42 anos en nog steeds een brok dynamiekquote:Op woensdag 28 november 2007 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's waar. Voor de mannen op leeftijd in dit topique is het wel een goeie snelheid.
Zit de hele avond al te lachen, op de Cos is het ook zo komisch en hier ook af en toequote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
42 anos en nog steeds een brok dynamiek![]()
En jij ? ..hoest met de kleinkinderen ?
Dat griepje slaan we graag nog een paar jaar over...was eik van plan de pensioensgerechtigde leeftijd zonder verdere ziektes of probleempjes te bereiken.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:44 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Prima weer, griepje weer over. En met jou?
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
42 anos en nog steeds een brok dynamiek![]()
En jij ? ..hoest met de kleinkinderen ?
Tisser te beleven in de cos dan ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zit de hele avond al te lachen, op de Cos is het ook zo komisch en hier ook af en toe
BeeQueenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tisser te beleven in de cos dan ?...ik kom er al maanden niet meer.
Dat zalige gevoel van rust wat er over je komt zodra je eindelijk de slaapkamerdeur achter ze dicht hebt kunnen doen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben toevallig wel * 8 jaar jonger dan jij
![]()
en de kleine kinderen zijn prima, want ze slapen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's waar. Voor de mannen op leeftijd in dit topique is het wel een goeie snelheid.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar we houden wel van ze hoor...![]()
Ze hebben Sinterklaas op bezoek met een aantal Zwarte Pieten, en dat zijn allemaal familieleden en vrienden, dus worden er allerlei geinige opmerkingen gemaakt door de Cossers en leuke plaatjes neergezet van bijv. mama Netty als super-chagrijnige Zwarte Piet, Gert had een hele aparte verf om Piet mee in te smeren, kortom, echt lachen daar.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tisser te beleven in de cos dan ?...ik kom er al maanden niet meer.
Alsof ik beweerd heb dat ik 'em gemaakt heb, stinkmof.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja joh,
Anders jat je even die geniale paint van Dribbel uit het PAINT Relaties! topic in ONZ.
heb ze niet....quote:Op woensdag 28 november 2007 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee ? ...Vertel..zijn ze bij jou aan de drugs ?
Kuthuiliequote:Op woensdag 28 november 2007 21:53 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof ik beweerd heb dat ik 'em gemaakt heb, stinkmof.![]()
Ga jij voortaan ook bij alle flauwe kutplaatjes die jij plaatst de fotograaf en bewerker vermelden?
Mjah...kee....too much infoquote:Op woensdag 28 november 2007 21:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ze hebben Sinterklaas op bezoek met een aantal Zwarte Pieten, en dat zijn allemaal familieleden en vrienden, dus worden er allerlei geinige opmerkingen gemaakt door de Cossers en leuke plaatjes neergezet van bijv. mama Netty als super-chagrijnige Zwarte Piet, Gert had een hele aparte verf om Piet mee in te smeren, kortom, echt lachen daar.
Ja, 't is een stinkmof, maar wel een leuke,,,,quote:Op woensdag 28 november 2007 21:53 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof ik beweerd heb dat ik 'em gemaakt heb, stinkmof.![]()
Ga jij voortaan ook bij alle flauwe kutplaatjes die jij plaatst de fotograaf en bewerker vermelden?
En omdat die rust zo heerlijk is eigenlijk steeds te laat naar bed gaanquote:Op woensdag 28 november 2007 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zalige gevoel van rust wat er over je komt zodra je eindelijk de slaapkamerdeur achter ze dicht hebt kunnen doen.![]()
Maar we houden wel van ze hoor...![]()
Meldt....quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch niet, Jodenvervolger.
Bemoei je er niet mee, slappe hippie.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, 't is een stinkmof, maar wel een leuke,,,,
Sorry, lig in bad, kon niet teveel typen....quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dus haat je die van anderen en prik je hun voetbal lek ter compensatie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |