Je bent, als je niet puur voor het zo snel mogelijk uitspelen gaat, zeker wel zo'n 15 à 20 uurtjes bezig.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:25 schreef BaaiBaai het volgende:
Hoe lang doe je nu eigenlijk over dit spel? Lijkt me wel een aardige game om direct de WII maar voor in huis te halen..
Dat heb ik ook maar gedaan, maar ik wil het nu spelen.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:22 schreef Ludacriss het volgende:
Probeer eens een online winkel misschien dat zij wel smg nog hebben.
Hehe ja die was geinigquote:Op donderdag 29 november 2007 20:46 schreef GGMM het volgende:
59sterren ondertussen, ben nu 'Gizmos, Gears, and Gadgets' aan het doen, ben al meer dan 10keer dood gegaan in dit level.
De Sint en Mario houden van elkaar!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:20 schreef Guilin het volgende:
Waarom is dit spel nergens te koop? Ik ben bij negen winkels geweest, maar overal is het uitverkocht.
Het is niet dat je met Luigi speelt hoor. Die leven in toy time galaxy heet gewoon zoquote:Op donderdag 29 november 2007 23:04 schreef GGMM het volgende:
Wanneer kan je die Luigi's coin challenge spelen?
Die is zo frustrerendquote:Op donderdag 29 november 2007 22:07 schreef shroomer het volgende:
[..]
Hehe ja die was geinig
Heb nu 102 sterren. De luigi's coin challenge (get 100 van de 150 munten) ben ik nog wel even zoet mee trouwens..
Huh? Je bedoeld als die josti een brief heeft van de prinses die in het midden van de galaxy vast zit maar wel beschikking heeft over pen, papier, een fucking postzegel en een cunt bezorger die wel zonder 60 sterren de post kan bezorgen? Dat stuk papier waar vijf 1ups in zitten die ik altijd afsla? Moet daar je Wii blauw van worden?quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:10 schreef Oksel het volgende:
Hm, mijn Wii heeft echt nog niet blauw gebrand door de Mailtoad.
Vaag.
Nee, hij stuurt je ook brieven als Luigi weer eens in het nauw zit zodat je hem kan reddenquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Huh? Je bedoeld als die josti een brief heeft van de prinses die in het midden van de galaxy vast zit maar wel beschikking heeft over pen, papier, een fucking postzegel en een cunt bezorger die wel zonder 60 sterren de post kan bezorgen? Dat stuk papier waar vijf 1ups in zitten die ik altijd afsla? Moet daar je Wii blauw van worden?
quote:Op zondag 2 december 2007 12:20 schreef newguy het volgende:
gewoon blijven schudden en bestuur mario gewoon als torpedo
Je mag die van mij wel kopen voor 105 euro. PM me maar als je intresse hebt.quote:Op zondag 2 december 2007 16:14 schreef Cool_Runner het volgende:
Echt nergens meer te krijgen dat spel
Moet je even nagaan, daar haal je voor een beetje pc game nog niet eens een halve videokaart voor in huisquote:
steek m maar ergens waar de zon niet schijntquote:Op zondag 2 december 2007 16:44 schreef shroomer het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel kopen voor 105 euro. PM me maar als je intresse hebt.
Ik wil niet lullig doen tegenover de die hard fanboys, maar een videokaart die dezelfde kracht heeft als de Wii is heel wat goedkoper dan 270 euro. Bovendien heeft Nintendo massa-inkoop-voordeel. De Wii kost Nintendo zelf niet veel, ze draaien er flinke winst op. Als het moet kan het dus nog veel goedkoper.quote:Op zondag 2 december 2007 16:48 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Moet je even nagaan, daar haal je voor een beetje pc game nog niet eens een halve videokaart voor in huis. Vind je het gek dat Nintie het zo goed doet!!
Dat werkt goed hehquote:Op zondag 2 december 2007 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
Dat stukje waarbij je a la MonkeyBall een bal voortbeweegt!
Van mij mogen ze wel een compleet spel met deze opzet maken!
Bedoel je Sweet Sweet Galaxy? Die vond ik wel meevallenquote:
Ik hoop serieus dat Sega met een nieuwe Monkey Ball komt die deze besturing gebruikt en zich weer richt op wat het eerste deel zo goed maakte. Maar dat is een andere discussie. En anders moet Nintendo maar met Super Mario Ball komen.quote:Op maandag 3 december 2007 10:39 schreef RaymanNL het volgende:
Dat werkt goed hehMet je Wiimote als joystick
Zo direct!
Ik kom zelf tot het tweede stukje, waarbij die platten van links naar recht, en van rechts naar links bewegen. Maar ik geeft niet op.quote:Bedoel je Sweet Sweet Galaxy? Die vond ik wel meevallenTenminste als ik het vergelijk met wat ze op het internet er over zeiden
quote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat Sega met een nieuwe Monkey Ball komt die deze besturing gebruikt en zich weer richt op wat het eerste deel zo goed maakte. Maar dat is een andere discussie. En anders moet Nintendo maar met Super Mario Ball komen.
Dat klopt, is een kut stukje, heeft mij ook twee levens gekost ofzoquote:[..]
Ik kom zelf tot het tweede stukje, waarbij die platten van links naar recht, en van rechts naar links bewegen. Maar ik geeft niet op.
Ik denk dat sommige mensen nog niet al te best kunnen platvormen als anderequote:Op maandag 3 december 2007 10:58 schreef Jovatov het volgende:
Daar was niet zo heel veel moeilijks aan vond ik. 't Kostte me wel een paar leventjes, maar toch niet dramatisch.
Monkey Ball Banana Blitz gebruikt de wiimote als tilt-besturing. Dat was zelfs een launchtitel volgens mij.quote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop serieus dat Sega met een nieuwe Monkey Ball komt die deze besturing gebruikt en zich weer richt op wat het eerste deel zo goed maakte
Mja inderdaad, voordat je levens op zijn moet je echt wel heel slecht bezig zijn. Overal zijn wel levens te vinden, en je begint sowieso met 9 levens. En als je wil zijn er ook nog levens tussen de levels door te vinden, die al respawnen als je even in en uit een dome loopt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:06 schreef Vampess het volgende:
Sweet Sweet Galaxy was niet zo lastig, alhoewel ik wel 2 keer van dat platform afviel met de ster al in zicht; vloeken, tieren, en nog wat levens eraan. Gelukkig kreeg ik er meer dan dat ik er verloor [afbeelding]
Wat een fuck stuk! ...Ga steeds te hardquote:Op zondag 2 december 2007 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
Dat stukje waarbij je a la MonkeyBall een bal voortbeweegt!
Van mij mogen ze wel een compleet spel met deze opzet maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |