Indeedquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:29 schreef __Saviour__ het volgende:
gewoon de wiimote een klein beetje kantelen dan, het reageert erg precies
Op de gele puntjes mikken?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:01 schreef chibibo het volgende:
Ik haat die stukjes waarbij je afval moet opruimen met bommen.
Het mikken is juist het probleem.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
Op de gele puntjes mikken?
Ik vind het jammer dat er niet meer levels zijn waar je luigi moest zoeken, die vond ik namelijk vet tofquote:
nee! die zijn te makkelijk en te kort!quote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er niet meer levels zijn waar je luigi moest zoeken, die vond ik namelijk vet tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:54 schreef Devolution het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede vraag!
Eh, welk spel heb je gekocht?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:16 schreef lilalush het volgende:
Gisteren stad en land afgereisd om nog ergens een exemplaar op de kop te tikken. Wat ik zelf echt helemaal geweldig aan het spel vind is dat je samen kan werken. Samen een tactiek bespreken en dan GAAN! Ik hoop nog heel veel uren bezig te zijn met dit spel.
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:54 schreef Devolution het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
ja.. dat stukje heb ik ook overgeslagen! altijd kom ik 1 sec. te kort (bom knalt bij laatste afval net niet)quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:01 schreef chibibo het volgende:
Ik haat die stukjes waarbij je afval moet opruimen met bommen.
Haha die had ik juist in één keerquote:Op donderdag 6 december 2007 00:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ja.. dat stukje heb ik ook overgeslagen! altijd kom ik 1 sec. te kort (bom knalt bij laatste afval net niet)
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ja.. dat stukje heb ik ook overgeslagen! altijd kom ik 1 sec. te kort (bom knalt bij laatste afval net niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wii: 5121-4771-2582-0136
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Het was idd super makkelijk zodra je hebt uitgevogeld wat je bij de eerste x moet doen. Als hij zo'n bal is. Ik ben er echt een kwartier mee bezig geweest omdat ik niet wist wat ik moest doenquote:Op zondag 9 december 2007 21:03 schreef Young_David het volgende:
Jeuj!!!! Bowser verslagen! ....
't level met Bowser was wel echt een adrinalelevel ... alleen het gevecht tegen bowser zelf was niet al te pittig.
Ja dat had ik dus ookquote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Het was idd super makkelijk zodra je hebt uitgevogeld wat je bij de eerste x moet doen. Als hij zo'n bal is. Ik ben er echt een kwartier mee bezig geweest omdat ik niet wist wat ik moest doen
tegen de pilaar springen, wall jump op max hoogte een spin en landen op de topquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:18 schreef MikeyMo het volgende:
oi, weet iemand hoe ik in het ijslevel de paarse munt bovenop de pilaar in het meertje kan grijpen. Vanalles geprobeerd; van de omringende muren afspringen, backflips vanaf de pilaar etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb hem net verslagen namelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]Ohja die, die is idd iets anders maar niet veel moeilijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:Gewoon goed mikken. Die manier werkt namelijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is overigens goed te doen hoor.. het lijkt hier ingewikkelder dan het is!Dit keer zonder signature![]()
61 sterren gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:45 schreef Ruzbeh het volgende:
61 sterren gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl![]()
Bah! Ik zit in een impasse!
Ik moet nog 9 sterren halen, maar ik kan op dit moment alleen maar waterlevels doen. En ik heb een SCHURFThekel aan waterlevels. Wat een klotebesturing en wat een irritatie!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
waterlevels haat ik in alle games, al sinds de eerste mario❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
De besturing is prima. Waterlevels zijn heerlijk.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
Even wennen dat wel, maar daarna valt het wel meequote:Op donderdag 13 december 2007 19:11 schreef Ruzbeh het volgende:
De besturing is prima. Waterlevels zijn heerlijk.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]![]()
waterlevel-haat/.. ik zwem soms 30x om een muntje heen ofzo
kutbesturing[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: