Wat komt er dan wel precies om zeven uuurquote:Op woensdag 28 november 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er rijdt hier geen bus, ik fiets of taxi....
En daar lig ik wakker van?quote:Op woensdag 28 november 2007 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is bedrag is dus mijn negatief banksalso...
Kan ik me ziek melden..quote:Op woensdag 28 november 2007 03:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat komt er dan wel precies om zeven uuur
Maarre...jij moet toch ook bijtijds je bed uit? Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 28 november 2007 03:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, tot zeven uur.....
Nee, ik kan niet meer lopen...quote:Op woensdag 28 november 2007 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat je niet hebt kunnen slapen door het wachten?
Voor een week of drie-vier geleden heb ik aangegeven dat ik het rustig had, meer werk wilde. Het antwoord was "Jij bent druk tot aan de kerst". Tja, als de chef dat zegt........quote:Op woensdag 28 november 2007 03:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maarre...jij moet toch ook bijtijds je bed uit? Hoe doe je dat?
Volgens mij zijn dat verborgen gebreken...ik zou het maar melden......quote:Op woensdag 28 november 2007 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tering, arme APK, die zit straks halve dagen aan een rolstoel te duwen en te trekken.....
Ik ben vanmiddag op straat gestruikeld, heb mijn enkel verdraait, die is dik en doet zeer.quote:
Zover gaat het vast niet komen...quote:Op woensdag 28 november 2007 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tering, arme APK, die zit straks halve dagen aan een rolstoel te duwen en te trekken.....
Maar een dikke enkel valt toch niet zo op bij de rest.....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag op straat gestruikeld, heb mijn enkel verdraait, die is dik en doet zeer.
Pas op hè? Anders ga ik lelijk tegen jou doen..quote:Op woensdag 28 november 2007 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar een dikke enkel valt toch niet zo op bij de rest.....![]()
wel balen, pootje omhoog
Oei oei....strak verband en rust.......quote:Op woensdag 28 november 2007 03:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pas op hè? Anders ga ik lelijk tegen jou doen..
heb er vanmiddag een uur mee doorgelopen, beetje dom
Ik liep te dromen...quote:Op woensdag 28 november 2007 03:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je zat natuurlijk weer ergens nieuwsgierig naar binen te gluren en zag weer niet waar je aan het lopen was.....
quote:Op woensdag 28 november 2007 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oei oei....strak verband en rust.......
Ouwe baas, slaap lekker!quote:Op woensdag 28 november 2007 03:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar Lobas.....ik ga een tukkie doen, hou je haaks.......![]()
![]()
Heb jij weer...Hopelijk is je schouder nu eerder pijnvrij....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik liep te dromen...
En het pijnlijke van het verhaal, ik liep te dromen over een keer dat ik eerder op straat was gevallen... paar jaar geleden, heeft een half jaar geduurt voordat mijn schouder toen weer pijnvrij was..
Alleen mijn enkel doet zeer... Slaap fijn!quote:Op woensdag 28 november 2007 03:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij weer...Hopelijk is je schouder nu eerder pijnvrij....
Wat lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 28 november 2007 08:55 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
Goeiemorgen!
hoe is het nou met je pootje Lobassie?
Nou, zal die baggerzender 'ns ff zoeken....quote:Op woensdag 28 november 2007 09:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Allemaal liedjes die jij wel leuk vindt, schat ik, op Q. bij het foute uur...
nu Glenn Madeiras...
Ik ook!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben goed bezig!
ik denk ik meld het maar even.![]()
quote:
Die slaan we niet af!!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat zijn we goed hè!
![]()
kopje koffie?
quote:Op woensdag 28 november 2007 13:03 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Hoe zou ze heten?![]()
[ afbeelding ]
Doe nog 'ns een hintquote:Op woensdag 28 november 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
Tja, je moet zoiets maar net weten hè.
Hint: het is niét Adolf.
Pffff....té moeilijk hoor Gertquote:Op woensdag 28 november 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
Tja, je moet zoiets maar net weten hè.
Hint: het is niét Adolf.
Het is niet Eva, maar je moet het wel in "die richting" zoeken.quote:
Ada?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet Eva, maar je moet het wel in "die richting" zoeken.
Amateurhoer!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet Eva, maar je moet het wel in "die richting" zoeken.
Publiekelijk figuur.
Tssss... wo siehst du mich für an.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |