Gebruik heel veel zeezout, dan rimpel je niet....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij ligt al uren in dat bad, straks ben je zo gerimpeld als een rozijn, en dan komen je borstjes niet zo tot hun recht in je corsetje, dus hup, het bad uit en pronken met die handel..
Das ist ein befehl!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij ligt al uren in dat bad, straks ben je zo gerimpeld als een rozijn, en dan komen je borstjes niet zo tot hun recht in je corsetje, dus hup, het bad uit en pronken met die handel..
scherpquote:Op woensdag 28 november 2007 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol..een tvp 5 posts voor het topic op slot gaat..
Dude...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol..een tvp 5 posts voor het topic op slot gaat..
yo lurkquote:Op woensdag 28 november 2007 22:42 schreef beroepslurker het volgende:
APK houdt zich schuil, NMNS mag het alleen opknappen, terwijl ik ze toch écht gearmd bij La Perla naar binnen heb zien gaan....
met deze erbij kunnen we weer rustig slapen !quote:Op woensdag 28 november 2007 22:44 schreef Jappie het volgende:
Nou...laten we dan in vredesnaam hopen dat die laatste paar iig allemaal stuk voor stuk kwaliteitspost zijn.
Bier! "burp"![]()
http://www.filmpjes.nl/bekijken/25284-Russische-bier-reclame?embed=0&from_url=%252Ftags%252Fviews%252Freclame%253Fpage%253D1quote:Op woensdag 28 november 2007 22:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
met deze erbij kunnen we weer rustig slapen !
Ik doe mijn best, maar valt niet mee met al die mannenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:44 schreef Jappie het volgende:
Nou...laten we dan in vredesnaam hopen dat die laatste paar iig allemaal stuk voor stuk kwaliteitspost zijn.
Bier! "burp"![]()
Wie zegt dat jij geen vent bent ? mmmmmquote:Op woensdag 28 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar valt niet mee met al die mannen
Ik heb een vrouwelijk breinquote:Op woensdag 28 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar valt niet mee met al die mannen
Ikquote:Op woensdag 28 november 2007 22:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij geen vent bent ? mmmmm
schaamhaar in de vorm "SC" scheren en posten aub, met de flamoes zichtbaar eronder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |