quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:56 schreef Borizzz het volgende:
Oke, zelfde soort vraagje: Luigi is voor de 3e keer zoek (leert ie t nu nooit?)
Waar is Luigi deze keer? Landschap komt me bekend voor, maar waar is t ook al weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Bied geen voldoening meer heb tenslotte de eindbaas verslagen en ik ben niet de enigste....Ze hadden bowser pas bij minimaal 80 moeten laten verschijnen nu heb ik het allemaal wel gezien .quote:Op woensdag 19 december 2007 22:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
En je kan niet verder spelen uit jezelf?
Kun je niet verder dan daarna?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:24 schreef daNpy het volgende:
Lol, mijn vriendin heeft hem per ongeluk al uigespeeld met 60 sterren. Vind ze alles behalve leuk
Ja dat kan wel. Maar omdat ik met mn hoofd voor het scherm zat tijdens het laatste filmpje weet ze ook niet goed wat er gebeurde en toen *plop* afgelopenquote:
Dat vond ik ook een van de lastigste stukken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:13 schreef LRN het volgende:
Een week geleden hebben mijn vriend en ik hem ook aangeschaft. Erg leuk spel om te spelen! We hebben nu 41/41 sterren.We komen alleen niet echt verder bij die Bouldergeist DareDevil Run.
k heb dat level nog niet gehaaldquote:Op maandag 3 december 2007 11:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen nog niet al te best kunnen platvormen als andereIk heb er ook 20 levens verspilt, maar kreeg ik ook gewoon weer terug. Maar als ik een vriend van me laat spelen komt hij niet verder dan het tweede gat
in dat toylevel die eindbaas op zijn hoofd rammen in springmario vorm, wat was dat reteirritantquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:30 schreef Maartel het volgende:SpringMario mag dood
![]()
(dat gaat ie dan ook om de paar seconden, wat een k*tding)
niet 241?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:40 schreef MikeyMo het volgende:
oh ja, ik heb nu alle 242 sterren gescoord
nu is mijn leven voldaan ende compleet
ahh oke..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:43 schreef Devolution het volgende:
Dan kom je in het planetarium uit, bij dat vrouwtje.
aapquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:30 schreef primaat het volgende:
Wow zelfs op de fora vinden mensen dit een top spel. Het voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen. Het is gewoon super mario 64 met ronde kleine werelden. Ja eht is prachtig vormgegeven en op sommige punten lekker origineel maar zo goed dat het OoT overtreft? Nee totaal niet. Het was veel te makkelijk. Eindbazen die er soms als een uitdaging uitzagen versloeg ik in minder dan 30 seconden. En dan heb ik het nog niet gehad over die comets waardoor je een ster opnieuw moet halen alleen dan binnen de tijd. Hoezo recycelen? Ook de eindbazen werden nogal eens gerecycled. Zonde! Deze game is dus neit perfect en is overhyped.
Hoe goed een game is is niet afhankelijk van moeilijkheid of het feit dat elementen gerecycled worden, maar aan de hoeveelheid plezier die je eraan beleeft. SMG is niet te vergelijken met OOT, je hebt het ten eerste over een hele andere tijd (10 jaar is erg veel in de gamesindustrie) en een heel ander genre. SMG is in deze tijd en in dit genre erg goed, OOT was in haar tijd en haar genre erg goed. Maar appels en peren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:30 schreef primaat het volgende:
Wow zelfs op de fora vinden mensen dit een top spel. Het voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen. Het is gewoon super mario 64 met ronde kleine werelden. Ja eht is prachtig vormgegeven en op sommige punten lekker origineel maar zo goed dat het OoT overtreft? Nee totaal niet. Het was veel te makkelijk. Eindbazen die er soms als een uitdaging uitzagen versloeg ik in minder dan 30 seconden. En dan heb ik het nog niet gehad over die comets waardoor je een ster opnieuw moet halen alleen dan binnen de tijd. Hoezo recycelen? Ook de eindbazen werden nogal eens gerecycled. Zonde! Deze game is dus neit perfect en is overhyped.
242, de 121ste ster heb ik ook met Luigi gehaaldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |