Trust dan buuvquote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En omdat die rust zo heerlijk is eigenlijk steeds te laat naar bed gaan![]()
maar ja, ze zijn heerlijk ja!![]()
Als ik dat van jou niet mag, doe ik al mijn kleren uiten dan vervolgens met z'n blote peuterbillen op zie ginds komt de stoomboot staan dansen
![]()
[/moederlijke spam]
ik ga met een potje thee richting bed. Hopelijk is het tij nog te keren en slaat deze allergieaanval niet om in échte verkoudheid
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:57 schreef APK het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, slappe hippie.
Beterschap Buuf en tot morgen. Slaap lekker zometeen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En omdat die rust zo heerlijk is eigenlijk steeds te laat naar bed gaan![]()
maar ja, ze zijn heerlijk ja!![]()
Als ik dat van jou niet mag, doe ik al mijn kleren uiten dan vervolgens met z'n blote peuterbillen op zie ginds komt de stoomboot staan dansen
![]()
[/moederlijke spam]
ik ga met een potje thee richting bed. Hopelijk is het tij nog te keren en slaat deze allergieaanval niet om in échte verkoudheid
Waterlanders..wasdat nou...van de week kreeg je een fullblownprospera en gaf je geen krimp..en nu dit ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dacht je even bij te praten, nou ja,
Jaloers?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, jij trekt met je kale APK hersens volle zalen
Gelukkig heb ik mijn beeldend fantasie hersenmolecuul uitgezet voor ik hier binnentrad.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, lig in bad, kon niet teveel typen....
Kids zijn ok....
Ja, dat is waar ook, wat was ik toen stoer hè?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waterlanders..wasdat nou...van de week kreeg je een fullblownprospera en gaf je geen krimp..en nu dit ?![]()
Jullie waren beide stoerquote:Op woensdag 28 november 2007 22:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ook, wat was ik toen stoer hè?
is er ook niet beeldende fantasiequote:Op woensdag 28 november 2007 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn beeldend fantasie hersenmolecuul uitgezet voor ik hier binnentrad.
Ga toch krassen, chagrijnige puskutquote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch niet, Jodenvervolger.
Ja, de meesten hier heb ik het idee, maar zal wel verklappen dat ik een vrouw benquote:Op woensdag 28 november 2007 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jullie waren beide stoer![]()
Al weet ik bij jou niet precies hoe ik dat moet plaatsen..je bent natuurlijk incognito..
Krassen op je muil kun je krijgen, puistenkop.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ga toch krassen, chagrijnige puskut
Like duhquote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
is er ook niet beeldende fantasie
En daar heb ik bewijs vanquote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, de meesten hier heb ik het idee, maar zal wel verklappen dat ik een vrouw ben

Wat is dat nu toch voor platduitsquote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Puskut, weer een nieuw woord wat ik heel snel moet vergetenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze heeft je een slipje opgestuurd?.....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar heb ik bewijs van [ afbeelding ]
Denk ik
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef APK het volgende:
[..]
Krassen op je muil kun je krijgen, puistenkop.
Ja, via PMquote:Op woensdag 28 november 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft je een slipje opgestuurd?.....
Raarrrrrr, ik krijg beelden binnen.....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Like duh![]()
Natuurlijk bestaat die.....spirituele fantasie.....fantaseren dat je jules de korte bent..hoeveel voorbeelden wil je nog meer ?
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar heb ik bewijs van [ afbeelding ]
Denk ik
Syndroom van Jomanda?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Raarrrrrr, ik krijg beelden binnen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |