Ik ook, maar ik heb het opgegeven de 120 te halen dat verdomde luigi levelquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:31 schreef MikeyMo het volgende:
overigens zit ik nou op de 114 of 115 sterren
Pff ja dat vind ik ook irri, probeer meestal zo snel mogelijk zon schildpad te pakkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
waterlevel-haat/.. ik zwem soms 30x om een muntje heen ofzo
kutbesturing
Jep die zuigtquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:49 schreef lilalush het volgende:
Ik wil alle sterren halen maar kom niet door het level waar je met maar 1 leven dat stenen monster moet verslaan met zwarte ballonnen
bouldergeist, die vond ik stoooeeer...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:49 schreef lilalush het volgende:
Ik wil alle sterren halen maar kom niet door het level waar je met maar 1 leven dat stenen monster moet verslaan met zwarte ballonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om eens even te kijken hoe dat speelde. Erg leuk![]()
Erase denk ik, dat doe je zo in een paar tellen...quote:Op zondag 16 december 2007 18:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe krijgt ie dat voor elkaar? Het vergt toch aardig wat stappen om een savegame te wissen
Ik probeerde laatst mijn Mario galaxy save game van mijn broer's wii op een sd card te zetten.. Lukt het niet... "cannot copy save file" ofzoiets.quote:Op zondag 16 december 2007 17:33 schreef Herr.Flick het volgende:
Start net m'n Wii op om verder te gaan met Luigi, heeft m'n zoontje van 3 (bijna 4) mijn data gewist, kan ik weer helemaal van voor af aan beginnen!![]()
Heeft iemand een savegame voor me tussen de 120 en 150 sterren, dan kan ik zelf weer verder, anders verdwijnt voorlopig de game maar in de kast...![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 19:13 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb SMG 3 weken geleden met 51 steren uitgespeeld en het sindsdien niet meer aangeraakt
Ja dat dus..quote:
Je moet 60 sterren hebben om het spel uit te kunnen spelen hoor?quote:Op zondag 16 december 2007 19:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja dat dus..
ze hadden bowser na 100 pas moeten laten verschijnen had veel toffer geweest .
En die speelgoed planeet is kut
Ik heb al (en werkt ook) een save game gedownload, maar daar heeft luigi ook al alle 121 sterren, en dat is dus niet de bedoeling...quote:Op zondag 16 december 2007 18:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik probeerde laatst mijn Mario galaxy save game van mijn broer's wii op een sd card te zetten.. Lukt het niet... "cannot copy save file" ofzoiets.![]()
Ik heb mijn eerste run nog niet eens klaarquote:Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik heb al (en werkt ook) een save game gedownload, maar daar heeft luigi ook al alle 121 sterren, en dat is dus niet de bedoeling...![]()
Het kopieren is geen probleem hier, heb het al vaker gedaan zonder enig probleem, wii is niet omgebouwd.
Dus als je een file voor me hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog wel halen, maar de laatste twee weken was ik even afgeleid door Umbrella Chronicles.
Pak een 2e wiimote en help mee!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef daNpy het volgende:
Ik heb het spel gisteren gekocht (¤ 39,- bij de e-plaza).
Best leuk, alleen zit m vriendin te spelen en ik achter de PC
ben ik helemaal met je eens. Keb nu iets van 63 sterren.. Ik ben gestopt bij de toy wereld. Daarna heb ik geen één wereld meer gezien... zo zonde!quote:Op zondag 16 december 2007 19:13 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb SMG 3 weken geleden met 51 steren uitgespeeld en het sindsdien niet meer aangeraakt
En je kan niet verder spelen uit jezelfquote:Op woensdag 19 december 2007 22:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens. Keb nu iets van 63 sterren.. Ik ben gestopt bij de toy wereld. Daarna heb ik geen één wereld meer gezien... zo zonde!
Ze hadden zat die 60 sterren omhoog kunnen gooien naar 80! dan zou het de spanning d'r nog wel inhouden.
Ik ben gewoon begonnen. Zit alweer op 30 sterren of zo, zo gebeurdquote:Op donderdag 20 december 2007 19:59 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb nu eindelijk 120 sterren met mario en dus luigi vrijgespeeld. Wil ik voor de 121e gaan lees ik overal dat je dus eerst dan ook met Luigi allee 120 sterren moet halen
Nou ff geen zin an
Dat word én uitgelegd als je gaat spelen én staat in het boekjequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:04 schreef Oksel het volgende:
Wat kun je eigenlijk allemaal extra als je met zn tween speelt?
Mooie nr's idd... zitten nog wel meer goeie nr's in.. van Battlerock Galaxy is ook een steengoed nr.quote:Op maandag 17 december 2007 05:59 schreef Marble het volgende:
De muziek van Buoy Base Galaxy (doet me denken aan de ultiem catchy Spacedust Alley theme uit Diddy Kong Racing), Good Egg Galaxy, Comet Observatory en Gusty Garden Galaxy zijn echt fantastisch. Dat wel mijn favoriete nummers uit deze game, en ze behoren nu al tot de beste Nintendo-themes aller tijden.
En die mag je straks nog 1 keer doen...quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:45 schreef Jesse_ het volgende:
hoe krijg ik in godsnaam de purple comet star in het toy time galaxy! ik word er echt compleet gestoord van, val steeds van het level af door die draaiende kut dingen of ik val in die smerige pasta
Die heb ik al 2 keer in 1 keer gehaaldquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:45 schreef Jesse_ het volgende:
hoe krijg ik in godsnaam de purple comet star in het toy time galaxy! ik word er echt compleet gestoord van, val steeds van het level af door die draaiende kut dingen of ik val in die smerige pasta
Ik haat van die springlevels, in elk spel!quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:06 schreef Vampess het volgende:
Sweet Sweet Galaxy was niet zo lastig, alhoewel ik wel 2 keer van dat platform afviel met de ster al in zicht; vloeken, tieren, en nog wat levens eraan. Gelukkig kreeg ik er meer dan dat ik er verloor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |