Indeedquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:29 schreef __Saviour__ het volgende:
gewoon de wiimote een klein beetje kantelen dan, het reageert erg precies
Op de gele puntjes mikken?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:01 schreef chibibo het volgende:
Ik haat die stukjes waarbij je afval moet opruimen met bommen.
Het mikken is juist het probleem.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
Op de gele puntjes mikken?
Ik vind het jammer dat er niet meer levels zijn waar je luigi moest zoeken, die vond ik namelijk vet tofquote:
nee! die zijn te makkelijk en te kort!quote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er niet meer levels zijn waar je luigi moest zoeken, die vond ik namelijk vet tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:54 schreef Devolution het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede vraag!
Eh, welk spel heb je gekocht?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:16 schreef lilalush het volgende:
Gisteren stad en land afgereisd om nog ergens een exemplaar op de kop te tikken. Wat ik zelf echt helemaal geweldig aan het spel vind is dat je samen kan werken. Samen een tactiek bespreken en dan GAAN! Ik hoop nog heel veel uren bezig te zijn met dit spel.
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:54 schreef Devolution het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
ja.. dat stukje heb ik ook overgeslagen! altijd kom ik 1 sec. te kort (bom knalt bij laatste afval net niet)quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:01 schreef chibibo het volgende:
Ik haat die stukjes waarbij je afval moet opruimen met bommen.
Haha die had ik juist in één keerquote:Op donderdag 6 december 2007 00:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ja.. dat stukje heb ik ook overgeslagen! altijd kom ik 1 sec. te kort (bom knalt bij laatste afval net niet)
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ja.. dat stukje heb ik ook overgeslagen! altijd kom ik 1 sec. te kort (bom knalt bij laatste afval net niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wii: 5121-4771-2582-0136
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Het was idd super makkelijk zodra je hebt uitgevogeld wat je bij de eerste x moet doen. Als hij zo'n bal is. Ik ben er echt een kwartier mee bezig geweest omdat ik niet wist wat ik moest doenquote:Op zondag 9 december 2007 21:03 schreef Young_David het volgende:
Jeuj!!!! Bowser verslagen! ....
't level met Bowser was wel echt een adrinalelevel ... alleen het gevecht tegen bowser zelf was niet al te pittig.
Ja dat had ik dus ookquote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Het was idd super makkelijk zodra je hebt uitgevogeld wat je bij de eerste x moet doen. Als hij zo'n bal is. Ik ben er echt een kwartier mee bezig geweest omdat ik niet wist wat ik moest doen
tegen de pilaar springen, wall jump op max hoogte een spin en landen op de topquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:18 schreef MikeyMo het volgende:
oi, weet iemand hoe ik in het ijslevel de paarse munt bovenop de pilaar in het meertje kan grijpen. Vanalles geprobeerd; van de omringende muren afspringen, backflips vanaf de pilaar etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb hem net verslagen namelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]Ohja die, die is idd iets anders maar niet veel moeilijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:Gewoon goed mikken. Die manier werkt namelijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is overigens goed te doen hoor.. het lijkt hier ingewikkelder dan het is!Dit keer zonder signature![]()
61 sterren gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:45 schreef Ruzbeh het volgende:
61 sterren gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl![]()
Bah! Ik zit in een impasse!
Ik moet nog 9 sterren halen, maar ik kan op dit moment alleen maar waterlevels doen. En ik heb een SCHURFThekel aan waterlevels. Wat een klotebesturing en wat een irritatie!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ For the night is dark and full of terrors![]()
waterlevels haat ik in alle games, al sinds de eerste mario❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
De besturing is prima. Waterlevels zijn heerlijk.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
Even wennen dat wel, maar daarna valt het wel meequote:Op donderdag 13 december 2007 19:11 schreef Ruzbeh het volgende:
De besturing is prima. Waterlevels zijn heerlijk.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]![]()
waterlevel-haat/.. ik zwem soms 30x om een muntje heen ofzo
kutbesturing[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
overigens zit ik nou op de 114 of 115 sterren
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Ik ook, maar ik heb het opgegeven de 120 te halen dat verdomde luigi levelquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:31 schreef MikeyMo het volgende:
overigens zit ik nou op de 114 of 115 sterren
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
Pff ja dat vind ik ook irri, probeer meestal zo snel mogelijk zon schildpad te pakkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
waterlevel-haat/.. ik zwem soms 30x om een muntje heen ofzo
kutbesturing![]()
Ik wil alle sterren halen maar kom niet door het level waar je met maar 1 leven dat stenen monster moet verslaan met zwarte ballonnen![]()
![]()
Jep die zuigtquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:49 schreef lilalush het volgende:
Ik wil alle sterren halen maar kom niet door het level waar je met maar 1 leven dat stenen monster moet verslaan met zwarte ballonnenDavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Door SMG ben ik nu ook weer Mario64 gaan spelen via de VC. Dat is ook nog steeds een topspel!❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
bouldergeist, die vond ik stoooeeer...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:49 schreef lilalush het volgende:
Ik wil alle sterren halen maar kom niet door het level waar je met maar 1 leven dat stenen monster moet verslaan met zwarte ballonnen[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Vond die eindbaas juist erg vet en grappig
Vandaag 120 sterren gehaald en ook nog 1 extra metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om eens even te kijken hoe dat speelde. Erg leuk![]()
![]()
![]()
Start net m'n Wii op om verder te gaan met Luigi, heeft m'n zoontje van 3 (bijna 4) mijn data gewist, kan ik weer helemaal van voor af aan beginnen!![]()
Heeft iemand een savegame voor me tussen de 120 en 150 sterren, dan kan ik zelf weer verder, anders verdwijnt voorlopig de game maar in de kast...![]()
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249![]()
Hoe krijgt ie dat voor elkaar? Het vergt toch aardig wat stappen om een savegame te wissen❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Erase denk ik, dat doe je zo in een paar tellen...quote:Op zondag 16 december 2007 18:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe krijgt ie dat voor elkaar? Het vergt toch aardig wat stappen om een savegame te wissen![]()
Maar ik heb iig al op een site een save game gevonden waar Luigi net vrij gespeeld is, maar ik had zelf met Luigi al iets van 50 sterren, nu hoef ik "alleen" de gehele Luigi missie rond te spelen ipv 2, maar als iemand een savegame voor me heeft waar Luigi <50 sterren heeft, dan hou ik me absoluut aanbevolen!
oja, m'n hele gegevens van het enquetekanaal zijn ook al verdwenen
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249![]()
Ik probeerde laatst mijn Mario galaxy save game van mijn broer's wii op een sd card te zetten.. Lukt het niet... "cannot copy save file" ofzoiets.quote:Op zondag 16 december 2007 17:33 schreef Herr.Flick het volgende:
Start net m'n Wii op om verder te gaan met Luigi, heeft m'n zoontje van 3 (bijna 4) mijn data gewist, kan ik weer helemaal van voor af aan beginnen!![]()
Heeft iemand een savegame voor me tussen de 120 en 150 sterren, dan kan ik zelf weer verder, anders verdwijnt voorlopig de game maar in de kast...![]()
![]()
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Ik heb SMG 3 weken geleden met 51 steren uitgespeeld en het sindsdien niet meer aangeraakt
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 19:13 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb SMG 3 weken geleden met 51 steren uitgespeeld en het sindsdien niet meer aangeraakt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ja dat dus..quote:
ze hadden bowser na 100 pas moeten laten verschijnen had veel toffer geweest .
En die speelgoed planeet is kut
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
zo zijn veel nintendospellen gewoon opgebouwd. Je kunt het spel versneld uitspelen zonder alles ontdekt te hebben. En voor de echte gamers is er daarna nog veel meer om te spelen❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Je moet 60 sterren hebben om het spel uit te kunnen spelen hoor?quote:Op zondag 16 december 2007 19:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja dat dus..
ze hadden bowser na 100 pas moeten laten verschijnen had veel toffer geweest .
En die speelgoed planeet is kut14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Ik heb al (en werkt ook) een save game gedownload, maar daar heeft luigi ook al alle 121 sterren, en dat is dus niet de bedoeling...quote:Op zondag 16 december 2007 18:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik probeerde laatst mijn Mario galaxy save game van mijn broer's wii op een sd card te zetten.. Lukt het niet... "cannot copy save file" ofzoiets.![]()
![]()
Het kopieren is geen probleem hier, heb het al vaker gedaan zonder enig probleem, wii is niet omgebouwd.
Dus als je een file voor me hebt...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249![]()
Ik heb mijn eerste run nog niet eens klaarquote:Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik heb al (en werkt ook) een save game gedownload, maar daar heeft luigi ook al alle 121 sterren, en dat is dus niet de bedoeling...![]()
Het kopieren is geen probleem hier, heb het al vaker gedaan zonder enig probleem, wii is niet omgebouwd.
Dus als je een file voor me hebt...
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Ik moet weer eens gaan spelen. Ik zit nu op zo'n 100 sterren geloof ik, en ik wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog wel halen, maar de laatste twee weken was ik even afgeleid door Umbrella Chronicles.![]()
De muziek van Buoy Base Galaxy (doet me denken aan de ultiem catchy Spacedust Alley theme uit Diddy Kong Racing), Good Egg Galaxy, Comet Observatory en Gusty Garden Galaxy zijn echt fantastisch. Dat wel mijn favoriete nummers uit deze game, en ze behoren nu al tot de beste Nintendo-themes aller tijden.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Ik heb het spel gisteren gekocht (¤ 39,- bij de e-plaza).
Best leuk, alleen zit m vriendin te spelen en ik achter de PC
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Pak een 2e wiimote en help mee!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef daNpy het volgende:
Ik heb het spel gisteren gekocht (¤ 39,- bij de e-plaza).
Best leuk, alleen zit m vriendin te spelen en ik achter de PC❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Mjah dat heb ik gisteren gedaan maar dat schiet dus niet echt op
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
ben ik helemaal met je eens. Keb nu iets van 63 sterren.. Ik ben gestopt bij de toy wereld. Daarna heb ik geen één wereld meer gezien... zo zonde!quote:Op zondag 16 december 2007 19:13 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb SMG 3 weken geleden met 51 steren uitgespeeld en het sindsdien niet meer aangeraakt
Ze hadden zat die 60 sterren omhoog kunnen gooien naar 80! dan zou het de spanning d'r nog wel inhouden.Dit keer zonder signature![]()
En je kan niet verder spelen uit jezelfquote:Op woensdag 19 december 2007 22:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens. Keb nu iets van 63 sterren.. Ik ben gestopt bij de toy wereld. Daarna heb ik geen één wereld meer gezien... zo zonde!
Ze hadden zat die 60 sterren omhoog kunnen gooien naar 80! dan zou het de spanning d'r nog wel inhouden.?
![]()
ik heb nu eindelijk 120 sterren met mario en dus luigi vrijgespeeld. Wil ik voor de 121e gaan lees ik overal dat je dus eerst dan ook met Luigi allee 120 sterren moet halen
Nou ff geen zin an
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Ik ben gewoon begonnen. Zit alweer op 30 sterren of zo, zo gebeurdquote:Op donderdag 20 december 2007 19:59 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb nu eindelijk 120 sterren met mario en dus luigi vrijgespeeld. Wil ik voor de 121e gaan lees ik overal dat je dus eerst dan ook met Luigi allee 120 sterren moet halen
Nou ff geen zin an![]()
![]()
ik verveelde me dus toch ook weer begonnen...
heb er al weer 4. Wel rete irritant datje ook weer al die uitlegsessies en trainingen krijgt; ja hoi, ik speel met luigi, ik heb dus met mario al 120 levels uitgespeeld; ik weet wel hoe het werkt![b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Ik vindt die grap met de mailtoad wel grappig.
"Oh she wrote it to Mario huh! O well, thats ok Luigi"
En dan krijg je opeens 20 levens erbij![]()
![]()
Bweh, net binnen gekregen en nu 4 sterretjes ofzo. Geweldig spel en wat word je doodgegooid met al die vrolijke kreten van Mario
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!![]()
gisteraaf tioch weer opgepakt, best grappig hoe je nu door alle levels heenvliegt zeg maar. Levels waar ik tig keer over deed speel ik met luigi in 5 minuten uit
Maar goed, we zijn pas bij de Terrace en the Fountain... de kutlevels komen nog[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Dat word én uitgelegd als je gaat spelen én staat in het boekjequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:04 schreef Oksel het volgende:
Wat kun je eigenlijk allemaal extra als je met zn tween speelt?
Maar twee spelers is leuker![]()
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl![]()
Trouwens, kan Luigi niet ademen onder water of zo? Adem raakt binnen 5 seconden opben al paar keer gestikt.
![]()
WHoopetiedooooooo! Uitgespeeld! Althans, Bowser verslagen. Ik vond het eindlevel stiekem een beetje makkelijk... Ik had er maar zo'n 3 levens voor nodig, waarvan 2 omdat ik zo stom was recht in het lava te lopen en mario maar terug in het lava bleef springen. Het eindfilmpje en de credits maakten echter weer een hoop goedI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Mooie nr's idd... zitten nog wel meer goeie nr's in.. van Battlerock Galaxy is ook een steengoed nr.quote:Op maandag 17 december 2007 05:59 schreef Marble het volgende:
De muziek van Buoy Base Galaxy (doet me denken aan de ultiem catchy Spacedust Alley theme uit Diddy Kong Racing), Good Egg Galaxy, Comet Observatory en Gusty Garden Galaxy zijn echt fantastisch. Dat wel mijn favoriete nummers uit deze game, en ze behoren nu al tot de beste Nintendo-themes aller tijden.
Blij dat ik de onofficiele OST een maand geleden ofzo kon downloaden. Dan geniet ik ook als ik niet speel van die muziek. Dat ontgaat je toch een beetje onder het spelen soms.
De eerste keer Good Egg Galaxy, precies de omslag wanneer de muziek goed los komt, op dat moment ging ik dus ook voor het eerst de planeet om van mooie groene planeet naar het donkere kasteelgedeelte. Echt fantastisch gewoon ! Zo hoort een spel gewoon te openen... met supermuziek. Want het is echt van superkwaliteit, niet allemaal helaas, maar toch een redelijk aantal. Ook tof bij de Beach Bowl, dat je onder water de muziek net anders hoort![]()
![]()
hoe krijg ik in godsnaam de purple comet star in het toy time galaxy! ik word er echt compleet gestoord van, val steeds van het level af door die draaiende kut dingen of ik val in die smerige pasta
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
En die mag je straks nog 1 keer doen...quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:45 schreef Jesse_ het volgende:
hoe krijg ik in godsnaam de purple comet star in het toy time galaxy! ik word er echt compleet gestoord van, val steeds van het level af door die draaiende kut dingen of ik val in die smerige pasta
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249![]()
Nou, gamespot doet dan toch nog wat goed dit jaar:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/150961.html"I have not failed. I’ve just found 10,000 ways that don’t work."![]()
Die heb ik al 2 keer in 1 keer gehaaldquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:45 schreef Jesse_ het volgende:
hoe krijg ik in godsnaam de purple comet star in het toy time galaxy! ik word er echt compleet gestoord van, val steeds van het level af door die draaiende kut dingen of ik val in die smerige pasta![]()
![]()
Ik haat van die springlevels, in elk spel!quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:06 schreef Vampess het volgende:
Sweet Sweet Galaxy was niet zo lastig, alhoewel ik wel 2 keer van dat platform afviel met de ster al in zicht; vloeken, tieren, en nog wat levens eraan. Gelukkig kreeg ik er meer dan dat ik er verloor
Ik ben pas net begonnen en heb nu 9 sterren (ja ik ben altijd vrij langzaam met dit soort games, wel een erg mooi en leuk spel though.) vanavond als ik thuis ben maar even die Bowser Jr. porberen. (Ja. dara ben ik pas.)
[KNE]-Mod
Forum Opties Forumhop: Hop naar: