Ik hou van Nachtzusters creativiteit.....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
Ah.. een ouderwetsche OP!
Ik hou sowieso van creabea's!!quote:Op woensdag 28 november 2007 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou van Nachtzusters creativiteit.....
Veel schreeuwen, weinig wol?quote:Op woensdag 28 november 2007 03:12 schreef APK het volgende:
Hier dus.
[..]
Neuh, ik ga meer voor lawaai.
Ja, die kat wat af zo af en toe.......quote:Op woensdag 28 november 2007 03:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hou sowieso van creabea's!!![]()
Hoe zou het met de kat van Saantje zijn?
Niet zo lelijk over Saantje, en als ik een kat was.....was ik ook bij haar naar binnen geslopen..quote:Op woensdag 28 november 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die kat wat af zo af en toe.......![]()
Vermoedelijk zit Saantje voorlopig mantelzorger en simuleert de kat nog een weekje stress vanwege de goede zorg....
Mag je soms best doen hoor.quote:
Daar moet je nodig mee doorgaan, met dat geflirt, gaat je geheid geld kosten.....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Mag je soms best doen hoor.![]()
Jij begrijpt mannen.![]()
Alleen op vrijdag toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Mag je soms best doen hoor.![]()
Jij begrijpt mannen.![]()
Bij mij valt weinig te halen.quote:Op woensdag 28 november 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar moet je nodig mee doorgaan, met dat geflirt, gaat je geheid geld kosten.....
Want?quote:Op woensdag 28 november 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar moet je nodig mee doorgaan, met dat geflirt, gaat je geheid geld kosten.....
What a woman!quote:Op woensdag 28 november 2007 03:17 schreef Lobasca het volgende:
En nee, ik begrijp ze niet...laat ze gewoon dom lullen...
Volgens mij staat het 1-3quote:Op woensdag 28 november 2007 03:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad meer een ontvanger..
Hoeveel mannen gingen hem dan al voor....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Want?
Van ons 2 ben ik degene met de meeste poen...
Dat was om de tandarts om te kopen..quote:Op woensdag 28 november 2007 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moeder....daar toch wel volgens de berichten...
APK is de eerste man!quote:Op woensdag 28 november 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel mannen gingen hem dan al voor....
quote:Op woensdag 28 november 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat was om de tandarts om te kopen..
saneringskosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |