Ik hou van Nachtzusters creativiteit.....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
Ah.. een ouderwetsche OP!
Ik hou sowieso van creabea's!!quote:Op woensdag 28 november 2007 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou van Nachtzusters creativiteit.....
Veel schreeuwen, weinig wol?quote:Op woensdag 28 november 2007 03:12 schreef APK het volgende:
Hier dus.
[..]
Neuh, ik ga meer voor lawaai.
Ja, die kat wat af zo af en toe.......quote:Op woensdag 28 november 2007 03:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hou sowieso van creabea's!!![]()
Hoe zou het met de kat van Saantje zijn?
Niet zo lelijk over Saantje, en als ik een kat was.....was ik ook bij haar naar binnen geslopen..quote:Op woensdag 28 november 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die kat wat af zo af en toe.......![]()
Vermoedelijk zit Saantje voorlopig mantelzorger en simuleert de kat nog een weekje stress vanwege de goede zorg....
Mag je soms best doen hoor.quote:
Daar moet je nodig mee doorgaan, met dat geflirt, gaat je geheid geld kosten.....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Mag je soms best doen hoor.![]()
Jij begrijpt mannen.![]()
Alleen op vrijdag toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Mag je soms best doen hoor.![]()
Jij begrijpt mannen.![]()
Bij mij valt weinig te halen.quote:Op woensdag 28 november 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar moet je nodig mee doorgaan, met dat geflirt, gaat je geheid geld kosten.....
Want?quote:Op woensdag 28 november 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar moet je nodig mee doorgaan, met dat geflirt, gaat je geheid geld kosten.....
What a woman!quote:Op woensdag 28 november 2007 03:17 schreef Lobasca het volgende:
En nee, ik begrijp ze niet...laat ze gewoon dom lullen...
Volgens mij staat het 1-3quote:Op woensdag 28 november 2007 03:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad meer een ontvanger..
Hoeveel mannen gingen hem dan al voor....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Want?
Van ons 2 ben ik degene met de meeste poen...
Dat was om de tandarts om te kopen..quote:Op woensdag 28 november 2007 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moeder....daar toch wel volgens de berichten...
APK is de eerste man!quote:Op woensdag 28 november 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel mannen gingen hem dan al voor....
quote:Op woensdag 28 november 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat was om de tandarts om te kopen..
saneringskosten
quote:Op woensdag 28 november 2007 03:22 schreef APK het volgende:
Anyways, genoeg huishoudelijke mededelingen.
Doei!
quote:Op woensdag 28 november 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik me weinig kon herinneren...
Jij kent je soortgenoten!quote:Op woensdag 28 november 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Wordt je te heet onder de voeten hé.......
Yep.quote:Op woensdag 28 november 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Wordt je te heet onder de voeten hé.......
Ga je slapen? Nee toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, ik verdom het om lotgenoot te worden en stop op tijd.....
Over 10 minuten ga ik naar bed, om er vermoedelijk dan achter te komen dat ik nog te wakker ben, en start ik mijn notebook weer op.....vast ritueelquote:
Lekker dan....moet ik in mijn up tot 7 uur wachten..quote:Op woensdag 28 november 2007 03:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker, nog één peuk en ik volg je voorbeeld
Platteland zeker? Daar rijden die bussen ook niet zo frequent hé....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker dan....moet ik in mijn up tot 7 uur wachten..
Niet waar, toen je vertelde hoeveel je voor je huisje betaald hadquote:Op woensdag 28 november 2007 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze liet mij vallen als een baksteen toen ik mijn banksaldo loog.....
* kijkt om zich heen en ziet geen moer......quote:Op woensdag 28 november 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi NMNS, nog lekkere wijven hier?
Sorry, just me...quote:Op woensdag 28 november 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi NMNS, nog lekkere wijven hier?
Dat is bedrag is dus mijn negatief banksalso...quote:Op woensdag 28 november 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet waar, toen je vertelde hoeveel je voor je huisje betaald had
Er rijdt hier geen bus, ik fiets of taxi....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Platteland zeker? Daar rijden die bussen ook niet zo frequent hé....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |