Dat linker of dat rechter paard?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:32 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Mooi! Zoals dat paard kijkt
Ik denk dat ze het uitgemaakt heeft omdat zijn lulletje te klein was in vergelijking met die drie kilo die onder haar paard hangt.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:35 schreef debuurvrouw het volgende:
waarom huilt dat jongetje?Heeft Veulen m aan het huilen gemaakt?
weegt zo'n paardenworst 3 kilo?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het uitgemaakt heeft omdat zijn lulletje te klein was in vergelijking met die drie kilo die onder haar paard hangt.
Ik zie niks hangen anders. Volgens mij is het een bef-merrie.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het uitgemaakt heeft omdat zijn lulletje te klein was in vergelijking met die drie kilo die onder haar paard hangt.
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie niks hangen anders. Volgens mij is het een bef-merrie.
Zitten wel een paar leuke tussen.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja joh,
Anders jat je even die geniale paint van Dribbel uit het PAINT Relaties! topic in ONZ.
Dát is nou een goed topic.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zitten wel een paar leuke tussen.![]()
Voor de liefhebbers: [PAINT] Relaties!
altijd dat kwaliteit/kwantiteit probleemquote:Op woensdag 28 november 2007 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Wat leuk! Heb me gek gelachen...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zitten wel een paar leuke tussen.![]()
Voor de liefhebbers: [PAINT] Relaties!
Ik ben zó blij dat ik niet weet waar dit over gaat.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef beroepslurker het volgende:
Gert, jij schreef net in de Cos dat die "Prikkel" heel lekker is, maar waar stop je dat ding dan, of is het iets om te masseren?
Ik weet het dus ook niet, maar ben benieuwd nuquote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zó blij dat ik niet weet waar dit over gaat.
Da's waar. Voor de mannen op leeftijd in dit topique is het wel een goeie snelheid.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet zo treurig hoor..zo kan ik het tenminste bijbenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |