Die domme Luigi die zichzelf altijd in de problemen werkt ook altijdquote:Op zondag 25 november 2007 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zit nu trouwens op 48 sterren ofzo, ik vind de eerste twee galaxy's uit de laatste dome trouwens wel kut. Maar verder is het nog steeds een tof spelEn het vinden van Luigi in eerdere Galaxy's vind ik ook tof.
Peach is nog ergerquote:Op zondag 25 november 2007 21:36 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Die domme Luigi die zichzelf altijd in de problemen werkt ook altijd
Nog 4quote:Op zondag 25 november 2007 21:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zit nu precies op 100 sterren. Nog 20 (of is het nou 21?) te gaan. Dan ga ik naar Bowser toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand tips !?
quote:Op maandag 26 november 2007 09:12 schreef linebear het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand tips !?Als je daar al problemen mee hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2007 11:08:55 ]
quote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef BroesWillems het volgende:oh noes. Je bent nummer 2095634836 die dat even komt vermelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super Mario GaylaxySpeaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
quote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
oh noes. Je bent nummer 2095634836 die dat even komt vermelden.
Super Mario Gaylaxy
De eerste 3 sterren zie je altijd. Als je daarna de wereld selecteerd zie je soms een ? bij 1 van de sterren, dan valt er een geheime ster te halen. Als er een komeet rondvliegt kan je de komeet ster halen, gewoon af en toe ff op de map kijken (zwarte luma's in elke level select en naast de blonde chick.). De laatste komeet komt pas als je de game 'uitgespeeld' hebt. Dan kan je pas kroontjes krijgen.quote:Op maandag 26 november 2007 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Er verschijnt dus een kroontje bij een galaxy als je alle sterren daar hebt. Maar ik heb nu ook galaxies waar geen kroon staat, maar waar wel alle sterrenvakjes gevuld zijn als je het level selecteert. Valt daar altijd nog iets te doen in de vorm van een geheime ster, of moet ik wachten tot er een comet verschijnt die iets doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee, dan geniet je er alleen maar langer van.quote:Op maandag 26 november 2007 09:46 schreef linebear het volgende:
Ach ja, ben ook geen super gamerHeb ook pas 9 sterren...
quote:Op maandag 26 november 2007 13:26 schreef Webby het volgende:
[..]
De eerste 3 sterren zie je altijd. Als je daarna de wereld selecteerd zie je soms een ? bij 1 van de sterren, dan valt er een geheime ster te halen. Als er een komeet rondvliegt kan je de komeet ster halen, gewoon af en toe ff op de map kijken (zwarte luma's in elke level select en naast de blonde chick.). De laatste komeet komt pas als je de game 'uitgespeeld' hebt. Dan kan je pas kroontjes krijgen.Ha zo, dan snap ik het wat duidelijker, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:16 schreef Tware het volgende:
Leuk spel, maar niet zo revolutionair dat al die 10en terecht zijn...
Mario 64 was de revolutie, Super Mario Galaxy is de perfectie => 10.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:16 schreef Tware het volgende:
De besturing is heerlijk, de dingen die je met de Wii-mote specialiteiten kan doen zijn starbits op pakken door er op te wijzen, star bits schieten, de spin-move en wat andere kleinere dingetjes. Het werkt prima en houdt je een beetje actief betrokken bij het spelenquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Gaat de besturing nou met dat rare afstandbedienings ding eigenlijk?
Ik overweeg een wii te kopen speciaal voor dit spel (en eventueel mario kart / zelda), maar ik vroeg me af hoe de besturing is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wii: 5121-4771-2582-0136
Vind het echt platform perfectie!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:16 schreef Tware het volgende:
Zit nog in de eerste galaxy,... wil hem eerst afmaken. Moet nu die twee "?" werelden doen,.. daarna dat Bowser geval waar je 8 sterren voor nodig hebtquote:Op maandag 26 november 2007 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Nu vollop aan het genieten van Mario! Heerlijk om na een paar toffe maar sombere en gewelddadige games als Bioshock, Half-Life 2 en Gears of Wars een onschuldige, kleurrijke platformer te spelen! En wat zitten die levels allemaal goed in elkaar. Ik ben pas bij de tweede galaxy, maar wat een afwisseling! En die gameplay en camera. Gewoon perfect. Mario-bijenpak
Dat vond ik ook, maar na de 60 word het een tikje moeilijker en de purple coin challenges na de 104 weer een tikjequote:Op woensdag 28 november 2007 17:06 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik zit nu aan de 53Ik moet wel zeggen dat ik het spel vrij makkelijk vind. Ik had bij mario 64 af en toe nog het idee dat ik moeite moest doen, nu is het nu eigenlijk zo gedaan. Neemt overigens niet weg dat het wel weer een puik spel is.
Als je naar die galaxy gaat staat er bij welke ster die je eerder gehaald hebt je die kunt vinden. Je moet hem wel zelf zoeken eenmaal in het spel. Maar dat is erg makkelijk hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
Als er zeg maar zo'n vraag teken staat in de sterrenlijst van de Galaxy, dan betekend het toch dat er in dat level nog ergens een ster verstopt zit? En dat je die zelf moet zoeken?
Dat valt nog mee.. ik dacht dat je gewoon elk klein planeetje en hoekje moest afzoekenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Als je naar die galaxy gaat staat er bij welke ster die je eerder gehaald hebt je die kunt vinden. Je moet hem wel zelf zoeken eenmaal in het spel. Maar dat is erg makkelijk hoor
Dat kan? Ik zat te twijfelen, bij Metroid Prime kun je niet meer terug als je naar de eindbaas gaatquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:05 schreef RaymanNL het volgende:
Zo uitgespeeld, naja, dat niet, maar ik heb de princes geredNu nog de andere 59 sterren
Er zijn maar 3 Luigi sterrenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat kan? Ik zat te twijfelen, bij Metroid Prime kun je niet meer terug als je naar de eindbaas gaat. Dus ik wist niet zeker of het bij Mario ook zo was.
Die mailtoad is wel amechtig irritant zeg, m'n vriendin en ik spelen allebei met een save game, en elke dag licht die wii vijf keer op met berichten van de mailtoad. Bedankt voor het redden van Luigi! Oh nee luigi is verdwenen! Oh nee luigi is verdwenen! bedankt voor het redden van luigi! bedankt voo.. ik weet het wel pleurispaddestoel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |