan een rolstoel te duwen en te trekken.....
Ik ben vanmiddag op straat gestruikeld, heb mijn enkel verdraait, die is dik en doet zeer.quote:
Zover gaat het vast niet komen...quote:Op woensdag 28 november 2007 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tering, arme APK, die zit straks halve dagen aan een rolstoel te duwen en te trekken.....
Maar een dikke enkel valt toch niet zo op bij de rest.....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag op straat gestruikeld, heb mijn enkel verdraait, die is dik en doet zeer.
Pas op hè? Anders ga ik lelijk tegen jou doen..quote:Op woensdag 28 november 2007 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar een dikke enkel valt toch niet zo op bij de rest.....![]()
wel balen, pootje omhoog
Oei oei....strak verband en rust.......quote:Op woensdag 28 november 2007 03:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pas op hè? Anders ga ik lelijk tegen jou doen..
heb er vanmiddag een uur mee doorgelopen, beetje dom
Ik liep te dromen...quote:Op woensdag 28 november 2007 03:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je zat natuurlijk weer ergens nieuwsgierig naar binen te gluren en zag weer niet waar je aan het lopen was.....
quote:Op woensdag 28 november 2007 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oei oei....strak verband en rust.......
Ouwe baas, slaap lekker!quote:Op woensdag 28 november 2007 03:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar Lobas.....ik ga een tukkie doen, hou je haaks.......![]()
![]()
Heb jij weer...Hopelijk is je schouder nu eerder pijnvrij....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik liep te dromen...
En het pijnlijke van het verhaal, ik liep te dromen over een keer dat ik eerder op straat was gevallen... paar jaar geleden, heeft een half jaar geduurt voordat mijn schouder toen weer pijnvrij was..
Alleen mijn enkel doet zeer... Slaap fijn!quote:Op woensdag 28 november 2007 03:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij weer...Hopelijk is je schouder nu eerder pijnvrij....
Wat lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 28 november 2007 08:55 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
Goeiemorgen!
hoe is het nou met je pootje Lobassie?
Nou, zal die baggerzender 'ns ff zoeken....quote:Op woensdag 28 november 2007 09:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Allemaal liedjes die jij wel leuk vindt, schat ik, op Q. bij het foute uur...
nu Glenn Madeiras...
Ik ook!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben goed bezig!
ik denk ik meld het maar even.![]()
quote:
Die slaan we niet af!!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat zijn we goed hè!
![]()
kopje koffie?
quote:Op woensdag 28 november 2007 13:03 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Hoe zou ze heten?![]()
[ afbeelding ]
Doe nog 'ns een hintquote:Op woensdag 28 november 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
Tja, je moet zoiets maar net weten hè.
Hint: het is niét Adolf.
Pffff....té moeilijk hoor Gertquote:Op woensdag 28 november 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
Het is niet Eva, maar je moet het wel in "die richting" zoeken.quote:
Ada?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet Eva, maar je moet het wel in "die richting" zoeken.
Amateurhoer!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet Eva, maar je moet het wel in "die richting" zoeken.
Publiekelijk figuur.
Tssss... wo siehst du mich für an.quote:
Allesetertje?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Tssss... wo siehst du mich für an.![]()
Maar als jullie nog nooit van 'r gehoord hebben, dan is het ook lastig.
Laatste hint dan. Ze houdt niet alleen van chocoladeletters:
[ afbeelding ]
't is de vriendin van Ian....Pikantje.....met een nederlands tintje...quote:Op woensdag 28 november 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:15 schreef Lobasca het volgende:
Frau Antje?
Uhm....quote:Op woensdag 28 november 2007 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow, wisten we het echt niet?![]()
't was ironisch bedoeld maar da's natuurlijk geen hond die dat nou gaat geloven![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overigens, een goedemiddag....
Ironie gaat altijd langs mij heen..maar je bent op tijd voor de koffie!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow, wisten we het echt niet?![]()
't was ironisch bedoeld maar da's natuurlijk geen hond die dat nou gaat geloven![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm....
Geen commentaar.
ironisch bedoeld hè![]()
ik kan wel een bakske bruukequote:Op woensdag 28 november 2007 14:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ironie gaat altijd langs mij heen..maar je bent op tijd voor de koffie!
Ben je al die tijd aan het poetsen geweest?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kan wel een bakske bruuke![]()
![]()
![]()
ik ben weer helemaal up to date huishoudtechnisch...
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kan wel een bakske bruuke![]()
![]()
![]()
ik ben weer helemaal up to date huishoudtechnisch...
Doe es een linkje?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
weet een van jullie misschien wat "het geluid"is?? damn, je kan gewoon 39.000 euro winnen![]()
Neem je gelijk wat lekkers voor me mee?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet even wat wokkels onder de bank schoppen stofzuigen.
En maar weer eens langs de glasbak.
Heb je niet meer hints...hoeveel letters..categorie...?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
weet een van jullie misschien wat "het geluid"is?? damn, je kan gewoon 39.000 euro winnen![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
Middag boeren, burger, buitenlui en kreupele lobasca
Dat gespring kan nooit erg goed zijn voor die enkel. Pas je op:quote:
Wat is er loos?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat gespring kan nooit erg goed zijn voor die enkel. Pas je op: [ afbeelding ]
Overigens ben ik meer dit [ afbeelding ]
98x het zelfde emailtje gekregenquote:
Spam?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
98x het zelfde emailtje gekregen![]()
Verkouden en ik moet morgen op de foto
Helpt dat echt tegen spamquote:Op woensdag 28 november 2007 15:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Spam?
Neus met een vette creme insmeren, vaseline o.i.d., laag foundation erover, en hoppa
Nee 1 mailtje dat ik wilde hebben, maar door de server 98x aan mij gestuurd.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:28 schreef Lobasca het volgende:
Spam?
Neus met een vette creme insmeren, vaseline o.i.d., laag foundation erover, en hoppa, je ziet er uit als een plaatje.
Wil jij je neus niet in andermans zaken steken, spammert?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helpt dat echt tegen spam
Denk dat je wel wat commentaar gaat krijgen Veulentje op deze laatste zin, ik ga alvast achteruitleunenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee 1 mailtje dat ik wilde hebben, maar door de server 98x aan mij gestuurd.
Ik heb me hele neus ingesmeerd met handcreme... Hopen dat het er niet te rood uitziet morgen HEt is voor de krant
De krant? ivm de paardjes?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee 1 mailtje dat ik wilde hebben, maar door de server 98x aan mij gestuurd.
Ik heb me hele neus ingesmeerd met handcreme... Hopen dat het er niet te rood uitziet morgen HEt is voor de krant
Hoezo? Mag je geen handcreme meer op je neus smeren tegenwoordig?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:35 schreef beroepslurker het volgende:
Denk dat je wel wat commentaar gaat krijgen Veulentje op deze laatste zin, ik ga alvast achteruitleunen
Straks wordt het een zwart-wit foto.....quote:Op woensdag 28 november 2007 15:35 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Denk dat je wel wat commentaar gaat krijgen Veulentje op deze laatste zin, ik ga alvast achteruitleunen
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo? Mag je geen handcreme meer op je neus smeren tegenwoordig?
Neeh voor de kinderboerderij in het regio krantje (een iets groter plaatselijk suffertje), misschien dat ik de paarden er wel ergens in smokkelquote:Op woensdag 28 november 2007 15:35 schreef Lobasca het volgende:
De krant? ivm de paardjes?
Gaan ze je ook interviewen? Dan kan je het mooi, terloops, over je rijlessen hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh voor de kinderboerderij in het regio krantje (een iets groter plaatselijk suffertje), misschien dat ik de paarden er wel ergens in smokkel![]()
Is niet de eerste keer trouwens
Hopenlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Straks wordt het een zwart-wit foto..... >:)
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:41 schreef Lobasca het volgende:
Gaan ze je ook interviewen? Dan kan je het mooi, terloops, over je rijlessen hebben.
Ja, sudocreme is heel goed, en als je last hebt van wallen onder je ogen aambeienzalf, works miraclesquote:
I know darling, heb alles in huis...quote:Op woensdag 28 november 2007 15:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, sudocreme is heel goed, en als je last hebt van wallen onder je ogen aambeienzalf, works miracles
Van beide nog nooit gehoordquote:Op woensdag 28 november 2007 15:44 schreef Lobasca het volgende:
I know darling, heb alles in huis...
Sudocreme is écht een goed middeltje, beter dan handcreme op je neus te smeren Veulenquote:
Oh dat is zo'n middeltje uit grootmoederstijd dusquote:Op woensdag 28 november 2007 15:47 schreef Lobasca het volgende:
Daar ben jij ook nog veuls te jong voor..
Handcreme of uierzalf... dat is de keus voor vandaagquote:Op woensdag 28 november 2007 15:48 schreef beroepslurker het volgende:
Sudocreme is écht een goed middeltje, beter dan handcreme op je neus te smeren Veulen
Dán uierzalf...beterquote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Handcreme of uierzalf... dat is de keus voor vandaag
Okee mevrouwquote:Op woensdag 28 november 2007 15:59 schreef beroepslurker het volgende:
Dán uierzalf...beter
Ja nog van voor de oorlog...de tachtigjarigequote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh dat is zo'n middeltje uit grootmoederstijd dus
Dat dacht ik al, ik vond jullie al zo'n stel ouwe kenausquote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef beroepslurker het volgende:
Ja nog van voor de oorlog...de tachtigjarige
Bazig hè?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik vond jullie al zo'n stel ouwe kenaus
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Sperti op je wallen en kunstgebit-tabletten om vieze vazen schoon te bruisen.![]()
heel tof om te kopen ook
Is dit een COSpost?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:29 schreef beroepslurker het volgende:
Wát een toneelstuk zeg vandaag in die kooi, vooral die nephuilbuien zijn tenenkrommend..
lekkah!...quote:Op woensdag 28 november 2007 18:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stamp andijvie met uitgebakken spekkies...![]()
Lekker!quote:Op woensdag 28 november 2007 18:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stamp andijvie met uitgebakken spekkies...![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 18:34 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
..ja....ik wist dat ik in de problemen zou komen
Alleen als ie mooi is... En als ik hem ergens kan krijgenquote:Op woensdag 28 november 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi, kom je in de krant, babe?
Want ik wil wel een scan zien enzo![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:22 schreef Veulen het volgende:
Alleen als ie mooi is... En als ik hem ergens kan krijgen
Dat linker of dat rechter paard?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:32 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Mooi! Zoals dat paard kijkt
Ik denk dat ze het uitgemaakt heeft omdat zijn lulletje te klein was in vergelijking met die drie kilo die onder haar paard hangt.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:35 schreef debuurvrouw het volgende:
waarom huilt dat jongetje?Heeft Veulen m aan het huilen gemaakt?
weegt zo'n paardenworst 3 kilo?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het uitgemaakt heeft omdat zijn lulletje te klein was in vergelijking met die drie kilo die onder haar paard hangt.
Ik zie niks hangen anders. Volgens mij is het een bef-merrie.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het uitgemaakt heeft omdat zijn lulletje te klein was in vergelijking met die drie kilo die onder haar paard hangt.
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie niks hangen anders. Volgens mij is het een bef-merrie.
Zitten wel een paar leuke tussen.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja joh,
Anders jat je even die geniale paint van Dribbel uit het PAINT Relaties! topic in ONZ.
Dát is nou een goed topic.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zitten wel een paar leuke tussen.![]()
Voor de liefhebbers: [PAINT] Relaties!
altijd dat kwaliteit/kwantiteit probleemquote:Op woensdag 28 november 2007 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Wat leuk! Heb me gek gelachen...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zitten wel een paar leuke tussen.![]()
Voor de liefhebbers: [PAINT] Relaties!
Ik ben zó blij dat ik niet weet waar dit over gaat.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef beroepslurker het volgende:
Gert, jij schreef net in de Cos dat die "Prikkel" heel lekker is, maar waar stop je dat ding dan, of is het iets om te masseren?
Ik weet het dus ook niet, maar ben benieuwd nuquote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zó blij dat ik niet weet waar dit over gaat.
Da's waar. Voor de mannen op leeftijd in dit topique is het wel een goeie snelheid.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet zo treurig hoor..zo kan ik het tenminste bijbenen
42 anos en nog steeds een brok dynamiekquote:Op woensdag 28 november 2007 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's waar. Voor de mannen op leeftijd in dit topique is het wel een goeie snelheid.
Zit de hele avond al te lachen, op de Cos is het ook zo komisch en hier ook af en toequote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
42 anos en nog steeds een brok dynamiek![]()
En jij ? ..hoest met de kleinkinderen ?
Dat griepje slaan we graag nog een paar jaar over...was eik van plan de pensioensgerechtigde leeftijd zonder verdere ziektes of probleempjes te bereiken.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:44 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Prima weer, griepje weer over. En met jou?
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
42 anos en nog steeds een brok dynamiek![]()
En jij ? ..hoest met de kleinkinderen ?
Tisser te beleven in de cos dan ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zit de hele avond al te lachen, op de Cos is het ook zo komisch en hier ook af en toe
BeeQueenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tisser te beleven in de cos dan ?...ik kom er al maanden niet meer.
Dat zalige gevoel van rust wat er over je komt zodra je eindelijk de slaapkamerdeur achter ze dicht hebt kunnen doen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben toevallig wel * 8 jaar jonger dan jij
![]()
en de kleine kinderen zijn prima, want ze slapen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's waar. Voor de mannen op leeftijd in dit topique is het wel een goeie snelheid.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar we houden wel van ze hoor...![]()
Ze hebben Sinterklaas op bezoek met een aantal Zwarte Pieten, en dat zijn allemaal familieleden en vrienden, dus worden er allerlei geinige opmerkingen gemaakt door de Cossers en leuke plaatjes neergezet van bijv. mama Netty als super-chagrijnige Zwarte Piet, Gert had een hele aparte verf om Piet mee in te smeren, kortom, echt lachen daar.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tisser te beleven in de cos dan ?...ik kom er al maanden niet meer.
Alsof ik beweerd heb dat ik 'em gemaakt heb, stinkmof.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja joh,
Anders jat je even die geniale paint van Dribbel uit het PAINT Relaties! topic in ONZ.
heb ze niet....quote:Op woensdag 28 november 2007 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee ? ...Vertel..zijn ze bij jou aan de drugs ?
Kuthuiliequote:Op woensdag 28 november 2007 21:53 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof ik beweerd heb dat ik 'em gemaakt heb, stinkmof.![]()
Ga jij voortaan ook bij alle flauwe kutplaatjes die jij plaatst de fotograaf en bewerker vermelden?
Mjah...kee....too much infoquote:Op woensdag 28 november 2007 21:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ze hebben Sinterklaas op bezoek met een aantal Zwarte Pieten, en dat zijn allemaal familieleden en vrienden, dus worden er allerlei geinige opmerkingen gemaakt door de Cossers en leuke plaatjes neergezet van bijv. mama Netty als super-chagrijnige Zwarte Piet, Gert had een hele aparte verf om Piet mee in te smeren, kortom, echt lachen daar.
Ja, 't is een stinkmof, maar wel een leuke,,,,quote:Op woensdag 28 november 2007 21:53 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof ik beweerd heb dat ik 'em gemaakt heb, stinkmof.![]()
Ga jij voortaan ook bij alle flauwe kutplaatjes die jij plaatst de fotograaf en bewerker vermelden?
En omdat die rust zo heerlijk is eigenlijk steeds te laat naar bed gaanquote:Op woensdag 28 november 2007 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zalige gevoel van rust wat er over je komt zodra je eindelijk de slaapkamerdeur achter ze dicht hebt kunnen doen.![]()
Maar we houden wel van ze hoor...![]()
Meldt....quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch niet, Jodenvervolger.
Bemoei je er niet mee, slappe hippie.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, 't is een stinkmof, maar wel een leuke,,,,
Sorry, lig in bad, kon niet teveel typen....quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dus haat je die van anderen en prik je hun voetbal lek ter compensatie ?
Trust dan buuvquote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En omdat die rust zo heerlijk is eigenlijk steeds te laat naar bed gaan![]()
maar ja, ze zijn heerlijk ja!![]()
Als ik dat van jou niet mag, doe ik al mijn kleren uiten dan vervolgens met z'n blote peuterbillen op zie ginds komt de stoomboot staan dansen
![]()
[/moederlijke spam]
ik ga met een potje thee richting bed. Hopelijk is het tij nog te keren en slaat deze allergieaanval niet om in échte verkoudheid
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:57 schreef APK het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, slappe hippie.
Beterschap Buuf en tot morgen. Slaap lekker zometeen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En omdat die rust zo heerlijk is eigenlijk steeds te laat naar bed gaan![]()
maar ja, ze zijn heerlijk ja!![]()
Als ik dat van jou niet mag, doe ik al mijn kleren uiten dan vervolgens met z'n blote peuterbillen op zie ginds komt de stoomboot staan dansen
![]()
[/moederlijke spam]
ik ga met een potje thee richting bed. Hopelijk is het tij nog te keren en slaat deze allergieaanval niet om in échte verkoudheid
Waterlanders..wasdat nou...van de week kreeg je een fullblownprospera en gaf je geen krimp..en nu dit ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dacht je even bij te praten, nou ja,
Jaloers?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, jij trekt met je kale APK hersens volle zalen
Gelukkig heb ik mijn beeldend fantasie hersenmolecuul uitgezet voor ik hier binnentrad.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, lig in bad, kon niet teveel typen....
Kids zijn ok....
Ja, dat is waar ook, wat was ik toen stoer hè?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waterlanders..wasdat nou...van de week kreeg je een fullblownprospera en gaf je geen krimp..en nu dit ?![]()
Jullie waren beide stoerquote:Op woensdag 28 november 2007 22:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ook, wat was ik toen stoer hè?
is er ook niet beeldende fantasiequote:Op woensdag 28 november 2007 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn beeldend fantasie hersenmolecuul uitgezet voor ik hier binnentrad.
Ga toch krassen, chagrijnige puskutquote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch niet, Jodenvervolger.
Ja, de meesten hier heb ik het idee, maar zal wel verklappen dat ik een vrouw benquote:Op woensdag 28 november 2007 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jullie waren beide stoer![]()
Al weet ik bij jou niet precies hoe ik dat moet plaatsen..je bent natuurlijk incognito..
Krassen op je muil kun je krijgen, puistenkop.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ga toch krassen, chagrijnige puskut
Like duhquote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
is er ook niet beeldende fantasie
En daar heb ik bewijs vanquote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, de meesten hier heb ik het idee, maar zal wel verklappen dat ik een vrouw ben
Wat is dat nu toch voor platduitsquote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Puskut, weer een nieuw woord wat ik heel snel moet vergetenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze heeft je een slipje opgestuurd?.....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar heb ik bewijs van [ afbeelding ]
Denk ik
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef APK het volgende:
[..]
Krassen op je muil kun je krijgen, puistenkop.
Ja, via PMquote:Op woensdag 28 november 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft je een slipje opgestuurd?.....
Raarrrrrr, ik krijg beelden binnen.....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Like duh![]()
Natuurlijk bestaat die.....spirituele fantasie.....fantaseren dat je jules de korte bent..hoeveel voorbeelden wil je nog meer ?
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar heb ik bewijs van [ afbeelding ]
Denk ik
Syndroom van Jomanda?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Raarrrrrr, ik krijg beelden binnen.....
Ok ok, maar wel eerst even afrekenen voor dit SM feit....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat je onder aan de trap mag staan en een laptop mag koppen, fossiel van een apenflamoes.
Denk dat je het uit moet spreken als: poeskoetquote:Op woensdag 28 november 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is dat nu toch voor platduits
APK is niet onderkoffer... Gertmans niet... ik ook niet.......ik zag de clonen discussie ik meen gisteren? en moet zeggen dat ik ook liever weet tegen wie ik het heb....dat er al een bepaald beeld van iemand bestaat op basis van posts danwel uit het fobo.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, de meesten hier heb ik het idee, maar zal wel verklappen dat ik een vrouw ben
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Denk dat je het uit moet spreken als: poeskoet
Bek dicht, poeskoet.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stinkslijmerd, hij was helemaal geen drie iconen grappig....
Jaloers ouwe zemelaar?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stinkslijmerd, hij was helemaal geen drie iconen grappig....
't Kost je hooguit wat lingerie, maar dan heb je wel een top avond....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef beroepslurker het volgende:
Gezellig vanavond
Hoezo?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef beroepslurker het volgende:
Gezellig vanavond
O ja, jij zou samen met APK lingerie gaan kopen weet je nog? Vanwege jullie gay-heid . Zijn jullie een beetje geslaagd met een paar geyle corsetjes? ZIEN!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Kost je hooguit wat lingerie, maar dan heb je wel een top avond....
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O ja, jij zou samen met APK lingerie gaan kopen weet je nog? Vanwege jullie gay-heid . Zijn jullie een beetje geslaagd met een paar geyle corsetjes? ZIEN!!!
Laat mij es ffies met rust, lig lekker te badderenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O ja, jij zou samen met APK lingerie gaan kopen weet je nog? Vanwege jullie gay-heid . Zijn jullie een beetje geslaagd met een paar geyle corsetjes? ZIEN!!!
Moet dat echt ?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
je moet pissenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou..ff snel dan..ga ik mijn imaginaire hond wel ff uitlaten.
Jij ligt al uren in dat bad, straks ben je zo gerimpeld als een rozijn, en dan komen je borstjes niet zo tot hun recht in je corsetje, dus hup, het bad uit en pronken met die handel..quote:Op woensdag 28 november 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat mij es ffies met rust, lig lekker te badderen
Gebruik heel veel zeezout, dan rimpel je niet....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij ligt al uren in dat bad, straks ben je zo gerimpeld als een rozijn, en dan komen je borstjes niet zo tot hun recht in je corsetje, dus hup, het bad uit en pronken met die handel..
Das ist ein befehl!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij ligt al uren in dat bad, straks ben je zo gerimpeld als een rozijn, en dan komen je borstjes niet zo tot hun recht in je corsetje, dus hup, het bad uit en pronken met die handel..
scherpquote:Op woensdag 28 november 2007 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol..een tvp 5 posts voor het topic op slot gaat..
Dude...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol..een tvp 5 posts voor het topic op slot gaat..
yo lurkquote:Op woensdag 28 november 2007 22:42 schreef beroepslurker het volgende:
APK houdt zich schuil, NMNS mag het alleen opknappen, terwijl ik ze toch écht gearmd bij La Perla naar binnen heb zien gaan....
met deze erbij kunnen we weer rustig slapen !quote:Op woensdag 28 november 2007 22:44 schreef Jappie het volgende:
Nou...laten we dan in vredesnaam hopen dat die laatste paar iig allemaal stuk voor stuk kwaliteitspost zijn.
Bier! "burp"![]()
http://www.filmpjes.nl/bekijken/25284-Russische-bier-reclame?embed=0&from_url=%252Ftags%252Fviews%252Freclame%253Fpage%253D1quote:Op woensdag 28 november 2007 22:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
met deze erbij kunnen we weer rustig slapen !
Ik doe mijn best, maar valt niet mee met al die mannenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:44 schreef Jappie het volgende:
Nou...laten we dan in vredesnaam hopen dat die laatste paar iig allemaal stuk voor stuk kwaliteitspost zijn.
Bier! "burp"![]()
Wie zegt dat jij geen vent bent ? mmmmmquote:Op woensdag 28 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar valt niet mee met al die mannen
Ik heb een vrouwelijk breinquote:Op woensdag 28 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar valt niet mee met al die mannen
Ikquote:Op woensdag 28 november 2007 22:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij geen vent bent ? mmmmm
schaamhaar in de vorm "SC" scheren en posten aub, met de flamoes zichtbaar eronder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |