quote:Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder morele justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen.
Moslims, christenen, Limburgers maar ook twijfelnichten: wees welkom.
Gooi jij nog even een slok door de koffie.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sounds gay.
Lekker hoor, ik lust wel weer een bak koffie. Toe maar, schenk maar in.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Gooi jij nog even een slok door de koffie.
Een lekker rechtse Boss?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:02 schreef Jurgen21 het volgende:
Vanmiddag op zoek naar een stageplek. Ik bellen.. Bij het eerst gebelde notariskantoor kan ik direct langskomen en kan ik, als het stagegesprek goed verloopt, direct beginnen in februari. De stagevergoeding bedraagt 450 euri per maand![]()
![]()
Morgen eerst maar eens langs Suit Supply voor een nieuw krijtstreepje![]()
Een beetje verslaafd aan de kick?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lekker hoor, ik lust wel weer een bak koffie. Toe maar, schenk maar in.
Yep, al na tien minuten wist ik dat ik te maken had met een rasechte conservatiefquote:
Ik had het over het pak...quote:Op donderdag 22 november 2007 22:11 schreef Jurgen21 het volgende:
Yep, al na tien minuten wist ik dat ik te maken had met een rasechte conservatiefDie stage kan al niet meer stuk.
En dan mag je brieven uit gaan typen?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:02 schreef Jurgen21 het volgende:
Vanmiddag op zoek naar een stageplek. Ik bellen.. Bij het eerst gebelde notariskantoor kan ik direct langskomen en kan ik, als het stagegesprek goed verloopt, direct beginnen in februari. De stagevergoeding bedraagt 450 euri per maand![]()
![]()
Morgen eerst maar eens langs Suit Supply voor een nieuw krijtstreepje![]()
In pak, terwijl je geen pakken hebt.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dan mag je brieven uit gaan typen?![]()
poppenkastquote:Op donderdag 22 november 2007 22:27 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dat is standaard in het notariaat![]()
yep; enquote:Op donderdag 22 november 2007 22:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dan mag je brieven uit gaan typen?![]()
Doen ze toch wel, als ie uit de kast komt.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:05 schreef Jurgen21 het volgende:
Wacht maar tot ik je ouders adviseer je te onterven![]()
Top Gear.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:09 schreef zakjapannertje het volgende:
[urlhttp://www.kunstler.com/eyesore_200709.html][ afbeelding ][/url]
Ja, maar waarom regeren jullie daar dan mee?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:15 schreef Jurgen21 het volgende:
Wat is die Mariëtte Hamer (PvdA) een akelig arrogant mens![]()
Ja hoor, dat zie je meteenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:11 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Yep, al na tien minuten wist ik dat ik te maken had met een rasechte conservatiefDie stage kan al niet meer stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |