Wees gerust de PvdA is nog lang niet weg. Die blijft nog wel 30 jaar 1 van de 2 grootste partijen van Nederlandquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur. De PvdA heeft nu eenmaal afgedaan, nu zijn mensen de andere paden bewandelen aan zet.
Dat betwijfel ik. In alle partijen rommelt het. Nog even en we hebben een 2 stromenstelsel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wees gerust de PvdA is nog lang niet weg. Die blijft nog wel 30 jaar 1 van de 2 grootste partijen van Nederland.
Die moet d'r hele fractie pijpen in het fietsenhok.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:44 schreef PJORourke het volgende:
Fleur is top.
Kan het me niet voorstellen. Dat zou echt een grote trendbreuk zijn en in die richting zie ik geen beweging.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. In alle partijen rommelt het. Nog even en we hebben een 2 stromenstelsel.
Juist wel. D66 uit elkaar gespat. VVD uit elkaar gespat. Splinterpartijen kunnen niet alleen overleven en gaan uiteindelijk noodzakelijk samenklonteren en ziedaar: 2 stromingen. Of het beter is weet ik niet, maar het blijkt ook in landen als Belgie die kant op te moeten gaan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Dat zou echt een grote trendbreuk zijn en in die richting zie ik geen beweging.
"This was my first ever shoot - look, my boobs are spilling out!"quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:02 schreef pberends het volgende:
[ [url=http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/18762207.jpg]afbeelding ]
klik[/url]
She's so intelligent!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
"This was my first ever shoot - look, my boobs are spilling out!"
Het was even zoeken, maar ja, inderdaad.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7110202.stmquote:Outgoing Lebanese President Emile Lahoud has instructed the army to take control of security after the country's politicians failed to find a successor.
Mr Lahoud's presidency ends at midnight (2200 GMT). He said conditions existed that may lead to a state of emergency.
A vote for a new president failed after the pro-Syrian opposition did not allow the necessary quorum to be achieved.
A spokesman for PM Fouad Siniora rejected Mr Lahoud's security move, saying it was unconstitutional.
Mr Lahoud himself regards the government of Mr Siniora as unconstitutional.
De PVV heeft klasse. Die doet dat soort dingen in Des Indes.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:49 schreef du_ke het volgende:
Die moet d'r hele fractie pijpen in het fietsenhok.
En Frankrijk. En Duitsland. En zelfs Spanje.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Juist wel. D66 uit elkaar gespat. VVD uit elkaar gespat. Splinterpartijen kunnen niet alleen overleven en gaan uiteindelijk noodzakelijk samenklonteren en ziedaar: 2 stromingen. Of het beter is weet ik niet, maar het blijkt ook in landen als Belgie die kant op te moeten gaan.
Dat gezicht is zo symmetrisch dat het bijna eng wordt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:02 schreef pberends het volgende:
[ [url=http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/18762207.jpg]afbeelding ]
klik[/url]
Maar dat zijn allemaal meerderheidsstelsels of stelsels met een kiesdrempel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
En Frankrijk. En Duitsland. En zelfs Spanje.
En Italie gaat ook die kant op. Maar landen als Israel en Nederland zullen met dit kiesstelsel altijd veel splinters houden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
En Frankrijk. En Duitsland. En zelfs Spanje.
Part #4523235234543quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:11 schreef Monidique het volgende:
Oftewel, de shit continues.
Der borsten zijn zo groot, dat het bijna eng wordt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat gezicht is zo symmetrisch dat het bijna eng wordt.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7110202.stm
http://www.back-to-iraq.com/quote:UPDATE: Hariri has rejected Aoun’s proposal and called for parliamentarians to gather for a vote tomorrow. Hezbollah and its allies have said they will boycott any session, meaning March 14 could be heading for a 50+1 vote. This could lead to a coup, two rival governments, street fighting and a host of problems. This could be game on.
Maar wat is er mis mee? Splinter er maar op los, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En Italie gaat ook die kant op. Maar landen als Israel en Nederland zullen met dit kiesstelsel altijd veel splinters houden.
Niks. Puurste vorm van democratische vertegenwoordiging, al is het Zwitserse systeem beter.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:47 schreef Monidique het volgende:
Maar wat is er mis mee? Splinter er maar op los, zou ik zeggen.
Zwitserland is een pure karteldemocratie man. Om het jaar wisselt daar de premier tussen 4 partijtjes.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niks. Puurste vorm van democratische vertegenwoordiging, al is het Zwitserse systeem beter.
Ik draaide net de radio om en hij schijnt ook nog een soort computerprogramma te hebben. In ieder geval, hij kon zijn gelach niet inhouden toen het om Russische internethoertjes ging. Vrij irritant, want voor de rest was het geen slecht programma.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:55 schreef Klopkoek het volgende:
Fransisco van Jole was weer erg sterk trouwens![]()
Ja, over hoe beelden zijn eigen leven kunnen gaan leiden. Zelfs beelden die niet bestaan. Als ik hem een persoonlijke tip zou mogen geven dan zou ik hem adviseren om het de volgende keer te hebben over de schijnheilige berichtgeving omtrent Paul Depla.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:00 schreef Monidique het volgende:
De leugen regeert?
Jurgen, Elco Brinkman was net bij Ivo Niehe.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:19 schreef Jurgen21 het volgende:
Het CDA op 40 zetels in de Barometer.![]()
Gemistquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Jurgen, Elco Brinkman was net bij Ivo Niehe.
Laat hij zich nog een keer voor de gek houden?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:22 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
GemistStaat de aflevering al op uitzending gemist?
Onze redder in nood als Balkenende in juni 2008 valt over het ontslagrecht![]()
Even met paps gebeld, die mist geen enkele tv-uitzending met Elco Brinkman.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Laat hij zich nog een keer voor de gek houden?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
"This was my first ever shoot - look, my boobs are spilling out!"
Het was even zoeken, maar ja, inderdaad.
Ik begrijp het niet. Waarom kiezen mensen PvdA? Na al deze verhogingen nog steeds PvdA, meer PvdA zelfs. Waarom? Wat zien die mensen dat ik niet zie? Waar slaat dit op. Zijn ze gek geworden?quote:PvdA stijgt in peiling
Als er nu Tweede Kamerverkiezingen werden gehouden, zou de PvdA uitkomen op 27 zetels. Dat is drie zetels meer dan in de peilingen van vorige week, maar nog altijd zes minder dan bij de laatste verkiezingen. Dat blijkt uit de politieke barometer van bureau Synovate/Interview NSS en het tv-programma Nova.
De SP levert deze week vier zetels in. Hiermee komt de partij uit op 17 zetels, tegen de huidige 25 die de partij heeft in de Tweede Kamer. De VVD, ToN en GroenLinks verliezen alle drie één zetel en komen respectievelijk uit op 13 (22 bij de vorige verkiezingen), 16 en 6 zetels (7 bij de laatste verkiezingen).
NieuwNieuws
PVV. Het enige alternatief is het CDA, maar die kan alle kanten opwaaien omdat ze willen regeren. VVD vind ik maar een raar clubje, vooral als ze Rutte aanhouden, en TON vind ik maar een slap aftreksel.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:26 schreef Monidique het volgende:
Waarop zou jij stemmen, Gabry?
Zou jij op een door Kamp geleide VVD stemmen?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:29 schreef Gabry het volgende:
[..]
PVV. Het enige alternatief is het CDA, maar die kan alle kanten opwaaien omdat ze willen regeren. VVD vind ik maar een raar clubje, vooral als ze Rutte aanhouden, en TON vind ik maar een slap aftreksel.
Linkse partijen benadelen constant bevolkingsgroepen in Nederland, dus zij zijn de laatste die een partij dat kunnen verwijten. Autorijders worden vanwege het groene geloof bijna crimineel verklaard en overdreven zwaar belast. En iedereen met een fatsoenlijk inkomen wordt met argusogen aangekeken, alsof zij de enige in Nederland zijn die te eten hebben. Terwijl een andere bevolkingsgroep naar voren wordt getrokken terwijl ze zich niet gepast weten te gedragen. Bij de PvdA heb ik sterk het idee dat ze door middel van economisch wanbeleid, slechte investeringen en het stimuleren van segregatie de samenleving willen ontwrichten, en hun plannen zijn blijkbaar wel uitvoerbaar. Ze benadelen elke burger die zich inzet zo hard als ze kunnen. Terwijl voor de PVV is het daadwerkelijk discrimineren van Moslims door de overheid erg onwaarschijnlijk tot vrijwel onmogelijk is, juridisch en politiek gezien, dat zal eerder leiden naar algemeen geldende wetgeving, die ze zelf al voor de verkiezingen hebben aangekaart.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:35 schreef Monidique het volgende:
Oké, dan kun je toch hetzelfde over zeggen? Waarom kiezen mensen toch nog voor de PVV, na la die verboden en geboden en xenofobie?
Rutte stem ik zoiezo niet. Maar Kamp zou ik wel overwegen, ja. Hoewel ze bij mij sterke imagoschade hebben opgelopen. Het lijkt soms wel alsof ze rechtser, de ene keer liberaler de andere keer conservatiever, willen zijn, maar het niet durven om de knoop door te hakken. Ik weet niet wat ik daar van moet denken.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Zou jij op een door Kamp geleide VVD stemmen?
Tjemig, ze zijn nog groter dan vorig jaarquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:02 schreef pberends het volgende:
klik[/url]
Jawel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:36 schreef PJORourke het volgende:
Heeft er nog iemand De Hp/De Tijd van vorige week?
Moggûhquote:Op zaterdag 24 november 2007 04:09 schreef sigme het volgende:
Môgge..
[..]
Jawel. [ afbeelding ]
Ik heb 'm nog niet gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |