tijd rennen, bah....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
is dat die tijd rennen of dat alles 2x zo snel gaat?
nou dan heb je 60 sterren, vraagt ze of je naar je loved one wilt gaan. Ik denk dan krijgen we een galaxy waar je ook weer tig levels moet doen. Maar nee, je krijgt een level met meerdere variaties (ijs , woestijn e.d.) en dan sta je tegenover bowser. Die is best wel makkelijk weer te verslaan en dan denk je van: er komt vast meer. Maar nee, dan zit je naar de eindsequentie te kijken en de aftiteling.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:24 schreef Chulaa het volgende:
hoe kan je hem nou perongelijk uit spelen?
ik zit op 23 sterren nu. en er zweeft wel een planeet van bowser maar is dat junior? ja toch..
voor alleen mario natuurlijk niet, mits je geld te veel hebt. Maar er zullen wel veel meer leuke games uitkomen op de Wii. Daarnaast krijg je d'r nog wii sport bij en dan is het samen wel leuk!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:19 schreef Xbox_360 het volgende:
Is het het waard om een Wii te kopen speciaal voor Super Mario Galaxy?
ik heb nu al een hele tijd alleen zelda +wii sports gehad en dat gaat op ten duur echt vervelen, imho moet je bij de wii voldoende variatie hebben in spellen om het echt lang leuk te houdenquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:19 schreef Xbox_360 het volgende:
Is het het waard om een Wii te kopen speciaal voor Super Mario Galaxy?
Dan heb je speelgoedland (of hoe het ook heet) nog niet gezien!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind het spel zo mooi dat ik hier een paar screenshots zet. Ook voor de bezoekers van dit topic die het spel nog niet hebben![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ooh oke ik snap em, maar daar kan je wel omheen? er zijn wel andere galaxy's die je eerst kan doen of... want ik las dat er 121 sterren te halen zijn.. en om hem nou eerst uit te spelenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou dan heb je 60 sterren, vraagt ze of je naar je loved one wilt gaan. Ik denk dan krijgen we een galaxy waar je ook weer tig levels moet doen. Maar nee, je krijgt een level met meerdere variaties (ijs , woestijn e.d.) en dan sta je tegenover bowser. Die is best wel makkelijk weer te verslaan en dan denk je van: er komt vast meer. Maar nee, dan zit je naar de eindsequentie te kijken en de aftiteling.
jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:03 schreef Young_David het volgende:
Om nog maar te zwijgen van Life 7
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:40 schreef Chulaa het volgende:
[..]
ooh oke ik snap em, maar daar kan je wel omheen? er zijn wel andere galaxy's die je eerst kan doen of... want ik las dat er 121 sterren te halen zijn.. en om hem nou eerst uit te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan natuurlijk Bowser verslaan en daarna gewoon verder gaan met je andere sterren. Je ziet wel het einde enzo als je Bowser hebt verslagen maar het spel houdt niet op.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:40 schreef Chulaa het volgende:
[..]
ooh oke ik snap em, maar daar kan je wel omheen? er zijn wel andere galaxy's die je eerst kan doen of... want ik las dat er 121 sterren te halen zijn.. en om hem nou eerst uit te spelen
nou ja, als ze dat vraagt zeg je nee, dan ga je vervolgens alle levels en sterren proberen te halen tot je er 105 hebt. Als je dat hebt ga je naar Bowser en kun je hem uitspelen. Eenmaal uitgespeeld krijg je de zgn purple comets. Dus heb je her een der een level waarin je 100 paarse muntjes moet zien te verzamelen. Als je alle 15 heb gedaan (en er zitten behoorlijk pittige tussen) dan kun je nog een keer naar je loved one gaan en bowser verslaan. Versla je bowser nu dan speel je Luigi vrij, haal ook met Luigi 120 sterren en je speelt het 121e level vrij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:40 schreef Chulaa het volgende:
[..]
Uhm ja, wat ik heb gedaan is niet iedere keer wachten tot je daadwerkelijk aan de ster hangt, maar heel snel weer de volgende aanklikken, dus eigenlijk heel snel langs die sterren...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:54 schreef Prego het volgende:
op een gegeven moment moet je racen tegen dat spook met een helm op om een ster te behalen. Je moet je dan verplaatsen met die blauwe sterren in een soort van zeepbel. het lukt me iedere keer weer niet en gaat die ster weer m'n neus voorbij. Iemand tips?
verder: SMG:![]()
![]()
maar wel de juiste manierquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Uhm ja, wat ik heb gedaan is niet iedere keer wachten tot je daadwerkelijk aan de ster hangt, maar heel snel weer de volgende aanklikken, dus eigenlijk heel snel langs die sterren...
ja klinkt logisch maar kan het niet anders uitleggen...
zodra je nog naar bel #1 zweeft klik je #2 aan. Zodra je naar #2 zweeft klik je #3 aan, zo "vlieg" je door dat level heen, vergeet ook niet de launchstar te nemen halverwege... dan wordt het helemaal een eitjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:54 schreef Prego het volgende:
op een gegeven moment moet je racen tegen dat spook met een helm op om een ster te behalen. Je moet je dan verplaatsen met die blauwe sterren in een soort van zeepbel. het lukt me iedere keer weer niet en gaat die ster weer m'n neus voorbij. Iemand tips?
![]()
Halverwege moet je iets verder doorzweven naar rechts, daar zit een half verborgen schiet-ster waarmee je bijna naar het einde toevliegt. Dan is ie heel makkelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:54 schreef Prego het volgende:
![]()
Ik weet in welk level die 3e zit, misschien binnenkort maar eens zoeken.... maar al die levels met die comets vond ik niets aan, heb ik ook bijna allemaal vermeden. Onzin met binnen zoveel minuten richting een eindbaas gaan etc. of daredevil met 1 leven... frustrerendquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:55 schreef Young_David het volgende:
Dan moet je eerst die 3 groene sterren vinden ;-)
Ik sprong uiteindelijk via de muur ( tegen de boomstam aan dus) + draaien op dat platform. Kost wel wat moeite om erop te komen iig.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:17 schreef Maartel het volgende:
Ik kom maar niet door de Goldleaf-purple-comet heen.. bij die toren op het eind (de laatste 30 muntjes) zitten een aantal behoorlijk hoge/verre sprongen, waarvan ik werkelijk geen idee heb hoe ik ze zonder m'n bijenpakje moet overbruggen.. Zijn er manieren om extra hoog/ver te springen die ik niet ken?
welk level? Luigi's purple coins?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:18 schreef Maartel het volgende:
Met bloed, zweet en tranen 100 muntjes verzameld hebben, en dan verongelukken op weg naar de ster![]()
![]()
![]()
![]()
Ik speel dit spel niet meer!
okeej gelukkig maar!! Mario party heb ik nameleijk in 1 dag uitgespeeldquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ja, als ze dat vraagt zeg je nee, dan ga je vervolgens alle levels en sterren proberen te halen tot je er 105 hebt. Als je dat hebt ga je naar Bowser en kun je hem uitspelen. Eenmaal uitgespeeld krijg je de zgn purple comets. Dus heb je her een der een level waarin je 100 paarse muntjes moet zien te verzamelen. Als je alle 15 heb gedaan (en er zitten behoorlijk pittige tussen) dan kun je nog een keer naar je loved one gaan en bowser verslaan. Versla je bowser nu dan speel je Luigi vrij, haal ook met Luigi 120 sterren en je speelt het 121e level vrij.
Dat had ik ookquote:Op maandag 14 januari 2008 10:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
nee, die Sea Slide-baan.. als bijtje iets te enthousiast over de rand heengevlogen
Mario Party is dan ook niet echt gemaakt voor 1 spelerquote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Chulaa het volgende:
[..]
okeej gelukkig maar!! Mario party heb ik nameleijk in 1 dag uitgespeelddat was echt een tegenvaller zeg!
Maar thnx voor je info :-) en dat er behoorlijke pittige tussen zitten vindt ik niet erg, heb ik tenminste wat te doen![]()
thnx nogmaals
das waar, maar toch was et jammerquote:Op maandag 14 januari 2008 15:13 schreef Devolution het volgende:
[..]
Mario Party is dan ook niet echt gemaakt voor 1 spelerMario Galaxy juist weer wel
Dan moet je ook zeker Mario64 downloaden van de VC. En in iets mindere mate is ook Mario Sunshine best leuk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:34 schreef Djeez het volgende:
Ik heb dit spel sinds dit weekend. Hiervoor nooit echt een Mariofan, maar deze game is werkelijk briljant!
Sunshine is zeker tof, maar daarbij heb je lang niet zoveel drive om alle 'shine's's te halen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan moet je ook zeker Mario64 downloaden van de VC. En in iets mindere mate is ook Mario Sunshine best leuk.
M64 heb ik gelijk gedownload vorige week op de VC. Mooi spel, ik vind hem wel iets moeilijker dan SMG.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan moet je ook zeker Mario64 downloaden van de VC. En in iets mindere mate is ook Mario Sunshine best leuk.
mario64 vond ik juist helemaal niet zo leuk... of lag dat aan het feit dat ik een emulator gebruikte @ PC? (die wel goed z'n werk deed hoor..)quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
1) m'n pc scherm is groter dan de tv met wiiquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Spelen op een PC zal wel wat van het speelplezier wegnemen ja. Maar als je het op een groot TV-scherm met controller speelt, merk je gewoon hoe enorm perfect de game in elkaar steekt en speelt. Echt een ware revolutie toen het uitkwam en ook nu nog is het super om te spelen. Voor elke wiibezitter is het haast een verplichte VC-download
Niet de paarse muntjes !!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:28 schreef BONG4002 het volgende:
Heb hem al een tijdje niet meer gespeeld, nu ik dit topic weer omhooggeschopt zie staan begint het toch wel weer een beetje te jeuken...
(Ben met Luigi ergens halverwege gestopt dus moet nog een aantal levels en dan nog natuurlijk de paarse muntjes uitdagingen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |