Ok ok, maar wel eerst even afrekenen voor dit SM feit....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat je onder aan de trap mag staan en een laptop mag koppen, fossiel van een apenflamoes.
Denk dat je het uit moet spreken als: poeskoetquote:Op woensdag 28 november 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is dat nu toch voor platduits
APK is niet onderkoffer... Gertmans niet... ik ook niet.......ik zag de clonen discussie ik meen gisteren? en moet zeggen dat ik ook liever weet tegen wie ik het heb....dat er al een bepaald beeld van iemand bestaat op basis van posts danwel uit het fobo.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, de meesten hier heb ik het idee, maar zal wel verklappen dat ik een vrouw ben
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Denk dat je het uit moet spreken als: poeskoet
Bek dicht, poeskoet.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stinkslijmerd, hij was helemaal geen drie iconen grappig....
Jaloers ouwe zemelaar?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stinkslijmerd, hij was helemaal geen drie iconen grappig....
't Kost je hooguit wat lingerie, maar dan heb je wel een top avond....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef beroepslurker het volgende:
Gezellig vanavond
Hoezo?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef beroepslurker het volgende:
Gezellig vanavond
O ja, jij zou samen met APK lingerie gaan kopen weet je nog? Vanwege jullie gay-heid . Zijn jullie een beetje geslaagd met een paar geyle corsetjes? ZIEN!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Kost je hooguit wat lingerie, maar dan heb je wel een top avond....
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O ja, jij zou samen met APK lingerie gaan kopen weet je nog? Vanwege jullie gay-heid . Zijn jullie een beetje geslaagd met een paar geyle corsetjes? ZIEN!!!
Laat mij es ffies met rust, lig lekker te badderenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O ja, jij zou samen met APK lingerie gaan kopen weet je nog? Vanwege jullie gay-heid . Zijn jullie een beetje geslaagd met een paar geyle corsetjes? ZIEN!!!
Moet dat echt ?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
je moet pissenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou..ff snel dan..ga ik mijn imaginaire hond wel ff uitlaten.
Jij ligt al uren in dat bad, straks ben je zo gerimpeld als een rozijn, en dan komen je borstjes niet zo tot hun recht in je corsetje, dus hup, het bad uit en pronken met die handel..quote:Op woensdag 28 november 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat mij es ffies met rust, lig lekker te badderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |