Die domme Luigi die zichzelf altijd in de problemen werkt ook altijdquote:Op zondag 25 november 2007 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zit nu trouwens op 48 sterren ofzo, ik vind de eerste twee galaxy's uit de laatste dome trouwens wel kut. Maar verder is het nog steeds een tof spelEn het vinden van Luigi in eerdere Galaxy's vind ik ook tof.
Peach is nog ergerquote:Op zondag 25 november 2007 21:36 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Die domme Luigi die zichzelf altijd in de problemen werkt ook altijd
Nog 4quote:Op zondag 25 november 2007 21:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zit nu precies op 100 sterren. Nog 20 (of is het nou 21?) te gaan. Dan ga ik naar Bowser toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand tips !?
quote:Op maandag 26 november 2007 09:12 schreef linebear het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand tips !?Als je daar al problemen mee hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2007 11:08:55 ]
quote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef BroesWillems het volgende:oh noes. Je bent nummer 2095634836 die dat even komt vermelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super Mario GaylaxySpeaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
quote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
oh noes. Je bent nummer 2095634836 die dat even komt vermelden.
Super Mario Gaylaxy
De eerste 3 sterren zie je altijd. Als je daarna de wereld selecteerd zie je soms een ? bij 1 van de sterren, dan valt er een geheime ster te halen. Als er een komeet rondvliegt kan je de komeet ster halen, gewoon af en toe ff op de map kijken (zwarte luma's in elke level select en naast de blonde chick.). De laatste komeet komt pas als je de game 'uitgespeeld' hebt. Dan kan je pas kroontjes krijgen.quote:Op maandag 26 november 2007 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Er verschijnt dus een kroontje bij een galaxy als je alle sterren daar hebt. Maar ik heb nu ook galaxies waar geen kroon staat, maar waar wel alle sterrenvakjes gevuld zijn als je het level selecteert. Valt daar altijd nog iets te doen in de vorm van een geheime ster, of moet ik wachten tot er een comet verschijnt die iets doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee, dan geniet je er alleen maar langer van.quote:Op maandag 26 november 2007 09:46 schreef linebear het volgende:
Ach ja, ben ook geen super gamerHeb ook pas 9 sterren...
quote:Op maandag 26 november 2007 13:26 schreef Webby het volgende:
[..]
De eerste 3 sterren zie je altijd. Als je daarna de wereld selecteerd zie je soms een ? bij 1 van de sterren, dan valt er een geheime ster te halen. Als er een komeet rondvliegt kan je de komeet ster halen, gewoon af en toe ff op de map kijken (zwarte luma's in elke level select en naast de blonde chick.). De laatste komeet komt pas als je de game 'uitgespeeld' hebt. Dan kan je pas kroontjes krijgen.Ha zo, dan snap ik het wat duidelijker, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:16 schreef Tware het volgende:
Leuk spel, maar niet zo revolutionair dat al die 10en terecht zijn...
Mario 64 was de revolutie, Super Mario Galaxy is de perfectie => 10.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:16 schreef Tware het volgende:
De besturing is heerlijk, de dingen die je met de Wii-mote specialiteiten kan doen zijn starbits op pakken door er op te wijzen, star bits schieten, de spin-move en wat andere kleinere dingetjes. Het werkt prima en houdt je een beetje actief betrokken bij het spelenquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Gaat de besturing nou met dat rare afstandbedienings ding eigenlijk?
Ik overweeg een wii te kopen speciaal voor dit spel (en eventueel mario kart / zelda), maar ik vroeg me af hoe de besturing is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wii: 5121-4771-2582-0136
Vind het echt platform perfectie!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:16 schreef Tware het volgende:
Zit nog in de eerste galaxy,... wil hem eerst afmaken. Moet nu die twee "?" werelden doen,.. daarna dat Bowser geval waar je 8 sterren voor nodig hebtquote:Op maandag 26 november 2007 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Nu vollop aan het genieten van Mario! Heerlijk om na een paar toffe maar sombere en gewelddadige games als Bioshock, Half-Life 2 en Gears of Wars een onschuldige, kleurrijke platformer te spelen! En wat zitten die levels allemaal goed in elkaar. Ik ben pas bij de tweede galaxy, maar wat een afwisseling! En die gameplay en camera. Gewoon perfect. Mario-bijenpak
Dat vond ik ook, maar na de 60 word het een tikje moeilijker en de purple coin challenges na de 104 weer een tikjequote:Op woensdag 28 november 2007 17:06 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik zit nu aan de 53Ik moet wel zeggen dat ik het spel vrij makkelijk vind. Ik had bij mario 64 af en toe nog het idee dat ik moeite moest doen, nu is het nu eigenlijk zo gedaan. Neemt overigens niet weg dat het wel weer een puik spel is.
Als je naar die galaxy gaat staat er bij welke ster die je eerder gehaald hebt je die kunt vinden. Je moet hem wel zelf zoeken eenmaal in het spel. Maar dat is erg makkelijk hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
Als er zeg maar zo'n vraag teken staat in de sterrenlijst van de Galaxy, dan betekend het toch dat er in dat level nog ergens een ster verstopt zit? En dat je die zelf moet zoeken?
Dat valt nog mee.. ik dacht dat je gewoon elk klein planeetje en hoekje moest afzoekenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Als je naar die galaxy gaat staat er bij welke ster die je eerder gehaald hebt je die kunt vinden. Je moet hem wel zelf zoeken eenmaal in het spel. Maar dat is erg makkelijk hoor
Dat kan? Ik zat te twijfelen, bij Metroid Prime kun je niet meer terug als je naar de eindbaas gaatquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:05 schreef RaymanNL het volgende:
Zo uitgespeeld, naja, dat niet, maar ik heb de princes geredNu nog de andere 59 sterren
Er zijn maar 3 Luigi sterrenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat kan? Ik zat te twijfelen, bij Metroid Prime kun je niet meer terug als je naar de eindbaas gaat. Dus ik wist niet zeker of het bij Mario ook zo was.
Die mailtoad is wel amechtig irritant zeg, m'n vriendin en ik spelen allebei met een save game, en elke dag licht die wii vijf keer op met berichten van de mailtoad. Bedankt voor het redden van Luigi! Oh nee luigi is verdwenen! Oh nee luigi is verdwenen! bedankt voor het redden van luigi! bedankt voo.. ik weet het wel pleurispaddestoel!
Je bent, als je niet puur voor het zo snel mogelijk uitspelen gaat, zeker wel zo'n 15 à 20 uurtjes bezig.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:25 schreef BaaiBaai het volgende:
Hoe lang doe je nu eigenlijk over dit spel? Lijkt me wel een aardige game om direct de WII maar voor in huis te halen..
Dat heb ik ook maar gedaan, maar ik wil het nu spelen.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:22 schreef Ludacriss het volgende:
Probeer eens een online winkel misschien dat zij wel smg nog hebben.
Hehe ja die was geinigquote:Op donderdag 29 november 2007 20:46 schreef GGMM het volgende:
59sterren ondertussen, ben nu 'Gizmos, Gears, and Gadgets' aan het doen, ben al meer dan 10keer dood gegaan in dit level.
De Sint en Mario houden van elkaar!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:20 schreef Guilin het volgende:
Waarom is dit spel nergens te koop? Ik ben bij negen winkels geweest, maar overal is het uitverkocht.
Het is niet dat je met Luigi speelt hoor. Die leven in toy time galaxy heet gewoon zoquote:Op donderdag 29 november 2007 23:04 schreef GGMM het volgende:
Wanneer kan je die Luigi's coin challenge spelen?
Die is zo frustrerendquote:Op donderdag 29 november 2007 22:07 schreef shroomer het volgende:
[..]
Hehe ja die was geinig
Heb nu 102 sterren. De luigi's coin challenge (get 100 van de 150 munten) ben ik nog wel even zoet mee trouwens..
Huh? Je bedoeld als die josti een brief heeft van de prinses die in het midden van de galaxy vast zit maar wel beschikking heeft over pen, papier, een fucking postzegel en een cunt bezorger die wel zonder 60 sterren de post kan bezorgen? Dat stuk papier waar vijf 1ups in zitten die ik altijd afsla? Moet daar je Wii blauw van worden?quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:10 schreef Oksel het volgende:
Hm, mijn Wii heeft echt nog niet blauw gebrand door de Mailtoad.
Vaag.
Nee, hij stuurt je ook brieven als Luigi weer eens in het nauw zit zodat je hem kan reddenquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Huh? Je bedoeld als die josti een brief heeft van de prinses die in het midden van de galaxy vast zit maar wel beschikking heeft over pen, papier, een fucking postzegel en een cunt bezorger die wel zonder 60 sterren de post kan bezorgen? Dat stuk papier waar vijf 1ups in zitten die ik altijd afsla? Moet daar je Wii blauw van worden?
quote:Op zondag 2 december 2007 12:20 schreef newguy het volgende:
gewoon blijven schudden en bestuur mario gewoon als torpedo
Je mag die van mij wel kopen voor 105 euro. PM me maar als je intresse hebt.quote:Op zondag 2 december 2007 16:14 schreef Cool_Runner het volgende:
Echt nergens meer te krijgen dat spel
Moet je even nagaan, daar haal je voor een beetje pc game nog niet eens een halve videokaart voor in huisquote:
steek m maar ergens waar de zon niet schijntquote:Op zondag 2 december 2007 16:44 schreef shroomer het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel kopen voor 105 euro. PM me maar als je intresse hebt.
Ik wil niet lullig doen tegenover de die hard fanboys, maar een videokaart die dezelfde kracht heeft als de Wii is heel wat goedkoper dan 270 euro. Bovendien heeft Nintendo massa-inkoop-voordeel. De Wii kost Nintendo zelf niet veel, ze draaien er flinke winst op. Als het moet kan het dus nog veel goedkoper.quote:Op zondag 2 december 2007 16:48 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Moet je even nagaan, daar haal je voor een beetje pc game nog niet eens een halve videokaart voor in huis. Vind je het gek dat Nintie het zo goed doet!!
Dat werkt goed hehquote:Op zondag 2 december 2007 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
Dat stukje waarbij je a la MonkeyBall een bal voortbeweegt!
Van mij mogen ze wel een compleet spel met deze opzet maken!
Bedoel je Sweet Sweet Galaxy? Die vond ik wel meevallenquote:
Ik hoop serieus dat Sega met een nieuwe Monkey Ball komt die deze besturing gebruikt en zich weer richt op wat het eerste deel zo goed maakte. Maar dat is een andere discussie. En anders moet Nintendo maar met Super Mario Ball komen.quote:Op maandag 3 december 2007 10:39 schreef RaymanNL het volgende:
Dat werkt goed hehMet je Wiimote als joystick
Zo direct!
Ik kom zelf tot het tweede stukje, waarbij die platten van links naar recht, en van rechts naar links bewegen. Maar ik geeft niet op.quote:Bedoel je Sweet Sweet Galaxy? Die vond ik wel meevallenTenminste als ik het vergelijk met wat ze op het internet er over zeiden
quote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat Sega met een nieuwe Monkey Ball komt die deze besturing gebruikt en zich weer richt op wat het eerste deel zo goed maakte. Maar dat is een andere discussie. En anders moet Nintendo maar met Super Mario Ball komen.
Dat klopt, is een kut stukje, heeft mij ook twee levens gekost ofzoquote:[..]
Ik kom zelf tot het tweede stukje, waarbij die platten van links naar recht, en van rechts naar links bewegen. Maar ik geeft niet op.
Ik denk dat sommige mensen nog niet al te best kunnen platvormen als anderequote:Op maandag 3 december 2007 10:58 schreef Jovatov het volgende:
Daar was niet zo heel veel moeilijks aan vond ik. 't Kostte me wel een paar leventjes, maar toch niet dramatisch.
Monkey Ball Banana Blitz gebruikt de wiimote als tilt-besturing. Dat was zelfs een launchtitel volgens mij.quote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop serieus dat Sega met een nieuwe Monkey Ball komt die deze besturing gebruikt en zich weer richt op wat het eerste deel zo goed maakte
Mja inderdaad, voordat je levens op zijn moet je echt wel heel slecht bezig zijn. Overal zijn wel levens te vinden, en je begint sowieso met 9 levens. En als je wil zijn er ook nog levens tussen de levels door te vinden, die al respawnen als je even in en uit een dome loopt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:06 schreef Vampess het volgende:
Sweet Sweet Galaxy was niet zo lastig, alhoewel ik wel 2 keer van dat platform afviel met de ster al in zicht; vloeken, tieren, en nog wat levens eraan. Gelukkig kreeg ik er meer dan dat ik er verloor [afbeelding]
Wat een fuck stuk! ...Ga steeds te hardquote:Op zondag 2 december 2007 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
Dat stukje waarbij je a la MonkeyBall een bal voortbeweegt!
Van mij mogen ze wel een compleet spel met deze opzet maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |