Allesetertje?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Tssss... wo siehst du mich für an.![]()
Maar als jullie nog nooit van 'r gehoord hebben, dan is het ook lastig.
Laatste hint dan. Ze houdt niet alleen van chocoladeletters:
[ afbeelding ]
't is de vriendin van Ian....Pikantje.....met een nederlands tintje...quote:Op woensdag 28 november 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
Tja, je moet zoiets maar net weten hè.
Hint: het is niét Adolf.
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:15 schreef Lobasca het volgende:
Frau Antje?
Uhm....quote:Op woensdag 28 november 2007 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow, wisten we het echt niet?![]()
't was ironisch bedoeld maar da's natuurlijk geen hond die dat nou gaat geloven![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overigens, een goedemiddag....
Ironie gaat altijd langs mij heen..maar je bent op tijd voor de koffie!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow, wisten we het echt niet?![]()
't was ironisch bedoeld maar da's natuurlijk geen hond die dat nou gaat geloven![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm....
Geen commentaar.
ironisch bedoeld hè![]()
ik kan wel een bakske bruukequote:Op woensdag 28 november 2007 14:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ironie gaat altijd langs mij heen..maar je bent op tijd voor de koffie!
Ben je al die tijd aan het poetsen geweest?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kan wel een bakske bruuke![]()
![]()
![]()
ik ben weer helemaal up to date huishoudtechnisch...
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kan wel een bakske bruuke![]()
![]()
![]()
ik ben weer helemaal up to date huishoudtechnisch...
Doe es een linkje?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
weet een van jullie misschien wat "het geluid"is?? damn, je kan gewoon 39.000 euro winnen![]()
Neem je gelijk wat lekkers voor me mee?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet even wat wokkels onder de bank schoppen stofzuigen.
En maar weer eens langs de glasbak.
Heb je niet meer hints...hoeveel letters..categorie...?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
weet een van jullie misschien wat "het geluid"is?? damn, je kan gewoon 39.000 euro winnen![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
Middag boeren, burger, buitenlui en kreupele lobasca
Dat gespring kan nooit erg goed zijn voor die enkel. Pas je op:quote:
Wat is er loos?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat gespring kan nooit erg goed zijn voor die enkel. Pas je op: [ afbeelding ]
Overigens ben ik meer dit [ afbeelding ]
98x het zelfde emailtje gekregenquote:
Spam?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
98x het zelfde emailtje gekregen![]()
Verkouden en ik moet morgen op de foto
Helpt dat echt tegen spamquote:Op woensdag 28 november 2007 15:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Spam?
Neus met een vette creme insmeren, vaseline o.i.d., laag foundation erover, en hoppa
Nee 1 mailtje dat ik wilde hebben, maar door de server 98x aan mij gestuurd.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:28 schreef Lobasca het volgende:
Spam?
Neus met een vette creme insmeren, vaseline o.i.d., laag foundation erover, en hoppa, je ziet er uit als een plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |