Die domme Luigi die zichzelf altijd in de problemen werkt ook altijdquote:Op zondag 25 november 2007 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zit nu trouwens op 48 sterren ofzo, ik vind de eerste twee galaxy's uit de laatste dome trouwens wel kut. Maar verder is het nog steeds een tof spelEn het vinden van Luigi in eerdere Galaxy's vind ik ook tof.
Peach is nog ergerquote:Op zondag 25 november 2007 21:36 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Die domme Luigi die zichzelf altijd in de problemen werkt ook altijd
Nog 4quote:Op zondag 25 november 2007 21:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zit nu precies op 100 sterren. Nog 20 (of is het nou 21?) te gaan. Dan ga ik naar Bowser toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand tips !?
quote:Op maandag 26 november 2007 09:12 schreef linebear het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand tips !?Als je daar al problemen mee hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2007 11:08:55 ]
quote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef BroesWillems het volgende:oh noes. Je bent nummer 2095634836 die dat even komt vermelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super Mario GaylaxySpeaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
quote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
oh noes. Je bent nummer 2095634836 die dat even komt vermelden.
Super Mario Gaylaxy
De eerste 3 sterren zie je altijd. Als je daarna de wereld selecteerd zie je soms een ? bij 1 van de sterren, dan valt er een geheime ster te halen. Als er een komeet rondvliegt kan je de komeet ster halen, gewoon af en toe ff op de map kijken (zwarte luma's in elke level select en naast de blonde chick.). De laatste komeet komt pas als je de game 'uitgespeeld' hebt. Dan kan je pas kroontjes krijgen.quote:Op maandag 26 november 2007 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Er verschijnt dus een kroontje bij een galaxy als je alle sterren daar hebt. Maar ik heb nu ook galaxies waar geen kroon staat, maar waar wel alle sterrenvakjes gevuld zijn als je het level selecteert. Valt daar altijd nog iets te doen in de vorm van een geheime ster, of moet ik wachten tot er een comet verschijnt die iets doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee, dan geniet je er alleen maar langer van.quote:Op maandag 26 november 2007 09:46 schreef linebear het volgende:
Ach ja, ben ook geen super gamerHeb ook pas 9 sterren...
quote:Op maandag 26 november 2007 13:26 schreef Webby het volgende:
[..]
De eerste 3 sterren zie je altijd. Als je daarna de wereld selecteerd zie je soms een ? bij 1 van de sterren, dan valt er een geheime ster te halen. Als er een komeet rondvliegt kan je de komeet ster halen, gewoon af en toe ff op de map kijken (zwarte luma's in elke level select en naast de blonde chick.). De laatste komeet komt pas als je de game 'uitgespeeld' hebt. Dan kan je pas kroontjes krijgen.Ha zo, dan snap ik het wat duidelijker, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:16 schreef Tware het volgende:
Leuk spel, maar niet zo revolutionair dat al die 10en terecht zijn...
Mario 64 was de revolutie, Super Mario Galaxy is de perfectie => 10.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:16 schreef Tware het volgende:
De besturing is heerlijk, de dingen die je met de Wii-mote specialiteiten kan doen zijn starbits op pakken door er op te wijzen, star bits schieten, de spin-move en wat andere kleinere dingetjes. Het werkt prima en houdt je een beetje actief betrokken bij het spelenquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Gaat de besturing nou met dat rare afstandbedienings ding eigenlijk?
Ik overweeg een wii te kopen speciaal voor dit spel (en eventueel mario kart / zelda), maar ik vroeg me af hoe de besturing is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wii: 5121-4771-2582-0136
Vind het echt platform perfectie!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:16 schreef Tware het volgende:
Zit nog in de eerste galaxy,... wil hem eerst afmaken. Moet nu die twee "?" werelden doen,.. daarna dat Bowser geval waar je 8 sterren voor nodig hebtquote:Op maandag 26 november 2007 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Nu vollop aan het genieten van Mario! Heerlijk om na een paar toffe maar sombere en gewelddadige games als Bioshock, Half-Life 2 en Gears of Wars een onschuldige, kleurrijke platformer te spelen! En wat zitten die levels allemaal goed in elkaar. Ik ben pas bij de tweede galaxy, maar wat een afwisseling! En die gameplay en camera. Gewoon perfect. Mario-bijenpak
Dat vond ik ook, maar na de 60 word het een tikje moeilijker en de purple coin challenges na de 104 weer een tikjequote:Op woensdag 28 november 2007 17:06 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik zit nu aan de 53Ik moet wel zeggen dat ik het spel vrij makkelijk vind. Ik had bij mario 64 af en toe nog het idee dat ik moeite moest doen, nu is het nu eigenlijk zo gedaan. Neemt overigens niet weg dat het wel weer een puik spel is.
Als je naar die galaxy gaat staat er bij welke ster die je eerder gehaald hebt je die kunt vinden. Je moet hem wel zelf zoeken eenmaal in het spel. Maar dat is erg makkelijk hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
Als er zeg maar zo'n vraag teken staat in de sterrenlijst van de Galaxy, dan betekend het toch dat er in dat level nog ergens een ster verstopt zit? En dat je die zelf moet zoeken?
Dat valt nog mee.. ik dacht dat je gewoon elk klein planeetje en hoekje moest afzoekenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Als je naar die galaxy gaat staat er bij welke ster die je eerder gehaald hebt je die kunt vinden. Je moet hem wel zelf zoeken eenmaal in het spel. Maar dat is erg makkelijk hoor
Dat kan? Ik zat te twijfelen, bij Metroid Prime kun je niet meer terug als je naar de eindbaas gaatquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:05 schreef RaymanNL het volgende:
Zo uitgespeeld, naja, dat niet, maar ik heb de princes geredNu nog de andere 59 sterren
Er zijn maar 3 Luigi sterrenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat kan? Ik zat te twijfelen, bij Metroid Prime kun je niet meer terug als je naar de eindbaas gaat. Dus ik wist niet zeker of het bij Mario ook zo was.
Die mailtoad is wel amechtig irritant zeg, m'n vriendin en ik spelen allebei met een save game, en elke dag licht die wii vijf keer op met berichten van de mailtoad. Bedankt voor het redden van Luigi! Oh nee luigi is verdwenen! Oh nee luigi is verdwenen! bedankt voor het redden van luigi! bedankt voo.. ik weet het wel pleurispaddestoel!
Je bent, als je niet puur voor het zo snel mogelijk uitspelen gaat, zeker wel zo'n 15 à 20 uurtjes bezig.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:25 schreef BaaiBaai het volgende:
Hoe lang doe je nu eigenlijk over dit spel? Lijkt me wel een aardige game om direct de WII maar voor in huis te halen..
Dat heb ik ook maar gedaan, maar ik wil het nu spelen.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:22 schreef Ludacriss het volgende:
Probeer eens een online winkel misschien dat zij wel smg nog hebben.
Hehe ja die was geinigquote:Op donderdag 29 november 2007 20:46 schreef GGMM het volgende:
59sterren ondertussen, ben nu 'Gizmos, Gears, and Gadgets' aan het doen, ben al meer dan 10keer dood gegaan in dit level.
De Sint en Mario houden van elkaar!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:20 schreef Guilin het volgende:
Waarom is dit spel nergens te koop? Ik ben bij negen winkels geweest, maar overal is het uitverkocht.
Het is niet dat je met Luigi speelt hoor. Die leven in toy time galaxy heet gewoon zoquote:Op donderdag 29 november 2007 23:04 schreef GGMM het volgende:
Wanneer kan je die Luigi's coin challenge spelen?
Die is zo frustrerendquote:Op donderdag 29 november 2007 22:07 schreef shroomer het volgende:
[..]
Hehe ja die was geinig
Heb nu 102 sterren. De luigi's coin challenge (get 100 van de 150 munten) ben ik nog wel even zoet mee trouwens..
Huh? Je bedoeld als die josti een brief heeft van de prinses die in het midden van de galaxy vast zit maar wel beschikking heeft over pen, papier, een fucking postzegel en een cunt bezorger die wel zonder 60 sterren de post kan bezorgen? Dat stuk papier waar vijf 1ups in zitten die ik altijd afsla? Moet daar je Wii blauw van worden?quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:10 schreef Oksel het volgende:
Hm, mijn Wii heeft echt nog niet blauw gebrand door de Mailtoad.
Vaag.
Nee, hij stuurt je ook brieven als Luigi weer eens in het nauw zit zodat je hem kan reddenquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Huh? Je bedoeld als die josti een brief heeft van de prinses die in het midden van de galaxy vast zit maar wel beschikking heeft over pen, papier, een fucking postzegel en een cunt bezorger die wel zonder 60 sterren de post kan bezorgen? Dat stuk papier waar vijf 1ups in zitten die ik altijd afsla? Moet daar je Wii blauw van worden?
quote:Op zondag 2 december 2007 12:20 schreef newguy het volgende:
gewoon blijven schudden en bestuur mario gewoon als torpedo
Je mag die van mij wel kopen voor 105 euro. PM me maar als je intresse hebt.quote:Op zondag 2 december 2007 16:14 schreef Cool_Runner het volgende:
Echt nergens meer te krijgen dat spel
Moet je even nagaan, daar haal je voor een beetje pc game nog niet eens een halve videokaart voor in huisquote:
steek m maar ergens waar de zon niet schijntquote:Op zondag 2 december 2007 16:44 schreef shroomer het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel kopen voor 105 euro. PM me maar als je intresse hebt.
Ik wil niet lullig doen tegenover de die hard fanboys, maar een videokaart die dezelfde kracht heeft als de Wii is heel wat goedkoper dan 270 euro. Bovendien heeft Nintendo massa-inkoop-voordeel. De Wii kost Nintendo zelf niet veel, ze draaien er flinke winst op. Als het moet kan het dus nog veel goedkoper.quote:Op zondag 2 december 2007 16:48 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Moet je even nagaan, daar haal je voor een beetje pc game nog niet eens een halve videokaart voor in huis. Vind je het gek dat Nintie het zo goed doet!!
Dat werkt goed hehquote:Op zondag 2 december 2007 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
Dat stukje waarbij je a la MonkeyBall een bal voortbeweegt!
Van mij mogen ze wel een compleet spel met deze opzet maken!
Bedoel je Sweet Sweet Galaxy? Die vond ik wel meevallenquote:
Ik hoop serieus dat Sega met een nieuwe Monkey Ball komt die deze besturing gebruikt en zich weer richt op wat het eerste deel zo goed maakte. Maar dat is een andere discussie. En anders moet Nintendo maar met Super Mario Ball komen.quote:Op maandag 3 december 2007 10:39 schreef RaymanNL het volgende:
Dat werkt goed hehMet je Wiimote als joystick
Zo direct!
Ik kom zelf tot het tweede stukje, waarbij die platten van links naar recht, en van rechts naar links bewegen. Maar ik geeft niet op.quote:Bedoel je Sweet Sweet Galaxy? Die vond ik wel meevallenTenminste als ik het vergelijk met wat ze op het internet er over zeiden
quote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat Sega met een nieuwe Monkey Ball komt die deze besturing gebruikt en zich weer richt op wat het eerste deel zo goed maakte. Maar dat is een andere discussie. En anders moet Nintendo maar met Super Mario Ball komen.
Dat klopt, is een kut stukje, heeft mij ook twee levens gekost ofzoquote:[..]
Ik kom zelf tot het tweede stukje, waarbij die platten van links naar recht, en van rechts naar links bewegen. Maar ik geeft niet op.
Ik denk dat sommige mensen nog niet al te best kunnen platvormen als anderequote:Op maandag 3 december 2007 10:58 schreef Jovatov het volgende:
Daar was niet zo heel veel moeilijks aan vond ik. 't Kostte me wel een paar leventjes, maar toch niet dramatisch.
Monkey Ball Banana Blitz gebruikt de wiimote als tilt-besturing. Dat was zelfs een launchtitel volgens mij.quote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop serieus dat Sega met een nieuwe Monkey Ball komt die deze besturing gebruikt en zich weer richt op wat het eerste deel zo goed maakte
Mja inderdaad, voordat je levens op zijn moet je echt wel heel slecht bezig zijn. Overal zijn wel levens te vinden, en je begint sowieso met 9 levens. En als je wil zijn er ook nog levens tussen de levels door te vinden, die al respawnen als je even in en uit een dome loopt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:06 schreef Vampess het volgende:
Sweet Sweet Galaxy was niet zo lastig, alhoewel ik wel 2 keer van dat platform afviel met de ster al in zicht; vloeken, tieren, en nog wat levens eraan. Gelukkig kreeg ik er meer dan dat ik er verloor [afbeelding]
Wat een fuck stuk! ...Ga steeds te hardquote:Op zondag 2 december 2007 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
Dat stukje waarbij je a la MonkeyBall een bal voortbeweegt!
Van mij mogen ze wel een compleet spel met deze opzet maken!
Indeedquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:29 schreef __Saviour__ het volgende:
gewoon de wiimote een klein beetje kantelen dan, het reageert erg precies
Op de gele puntjes mikken?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:01 schreef chibibo het volgende:
Ik haat die stukjes waarbij je afval moet opruimen met bommen.
Het mikken is juist het probleem.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
Op de gele puntjes mikken?
Ik vind het jammer dat er niet meer levels zijn waar je luigi moest zoeken, die vond ik namelijk vet tofquote:
nee! die zijn te makkelijk en te kort!quote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er niet meer levels zijn waar je luigi moest zoeken, die vond ik namelijk vet tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:54 schreef Devolution het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede vraag!
Eh, welk spel heb je gekocht?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:16 schreef lilalush het volgende:
Gisteren stad en land afgereisd om nog ergens een exemplaar op de kop te tikken. Wat ik zelf echt helemaal geweldig aan het spel vind is dat je samen kan werken. Samen een tactiek bespreken en dan GAAN! Ik hoop nog heel veel uren bezig te zijn met dit spel.
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:54 schreef Devolution het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
ja.. dat stukje heb ik ook overgeslagen! altijd kom ik 1 sec. te kort (bom knalt bij laatste afval net niet)quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:01 schreef chibibo het volgende:
Ik haat die stukjes waarbij je afval moet opruimen met bommen.
Haha die had ik juist in één keerquote:Op donderdag 6 december 2007 00:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ja.. dat stukje heb ik ook overgeslagen! altijd kom ik 1 sec. te kort (bom knalt bij laatste afval net niet)
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ja.. dat stukje heb ik ook overgeslagen! altijd kom ik 1 sec. te kort (bom knalt bij laatste afval net niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wii: 5121-4771-2582-0136
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Het was idd super makkelijk zodra je hebt uitgevogeld wat je bij de eerste x moet doen. Als hij zo'n bal is. Ik ben er echt een kwartier mee bezig geweest omdat ik niet wist wat ik moest doenquote:Op zondag 9 december 2007 21:03 schreef Young_David het volgende:
Jeuj!!!! Bowser verslagen! ....
't level met Bowser was wel echt een adrinalelevel ... alleen het gevecht tegen bowser zelf was niet al te pittig.
Ja dat had ik dus ookquote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Het was idd super makkelijk zodra je hebt uitgevogeld wat je bij de eerste x moet doen. Als hij zo'n bal is. Ik ben er echt een kwartier mee bezig geweest omdat ik niet wist wat ik moest doen
tegen de pilaar springen, wall jump op max hoogte een spin en landen op de topquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:18 schreef MikeyMo het volgende:
oi, weet iemand hoe ik in het ijslevel de paarse munt bovenop de pilaar in het meertje kan grijpen. Vanalles geprobeerd; van de omringende muren afspringen, backflips vanaf de pilaar etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb hem net verslagen namelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]Ohja die, die is idd iets anders maar niet veel moeilijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:Gewoon goed mikken. Die manier werkt namelijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is overigens goed te doen hoor.. het lijkt hier ingewikkelder dan het is!Dit keer zonder signature![]()
61 sterren gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:45 schreef Ruzbeh het volgende:
61 sterren gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speaking is not communicating.
www.indiegamer.nl![]()
Bah! Ik zit in een impasse!
Ik moet nog 9 sterren halen, maar ik kan op dit moment alleen maar waterlevels doen. En ik heb een SCHURFThekel aan waterlevels. Wat een klotebesturing en wat een irritatie!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ For the night is dark and full of terrors![]()
waterlevels haat ik in alle games, al sinds de eerste mario❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
De besturing is prima. Waterlevels zijn heerlijk.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
Even wennen dat wel, maar daarna valt het wel meequote:Op donderdag 13 december 2007 19:11 schreef Ruzbeh het volgende:
De besturing is prima. Waterlevels zijn heerlijk.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]![]()
waterlevel-haat/.. ik zwem soms 30x om een muntje heen ofzo
kutbesturing[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
overigens zit ik nou op de 114 of 115 sterren
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Ik ook, maar ik heb het opgegeven de 120 te halen dat verdomde luigi levelquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:31 schreef MikeyMo het volgende:
overigens zit ik nou op de 114 of 115 sterren
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
Pff ja dat vind ik ook irri, probeer meestal zo snel mogelijk zon schildpad te pakkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
waterlevel-haat/.. ik zwem soms 30x om een muntje heen ofzo
kutbesturing![]()
Ik wil alle sterren halen maar kom niet door het level waar je met maar 1 leven dat stenen monster moet verslaan met zwarte ballonnen![]()
![]()
Jep die zuigtquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:49 schreef lilalush het volgende:
Ik wil alle sterren halen maar kom niet door het level waar je met maar 1 leven dat stenen monster moet verslaan met zwarte ballonnenDavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Door SMG ben ik nu ook weer Mario64 gaan spelen via de VC. Dat is ook nog steeds een topspel!❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
bouldergeist, die vond ik stoooeeer...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:49 schreef lilalush het volgende:
Ik wil alle sterren halen maar kom niet door het level waar je met maar 1 leven dat stenen monster moet verslaan met zwarte ballonnen[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Vond die eindbaas juist erg vet en grappig
Vandaag 120 sterren gehaald en ook nog 1 extra metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om eens even te kijken hoe dat speelde. Erg leuk![]()
![]()
![]()
Start net m'n Wii op om verder te gaan met Luigi, heeft m'n zoontje van 3 (bijna 4) mijn data gewist, kan ik weer helemaal van voor af aan beginnen!![]()
Heeft iemand een savegame voor me tussen de 120 en 150 sterren, dan kan ik zelf weer verder, anders verdwijnt voorlopig de game maar in de kast...![]()
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249![]()
Hoe krijgt ie dat voor elkaar? Het vergt toch aardig wat stappen om een savegame te wissen❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Erase denk ik, dat doe je zo in een paar tellen...quote:Op zondag 16 december 2007 18:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe krijgt ie dat voor elkaar? Het vergt toch aardig wat stappen om een savegame te wissen![]()
Maar ik heb iig al op een site een save game gevonden waar Luigi net vrij gespeeld is, maar ik had zelf met Luigi al iets van 50 sterren, nu hoef ik "alleen" de gehele Luigi missie rond te spelen ipv 2, maar als iemand een savegame voor me heeft waar Luigi <50 sterren heeft, dan hou ik me absoluut aanbevolen!
oja, m'n hele gegevens van het enquetekanaal zijn ook al verdwenen
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249![]()
Ik probeerde laatst mijn Mario galaxy save game van mijn broer's wii op een sd card te zetten.. Lukt het niet... "cannot copy save file" ofzoiets.quote:Op zondag 16 december 2007 17:33 schreef Herr.Flick het volgende:
Start net m'n Wii op om verder te gaan met Luigi, heeft m'n zoontje van 3 (bijna 4) mijn data gewist, kan ik weer helemaal van voor af aan beginnen!![]()
Heeft iemand een savegame voor me tussen de 120 en 150 sterren, dan kan ik zelf weer verder, anders verdwijnt voorlopig de game maar in de kast...![]()
![]()
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Ik heb SMG 3 weken geleden met 51 steren uitgespeeld en het sindsdien niet meer aangeraakt
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 19:13 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb SMG 3 weken geleden met 51 steren uitgespeeld en het sindsdien niet meer aangeraakt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ja dat dus..quote:
ze hadden bowser na 100 pas moeten laten verschijnen had veel toffer geweest .
En die speelgoed planeet is kut
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
zo zijn veel nintendospellen gewoon opgebouwd. Je kunt het spel versneld uitspelen zonder alles ontdekt te hebben. En voor de echte gamers is er daarna nog veel meer om te spelen❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Je moet 60 sterren hebben om het spel uit te kunnen spelen hoor?quote:Op zondag 16 december 2007 19:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja dat dus..
ze hadden bowser na 100 pas moeten laten verschijnen had veel toffer geweest .
En die speelgoed planeet is kut14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Ik heb al (en werkt ook) een save game gedownload, maar daar heeft luigi ook al alle 121 sterren, en dat is dus niet de bedoeling...quote:Op zondag 16 december 2007 18:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik probeerde laatst mijn Mario galaxy save game van mijn broer's wii op een sd card te zetten.. Lukt het niet... "cannot copy save file" ofzoiets.![]()
![]()
Het kopieren is geen probleem hier, heb het al vaker gedaan zonder enig probleem, wii is niet omgebouwd.
Dus als je een file voor me hebt...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249![]()
Ik heb mijn eerste run nog niet eens klaarquote:Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik heb al (en werkt ook) een save game gedownload, maar daar heeft luigi ook al alle 121 sterren, en dat is dus niet de bedoeling...![]()
Het kopieren is geen probleem hier, heb het al vaker gedaan zonder enig probleem, wii is niet omgebouwd.
Dus als je een file voor me hebt...
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Ik moet weer eens gaan spelen. Ik zit nu op zo'n 100 sterren geloof ik, en ik wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog wel halen, maar de laatste twee weken was ik even afgeleid door Umbrella Chronicles.![]()
De muziek van Buoy Base Galaxy (doet me denken aan de ultiem catchy Spacedust Alley theme uit Diddy Kong Racing), Good Egg Galaxy, Comet Observatory en Gusty Garden Galaxy zijn echt fantastisch. Dat wel mijn favoriete nummers uit deze game, en ze behoren nu al tot de beste Nintendo-themes aller tijden.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Ik heb het spel gisteren gekocht (¤ 39,- bij de e-plaza).
Best leuk, alleen zit m vriendin te spelen en ik achter de PC
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Pak een 2e wiimote en help mee!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef daNpy het volgende:
Ik heb het spel gisteren gekocht (¤ 39,- bij de e-plaza).
Best leuk, alleen zit m vriendin te spelen en ik achter de PC❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Mjah dat heb ik gisteren gedaan maar dat schiet dus niet echt op
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
ben ik helemaal met je eens. Keb nu iets van 63 sterren.. Ik ben gestopt bij de toy wereld. Daarna heb ik geen één wereld meer gezien... zo zonde!quote:Op zondag 16 december 2007 19:13 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb SMG 3 weken geleden met 51 steren uitgespeeld en het sindsdien niet meer aangeraakt
Ze hadden zat die 60 sterren omhoog kunnen gooien naar 80! dan zou het de spanning d'r nog wel inhouden.Dit keer zonder signature![]()
En je kan niet verder spelen uit jezelfquote:Op woensdag 19 december 2007 22:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens. Keb nu iets van 63 sterren.. Ik ben gestopt bij de toy wereld. Daarna heb ik geen één wereld meer gezien... zo zonde!
Ze hadden zat die 60 sterren omhoog kunnen gooien naar 80! dan zou het de spanning d'r nog wel inhouden.?
![]()
ik heb nu eindelijk 120 sterren met mario en dus luigi vrijgespeeld. Wil ik voor de 121e gaan lees ik overal dat je dus eerst dan ook met Luigi allee 120 sterren moet halen
Nou ff geen zin an
[..]
Ik ben gewoon begonnen. Zit alweer op 30 sterren of zo, zo gebeurdquote:Op donderdag 20 december 2007 19:59 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb nu eindelijk 120 sterren met mario en dus luigi vrijgespeeld. Wil ik voor de 121e gaan lees ik overal dat je dus eerst dan ook met Luigi allee 120 sterren moet halen
Nou ff geen zin an![]()
![]()
ik verveelde me dus toch ook weer begonnen...
heb er al weer 4. Wel rete irritant datje ook weer al die uitlegsessies en trainingen krijgt; ja hoi, ik speel met luigi, ik heb dus met mario al 120 levels uitgespeeld; ik weet wel hoe het werkt![b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Ik vindt die grap met de mailtoad wel grappig.
"Oh she wrote it to Mario huh! O well, thats ok Luigi"
En dan krijg je opeens 20 levens erbij![]()
![]()
Bweh, net binnen gekregen en nu 4 sterretjes ofzo. Geweldig spel en wat word je doodgegooid met al die vrolijke kreten van Mario
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!![]()
gisteraaf tioch weer opgepakt, best grappig hoe je nu door alle levels heenvliegt zeg maar. Levels waar ik tig keer over deed speel ik met luigi in 5 minuten uit
Maar goed, we zijn pas bij de Terrace en the Fountain... de kutlevels komen nog[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Dat word én uitgelegd als je gaat spelen én staat in het boekjequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:04 schreef Oksel het volgende:
Wat kun je eigenlijk allemaal extra als je met zn tween speelt?
Maar twee spelers is leuker![]()
Speaking is not communicating.
www.indiegamer.nl![]()
Trouwens, kan Luigi niet ademen onder water of zo? Adem raakt binnen 5 seconden opben al paar keer gestikt.
![]()
WHoopetiedooooooo! Uitgespeeld! Althans, Bowser verslagen. Ik vond het eindlevel stiekem een beetje makkelijk... Ik had er maar zo'n 3 levens voor nodig, waarvan 2 omdat ik zo stom was recht in het lava te lopen en mario maar terug in het lava bleef springen. Het eindfilmpje en de credits maakten echter weer een hoop goedI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Mooie nr's idd... zitten nog wel meer goeie nr's in.. van Battlerock Galaxy is ook een steengoed nr.quote:Op maandag 17 december 2007 05:59 schreef Marble het volgende:
De muziek van Buoy Base Galaxy (doet me denken aan de ultiem catchy Spacedust Alley theme uit Diddy Kong Racing), Good Egg Galaxy, Comet Observatory en Gusty Garden Galaxy zijn echt fantastisch. Dat wel mijn favoriete nummers uit deze game, en ze behoren nu al tot de beste Nintendo-themes aller tijden.
Blij dat ik de onofficiele OST een maand geleden ofzo kon downloaden. Dan geniet ik ook als ik niet speel van die muziek. Dat ontgaat je toch een beetje onder het spelen soms.
De eerste keer Good Egg Galaxy, precies de omslag wanneer de muziek goed los komt, op dat moment ging ik dus ook voor het eerst de planeet om van mooie groene planeet naar het donkere kasteelgedeelte. Echt fantastisch gewoon ! Zo hoort een spel gewoon te openen... met supermuziek. Want het is echt van superkwaliteit, niet allemaal helaas, maar toch een redelijk aantal. Ook tof bij de Beach Bowl, dat je onder water de muziek net anders hoort![]()
![]()
hoe krijg ik in godsnaam de purple comet star in het toy time galaxy! ik word er echt compleet gestoord van, val steeds van het level af door die draaiende kut dingen of ik val in die smerige pasta
En die mag je straks nog 1 keer doen...quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:45 schreef Jesse_ het volgende:
hoe krijg ik in godsnaam de purple comet star in het toy time galaxy! ik word er echt compleet gestoord van, val steeds van het level af door die draaiende kut dingen of ik val in die smerige pasta
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249![]()
Nou, gamespot doet dan toch nog wat goed dit jaar:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/150961.html"I have not failed. I’ve just found 10,000 ways that don’t work."![]()
Die heb ik al 2 keer in 1 keer gehaaldquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:45 schreef Jesse_ het volgende:
hoe krijg ik in godsnaam de purple comet star in het toy time galaxy! ik word er echt compleet gestoord van, val steeds van het level af door die draaiende kut dingen of ik val in die smerige pasta![]()
![]()
Ik haat van die springlevels, in elk spel!quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:06 schreef Vampess het volgende:
Sweet Sweet Galaxy was niet zo lastig, alhoewel ik wel 2 keer van dat platform afviel met de ster al in zicht; vloeken, tieren, en nog wat levens eraan. Gelukkig kreeg ik er meer dan dat ik er verloor
Ik ben pas net begonnen en heb nu 9 sterren (ja ik ben altijd vrij langzaam met dit soort games, wel een erg mooi en leuk spel though.) vanavond als ik thuis ben maar even die Bowser Jr. porberen. (Ja. dara ben ik pas.)
[KNE]-Mod![]()
net geleend van me broer....
ik zit nu aan 2 sterren, ben met m'n 3de bezig zover ik kan zien..
zeer aardig spelletje, maar de levels moeten niet te lastig worden als ze zo door gaan met rondtollen van mario![]()
![]()
Briljant spel!
Zit na een weekje op 70 sterren ofzo, en ik doe alles netjes op volgorde. Ik ren dus niet meteen naar Bowser toe zodra het kan
Als ik het zo leuk blijf vinden en als ik zoveel tijd blijf hebben (dat laatste zal het probleem wel weer worden binnenkort) ga ik zeker voor de 121!
Ik had trouwens vooral moeite met dat level met al die kleverige units waarmee je mario weg moet schieten, ik schoot steeds mis waardoor ik opgesuckt werd door 't zwarte gat. Maakte niet uit verder, elke poging haalde ik meer dan 50 star bits. Level uiteindelijk gehaald met 999 star bits (toen stopte ie met tellen)
![]()
Ja, SMG is een tof spel. Eindelijk weer eens de oude mario feeling.
Ik zit zelf nu op 33 sterren, nog niet heel veel, maar belangrijker is dat je er plezier aan beleeft toch?
Vraagje: Luigi is nu voor de 2e keer zoek. En ik kan me ff niet meer herinneren waar ie nu precies zit. Weet iemand dit nog?kloep kloep![]()
Battle Rock.quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:30 schreef Borizzz het volgende:
Ja, SMG is een tof spel. Eindelijk weer eens de oude mario feeling.
Ik zit zelf nu op 33 sterren, nog niet heel veel, maar belangrijker is dat je er plezier aan beleeft toch?
Vraagje: Luigi is nu voor de 2e keer zoek. En ik kan me ff niet meer herinneren waar ie nu precies zit. Weet iemand dit nog?
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.![]()
Ik zit nu op 112 sterren ofzo.. alleen ik kan de geheime ster niet vinden in het level met dat kanon op het strand, waarna je vervolgens een grot ingaat (deur openen met vuur-mario), een grot in moet duiken, en je uitkomt bij dat ondergrondse spookschip. (Weet de naam van het level even niet..)
Heb nu echt al een uur rond gerend in dat level.. wie o wie kan mij helpen?![]()
Zoek even de naam van dat specifieke level. dat zie je als je de ster kiest nadat je het galaxy gekozen hebt. Dan kijk ik even in het boek.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:47 schreef Oksel het volgende:
Ik zit nu op 112 sterren ofzo.. alleen ik kan de geheime ster niet vinden in het level met dat kanon op het strand, waarna je vervolgens een grot ingaat (deur openen met vuur-mario), een grot in moet duiken, en je uitkomt bij dat ondergrondse spookschip. (Weet de naam van het level even niet..)
Heb nu echt al een uur rond gerend in dat level.. wie o wie kan mij helpen?could you just [i]not[/i] breathe?![]()
Deep Dark Galaxy, The Underground Ghostship.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:30 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Zoek even de naam van dat specifieke level. dat zie je als je de ster kiest nadat je het galaxy gekozen hebt. Dan kijk ik even in het boek.
Thanks!
Hebben jullie trouwens helemaal op de top, achter de ingang van The Garden een ster zitten die je wegschiet? Ik dacht dat ik daar een Luma 1200 sterretjes had gegeven, en dat daar een ster was verschenen die mij ergens heen schoot?![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:36 schreef Oksel het volgende:
[..]
Deep Dark Galaxy, The Underground Ghostship.
Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanvulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door HuubTuub op 29-12-2007 11:55:51 ]could you just [i]not[/i] breathe?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:47 schreef Oksel het volgende:
Heb nu echt al een uur rond gerend in dat level.. wie o wie kan mij helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, zelfde soort vraagje: Luigi is voor de 3e keer zoek (leert ie t nu nooit?)
Waar is Luigi deze keer? Landschap komt me bekend voor, maar waar is t ook al weer?kloep kloep![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:56 schreef Borizzz het volgende:
Oke, zelfde soort vraagje: Luigi is voor de 3e keer zoek (leert ie t nu nooit?)
Waar is Luigi deze keer? Landschap komt me bekend voor, maar waar is t ook al weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Bied geen voldoening meer heb tenslotte de eindbaas verslagen en ik ben niet de enigste....Ze hadden bowser pas bij minimaal 80 moeten laten verschijnen nu heb ik het allemaal wel gezien .quote:Op woensdag 19 december 2007 22:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
En je kan niet verder spelen uit jezelf?
Ach, nu is de game toegankelijk voor zowel de nieuw gewerfde groep casual gamers en de hard core fans die alles willen uitpluizen. Blijkbaar val je in de casual gamer groep, what gives ... als je voldoening enkel uitspelen is en je hebt die voldoening gehad dan is het ok toch?![]()
Lol, mijn vriendin heeft hem per ongeluk al uigespeeld met 60 sterren. Vind ze alles behalve leuk
Kun je niet verder dan daarna?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:24 schreef daNpy het volgende:
Lol, mijn vriendin heeft hem per ongeluk al uigespeeld met 60 sterren. Vind ze alles behalve leuk![]()
ik kan nu naar een enemy base (7-8 sterren ofzo?)... maar ga netjes eerst alle sterren halen, heb gesurfed (kut level..) en moet nu flip galaxy doen, daarna naar enemy base...![]()
Ja dat kan wel. Maar omdat ik met mn hoofd voor het scherm zat tijdens het laatste filmpje weet ze ook niet goed wat er gebeurde en toen *plop* afgelopenquote:
Vond ze niet zol leuk
Net toegang gekregen tot de engine room, wat was die bowser hiervoor vervelend. Hele tijd die eerste 2 keer hem slaan wel goed en dan alle 6 de hartjes pleite bij het proberen hem voor de laatste keer te slaan.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!![]()
damn luigi is echt een baas
hij speelt echt lekker
Een week geleden hebben mijn vriend en ik hem ook aangeschaft. Erg leuk spel om te spelen! We hebben nu 41/41 sterren.We komen alleen niet echt verder bij die Bouldergeist DareDevil Run.
![]()
![]()
Dat vond ik ook een van de lastigste stukken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:13 schreef LRN het volgende:
Een week geleden hebben mijn vriend en ik hem ook aangeschaft. Erg leuk spel om te spelen! We hebben nu 41/41 sterren.We komen alleen niet echt verder bij die Bouldergeist DareDevil Run.
Zeker de moeilijkste eindbaas.
Springveer mario speelt gewoon als een springveer
heb je niet zoveel controle over. Maar zodra je dat hoog springen goed kan timen is hi j prima te doen.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
k heb dat level nog niet gehaaldquote:Op maandag 3 december 2007 11:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen nog niet al te best kunnen platvormen als andereIk heb er ook 20 levens verspilt, maar kreeg ik ook gewoon weer terug. Maar als ik een vriend van me laat spelen komt hij niet verder dan het tweede gat
heb et nu 9 keer geprobeerd ofzo.. maar k werdt er chaggo van
net als dat je met die bommen die rotzooi moet opblazen binnen een bepaalde tijd.. lukt me niet..
straks maar weer even proberen..
Wanneer kan je dan met luigi spelen? ik zit nu op 17 sterren ontv-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium![]()
in dat toylevel die eindbaas op zijn hoofd rammen in springmario vorm, wat was dat reteirritantquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:30 schreef Maartel het volgende:SpringMario mag dood
![]()
(dat gaat ie dan ook om de paar seconden, wat een k*tding)
[..]
oh ja, ik heb nu alle 242 sterren gescoord
nu is mijn leven voldaan ende compleet[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
niet 241?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:40 schreef MikeyMo het volgende:
oh ja, ik heb nu alle 242 sterren gescoord
nu is mijn leven voldaan ende compleetHet is geel en staat in mijn ondertitel!
Pfff, wat een spel zeg, geweldig. Ben nu bezig met een daredevil run in het spookhuis galaxy. Behoorlijk moeilijk. Verder heb ik ze allemaal, behalve degene waar nog een tweede komeet komt.
Ben weer ff verslaafd.![]()
even vraagje: wat gebeurd er precies als je geen levens meer hebt? begin je dan waar je voor het laatst hebt gesaved?![]()
Dan kom je in het planetarium uit, bij dat vrouwtje."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
ahh oke..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:43 schreef Devolution het volgende:
Dan kom je in het planetarium uit, bij dat vrouwtje.![]()
Wow zelfs op de fora vinden mensen dit een top spel. Het voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen. Het is gewoon super mario 64 met ronde kleine werelden. Ja eht is prachtig vormgegeven en op sommige punten lekker origineel maar zo goed dat het OoT overtreft? Nee totaal niet. Het was veel te makkelijk. Eindbazen die er soms als een uitdaging uitzagen versloeg ik in minder dan 30 seconden. En dan heb ik het nog niet gehad over die comets waardoor je een ster opnieuw moet halen alleen dan binnen de tijd. Hoezo recycelen? Ook de eindbazen werden nogal eens gerecycled. Zonde! Deze game is dus neit perfect en is overhyped.![]()
aapquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:30 schreef primaat het volgende:
Wow zelfs op de fora vinden mensen dit een top spel. Het voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen. Het is gewoon super mario 64 met ronde kleine werelden. Ja eht is prachtig vormgegeven en op sommige punten lekker origineel maar zo goed dat het OoT overtreft? Nee totaal niet. Het was veel te makkelijk. Eindbazen die er soms als een uitdaging uitzagen versloeg ik in minder dan 30 seconden. En dan heb ik het nog niet gehad over die comets waardoor je een ster opnieuw moet halen alleen dan binnen de tijd. Hoezo recycelen? Ook de eindbazen werden nogal eens gerecycled. Zonde! Deze game is dus neit perfect en is overhyped.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
OoT kon mij juist totaal niet boeien. Mario games (ja, óók Sunshine, maar dan wel in mindere mate) daarentegen juist wel."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Hoe goed een game is is niet afhankelijk van moeilijkheid of het feit dat elementen gerecycled worden, maar aan de hoeveelheid plezier die je eraan beleeft. SMG is niet te vergelijken met OOT, je hebt het ten eerste over een hele andere tijd (10 jaar is erg veel in de gamesindustrie) en een heel ander genre. SMG is in deze tijd en in dit genre erg goed, OOT was in haar tijd en haar genre erg goed. Maar appels en peren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:30 schreef primaat het volgende:
Wow zelfs op de fora vinden mensen dit een top spel. Het voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen. Het is gewoon super mario 64 met ronde kleine werelden. Ja eht is prachtig vormgegeven en op sommige punten lekker origineel maar zo goed dat het OoT overtreft? Nee totaal niet. Het was veel te makkelijk. Eindbazen die er soms als een uitdaging uitzagen versloeg ik in minder dan 30 seconden. En dan heb ik het nog niet gehad over die comets waardoor je een ster opnieuw moet halen alleen dan binnen de tijd. Hoezo recycelen? Ook de eindbazen werden nogal eens gerecycled. Zonde! Deze game is dus neit perfect en is overhyped.![]()
Wanneer kan je met luigi spelen?-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium![]()
242, de 121ste ster heb ik ook met Luigi gehaaldquote:[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
alle 120 sterren halenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:29 schreef Chulaa het volgende:
Wanneer kan je met luigi spelen?[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
het meest irritante von dik nog die wedstrijdjes tegen jezelf, wat waren die frustrerend. Een misstap en je haalde je kloon niet meer in
[..]
Die waren best te doen, steeds een beetje long jumps maken en je bleef zo voor liggenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:03 schreef MikeyMo het volgende:
het meest irritante von dik nog die wedstrijdjes tegen jezelf, wat waren die frustrerend. Een misstap en je haalde je kloon niet meer in
Tering, ben serieus minstens een uur bezig geweest met die Daredevil Comet op Melty Molten GalaxyMaar ik heb 'm wel! Ben er nu wel achtergekomen dat het aantal starbits dat je in een level kan halen tot 999 gaat
!
シ![]()
ik heb in die sweet sweet galaxy bijna 999 starbits gehaald.... pleurde telkens in de afgrond bij de laatste bewegende delen (voordeel was wel, dat per keer proberen er 2 levens bij kwamen..)![]()
Arghhh ik word gek van dat schaatslevel! Wat moet ik doen als ik bij dat grote beest ben die ijspegels naar me gooit??
Oh, en daarbij heb ik iedere keer als ik het spel opnieuw opstart (dus de Wii uit is geweest) ineens nog maar 4 levens over? Hebben jullie hier ook last van?MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma![]()
Freezeflamequote:Op zondag 6 januari 2008 21:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
Arghhh ik word gek van dat schaatslevel! Wat moet ik doen als ik bij dat grote beest ben die ijspegels naar me gooit??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is normaal. Als je meer levens wilt, de mailtoad aanspreken, of wat levels verzamelen die rond dat observatie/ruimteschip gevalquote:Oh, en daarbij heb ik iedere keer als ik het spel opnieuw opstart (dus de Wii uit is geweest) ineens nog maar 4 levens over? Hebben jullie hier ook last van?
Shadow races heb ik trouwens allemaal overgeslagen, 't is opzich wel te doen, maar ik moet dat springen nog oefenen. Die spookrace heb ik ook overgeslagen, komt later wel
The world doesn't makes sense, why should we do? ©![]()
Ja, dat hoort zo.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
Oh, en daarbij heb ik iedere keer als ik het spel opnieuw opstart (dus de Wii uit is geweest) ineens nog maar 4 levens over? Hebben jullie hier ook last van?
Ik vind die races juist makkelijk (en erg leuk om te doen). Heb ik liever dan die irritante 1-health (daredevil?) comet waarbij elke fout einde oefening is."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Oh hoort datook onlogisch (vind ik dan) als je het saved op 10 levens. Maar ja, idd die mail toad die geeft me iedere x 5 levens dus zo erg is het niet.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
Daredevil en tijdlimieten vind ik dan wel weer leukquote:Op zondag 6 januari 2008 21:17 schreef Devolution het volgende:
Ik vind die races juist makkelijk (en erg leuk om te doen). Heb ik liever dan die irritante 1-health (daredevil?) comet waarbij elke fout einde oefening is.
Shadow races zijn eigenlijk de enige die ik niet zo leuk vind (en dus later doe).The world doesn't makes sense, why should we do? ©![]()
daredevils vond ik wel te doen[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
is dat die tijd rennen of dat alles 2x zo snel gaat?[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
hoe kan je hem nou perongelijk uit spelen?
ik zit op 23 sterren nu. en er zweeft wel een planeet van bowser maar is dat junior? ja toch..-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium![]()
tijd rennen, bah....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
is dat die tijd rennen of dat alles 2x zo snel gaat?
2x zo snel kan me niet echt boeien denk ik![]()
![]()
nou dan heb je 60 sterren, vraagt ze of je naar je loved one wilt gaan. Ik denk dan krijgen we een galaxy waar je ook weer tig levels moet doen. Maar nee, je krijgt een level met meerdere variaties (ijs , woestijn e.d.) en dan sta je tegenover bowser. Die is best wel makkelijk weer te verslaan en dan denk je van: er komt vast meer. Maar nee, dan zit je naar de eindsequentie te kijken en de aftiteling.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:24 schreef Chulaa het volgende:
hoe kan je hem nou perongelijk uit spelen?
ik zit op 23 sterren nu. en er zweeft wel een planeet van bowser maar is dat junior? ja toch..[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
voor alleen mario natuurlijk niet, mits je geld te veel hebt. Maar er zullen wel veel meer leuke games uitkomen op de Wii. Daarnaast krijg je d'r nog wii sport bij en dan is het samen wel leuk!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:19 schreef Xbox_360 het volgende:
Is het het waard om een Wii te kopen speciaal voor Super Mario Galaxy?Dit keer zonder signature![]()
Ik vind het spel zo mooi dat ik hier een paar screenshots zet. Ook voor de bezoekers van dit topic die het spel nog niet hebben![]()
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
Als ik die screenshots zie krijg ik meteen weer zin om te spelen
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
ik heb nu al een hele tijd alleen zelda +wii sports gehad en dat gaat op ten duur echt vervelen, imho moet je bij de wii voldoende variatie hebben in spellen om het echt lang leuk te houdenquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:19 schreef Xbox_360 het volgende:
Is het het waard om een Wii te kopen speciaal voor Super Mario Galaxy?(oke, heb ook wat VC spellen, ook leuk
)
![]()
Dan heb je speelgoedland (of hoe het ook heet) nog niet gezien!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind het spel zo mooi dat ik hier een paar screenshots zet. Ook voor de bezoekers van dit topic die het spel nog niet hebben![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die screens komen ook gewoon niet in de game voorCamera te veel ingezoomd of gewoon andere levels.
Speaking is not communicating.
www.indiegamer.nl![]()
ooh oke ik snap em, maar daar kan je wel omheen? er zijn wel andere galaxy's die je eerst kan doen of... want ik las dat er 121 sterren te halen zijn.. en om hem nou eerst uit te spelenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou dan heb je 60 sterren, vraagt ze of je naar je loved one wilt gaan. Ik denk dan krijgen we een galaxy waar je ook weer tig levels moet doen. Maar nee, je krijgt een level met meerdere variaties (ijs , woestijn e.d.) en dan sta je tegenover bowser. Die is best wel makkelijk weer te verslaan en dan denk je van: er komt vast meer. Maar nee, dan zit je naar de eindsequentie te kijken en de aftiteling.
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium![]()
jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:03 schreef Young_David het volgende:
Om nog maar te zwijgen van Life 7ook zo lekker typisch
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:40 schreef Chulaa het volgende:
[..]
ooh oke ik snap em, maar daar kan je wel omheen? er zijn wel andere galaxy's die je eerst kan doen of... want ik las dat er 121 sterren te halen zijn.. en om hem nou eerst uit te spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan natuurlijk Bowser verslaan en daarna gewoon verder gaan met je andere sterren. Je ziet wel het einde enzo als je Bowser hebt verslagen maar het spel houdt niet op.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:40 schreef Chulaa het volgende:
[..]
ooh oke ik snap em, maar daar kan je wel omheen? er zijn wel andere galaxy's die je eerst kan doen of... want ik las dat er 121 sterren te halen zijn.. en om hem nou eerst uit te spelenDe beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
nou ja, als ze dat vraagt zeg je nee, dan ga je vervolgens alle levels en sterren proberen te halen tot je er 105 hebt. Als je dat hebt ga je naar Bowser en kun je hem uitspelen. Eenmaal uitgespeeld krijg je de zgn purple comets. Dus heb je her een der een level waarin je 100 paarse muntjes moet zien te verzamelen. Als je alle 15 heb gedaan (en er zitten behoorlijk pittige tussen) dan kun je nog een keer naar je loved one gaan en bowser verslaan. Versla je bowser nu dan speel je Luigi vrij, haal ook met Luigi 120 sterren en je speelt het 121e level vrij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:40 schreef Chulaa het volgende:
[..]
ooh oke ik snap em, maar daar kan je wel omheen? er zijn wel andere galaxy's die je eerst kan doen of... want ik las dat er 121 sterren te halen zijn.. en om hem nou eerst uit te spelen[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
op een gegeven moment moet je racen tegen dat spook met een helm op om een ster te behalen. Je moet je dan verplaatsen met die blauwe sterren in een soort van zeepbel. het lukt me iedere keer weer niet en gaat die ster weer m'n neus voorbij. Iemand tips?
verder: SMG:![]()
![]()
![]()
![]()
Uhm ja, wat ik heb gedaan is niet iedere keer wachten tot je daadwerkelijk aan de ster hangt, maar heel snel weer de volgende aanklikken, dus eigenlijk heel snel langs die sterren...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:54 schreef Prego het volgende:
op een gegeven moment moet je racen tegen dat spook met een helm op om een ster te behalen. Je moet je dan verplaatsen met die blauwe sterren in een soort van zeepbel. het lukt me iedere keer weer niet en gaat die ster weer m'n neus voorbij. Iemand tips?
![]()
ja klinkt logisch maar kan het niet anders uitleggen...MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
maar wel de juiste manierquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Uhm ja, wat ik heb gedaan is niet iedere keer wachten tot je daadwerkelijk aan de ster hangt, maar heel snel weer de volgende aanklikken, dus eigenlijk heel snel langs die sterren...
ja klinkt logisch maar kan het niet anders uitleggen...![]()
![]()
zodra je nog naar bel #1 zweeft klik je #2 aan. Zodra je naar #2 zweeft klik je #3 aan, zo "vlieg" je door dat level heen, vergeet ook niet de launchstar te nemen halverwege... dan wordt het helemaal een eitjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:54 schreef Prego het volgende:
[..]
Zo.. heb 'm uitgespeeld.. wel met 60 sterren, maar sommige opdrachten zijn zo verschrikkelijk k*t, dat ik het zo wel mooi vind. Enige wat ik nog niet heb gehaald zijn de 3 groene sterren, heb er maar 2. Misschien dat ik zo nog door kan spelen, maar ik kom niet door de end credits heen
Dat racen met die spook is heel simpel, had 'm in 1x gehaald. Alle races trouwens.
Vraag me trouwens af of er nog een galaxy komt met waar je weer op zo'n bal staat ?![]()
Halverwege moet je iets verder doorzweven naar rechts, daar zit een half verborgen schiet-ster waarmee je bijna naar het einde toevliegt. Dan is ie heel makkelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:54 schreef Prego het volgende:
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik weet in welk level die 3e zit, misschien binnenkort maar eens zoeken.... maar al die levels met die comets vond ik niets aan, heb ik ook bijna allemaal vermeden. Onzin met binnen zoveel minuten richting een eindbaas gaan etc. of daredevil met 1 leven... frustrerendquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:55 schreef Young_David het volgende:
Dan moet je eerst die 3 groene sterren vinden ;-)
Al met al wel een fantastisch spel!![]()
Ik kom maar niet door de Goldleaf-purple-comet heen.. bij die toren op het eind (de laatste 30 muntjes) zitten een aantal behoorlijk hoge/verre sprongen, waarvan ik werkelijk geen idee heb hoe ik ze zonder m'n bijenpakje moet overbruggen.. Zijn er manieren om extra hoog/ver te springen die ik niet ken?![]()
O, en in Honeyhives Purple coins hangt er een paars muntje boven een blokje.. recht onder het blok ligt een springveer, maar ik heb dus geen idee hoe ik om dat blokje heen kan springen?![]()
Ik sprong uiteindelijk via de muur ( tegen de boomstam aan dus) + draaien op dat platform. Kost wel wat moeite om erop te komen iig.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:17 schreef Maartel het volgende:
Ik kom maar niet door de Goldleaf-purple-comet heen.. bij die toren op het eind (de laatste 30 muntjes) zitten een aantal behoorlijk hoge/verre sprongen, waarvan ik werkelijk geen idee heb hoe ik ze zonder m'n bijenpakje moet overbruggen.. Zijn er manieren om extra hoog/ver te springen die ik niet ken?シ![]()
Met bloed, zweet en tranen 100 muntjes verzameld hebben, en dan verongelukken op weg naar de ster![]()
![]()
![]()
![]()
Ik speel dit spel niet meer!![]()
welk level? Luigi's purple coins?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:18 schreef Maartel het volgende:
Met bloed, zweet en tranen 100 muntjes verzameld hebben, en dan verongelukken op weg naar de ster![]()
![]()
![]()
![]()
Ik speel dit spel niet meer![b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
okeej gelukkig maar!! Mario party heb ik nameleijk in 1 dag uitgespeeldquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ja, als ze dat vraagt zeg je nee, dan ga je vervolgens alle levels en sterren proberen te halen tot je er 105 hebt. Als je dat hebt ga je naar Bowser en kun je hem uitspelen. Eenmaal uitgespeeld krijg je de zgn purple comets. Dus heb je her een der een level waarin je 100 paarse muntjes moet zien te verzamelen. Als je alle 15 heb gedaan (en er zitten behoorlijk pittige tussen) dan kun je nog een keer naar je loved one gaan en bowser verslaan. Versla je bowser nu dan speel je Luigi vrij, haal ook met Luigi 120 sterren en je speelt het 121e level vrij.dat was echt een tegenvaller zeg!
Maar thnx voor je info :-) en dat er behoorlijke pittige tussen zitten vindt ik niet erg, heb ik tenminste wat te doen![]()
thnx nogmaals-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium![]()
Dat had ik ookquote:Op maandag 14 januari 2008 10:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
nee, die Sea Slide-baan.. als bijtje iets te enthousiast over de rand heengevlogen![]()
![]()
Mario Party is dan ook niet echt gemaakt voor 1 spelerquote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Chulaa het volgende:
[..]
okeej gelukkig maar!! Mario party heb ik nameleijk in 1 dag uitgespeelddat was echt een tegenvaller zeg!
Maar thnx voor je info :-) en dat er behoorlijke pittige tussen zitten vindt ik niet erg, heb ik tenminste wat te doen![]()
thnx nogmaalsMario Galaxy juist weer wel
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
das waar, maar toch was et jammerquote:Op maandag 14 januari 2008 15:13 schreef Devolution het volgende:
[..]
Mario Party is dan ook niet echt gemaakt voor 1 spelerMario Galaxy juist weer wel
-From Belgium![]()
Ik heb dit spel sinds dit weekend. Hiervoor nooit echt een Mariofan, maar deze game is werkelijk briljant!Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Dan moet je ook zeker Mario64 downloaden van de VC. En in iets mindere mate is ook Mario Sunshine best leuk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:34 schreef Djeez het volgende:
Ik heb dit spel sinds dit weekend. Hiervoor nooit echt een Mariofan, maar deze game is werkelijk briljant!❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Sunshine is zeker tof, maar daarbij heb je lang niet zoveel drive om alle 'shine's's te halen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan moet je ook zeker Mario64 downloaden van de VC. En in iets mindere mate is ook Mario Sunshine best leuk.
Bij sm64 en smg is dat er echt tig keer meer
M64 heb ik gelijk gedownload vorige week op de VC. Mooi spel, ik vind hem wel iets moeilijker dan SMG.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan moet je ook zeker Mario64 downloaden van de VC. En in iets mindere mate is ook Mario Sunshine best leuk.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Hoe lang ben je eigenlijk ongeveer met dit spel bezig als je het zo snel mogelijk uit wil spelen?Ja lekker!![]()
Ligt een beetje aan je spelervaring, een n00b zal op de korste manier er heul lang over doen, een expert natuurlijk flink vlotter[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
mario64 vond ik juist helemaal niet zo leuk... of lag dat aan het feit dat ik een emulator gebruikte @ PC? (die wel goed z'n werk deed hoor..)quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan moet je ook zeker Mario64 downloaden van de VC. En in iets mindere mate is ook Mario Sunshine best leuk.![]()
Spelen op een PC zal wel wat van het speelplezier wegnemen ja. Maar als je het op een groot TV-scherm met controller speelt, merk je gewoon hoe enorm perfect de game in elkaar steekt en speelt. Echt een ware revolutie toen het uitkwam en ook nu nog is het super om te spelen. Voor elke wiibezitter is het haast een verplichte VC-download
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
1) m'n pc scherm is groter dan de tv met wiiquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Spelen op een PC zal wel wat van het speelplezier wegnemen ja. Maar als je het op een groot TV-scherm met controller speelt, merk je gewoon hoe enorm perfect de game in elkaar steekt en speelt. Echt een ware revolutie toen het uitkwam en ook nu nog is het super om te spelen. Voor elke wiibezitter is het haast een verplichte VC-download(echter draaide hij niet fullscreen)
2) gebruikte controller
misschien dat ik em ooit nog eens download...
dunno eerst weer geld hebben![]()
![]()
Heb hem al een tijdje niet meer gespeeld, nu ik dit topic weer omhooggeschopt zie staan begint het toch wel weer een beetje te jeuken...
(Ben met Luigi ergens halverwege gestopt dus moet nog een aantal levels en dan nog natuurlijk de paarse muntjes uitdagingen)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.![]()
Niet de paarse muntjes !!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:28 schreef BONG4002 het volgende:
Heb hem al een tijdje niet meer gespeeld, nu ik dit topic weer omhooggeschopt zie staan begint het toch wel weer een beetje te jeuken...
(Ben met Luigi ergens halverwege gestopt dus moet nog een aantal levels en dan nog natuurlijk de paarse muntjes uitdagingen)
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Forum Opties Forumhop: Hop naar: