Like duhquote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
is er ook niet beeldende fantasie
En daar heb ik bewijs vanquote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, de meesten hier heb ik het idee, maar zal wel verklappen dat ik een vrouw ben

Wat is dat nu toch voor platduitsquote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga toch krassen, chagrijnige puskut
Puskut, weer een nieuw woord wat ik heel snel moet vergetenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga toch krassen, chagrijnige puskut
Ze heeft je een slipje opgestuurd?.....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar heb ik bewijs van [ afbeelding ]
Denk ik
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef APK het volgende:
[..]
Krassen op je muil kun je krijgen, puistenkop.
Ja, via PMquote:Op woensdag 28 november 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft je een slipje opgestuurd?.....
Raarrrrrr, ik krijg beelden binnen.....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Like duh![]()
Natuurlijk bestaat die.....spirituele fantasie.....fantaseren dat je jules de korte bent..hoeveel voorbeelden wil je nog meer ?
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar heb ik bewijs van [ afbeelding ]
Denk ik
Syndroom van Jomanda?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Raarrrrrr, ik krijg beelden binnen.....
Ok ok, maar wel eerst even afrekenen voor dit SM feit....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat je onder aan de trap mag staan en een laptop mag koppen, fossiel van een apenflamoes.
Denk dat je het uit moet spreken als: poeskoetquote:Op woensdag 28 november 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is dat nu toch voor platduits
APK is niet onderkoffer... Gertmans niet... ik ook niet.......ik zag de clonen discussie ik meen gisteren? en moet zeggen dat ik ook liever weet tegen wie ik het heb....dat er al een bepaald beeld van iemand bestaat op basis van posts danwel uit het fobo.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, de meesten hier heb ik het idee, maar zal wel verklappen dat ik een vrouw ben
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Denk dat je het uit moet spreken als: poeskoet
Bek dicht, poeskoet.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stinkslijmerd, hij was helemaal geen drie iconen grappig....
Jaloers ouwe zemelaar?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stinkslijmerd, hij was helemaal geen drie iconen grappig....
't Kost je hooguit wat lingerie, maar dan heb je wel een top avond....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef beroepslurker het volgende:
Gezellig vanavond
Hoezo?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef beroepslurker het volgende:
Gezellig vanavond
O ja, jij zou samen met APK lingerie gaan kopen weet je nog? Vanwege jullie gay-heid . Zijn jullie een beetje geslaagd met een paar geyle corsetjes? ZIEN!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Kost je hooguit wat lingerie, maar dan heb je wel een top avond....
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O ja, jij zou samen met APK lingerie gaan kopen weet je nog? Vanwege jullie gay-heid . Zijn jullie een beetje geslaagd met een paar geyle corsetjes? ZIEN!!!
Laat mij es ffies met rust, lig lekker te badderenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O ja, jij zou samen met APK lingerie gaan kopen weet je nog? Vanwege jullie gay-heid . Zijn jullie een beetje geslaagd met een paar geyle corsetjes? ZIEN!!!
Moet dat echt ?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
je moet pissenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou..ff snel dan..ga ik mijn imaginaire hond wel ff uitlaten.
Jij ligt al uren in dat bad, straks ben je zo gerimpeld als een rozijn, en dan komen je borstjes niet zo tot hun recht in je corsetje, dus hup, het bad uit en pronken met die handel..quote:Op woensdag 28 november 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat mij es ffies met rust, lig lekker te badderen
Gebruik heel veel zeezout, dan rimpel je niet....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij ligt al uren in dat bad, straks ben je zo gerimpeld als een rozijn, en dan komen je borstjes niet zo tot hun recht in je corsetje, dus hup, het bad uit en pronken met die handel..
Das ist ein befehl!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij ligt al uren in dat bad, straks ben je zo gerimpeld als een rozijn, en dan komen je borstjes niet zo tot hun recht in je corsetje, dus hup, het bad uit en pronken met die handel..
scherpquote:Op woensdag 28 november 2007 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol..een tvp 5 posts voor het topic op slot gaat..
Dude...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol..een tvp 5 posts voor het topic op slot gaat..
yo lurkquote:Op woensdag 28 november 2007 22:42 schreef beroepslurker het volgende:
APK houdt zich schuil, NMNS mag het alleen opknappen, terwijl ik ze toch écht gearmd bij La Perla naar binnen heb zien gaan....
met deze erbij kunnen we weer rustig slapen !quote:Op woensdag 28 november 2007 22:44 schreef Jappie het volgende:
Nou...laten we dan in vredesnaam hopen dat die laatste paar iig allemaal stuk voor stuk kwaliteitspost zijn.
Bier! "burp"![]()
http://www.filmpjes.nl/bekijken/25284-Russische-bier-reclame?embed=0&from_url=%252Ftags%252Fviews%252Freclame%253Fpage%253D1quote:Op woensdag 28 november 2007 22:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
met deze erbij kunnen we weer rustig slapen !
Ik doe mijn best, maar valt niet mee met al die mannenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:44 schreef Jappie het volgende:
Nou...laten we dan in vredesnaam hopen dat die laatste paar iig allemaal stuk voor stuk kwaliteitspost zijn.
Bier! "burp"![]()
Wie zegt dat jij geen vent bent ? mmmmmquote:Op woensdag 28 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar valt niet mee met al die mannen
Ik heb een vrouwelijk breinquote:Op woensdag 28 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar valt niet mee met al die mannen
Ikquote:Op woensdag 28 november 2007 22:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij geen vent bent ? mmmmm
schaamhaar in de vorm "SC" scheren en posten aub, met de flamoes zichtbaar eronder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |