alle 120 sterren halenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:29 schreef Chulaa het volgende:
Wanneer kan je met luigi spelen?
Die waren best te doen, steeds een beetje long jumps maken en je bleef zo voor liggenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:03 schreef MikeyMo het volgende:
het meest irritante von dik nog die wedstrijdjes tegen jezelf, wat waren die frustrerend. Een misstap en je haalde je kloon niet meer in
Freezeflamequote:Op zondag 6 januari 2008 21:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
Arghhh ik word gek van dat schaatslevel! Wat moet ik doen als ik bij dat grote beest ben die ijspegels naar me gooit??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is normaal. Als je meer levens wilt, de mailtoad aanspreken, of wat levels verzamelen die rond dat observatie/ruimteschip gevalquote:Oh, en daarbij heb ik iedere keer als ik het spel opnieuw opstart (dus de Wii uit is geweest) ineens nog maar 4 levens over? Hebben jullie hier ook last van?
Shadow races heb ik trouwens allemaal overgeslagen, 't is opzich wel te doen, maar ik moet dat springen nog oefenen. Die spookrace heb ik ook overgeslagen, komt later wel
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
Ja, dat hoort zo.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
Oh, en daarbij heb ik iedere keer als ik het spel opnieuw opstart (dus de Wii uit is geweest) ineens nog maar 4 levens over? Hebben jullie hier ook last van?
Daredevil en tijdlimieten vind ik dan wel weer leukquote:Op zondag 6 januari 2008 21:17 schreef Devolution het volgende:
Ik vind die races juist makkelijk (en erg leuk om te doen). Heb ik liever dan die irritante 1-health (daredevil?) comet waarbij elke fout einde oefening is.
tijd rennen, bah....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
is dat die tijd rennen of dat alles 2x zo snel gaat?
nou dan heb je 60 sterren, vraagt ze of je naar je loved one wilt gaan. Ik denk dan krijgen we een galaxy waar je ook weer tig levels moet doen. Maar nee, je krijgt een level met meerdere variaties (ijs , woestijn e.d.) en dan sta je tegenover bowser. Die is best wel makkelijk weer te verslaan en dan denk je van: er komt vast meer. Maar nee, dan zit je naar de eindsequentie te kijken en de aftiteling.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:24 schreef Chulaa het volgende:
hoe kan je hem nou perongelijk uit spelen?
ik zit op 23 sterren nu. en er zweeft wel een planeet van bowser maar is dat junior? ja toch..
voor alleen mario natuurlijk niet, mits je geld te veel hebt. Maar er zullen wel veel meer leuke games uitkomen op de Wii. Daarnaast krijg je d'r nog wii sport bij en dan is het samen wel leuk!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:19 schreef Xbox_360 het volgende:
Is het het waard om een Wii te kopen speciaal voor Super Mario Galaxy?
ik heb nu al een hele tijd alleen zelda +wii sports gehad en dat gaat op ten duur echt vervelen, imho moet je bij de wii voldoende variatie hebben in spellen om het echt lang leuk te houdenquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:19 schreef Xbox_360 het volgende:
Is het het waard om een Wii te kopen speciaal voor Super Mario Galaxy?
Dan heb je speelgoedland (of hoe het ook heet) nog niet gezien!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind het spel zo mooi dat ik hier een paar screenshots zet. Ook voor de bezoekers van dit topic die het spel nog niet hebben![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ooh oke ik snap em, maar daar kan je wel omheen? er zijn wel andere galaxy's die je eerst kan doen of... want ik las dat er 121 sterren te halen zijn.. en om hem nou eerst uit te spelenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou dan heb je 60 sterren, vraagt ze of je naar je loved one wilt gaan. Ik denk dan krijgen we een galaxy waar je ook weer tig levels moet doen. Maar nee, je krijgt een level met meerdere variaties (ijs , woestijn e.d.) en dan sta je tegenover bowser. Die is best wel makkelijk weer te verslaan en dan denk je van: er komt vast meer. Maar nee, dan zit je naar de eindsequentie te kijken en de aftiteling.
jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:03 schreef Young_David het volgende:
Om nog maar te zwijgen van Life 7
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:40 schreef Chulaa het volgende:
[..]
ooh oke ik snap em, maar daar kan je wel omheen? er zijn wel andere galaxy's die je eerst kan doen of... want ik las dat er 121 sterren te halen zijn.. en om hem nou eerst uit te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan natuurlijk Bowser verslaan en daarna gewoon verder gaan met je andere sterren. Je ziet wel het einde enzo als je Bowser hebt verslagen maar het spel houdt niet op.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:40 schreef Chulaa het volgende:
[..]
ooh oke ik snap em, maar daar kan je wel omheen? er zijn wel andere galaxy's die je eerst kan doen of... want ik las dat er 121 sterren te halen zijn.. en om hem nou eerst uit te spelen
nou ja, als ze dat vraagt zeg je nee, dan ga je vervolgens alle levels en sterren proberen te halen tot je er 105 hebt. Als je dat hebt ga je naar Bowser en kun je hem uitspelen. Eenmaal uitgespeeld krijg je de zgn purple comets. Dus heb je her een der een level waarin je 100 paarse muntjes moet zien te verzamelen. Als je alle 15 heb gedaan (en er zitten behoorlijk pittige tussen) dan kun je nog een keer naar je loved one gaan en bowser verslaan. Versla je bowser nu dan speel je Luigi vrij, haal ook met Luigi 120 sterren en je speelt het 121e level vrij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:40 schreef Chulaa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |