Wil jij je neus niet in andermans zaken steken, spammert?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helpt dat echt tegen spam
Denk dat je wel wat commentaar gaat krijgen Veulentje op deze laatste zin, ik ga alvast achteruitleunenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee 1 mailtje dat ik wilde hebben, maar door de server 98x aan mij gestuurd.
Ik heb me hele neus ingesmeerd met handcreme... Hopen dat het er niet te rood uitziet morgen HEt is voor de krant
De krant? ivm de paardjes?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee 1 mailtje dat ik wilde hebben, maar door de server 98x aan mij gestuurd.
Ik heb me hele neus ingesmeerd met handcreme... Hopen dat het er niet te rood uitziet morgen HEt is voor de krant
Hoezo? Mag je geen handcreme meer op je neus smeren tegenwoordig?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:35 schreef beroepslurker het volgende:
Denk dat je wel wat commentaar gaat krijgen Veulentje op deze laatste zin, ik ga alvast achteruitleunen
Straks wordt het een zwart-wit foto.....quote:Op woensdag 28 november 2007 15:35 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Denk dat je wel wat commentaar gaat krijgen Veulentje op deze laatste zin, ik ga alvast achteruitleunen
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo? Mag je geen handcreme meer op je neus smeren tegenwoordig?
Neeh voor de kinderboerderij in het regio krantje (een iets groter plaatselijk suffertje), misschien dat ik de paarden er wel ergens in smokkelquote:Op woensdag 28 november 2007 15:35 schreef Lobasca het volgende:
De krant? ivm de paardjes?
Gaan ze je ook interviewen? Dan kan je het mooi, terloops, over je rijlessen hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh voor de kinderboerderij in het regio krantje (een iets groter plaatselijk suffertje), misschien dat ik de paarden er wel ergens in smokkel![]()
Is niet de eerste keer trouwens
Hopenlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Straks wordt het een zwart-wit foto..... >:)
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:41 schreef Lobasca het volgende:
Gaan ze je ook interviewen? Dan kan je het mooi, terloops, over je rijlessen hebben.
Ja, sudocreme is heel goed, en als je last hebt van wallen onder je ogen aambeienzalf, works miraclesquote:
I know darling, heb alles in huis...quote:Op woensdag 28 november 2007 15:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, sudocreme is heel goed, en als je last hebt van wallen onder je ogen aambeienzalf, works miracles
Van beide nog nooit gehoordquote:Op woensdag 28 november 2007 15:44 schreef Lobasca het volgende:
I know darling, heb alles in huis...
Sudocreme is écht een goed middeltje, beter dan handcreme op je neus te smeren Veulenquote:
Oh dat is zo'n middeltje uit grootmoederstijd dusquote:Op woensdag 28 november 2007 15:47 schreef Lobasca het volgende:
Daar ben jij ook nog veuls te jong voor..
Handcreme of uierzalf... dat is de keus voor vandaagquote:Op woensdag 28 november 2007 15:48 schreef beroepslurker het volgende:
Sudocreme is écht een goed middeltje, beter dan handcreme op je neus te smeren Veulen
Dán uierzalf...beterquote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Handcreme of uierzalf... dat is de keus voor vandaag
Okee mevrouwquote:Op woensdag 28 november 2007 15:59 schreef beroepslurker het volgende:
Dán uierzalf...beter
Ja nog van voor de oorlog...de tachtigjarigequote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh dat is zo'n middeltje uit grootmoederstijd dus
Dat dacht ik al, ik vond jullie al zo'n stel ouwe kenausquote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef beroepslurker het volgende:
Ja nog van voor de oorlog...de tachtigjarige
Bazig hè?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik vond jullie al zo'n stel ouwe kenaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |