quote:Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder morele justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen.
Moslims, christenen, Limburgers maar ook twijfelnichten: wees welkom.
Gooi jij nog even een slok door de koffie.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sounds gay.
Lekker hoor, ik lust wel weer een bak koffie. Toe maar, schenk maar in.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Gooi jij nog even een slok door de koffie.
Een lekker rechtse Boss?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:02 schreef Jurgen21 het volgende:
Vanmiddag op zoek naar een stageplek. Ik bellen.. Bij het eerst gebelde notariskantoor kan ik direct langskomen en kan ik, als het stagegesprek goed verloopt, direct beginnen in februari. De stagevergoeding bedraagt 450 euri per maand![]()
![]()
Morgen eerst maar eens langs Suit Supply voor een nieuw krijtstreepje![]()
Een beetje verslaafd aan de kick?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lekker hoor, ik lust wel weer een bak koffie. Toe maar, schenk maar in.
Yep, al na tien minuten wist ik dat ik te maken had met een rasechte conservatiefquote:
Ik had het over het pak...quote:Op donderdag 22 november 2007 22:11 schreef Jurgen21 het volgende:
Yep, al na tien minuten wist ik dat ik te maken had met een rasechte conservatiefDie stage kan al niet meer stuk.
En dan mag je brieven uit gaan typen?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:02 schreef Jurgen21 het volgende:
Vanmiddag op zoek naar een stageplek. Ik bellen.. Bij het eerst gebelde notariskantoor kan ik direct langskomen en kan ik, als het stagegesprek goed verloopt, direct beginnen in februari. De stagevergoeding bedraagt 450 euri per maand![]()
![]()
Morgen eerst maar eens langs Suit Supply voor een nieuw krijtstreepje![]()
In pak, terwijl je geen pakken hebt.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dan mag je brieven uit gaan typen?![]()
poppenkastquote:Op donderdag 22 november 2007 22:27 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dat is standaard in het notariaat![]()
yep; enquote:Op donderdag 22 november 2007 22:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dan mag je brieven uit gaan typen?![]()
Doen ze toch wel, als ie uit de kast komt.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:05 schreef Jurgen21 het volgende:
Wacht maar tot ik je ouders adviseer je te onterven![]()
Top Gear.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:09 schreef zakjapannertje het volgende:
[urlhttp://www.kunstler.com/eyesore_200709.html][ afbeelding ][/url]
Ja, maar waarom regeren jullie daar dan mee?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:15 schreef Jurgen21 het volgende:
Wat is die Mariëtte Hamer (PvdA) een akelig arrogant mens![]()
Ja hoor, dat zie je meteenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:11 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Yep, al na tien minuten wist ik dat ik te maken had met een rasechte conservatiefDie stage kan al niet meer stuk.
Toen hij vroeg naar nevenactiviteiten, en ik vervolgens meldde actief te zijn in het CDA, was het ijs snel gebroken. Hij was al jaren lid van dezelfde partij, ergerde zich groen en geel aan de PvdA en nam het Paars nog altijd kwalijk dat ze de notaristarieven hebben vrijgegevenquote:Op donderdag 22 november 2007 23:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja hoor, dat zie je meteen![]()
Waar merk je dat dan aan?
Omdat de VVD de verkiezingen verprutst heeft met Linkse Ruttequote:Op donderdag 22 november 2007 23:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar waarom regeren jullie daar dan mee?
Machtsgeil.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:19 schreef PJORourke het volgende:
Ja, maar waarom regeren jullie daar dan mee?
Nou, als je ballen hebt ga je toch voor een minderheidskabinetje?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:33 schreef Jurgen21 het volgende:
Omdat de VVD de verkiezingen verprutst heeft met Linkse Rutte![]()
Dat heet marktwerkingquote:Op donderdag 22 november 2007 23:31 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Toen hij vroeg naar nevenactiviteiten, en ik vervolgens meldde actief te zijn in het CDA, was het ijs snel gebroken. Hij was al jaren lid van dezelfde partij, ergerde zich groen en geel aan de PvdA en nam het Paars nog altijd kwalijk dat ze de notaristarieven hebben vrijgegeven![]()
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Notaris. Dat is toch wel een van de meest overschatte beroepen.
Men pakke een word document, men vervange wat waardes, men printte uit en mijn schrijft rekening voor 1500 euro.
"Life (nanananana)quote:Op donderdag 22 november 2007 23:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
"Power is not of a man. Wealth does not center in the person of the wealthy. Celebrity is not inherent in any personality. To be celebrated, to be wealthy, to have power requires access to major institutions. "
"Prestige is the shadow of money and power. "
't is net een vrouwtjesBenno, onze Beaquote:Beatrix hekelt boek
Van onze verslaggever
Koningin vindt dat auteurs Hermans en Hooghiemstra zeer selectief gebruik hebben gemaakt van documenten.
DEN HAAG Koningin Beatrix vindt dat Dorine Hermans en Daniela Hooghiemstra in hun boek Voor de troon wordt men niet ongestraft geboren een ongenuanceerd beeld geven van haar voorvaderen, de koningen Willem I, II en III. Dit heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) woensdag bevestigd.
‘De auteurs hebben zeer selectief gebruik gemaakt van vooral die documenten uit het Koninklijk Huisarchief die een minder positief beeld van de hoofdpersonen kunnen oproepen’, aldus de RVD. In onder meer een artikel op de Forum-pagina van de Volkskrant stelden Hermans en Hooghiemstra dat Willem I ‘een verlicht despoot’ was, dat Willem II een ‘seksueel dubbelleven’ leidde en Willem III ‘schold op ministers die hem de macht niet gunden’.
Hermans en Hooghiemstra zijn verrast door de kritiek. ‘Het is waar dat wij op zoek zijn gegaan naar de opmerkelijke archiefstukken.
Wij zochten de dingen waarvan je rechtop gaat zitten’, zegt Hooghiemstra.
‘Maar wij geven ook veel context en hebben historici als Jan Bank, Niek van Sas en Hans Bornewasser laten meelezen. Voor zover zij opmerkingen hadden, hebben wij die verwerkt.’
Je hebt duidelijk geen flauw benul wat de notaris allemaal doet. Die aktes worden allemaal gemaakt door secretaresses. Daar hoef je geen notaris voor te zijn. Het gaat om de advisering aan de cliënt daarvoor. Vaak ingewikkelde materie (uitgifte van bouwgrond, splitsing van een gebouw in appartementsrechten, tweetrapsmakingen in testamenten, huwelijksvoorwaarden met verrekenstelsels, talrijke legaten in testamenten, echtscheidingsconvenanten, afwikkeling van immense nalatenschappen, overdracht van complexe agrarische bedrijven etc.). Ook moet voor het passeren van een akte een groot aantal registers worden doorgeploegd om te bekijken of iedereen wel rechtsgeldig handelt. Voor een standaardtestament ben je zo twee uur kwijt aan recherches.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Men pakke een word document, men vervange wat waardes, men printte uit en mijn schrijft rekening voor 1500 euro.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:13 schreef Jurgen21 het volgende:
Als jij met je luie reet op de duur betaalde stoel in een duur kantoorpand van de notaris zit om je akte te tekenen, lijkt dat appeltje eitje voor de notaris. Maar wat ervoor en erna gebeurt zie je niet.
Ga je meer doen in het vak? Wil je kandidaat worden?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:03 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
yep; enExecutieveilingen organiseren Testamenten opstellen Nalatenschappen verdelen Hypotheken inscrijven/doorhalen in de OR Gesprekken met cliënten voeren etc.
Tuurlijk. En de verantwoordelijkheid staat ook in Word?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Of wil je je huis overdragen via een nog duurdere advocaat? Of wil je het zelf doen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Ik weet prima wat notarissen doen en daarom vind ik het juist een enorm overschat beroep. Lekker een beetje dure rekeningen neerleggen voor iets wat de overheid voor die notarissen gezellig wettenlijk verplicht heeft gemaakt.
Hoerige uitzuigers zijn het.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga je meer doen in het vak? Wil je kandidaat worden?
Koffie!![]()
Ik heb helemaal geen getalletjes in worddocument vervanger nodig om dingen te kopen of verkopen. Als die zogenaamde onmisbare juridische kennis op vrijwillige basis geraadpleegd kan worden vind ik het helemaal prima als mensen zich af willen laten zetten door een notaris, maar ik heb er heel weinig behoefte aan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:41 schreef Jurgen21 het volgende:
Of wil je je huis overdragen via een nog duurdere advocaat? Of wil het zelf doen?De overheid heeft de inschakeling van een notaris verplicht gesteld wanneer zijn juridische kennis onmisbaar is. Door het notariaat heeft Nederland één van de meest rechtszekere woningmarkten ter wereld.
Verplichte betaling voor verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Tuurlijk. En de verantwoordelijkheid staat ook in Word?![]()
quote:Met zo’n erelid heeft de VVD geen vijanden nodig
Commentaar
Opnieuw opent Hans Wiegel, erelid van de VVD, de aanval op de leiding van zijn partij. Deze week lekte een brief van Wiegel uit waarin hij de leden oproept het hoofdbestuur tijdens de algemene ledenvergadering op 8 december weg te stemmen. Bovendien wil Wiegel dat de VVD zichzelf opheft om op te gaan in een brede liberale beweging waarin ook plaats is voor D66, Trots op Nederland van Verdonk en de PVV van Wilders.
Wiegel kan het niet verkroppen dat hij zijn gezag in de VVD heeft verloren. Op het partijcongres van 15 september pleitte hij voor het weer opnemen van Rita Verdonk in de Tweede-Kamerfractie van de partij. Hij maakte duidelijk geen vertrouwen te hebben in partijleider Rutte. Een ruime meerderheid van de duizend aanwezige leden op de vergadering liet zich echter door Rutte overtuigen dat Verdonk in de fractie niet was te handhaven. Het meningsverschil was niet in de eerste plaats politiek, maar persoonlijk van aard: Verdonk wenste zich niet te schikken in een ondergeschikte positie.
De door velen voorspelde scheuring in de VVD bleef uit.
Alle 21 leden van de Kamerfractie bleven binnenboord. Een tournee van Rutte langs de regio’s beperkte de schade tot enkele honderden opzeggingen. In de Kamer wist Rutte zich te manifesteren als leider van de oppositie. Hij consolideerde zo zijn positie als partijleider. Zijn voornaamste concurrent Henk Kamp schikt zich in zijn rol als tweede man.
Het is dan ook buitengewoon schadelijk voor de positie van Rutte dat Wiegel hem met wilde voorstellen opnieuw voor de voeten loopt. Met zo’n erelid heeft de VVD geen vijanden meer nodig. Een ander erelid typeerde Wiegel eens als een ‘egocentrische ijdeltuit’. De man heeft het inderdaad nogal goed met zichzelf getroffen. De voormalige politieke leider van de VVD schept er behagen in zijn opvolgers dwars te zitten, zonder zelf verantwoordelijkheid te nemen.
De observatie van Wiegel dat het partijbestuur en partijvoorzitter Van Zanen weinig gezag hebben onder de leden, klopt overigens. Van Zanen en de zijnen houden dan ook de eer aan zichzelf en treden volgend jaar terug. Voor Wiegel is dat echter niet genoeg.
Zijn voorstel de VVD op te heffen en in een brede beweging te laten opgaan, werd onmiddellijk door Rutte, Wilders en Pechtold van D66 van de hand gewezen. Het liberalisme van Rutte’s VVD verhoudt zich slecht met het verongelijkte populisme van de PVV. In heel Europa trekken rechts-populistische partijen en liberale partijen gescheiden op. Op initiatief van VVD-leider Bolkestein werd de Oostenrijkse FPÖ van Haider om die reden uit de liberale internationale gegooid.
Samenwerking met D66 ligt meer voor de hand, maar onder Pechtold bewegen de Democraten zich meer richting GroenLinks dan richting VVD. En Verdonk had gewoon lid van de VVD kunnen blijven als ze haar Kamerzetel had opgegeven. Vergeleken met zowel Rutte als Wilders heeft zij nog weinig profiel als politiek leider.
Als Hans Wiegel zo van Rita Verdonk is gecharmeerd, moet hij zich aanmelden bij Trots op Nederland. In ieder geval ligt het voor de hand dat hij zijn lidmaatschap van een partij die volgens hem geen toekomst heeft, opzegt.
Reageren? volkskrant.nl/commentaar
Oftewel hoe bureacratischer het web van overheidsregeltjes, des te beter voor jou.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:13 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen flauw benul wat de notaris allemaal doet. Die aktes worden allemaal gemaakt door secretaresses. Daar hoef je geen notaris voor te zijn. Het gaat om de advisering aan de cliënt daarvoor. Vaak ingewikkelde materie (uitgifte van bouwgrond, splitsing van een gebouw in appartementsrechten, tweetrapsmakingen in testamenten, huwelijksvoorwaarden met verrekenstelsels, talrijke legaten in testamenten, echtscheidingsconvenanten, afwikkeling van immense nalatenschappen, overdracht van complexe agrarische bedrijven etc.). Ook moet voor het passeren van een akte een groot aantal registers worden doorgeploegd om te bekijken of iedereen wel rechtsgeldig handelt. Voor een standaardtestament ben je zo twee uur kwijt aan recherches.
Als jij met je luie reet op de duur betaalde stoel in een duur kantoorpand van de notaris zit om je akte te tekenen, lijkt dat appeltje eitje voor de notaris. Maar wat ervoor en erna gebeurt zie je niet.
Dan krijgt ik te maken met het Bureau Financieel Toezicht (BFT) van de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB)quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:46 schreef Reya het volgende:
Ga je nog vastgoed witwassen, Jurgen?
In zekere zin wel ja. Net zo als bij belastingadviseurs. Hoe ingewikkelder de regeltjes hoe meer werk die heeftquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oftewel hoe bureacratischer het web van overheidsregeltjes, des te beter voor jou.![]()
Wat is een attitude om bepaalde initiatieven binnen te halen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:52 schreef Reya het volgende:
hun hun attitude tav bepaalde initiatieven binnen te halen;
Het is vroeg.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:55 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat is een attitude om bepaalde initiatieven binnen te halen?
Huilie!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:56 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is een initiatief om bepaalde attitudes binnen te halen?
Een Aldi en Lidl in de buurt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:04 schreef Reya het volgende:
Maar het gaat er dus specifiek om wat allochtone belangengroeperingen als belangrijke elementen zien bij volkshuisvesting.
Wat moeten Polen in een moskee?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
Een moskee in de buurt.
De ramen en toiletten schoonmaken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat moeten Polen in een moskee?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
De ramen en toiletten schoonmaken.
Wat een brutale leugens. Duizend leden weg, 14 zetels in de peiling en nauwelijks oppositie tegen dit kutkabinet. Nou, succes hoor.quote:
Zie jij dat voorstel van Wiegel zitten? Wilders, Pechtold en Rutte niet in elk geval, dus zelfs al zou het idee goed zijn, dan nog zie ik het er niet zo snel van komen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:33 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat een brutale leugens. Duizend leden weg, 14 zetels in de peiling en nauwelijks oppositie tegen dit kutkabinet. Nou, succes hoor.
Ik doelde op de 'feiten' die de Volkskrant aandraagt. Die zijn niet juist. En als het slecht gaat met de VVD tonen ze zich ineens betrokken en als de VVD een zwakke maar gematigde leider heeft, wordt die gesteund. Dat lijkt me erg doorzichtig.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:40 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Zie jij dat voorstel van Wiegel zitten? Wilders, Pechtold en Rutte niet in elk geval, dus zelfs al zou het idee goed zijn, dan nog zie ik het er niet zo snel van komen.
Ferry Mingelen zei gisteren in Nova dat het vervelende voor Rutte is, dat iedereen op het voorstel van Wiegel duikt. Hierdoor werden zijn commentaren op de uitstel/afstel-move van het kabinet ondergesneeuwd. Had hij eindelijk een kans om zich te laten zien, wordt hij weer overschaduwd door Wiegel.
Denk j? Rutte is dan wel geen geweldig leider, maar het valt te betwijfelen of de VVD met een andere leider wel bij elkaar valt te houden; wellicht probeert de VVD gewoon een te grote niche te bestrijken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
Verder ben ik het niet eens met Wiegel om zo'n brede liberale beweging te beginnnen, want dan vraag je bij voorbaat om afsplitsingen en geruzie. Waarom met D66 fuseren terwijl die partij over 4 jaar niet meer bestaat? En Wilders zal ook verdwijnen als de VVD Kamp of Van Baalen naar voren schuift.
Check. Oh ja en dit gekoppeld aan een uniform tariefstelsel. De garantie voor kartelvorming.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Ik weet prima wat notarissen doen en daarom vind ik het juist een enorm overschat beroep. Lekker een beetje dure rekeningen neerleggen voor iets wat de overheid voor die notarissen gezellig wettenlijk verplicht heeft gemaakt.
Hoerige uitzuigers zijn het.
Het gat dat nu rechts van de VVD ligt zou in ieder geval opgevuld worden. Als je de barometer van deze week bekijkt, halen de VVD, Wilders en Verdonk samen 43 zetels. Je kunt dan stellen dat het heel populistisch is om enkel voor die zetels te gaan, maar als blijkt dat er een grotere vraag is naar een rechtse VVD dan naar een D66-VVD, waarom zou je dan voor de laatste optie gaan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Denk j? Rutte is dan wel geen geweldig leider, maar het valt te betwijfelen of de VVD met een andere leider wel bij elkaar valt te houden; wellicht probeert de VVD gewoon een te grote niche te bestrijken.
Het gat rechts van de VVD is toch al gevuld met die muts en blonde brulkikker?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het gat dat nu rechts van de VVD ligt zou in ieder geval opgevuld worden. Als je de barometer van deze week bekijkt, halen de VVD, Wilders en Verdonk samen 43 zetels. Je kunt dan stellen dat het heel populistisch is om enkel voor die zetels te gaan, maar als blijkt dat er een grotere vraag is naar een rechtse VVD dan naar een D66-VVD, waarom zou je dan voor de laatste optie gaan?
Zoals ik al zei, Rutte is minstens zo rechts als Verdonk. De twijfels over Rutte bestaan omdat hij toendertijd met het plan kwam om met D66 te fuseren en linkse kiezers aan te trekken. Dat is niet zozeer linkse praat, als wel een domme strategie. Dat is nu juist de niche waar de VVD zich niet op moet richten.
Wel dus, want daar hebben ze decennia lang op gesteund.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:34 schreef MrX1982 het volgende:
Het gat op rechts is ook maar een verzonnen term. De mensen die op Wilders en Verdonk stemmen zijn helemaal niet rechts. Die laten zich veel meer leiden door de onderbuik en waan van de dag. Volks en populistisch. Dat is echt geen duurzame rechtse achterban voor de VVD.
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel dus, want daar hebben ze decennia lang op gesteund.
Monidique.quote:
Ja.quote:Misschien heeft Wilders veel niet-stemmers. Ken jij de achtergrond van de hedendaagse Wilders/Verdonk stemmers?
Uniform tariefstelsel?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Check. Oh ja en dit gekoppeld aan een uniform tariefstelsel. De garantie voor kartelvorming.
Ik twijfel dan toch aan je waarneming. Er is ongetwijfeld overlapping maar niet een volledige.quote:
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/59/index.htmlquote:Het VVD-gemeenteraadslid Jolanda van Veluw heeft dus in het fietsenhok van het gemeentehuis van Nijmegen de PvdA-wethouder Paul Depla oraal bevredigd – in gewone mensentaal heet dat: Jolanda heeft Paul gepijpt.
Normaal heb ik daar geen mening over: Paul en Jolanda zijn volwassen mensen.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/180666/index.htmlquote:Volgens Geurts is het echter ‘niets bijzonders’ en ‘heel normaal voor de tijd van het jaar’. Hij wil zeker niet spreken van een superstorm, ‘als dat al bestaat’.
Opzich een logisch gevolg van een onhandige daad doordat ze lid zijn van twee aparte partijen.quote:Jolanda en Paul hadden discreter moeten zijn – maar er valt wel wat voor te zeggen dat de VVD-fractie Jolanda eruit bonjourt. Paul hoort bij een coalitie van de PvdA, GroenLinks en SP, en om iemand van die coalitie te pijpen is wel een verregaande manier van het verlenen van steun aan een coalitie die je hoort te bestrijden
Daarvoor ben ik hier op aard.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:56 schreef MrX1982 het volgende:
Niet zo über azijnzeiken M.
Welke 'feiten' bedoel je? Er staan nauwelijks feiten in het artikel. Dat de Volkskrant een paar honderd opzeggingen mee vindt vallen is een mening. Dat jij niet vindt dat Rutte zich (succesvol) als oppositieleider manifesteert, lijkt mij wel terecht. Maar de Volkskrant oordeelt daar in haar commentaar anders over.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik doelde op de 'feiten' die de Volkskrant aandraagt. Die zijn niet juist. En als het slecht gaat met de VVD tonen ze zich ineens betrokken en als de VVD een zwakke maar gematigde leider heeft, wordt die gesteund. Dat lijkt me erg doorzichtig.
Helder.quote:Verder ben ik het niet eens met Wiegel om zo'n brede liberale beweging te beginnnen, want dan vraag je bij voorbaat om afsplitsingen en geruzie. Waarom met D66 fuseren terwijl die partij over 4 jaar niet meer bestaat? En Wilders zal ook verdwijnen als de VVD Kamp of Van Baalen naar voren schuift.
En Rutte heeft natuurlijk genoeg tijd en ruimte gekregen om zich te profileren. Hij is ook wel rechts, daar heb ik geen twijfels over, maar hij is gewoon geen oppositieleider. Je kunt dan steeds op incidenten wijzen, maar dat bewijst eerder dat Rutte geen crisismanager of leidend figuur is.
Let op de boven/beneden- en links/rechts-verhouding. Pure selectie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
Twee SGP'ers in de top 5 van die verkiezing?
Heel Kampen is massaal aan het stemmen.
Die v/d Staaij vind ik om de een of andere reden wel een type dat vandaag of morgen een keer betrapt wordt als hij zich laat uitwonen op een homo ontmoetingsplaats. Hij komt op mij nogal over als zo'n stereotype hypocriete, achterbakse gristen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
Twee SGP'ers in de top 5 van die verkiezing?
Heel Kampen is massaal aan het stemmen.
Goh, allemaal supergristelijke nietsnutten, hoe verassend.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:54 schreef Jurgen21 het volgende:
Mijn rijtje:
1. Bas van der Vlies
2. Jan Peter Balkenende
3. Ab Klink
4. Camiel Eurlings
5. Piet Hein Donner
Dat doen ze ook. TON heeft nu namelijk 0 zetels. Of 1, als je Verdonk al als TON ziet. Ze hebben wat zetels in de peilingen. Indicatief, maar niet sluitend.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:23 schreef Gabry het volgende:
Volgens mij, als de VVD zou willen, dan zouden ze TON bij de volgende verkiezingen met gemak kunnen verdringen.
Ik ben geen lachebekje, maar ik stikte hier toch bijna in een glas Rivella.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:54 schreef Jurgen21 het volgende:
Stemmen we ook eventjes![]()
Politicus van het Jaar
Mijn rijtje:
1. Bas van der Vlies
2. Jan Peter Balkenende
3. Ab Klink
4. Camiel Eurlings
5. Piet Hein Donner![]()
Ik vrees niet dat zoiets hier gebeurd. Voor de scheve schaats moraalridders moet je toch naar Amerikaquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die v/d Staaij vind ik om de een of andere reden wel een type dat vandaag of morgen een keer betrapt wordt als hij zich laat uitwonen op een homo ontmoetingsplaats. Hij komt op mij nogal over als zo'n stereotype hypocriete, achterbakse gristen.
http://www.back-to-iraq.com/quote:UPDATE: Hariri has rejected Aoun’s proposal and called for parliamentarians to gather for a vote tomorrow. Hezbollah and its allies have said they will boycott any session, meaning March 14 could be heading for a 50+1 vote. This could lead to a coup, two rival governments, street fighting and a host of problems. This could be game on.
Gelukkig komen die pas in actie nadat het kwaad is geschiedquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:35 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dan krijgt ik te maken met het Bureau Financieel Toezicht (BFT) van de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB)![]()
De SGP jongeren zijn een actie gestart ofzoquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
http://cgi.nos.nl/cgi/politicus2007/
Alle 5 een belachelijk kapsel.
En twee Kortenhorsten bij het CDA. Zijn dat broers?
Ook iets met die Molukkersbuurten als het over huisvesting gaat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:04 schreef Reya het volgende:
Maar het gaat er dus specifiek om wat allochtone belangengroeperingen als belangrijke elementen zien bij volkshuisvesting (specifiek in verband met een aantal projecten op het gebied van volkshuisvesting); en het nagaan of eerdere ervaringen hiermee tot een goed einde geleid hebben, en anders of er eventueel nog uitputtender onderzoek dient te worden gedaan.
Wiegel is met succes Drenthe uitgezetquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:37 schreef Monidique het volgende:
En ja, de VVD zal ontzettend blij zijn met zo'n Wiegel. Zit daar maar in Drenthe en doet af en toe zijn mond open over hoe alles beter kan, en dat soort dingen, het bestuur moet weg, Rutte moet weg, Verdonk is een tof wijf. Ja, die Wiegel is een succes. Tijd dat een VVD-er eens zegt dat die oude bok gewoon z'n muil moet houden.
Maar Rita heeft Kaj van der Linden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:56 schreef Gabry het volgende:Maar goed, misschien komt ze met een geweldige campagne, maar ik betwijfel het. Ik denk ook niet dat de naam TON aanslaat. De VVD staat momenteel veel sterker, als zij een goede campagne voeren is Verdonk weg.
Dat duurt even volgens mij. Allemaal elkaar brieven sturen om te coordineren enzo. Een week of wat later is iedereen het met elkaar eens.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:00 schreef du_ke het volgende:
De SGP jongeren zijn een actie gestart ofzo?
Nou ja, we hebben in ieder geval de statistieken van porno verhuur in de videotheekbranche nog.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vrees niet dat zoiets hier gebeurd. Voor de scheve schaats moraalridders moet je toch naar Amerika.
Oh laat de Nederlandse Ted Haggard Andre Rouvoet zijn. Wat een nare jeuk krijg ik van die ventquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben in ieder geval de statistieken van porno verhuur in de videotheekbranche nog.Maar een Nederlandse Ted Haggard zou nog leuker zijn natuurlijk.
![]()
Ze zouden hem moeten betrappen op het aanbieden van breezers aan 15 jarige meisjes in ruil voor sex.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh laat de Nederlandse Ted Haggard Andre Rouvoet zijn. Wat een nare jeuk krijg ik van die vent.
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar Rita heeft Kaj van der Linden.
Ach ik hoop dat ze net als die pastoors gigantisch door het ijs zakt :p.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:23 schreef Gabry het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
'je mag tot 21-12 niet meer modereren omdat je moderaties teveel afwijken van het gemiddelde'quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:23 schreef MrX1982 het volgende:
Ben je geband vanwege een in hun ogen stomzinnige n00b vraag?
Pastors vond ik eigenlijk nog wel een van de betere politici uit de hoek van de Leefbaren. Een stuk beter dan Verdonk of Wilders eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ik hoop dat ze net als die pastoors gigantisch door het ijs zakt :p.
Ja maar de minst slechte hoeft niet veel goeds te zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Pastors vond ik eigenlijk nog wel een van de betere politici uit de hoek van de Leefbaren. Een stuk beter dan Verdonk of Wilders eigenlijk.
Ik vond hem ook wel beter dan een deel van de zittende kamerleden, ook al was ik het niet bepaald met hem eens. Heb je niet meer een afkeer van zijn standpunten, dan van zijn politieke kwaliteiten?quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar de minst slechte hoeft niet veel goeds te zijn natuurlijk.
Meer van z'n manier van doen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel beter dan een deel van de zittende kamerleden, ook al was ik het niet bepaald met hem eens. Heb je niet meer een afkeer van zijn standpunten, dan van zijn politieke kwaliteiten?
Spel dan in ieder geval z'n naam goed.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ik hoop dat ze net als die pastoors gigantisch door het ijs zakt :p.
Zeker. Z'n Rotterdamse beleid is door andere steden overgenomen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Pastors vond ik eigenlijk nog wel een van de betere politici uit de hoek van de Leefbaren. Een stuk beter dan Verdonk of Wilders eigenlijk.
Mijn voorspelling destijds was toch redelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:38 schreef Gabry het volgende:
PVV (Wilders): 7
Eén NL (Pastors): 3
PVN (Nawijn): 0
LPF (wie-o-wie?): 0
Afhankelijk van de media nabij de verkiezingen
Ik snap niet waarom de LPF zichzelf niet gewoon opheft
Dat zou het beste zijn voor iedereen
Nul zetels voor Nawijn en de LPF voorspellen is natuurlijk net zoiets als voorspellen dat VVV niet als eerste eindigt in de eredivisie dit jaar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mijn voorspelling destijds was toch redelijk.
Mijn voorspelling was beter dan de rest. Kijk het topic maar voor de grap door.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nul zetels voor Nawijn en de LPF voorspellen is natuurlijk net zoiets als voorspellen dat VVV niet als eerste eindigt in de eredivisie dit jaar.![]()
Wat voor een Fortuynist geen rare houding is natuurlijk. Sizzler had hem er vast ook graag bijgezien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Zeker. Z'n Rotterdamse beleid is door andere steden overgenomen.
Jammer dat hij met die houtje touwtje-partij kwam, ik had hem graag bij de VVD gezien.
Rita heeft nu een old iezer proleetquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
Weet ik niet, als ze nog eens zo'n vastgoedproleet hadden gevonden die de campagnekas vol zou storten en Heinsbroek in hadden gezet had je nog versteld gestaan. En gelachen, waarschijnlijk.
Die breuk was niet nodig geweest als ze Verdonk een wat groter draagvlak hadden gegeven in de fractie. Nu heeft Rutte enkel jaknikkers verzameld, nog een kenmerk van een zwakke leider trouwens.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat voor een Fortuynist geen rare houding is natuurlijk. Sizzler had hem er vast ook graag bijgezien.
maar goed wat als hij er dan nu samen met Rita uitgestapt was?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:34 schreef gronk het volgende:
[..]
'je mag tot 21-12 niet meer modereren omdat je moderaties teveel afwijken van het gemiddelde'
Nou, wie sluit zich aan bij m'n conservatieve knokploegje?quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je zal inderdaad wel je conservatieve knokploeg inschakelen ja. Het lijkt wel alsof je zelf van adel bent. Het enige wat je kan riposteren is 'ja maar, het zijn ook filantropen hoor'Ga toch weg. Maar ik moet maar op m'n woorden letten, ik ben er niet helemaal zeker van of er een adelschennis wetsartikel bestaat.
Ik vind DIG eigenlijk veel toegankelijker dan tweakers. Ik krijg soms toch wel een beetje een idee dat die jongens een controlefetish hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:00 schreef MrX1982 het volgende:.
Gelukkig kan je altijd terecht in DIG.
Ik heb bij tweakers altijd het idee dat daar nerds zitten die in het echte leven te autistisch zijn om normaal te functioneren en daarom online hun gram proberen te halenquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:10 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vind DIG eigenlijk veel toegankelijker dan tweakers. Ik krijg soms toch wel een beetje een idee dat die jongens een controlefetish hebben.
Daar zijn ze volgens mij hard mee bezig.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:11 schreef Jurgen21 het volgende:
Kan de ME die akelige relscholieren even stevig in elkaar timmeren? Ze hoeven maar 1040 uur per jaar naar school en dat vindt men veel te veel![]()
"Schijt aan de overheid," schreeuwt men tijdens demonstraties. Hoe diep kun je dan nog zinken?![]()
Dat, maar ik heb soms ook het idee dat er hele meutes peak-IT'ers rondlopen die zich oppermachtig voelen omdat ze een lullig kunstje kunnen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb bij tweakers altijd het idee dat daar nerds zitten die in het echte leven te autistisch zijn om normaal te functioneren en daarom online hun gram proberen te halen.
En zo wordt op deze mooie vrijdagmiddag mijn beeld van moslimjongeren weer wat pessimistischerquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:09 schreef Gabry het volgende:
Het blijft een klassieker: Pastors geeft les.
Die Marokkaan beweert dat Pastors neergeschoten gaat worden. En daarna zegt 'ie: "Wij zijn nou eenmaal zo, dat moet u accepteren."!
Heel ver, maar je je daar maar niet druk om.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:11 schreef Jurgen21 het volgende:
Kan de ME die akelige relscholieren even stevig in elkaar timmeren? Ze hoeven maar 1040 uur per jaar naar school en dat vindt men veel te veel![]()
"Schijt aan de overheid," schreeuwt men tijdens demonstraties. Hoe diep kun je dan nog zinken?![]()
Als je niets anders kunt moet je je focussen op een kunstje en dat uitbuiten. Enige wat ze daar wel voor elkaar hebben is de boel goed draaiende houden dat in tegenstelling tot hierquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:16 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat, maar ik heb soms ook het idee dat er hele meutes peak-IT'ers rondlopen die zich oppermachtig voelen omdat ze een lullig kunstje kunnen.
Dan krijg je les in één van de beste onderwijssystemen ter wereld, in meestal prachtige moderne gebouwen met de nieuwste lesmaterialen en krijgt les van goedopgeleide docenten. En dan ga je zeuren dat je te vaak op school zit. Ik vind dat echt onbestaanbaarquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Heel ver, maar je je daar maar niet druk om.
Dat is het ook, maar leuzen roepen is dan niet het schandaligste wat je kan doen. Balkenendes hoofd op een spiets zetten is bijvoorbeeld een eind verder naar de ondergrens van het fatsoen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:22 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dan krijg je les in één van de beste onderwijssystemen ter wereld, in meestal prachtige moderne gebouwen met de nieuwste lesmaterialen en krijgt les van goedopgeleide docenten. En dan ga je zeuren dat je te vaak op school zit. Ik vind dat echt onbestaanbaar![]()
Heeft Balkenende weer eens geluncht met Wester en Van Westerloo?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
SP'ers kritisch over macht Jan Marijnissen
Wat goede zender is RTL toch.
quote:Negen positieve opmerkingen waren welkom, de 21 kritische reacties niet. RTL Nieuws schreef bijvoorbeeld over het comité ter democratisering van de SP of over Marijnissen zelf. Drie kritische reacties halen het weblog, 14 helemaal niet. Vier reacties worden binnen een kwartier weer verwijderd.
Ach die PvdA'ers bij de publieke omroep maken ook met liefde dit soort reportages hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
SP'ers kritisch over macht Jan Marijnissen
Wat goede zender is RTL toch.
Volg je onderwijs in hetzelfde land als ik?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:22 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dan krijg je les in één van de beste onderwijssystemen ter wereld, in meestal prachtige moderne gebouwen met de nieuwste lesmaterialen en krijgt les van goedopgeleide docenten. En dan ga je zeuren dat je te vaak op school zit. Ik vind dat echt onbestaanbaar![]()
Als ik Jurgen's posts lees vraag ik mij af of hij wel in dezelfde realiteit leeft of dat hij gewoon in een jezus lala land leeft.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
Volg je onderwijs in hetzelfde land als ik?
Ja, ik heb tot nog toe fantastisch onderwijs genoten op zowel de basisschool, middelbare school en universiteit. Niks op aan te merken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die demonstraties waren toch juist gericht tegen een verlaging van het aantal lesuren?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:11 schreef Jurgen21 het volgende:
Nou ik vind dat er nogal wat valt aan te merken op het hedendaagse onderwijs. Geldverslindend instituut met de nodige manco's.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:29 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ja, ik heb tot nog toe fantastisch onderwijs genoten op zowel de basisschool, middelbare school en universiteit. Niks op aan te merken.
Je hebt zeker nog een vakkenpakket gehad en geen Tweede Fase.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:29 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ja, ik heb tot nog toe fantastisch onderwijs genoten op zowel de basisschool, middelbare school en universiteit. Niks op aan te merken.
Ik heb genoten van de Tweede Fase. Middelbare school fluitend doorlopenquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:33 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog een vakkenpakket gehad en geen Tweede Fase.![]()
Dan ken jij de verwende polderlandse schoolkiddo's nog niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die demonstraties waren toch juist gericht tegen een verlaging van het aantal lesuren?
Oh, maar dan begrijp ik het wel. Eerst een makkelijk profiel gedaan en toen de meest eenvoudige studie aan de universiteit gaan doen. Ja, dan in onderwijs heel rendabel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:34 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van de Tweede Fase. Middelbare school fluitend doorlopen![]()
Er is wel degelijk gedemonstreerd tegen / geklaagd over het niet halen van de doelstelling m.b.t. het aantal lesuren. Deze demonstraties gaan overigens wel over het verminderen van het aantal uren, maar in essentie omdat die uren gewoon creatief worden behaald (surveilleren in de pauze meetellen als lesuren e.d.) in plaats van dat ze daadwerkelijk worden gevuld met kwalitatief goed onderwijs. Uiteraard zullen er ook genoeg mensen tussenzitten die denken 'lekker demonstreren voor meer vrije tijd'.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:34 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dan ken jij de verwende polderlandse schoolkiddo's nog niet.![]()
Iedereen dankt zijn oorsprong aan de Heilige Geest, Kneppelhout.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:35 schreef Apropos het volgende:
Klopkoek, dank jij je oorsprong aan dezelfde geest als StefanP?
Hoe oud ben je, man?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nou ik vind dat er nogal wat valt aan te merken op het hedendaagse onderwijs. Geldverslindend instituut met de nodige manco's.
Ik ben anders niet verwekt door de Heilige Geest, Potgieter.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Iedereen dankt zijn oorsprong aan de Heilige Geest, Kneppelhout.
Zolang ik geen xenofobische uitspraken doe lijkt me een vergelijking met hem zinloos. Maar ik geef toe dat ik soms bewust m'n standpunten extra aandik als tegengewicht voor de algemeen heersende opinie hier (moslims zijn slecht, we leven in een kleptocratie, PvdA stinkt enz.)quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:35 schreef Apropos het volgende:
Klopkoek, dank jij je oorsprong aan dezelfde geest als StefanP?
Vannacht was het bier op, dus ging ik aan de whisky. Wanneer leer ik het toch?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
Tijd voor een Walkertje.
Had Cohen je thee opgemaakt tijdens zijn bezoek?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vannacht was het bier op, dus ging ik aan de whisky. Wanneer leer ik het toch?
Toch geen red label?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
Tijd voor een Walkertje.
Een black uiteraard, Dijkgraaf.quote:
Neuh,. was alweer terug.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Had Cohen je thee opgemaakt tijdens zijn bezoek?
Is een quote van Friedrich Hayek. Heb ik je alweer te pakken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
Waardeoordelen. How very PvdA.
Ik doelde op je instelling nu je dat citaat zonder bron of kritiek neerplempt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Is een quote van Friedrich Hayek. Heb ik je alweer te pakken.
Ja idd, Nazi Heidegger, dat is pas een goede filosoof hequote:Op vrijdag 23 november 2007 17:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik doelde op je instelling nu je dat citaat zonder bron of kritiek neerplempt.
Om mij 'te pakken' te nemen is meer nodig dan ouwewijvenpraat van een slechte filosoof.
Aftakeling, afgrond. Laat wiegel lekker zijn gang gaan. Hoe eerder die walgelijke club ter ziele is , hoe lieverquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wiegel is met succes Drenthe uitgezet. Hij mag nu ergens vanuit Brabant gaan orakelen (weer een stapje richting aftakeling gezet
)
Everybody's gone,quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:32 schreef Klopkoek het volgende:
Conservatism, though a necessary element in any stable society, is not a social program; in its paternalistic, nationalistic and power adoring tendencies it is often closer to socialism than true liberalism; and with its traditionalistic, anti-intellectual, and often mystical propensities it will never, except in short periods of disillusionment, appeal to the young and all those others who believe that some changes are desirable if this world is to become a better place.
Klopt er iets in z'n bewering dan aantoonbaar niet?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)/21/scicosmos121.xmlquote:
Mankind 'shortening the universe's life'
Forget about the threat that mankind poses to the Earth: our activities may be shortening the life of the universe too.
The startling claim is made by a pair of American cosmologists investigating the consequences for the cosmos of quantum theory, the most successful theory we have. Over the past few years, cosmologists have taken this powerful theory of what happens at the level of subatomic particles and tried to extend it to understand the universe, since it began in the subatomic realm during the
But there is an odd feature of the theory that philosophers and scientists still argue about. In a nutshell, the theory suggests that we change things simply by looking at them and theorists have puzzled over the implications for years.
They often illustrate their concerns about what the theory means with mind-boggling experiments, notably Schrodinger's cat in which, thanks to a fancy experimental set up, the moggy is both alive and dead until someone decides to look, when it either carries on living, or dies. That is, by one interpretation (by another, the universe splits into two, one with a live cat and one with a dead one.)
New Scientist reports a worrying new variant as the cosmologists claim that astronomers may have accidentally nudged the universe closer to its death by observing dark energy, a mysterious anti gravity force which is thought to be speeding up the expansion of the cosmos.
Land? Bij Jurgen21 praat je over andere sterrenstelsels. Ergens moet een Jurgen21-oversum zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De VVD blijft wel en komt de huidige crisis wel weer te boven. En het CDA moet toch ergens voor ingeruild worden als Paars 3 van start gaat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Aftakeling, afgrond. Laat wiegel lekker zijn gang gaan. Hoe eerder die walgelijke club ter ziele is , hoe liever![]()
U hebt een goed hart. U bent een mensenmens, en dat waardeer ik in u.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja idd, Nazi Heidegger, dat is pas een goede filosoof he
Paars 3 komt er niet, daar steekt VVD-Führer Zwaardvisch eigenhandig een stokje voor.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
De VVD blijft wel en komt de huidige crisis wel weer te boven. En het CDA moet toch ergens voor ingeruild worden als Paars 3 van start gaat?
Volgens de wet van behoud van ellende kan dat haast niet anders. Ellende is namelijk behouden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
De VVD blijft wel en komt de huidige crisis wel weer te boven.
Shit happens. Poep is vies.quote:En het CDA moet toch ergens voor ingeruild worden als Paars 3 van start gaat?
Word jij de nieuwe VVD-leiderquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
Paars 3 komt er niet, daar steekt VVD-Führer Zwaardvisch eigenhandig een stokje voor.
Doe niet zo zuur. De PvdA heeft nu eenmaal afgedaan, nu zijn mensen de andere paden bewandelen aan zet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja idd, Nazi Heidegger, dat is pas een goede filosoof he
Ik wil dat Machteld me vraagt. Mondeling.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:23 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Word jij de nieuwe VVD-leider![]()
Schiet eens op dan, ze hebben je nodig. Of wacht je tot ze je op hun knieën komen smeken?
Ik zag het.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
Er stond net een spelfout in de ondertitel bij eenvandaag.
"We dansen in een grote rei".
Drie metaforen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur. De PvdA heeft nu eenmaal afgedaan, nu zijn mensen de andere paden bewandelen aan zet.
Dit is een grap, hoop ik?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
Ik weet dat je The Doors leuk vindt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je hoopt veel, maar je weet weinig.
'Meer allochtonen bij publieke omroep.'quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:38 schreef Monidique het volgende:
Maar toen dacht ik, och het zal wel een Koerdische term zijn.
Ik bedoel jouw stelling dat het een spelfout is, ei.quote:
Was het maar zo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:44 schreef Apropos het volgende:
Je leert samen met JohnDope?
quote:De Nederlandse tv geeft nu geen goed beeld van de samenleving. Dit blijkt uit een onderzoeksrapport van de universiteiten van Leuven en Nijmegen, dat begin volgend jaar verschijnt. Niet alleen etnische minderheden zijn ondervertegenwoordigd op tv, concluderen de onderzoekers. Ook vrouwen, kinderen en senioren zijn te weinig te zien.
"Nu hebben we een onderzoek, maar we hebben nog twee miljoen over...laten we nog een onderzoek doen".quote:De omroep investeert twee miljoen euro in onderzoek naar kijkgedrag van allochtonen.
We hebben in de literatuurgeschiedenis inderdaad maar een goeie Joost gekend.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:48 schreef Apropos het volgende:
Meer Vondel op school!
Waar bemoeit die universiteit van Leuven zich eigenlijk mee? Die heeft in België genoeg stof tot onderzoek lijkt mequote:Op vrijdag 23 november 2007 18:48 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
"Nu hebben we een onderzoek, maar we hebben nog twee miljoen over...laten we nog een onderzoek doen".
Lijkt me dat de omroep de parameters heeft gegeven wat "te veel" en "te weinig" is en dat KU Leuven het onderzoek heeft gedaan. Voor het verschijnt weet men al wat de conclusie is...quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:50 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Waar bemoeit die universiteit van Leuven zich eigenlijk mee? Die heeft in België genoeg stof tot onderzoek lijkt me![]()
Depla heet ie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
Oh laat de Nederlandse Ted Haggard Andre Rouvoet zijn. Wat een nare jeuk krijg ik van die vent.
Hij werd toch niet gepijpt door een man?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:01 schreef PJORourke het volgende:
Depla heet ie.
Goed, ik hap wel. Wat ga je drie weken lang doen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:59 schreef sigme het volgende:
FOK! zaterdag down voor onderhoud
FOK kennende is de kans aanwezig dat de boel drie weken plat ligt. Mocht dat het geval zijn ga ik er niks van merken, aangezien ik de komende drie weken ver, vér buiten bereik van internet ben.
Nu ja, die zaterdag ben ik nog wel in de buurt, van mij had het wel een dagje later gemogen.
Matig; elf jaar langer in het vat zitten, en dan toch niet opkunnen tegen Oban 14y.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:06 schreef Boze_Appel het volgende:
MMmhhh Whiskey. Heb maar de Chivas Regal 25 jaar gekocht.![]()
Kom jij ooit wel eens op een Nederlandse universiteit? En dan heb ik het niet over die van Kampen...quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:22 schreef Jurgen21 het volgende:
Dan krijg je les in één van de beste onderwijssystemen ter wereld, in meestal prachtige moderne gebouwen met de nieuwste lesmaterialen en krijgt les van goedopgeleide docenten.
Dat is lief van jequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed, ik hap wel. Wat ga je drie weken lang doen?
Homo's doen het niet in fietsenhokken, nee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Hij werd toch niet gepijpt door een man?
Noorwegen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is lief van je.
Vakantie, ergens op een van god verlaten plaats in het midden van niets. Met een stapel boeken, en hopelijk lekker wandelweer.
Die vind ik net wat te jong; de Cask ervan is dan wel weer echt goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:14 schreef sigme het volgende:
Mijn op een na jongste aanwinst was trouwens:
[ afbeelding ]
Nee, andere kant op, aan de Mare Nostra.quote:
Ik vind 'm voor een niet-turvige whisky wel lekker. Honingig.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Die vind ik net wat te jong; de Cask ervan is dan wel weer echt goed
Prima keuze, ik heb 'm ook.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:14 schreef sigme het volgende:
Mijn op een na jongste aanwinst was trouwens:
[ afbeelding ]
De RuG, specifiek de Faculteit der Rechtsgeleerdheid, heeft moderne gebouwen, prima docenten en uitstekende voorzieningenquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kom jij ooit wel eens op een Nederlandse universiteit? En dan heb ik het niet over die van Kampen...
Van een collega hoorde ik dat die 10 years old niet meer verkrijgbaar was (in Nederland? Ik heb 'm onlangs in Engeland bij een of ander buurtslijtertje gekocht). Hij was nogal jaloers. Niet vanwege de smaak, maar vanwege de hebquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Prima keuze, ik heb 'm ook.
Dat is inderdaad zo, de 10jarigen zijn niet meer te koop. Opdrinken of bewaren dus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Van een collega hoorde ik dat die 10 years old niet meer verkrijgbaar was (in Nederland? Ik heb 'm onlangs in Engeland bij een of ander buurtslijtertje gekocht). Hij was nogal jaloers. Niet vanwege de smaak, maar vanwege de heb.
Een whisky bederft niet zo maar hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:26 schreef sigme het volgende:
Opdrinken dus, voor je het weet bederft de boel.
quote:Motie om leeftijd voor prostitutie te verhogen
DEN HAAG - PVV, CDA, ChristenUnie en de Groep Verdonk willen de prostitutieleeftijd verhogen van 18 naar 21 jaar. De partijen dienden gisteren een motie in bij de behandeling van de begroting van Jeugd en Gezin. Initiatiefneemster Fleur Agema van de Partij voor de Vrijheid ,,gruwelt van het tuig dat jonge meisjes van 17 jaar inpalmt en tot prostitutie aanzetten als ze de leeftijd van 18 jaar hebben bereikt.'' Volgens het Kamerlid valt er vervolgens ,,meestal nog maar weinig tegen die loverboys te beginnen''.
Zij denkt dat het loverboys lastiger wordt gemaakt als de leeftijd waarop vrouwen mogen werken als prostituee met drie jaar wordt verhoogd. Via de identificatieplicht kan voor handhaving worden gezorgd, aldus Agema.
Fascist.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, andere kant op, aan de Mare Nostra.
quote:Vijf leden van de gereformeerde studentenvereniging VGST te Enschede hebben onlangs het tentamen Inleiding Psychologie gemaakt, zonder enige voorbereiding. Hun gemiddelde eindcijfer bleek een vijf. ,,Dat is heel erg hoog'', aldus Peter Hildering, bedenker van het als 'grap' bedoelde experiment. De docent in kwestie toont zich verbaasd over het resultaat. ENSCHEDE - De aanleiding was een grap. Zo van: 'Volgens mij kun je het vak Inleiding Psychologie gemakkelijk halen.' Vijf Enschedese studenten uit de technische hoek voegden de daad bij het woord om de eenvoud van het vak aan te tonen. Ze schreven zich in voor het tentamen, zonder ook maar één boek te hebben ingezien of een college te hebben gevolgd.
Om u te dienenquote:
whehehe.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:31 schreef sigme het volgende:
Aaah, neem nog een koffie.
Oh ja, nog een terzijde. Over het fabuleuze niveau van Neerlands onderwijs.
[..]
Echte TU-grap. Maar wel goed.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:31 schreef sigme het volgende:
Aaah, neem nog een koffie.
Oh ja, nog een terzijde. Over het fabuleuze niveau van Neerlands onderwijs.
[..]
Ach ga maar lekker met Verdonk en Wilders boos zitten doen op de buitenlandersquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Paars 3 komt er niet, daar steekt VVD-Führer Zwaardvisch eigenhandig een stokje voor.
Wees gerust de PvdA is nog lang niet weg. Die blijft nog wel 30 jaar 1 van de 2 grootste partijen van Nederlandquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur. De PvdA heeft nu eenmaal afgedaan, nu zijn mensen de andere paden bewandelen aan zet.
Dat betwijfel ik. In alle partijen rommelt het. Nog even en we hebben een 2 stromenstelsel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wees gerust de PvdA is nog lang niet weg. Die blijft nog wel 30 jaar 1 van de 2 grootste partijen van Nederland.
Die moet d'r hele fractie pijpen in het fietsenhok.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:44 schreef PJORourke het volgende:
Fleur is top.
Kan het me niet voorstellen. Dat zou echt een grote trendbreuk zijn en in die richting zie ik geen beweging.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. In alle partijen rommelt het. Nog even en we hebben een 2 stromenstelsel.
Juist wel. D66 uit elkaar gespat. VVD uit elkaar gespat. Splinterpartijen kunnen niet alleen overleven en gaan uiteindelijk noodzakelijk samenklonteren en ziedaar: 2 stromingen. Of het beter is weet ik niet, maar het blijkt ook in landen als Belgie die kant op te moeten gaan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Dat zou echt een grote trendbreuk zijn en in die richting zie ik geen beweging.
"This was my first ever shoot - look, my boobs are spilling out!"quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:02 schreef pberends het volgende:
[ [url=http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/18762207.jpg]afbeelding ]
klik[/url]
She's so intelligent!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
"This was my first ever shoot - look, my boobs are spilling out!"
Het was even zoeken, maar ja, inderdaad.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7110202.stmquote:Outgoing Lebanese President Emile Lahoud has instructed the army to take control of security after the country's politicians failed to find a successor.
Mr Lahoud's presidency ends at midnight (2200 GMT). He said conditions existed that may lead to a state of emergency.
A vote for a new president failed after the pro-Syrian opposition did not allow the necessary quorum to be achieved.
A spokesman for PM Fouad Siniora rejected Mr Lahoud's security move, saying it was unconstitutional.
Mr Lahoud himself regards the government of Mr Siniora as unconstitutional.
De PVV heeft klasse. Die doet dat soort dingen in Des Indes.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:49 schreef du_ke het volgende:
Die moet d'r hele fractie pijpen in het fietsenhok.
En Frankrijk. En Duitsland. En zelfs Spanje.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Juist wel. D66 uit elkaar gespat. VVD uit elkaar gespat. Splinterpartijen kunnen niet alleen overleven en gaan uiteindelijk noodzakelijk samenklonteren en ziedaar: 2 stromingen. Of het beter is weet ik niet, maar het blijkt ook in landen als Belgie die kant op te moeten gaan.
Dat gezicht is zo symmetrisch dat het bijna eng wordt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:02 schreef pberends het volgende:
[ [url=http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/18762207.jpg]afbeelding ]
klik[/url]
Maar dat zijn allemaal meerderheidsstelsels of stelsels met een kiesdrempel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
En Frankrijk. En Duitsland. En zelfs Spanje.
En Italie gaat ook die kant op. Maar landen als Israel en Nederland zullen met dit kiesstelsel altijd veel splinters houden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
En Frankrijk. En Duitsland. En zelfs Spanje.
Part #4523235234543quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:11 schreef Monidique het volgende:
Oftewel, de shit continues.
Der borsten zijn zo groot, dat het bijna eng wordt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat gezicht is zo symmetrisch dat het bijna eng wordt.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7110202.stm
http://www.back-to-iraq.com/quote:UPDATE: Hariri has rejected Aoun’s proposal and called for parliamentarians to gather for a vote tomorrow. Hezbollah and its allies have said they will boycott any session, meaning March 14 could be heading for a 50+1 vote. This could lead to a coup, two rival governments, street fighting and a host of problems. This could be game on.
Maar wat is er mis mee? Splinter er maar op los, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En Italie gaat ook die kant op. Maar landen als Israel en Nederland zullen met dit kiesstelsel altijd veel splinters houden.
Niks. Puurste vorm van democratische vertegenwoordiging, al is het Zwitserse systeem beter.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:47 schreef Monidique het volgende:
Maar wat is er mis mee? Splinter er maar op los, zou ik zeggen.
Zwitserland is een pure karteldemocratie man. Om het jaar wisselt daar de premier tussen 4 partijtjes.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niks. Puurste vorm van democratische vertegenwoordiging, al is het Zwitserse systeem beter.
Ik draaide net de radio om en hij schijnt ook nog een soort computerprogramma te hebben. In ieder geval, hij kon zijn gelach niet inhouden toen het om Russische internethoertjes ging. Vrij irritant, want voor de rest was het geen slecht programma.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:55 schreef Klopkoek het volgende:
Fransisco van Jole was weer erg sterk trouwens![]()
Ja, over hoe beelden zijn eigen leven kunnen gaan leiden. Zelfs beelden die niet bestaan. Als ik hem een persoonlijke tip zou mogen geven dan zou ik hem adviseren om het de volgende keer te hebben over de schijnheilige berichtgeving omtrent Paul Depla.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:00 schreef Monidique het volgende:
De leugen regeert?
Jurgen, Elco Brinkman was net bij Ivo Niehe.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:19 schreef Jurgen21 het volgende:
Het CDA op 40 zetels in de Barometer.![]()
Gemistquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Jurgen, Elco Brinkman was net bij Ivo Niehe.
Laat hij zich nog een keer voor de gek houden?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:22 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
GemistStaat de aflevering al op uitzending gemist?
Onze redder in nood als Balkenende in juni 2008 valt over het ontslagrecht![]()
Even met paps gebeld, die mist geen enkele tv-uitzending met Elco Brinkman.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Laat hij zich nog een keer voor de gek houden?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
"This was my first ever shoot - look, my boobs are spilling out!"
Het was even zoeken, maar ja, inderdaad.
Ik begrijp het niet. Waarom kiezen mensen PvdA? Na al deze verhogingen nog steeds PvdA, meer PvdA zelfs. Waarom? Wat zien die mensen dat ik niet zie? Waar slaat dit op. Zijn ze gek geworden?quote:PvdA stijgt in peiling
Als er nu Tweede Kamerverkiezingen werden gehouden, zou de PvdA uitkomen op 27 zetels. Dat is drie zetels meer dan in de peilingen van vorige week, maar nog altijd zes minder dan bij de laatste verkiezingen. Dat blijkt uit de politieke barometer van bureau Synovate/Interview NSS en het tv-programma Nova.
De SP levert deze week vier zetels in. Hiermee komt de partij uit op 17 zetels, tegen de huidige 25 die de partij heeft in de Tweede Kamer. De VVD, ToN en GroenLinks verliezen alle drie één zetel en komen respectievelijk uit op 13 (22 bij de vorige verkiezingen), 16 en 6 zetels (7 bij de laatste verkiezingen).
NieuwNieuws
PVV. Het enige alternatief is het CDA, maar die kan alle kanten opwaaien omdat ze willen regeren. VVD vind ik maar een raar clubje, vooral als ze Rutte aanhouden, en TON vind ik maar een slap aftreksel.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:26 schreef Monidique het volgende:
Waarop zou jij stemmen, Gabry?
Zou jij op een door Kamp geleide VVD stemmen?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:29 schreef Gabry het volgende:
[..]
PVV. Het enige alternatief is het CDA, maar die kan alle kanten opwaaien omdat ze willen regeren. VVD vind ik maar een raar clubje, vooral als ze Rutte aanhouden, en TON vind ik maar een slap aftreksel.
Linkse partijen benadelen constant bevolkingsgroepen in Nederland, dus zij zijn de laatste die een partij dat kunnen verwijten. Autorijders worden vanwege het groene geloof bijna crimineel verklaard en overdreven zwaar belast. En iedereen met een fatsoenlijk inkomen wordt met argusogen aangekeken, alsof zij de enige in Nederland zijn die te eten hebben. Terwijl een andere bevolkingsgroep naar voren wordt getrokken terwijl ze zich niet gepast weten te gedragen. Bij de PvdA heb ik sterk het idee dat ze door middel van economisch wanbeleid, slechte investeringen en het stimuleren van segregatie de samenleving willen ontwrichten, en hun plannen zijn blijkbaar wel uitvoerbaar. Ze benadelen elke burger die zich inzet zo hard als ze kunnen. Terwijl voor de PVV is het daadwerkelijk discrimineren van Moslims door de overheid erg onwaarschijnlijk tot vrijwel onmogelijk is, juridisch en politiek gezien, dat zal eerder leiden naar algemeen geldende wetgeving, die ze zelf al voor de verkiezingen hebben aangekaart.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:35 schreef Monidique het volgende:
Oké, dan kun je toch hetzelfde over zeggen? Waarom kiezen mensen toch nog voor de PVV, na la die verboden en geboden en xenofobie?
Rutte stem ik zoiezo niet. Maar Kamp zou ik wel overwegen, ja. Hoewel ze bij mij sterke imagoschade hebben opgelopen. Het lijkt soms wel alsof ze rechtser, de ene keer liberaler de andere keer conservatiever, willen zijn, maar het niet durven om de knoop door te hakken. Ik weet niet wat ik daar van moet denken.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Zou jij op een door Kamp geleide VVD stemmen?
Tjemig, ze zijn nog groter dan vorig jaarquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:02 schreef pberends het volgende:
klik[/url]
Jawel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:36 schreef PJORourke het volgende:
Heeft er nog iemand De Hp/De Tijd van vorige week?
Moggûhquote:Op zaterdag 24 november 2007 04:09 schreef sigme het volgende:
Môgge..
[..]
Jawel. [ afbeelding ]
Ik heb 'm nog niet gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |