quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:38 schreef Monidique het volgende:
Maar toen dacht ik, och het zal wel een Koerdische term zijn.
Ik bedoel jouw stelling dat het een spelfout is, ei.quote:
Was het maar zo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:44 schreef Apropos het volgende:
Je leert samen met JohnDope?
quote:De Nederlandse tv geeft nu geen goed beeld van de samenleving. Dit blijkt uit een onderzoeksrapport van de universiteiten van Leuven en Nijmegen, dat begin volgend jaar verschijnt. Niet alleen etnische minderheden zijn ondervertegenwoordigd op tv, concluderen de onderzoekers. Ook vrouwen, kinderen en senioren zijn te weinig te zien.
"Nu hebben we een onderzoek, maar we hebben nog twee miljoen over...laten we nog een onderzoek doen".quote:De omroep investeert twee miljoen euro in onderzoek naar kijkgedrag van allochtonen.
We hebben in de literatuurgeschiedenis inderdaad maar een goeie Joost gekend.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:48 schreef Apropos het volgende:
Meer Vondel op school!
Waar bemoeit die universiteit van Leuven zich eigenlijk mee? Die heeft in België genoeg stof tot onderzoek lijkt mequote:Op vrijdag 23 november 2007 18:48 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
"Nu hebben we een onderzoek, maar we hebben nog twee miljoen over...laten we nog een onderzoek doen".
Lijkt me dat de omroep de parameters heeft gegeven wat "te veel" en "te weinig" is en dat KU Leuven het onderzoek heeft gedaan. Voor het verschijnt weet men al wat de conclusie is...quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:50 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Waar bemoeit die universiteit van Leuven zich eigenlijk mee? Die heeft in België genoeg stof tot onderzoek lijkt me![]()
Depla heet ie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
Oh laat de Nederlandse Ted Haggard Andre Rouvoet zijn. Wat een nare jeuk krijg ik van die vent.
Hij werd toch niet gepijpt door een man?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:01 schreef PJORourke het volgende:
Depla heet ie.
Goed, ik hap wel. Wat ga je drie weken lang doen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:59 schreef sigme het volgende:
FOK! zaterdag down voor onderhoud
FOK kennende is de kans aanwezig dat de boel drie weken plat ligt. Mocht dat het geval zijn ga ik er niks van merken, aangezien ik de komende drie weken ver, vér buiten bereik van internet ben.
Nu ja, die zaterdag ben ik nog wel in de buurt, van mij had het wel een dagje later gemogen.
Matig; elf jaar langer in het vat zitten, en dan toch niet opkunnen tegen Oban 14y.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:06 schreef Boze_Appel het volgende:
MMmhhh Whiskey. Heb maar de Chivas Regal 25 jaar gekocht.![]()
Kom jij ooit wel eens op een Nederlandse universiteit? En dan heb ik het niet over die van Kampen...quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:22 schreef Jurgen21 het volgende:
Dan krijg je les in één van de beste onderwijssystemen ter wereld, in meestal prachtige moderne gebouwen met de nieuwste lesmaterialen en krijgt les van goedopgeleide docenten.
Dat is lief van jequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed, ik hap wel. Wat ga je drie weken lang doen?
Homo's doen het niet in fietsenhokken, nee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Hij werd toch niet gepijpt door een man?
Noorwegen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is lief van je.
Vakantie, ergens op een van god verlaten plaats in het midden van niets. Met een stapel boeken, en hopelijk lekker wandelweer.
Die vind ik net wat te jong; de Cask ervan is dan wel weer echt goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:14 schreef sigme het volgende:
Mijn op een na jongste aanwinst was trouwens:
[ afbeelding ]
Nee, andere kant op, aan de Mare Nostra.quote:
Ik vind 'm voor een niet-turvige whisky wel lekker. Honingig.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Die vind ik net wat te jong; de Cask ervan is dan wel weer echt goed
Prima keuze, ik heb 'm ook.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:14 schreef sigme het volgende:
Mijn op een na jongste aanwinst was trouwens:
[ afbeelding ]
De RuG, specifiek de Faculteit der Rechtsgeleerdheid, heeft moderne gebouwen, prima docenten en uitstekende voorzieningenquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kom jij ooit wel eens op een Nederlandse universiteit? En dan heb ik het niet over die van Kampen...
Van een collega hoorde ik dat die 10 years old niet meer verkrijgbaar was (in Nederland? Ik heb 'm onlangs in Engeland bij een of ander buurtslijtertje gekocht). Hij was nogal jaloers. Niet vanwege de smaak, maar vanwege de hebquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Prima keuze, ik heb 'm ook.
Dat is inderdaad zo, de 10jarigen zijn niet meer te koop. Opdrinken of bewaren dus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Van een collega hoorde ik dat die 10 years old niet meer verkrijgbaar was (in Nederland? Ik heb 'm onlangs in Engeland bij een of ander buurtslijtertje gekocht). Hij was nogal jaloers. Niet vanwege de smaak, maar vanwege de heb.
Een whisky bederft niet zo maar hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:26 schreef sigme het volgende:
Opdrinken dus, voor je het weet bederft de boel.
quote:Motie om leeftijd voor prostitutie te verhogen
DEN HAAG - PVV, CDA, ChristenUnie en de Groep Verdonk willen de prostitutieleeftijd verhogen van 18 naar 21 jaar. De partijen dienden gisteren een motie in bij de behandeling van de begroting van Jeugd en Gezin. Initiatiefneemster Fleur Agema van de Partij voor de Vrijheid ,,gruwelt van het tuig dat jonge meisjes van 17 jaar inpalmt en tot prostitutie aanzetten als ze de leeftijd van 18 jaar hebben bereikt.'' Volgens het Kamerlid valt er vervolgens ,,meestal nog maar weinig tegen die loverboys te beginnen''.
Zij denkt dat het loverboys lastiger wordt gemaakt als de leeftijd waarop vrouwen mogen werken als prostituee met drie jaar wordt verhoogd. Via de identificatieplicht kan voor handhaving worden gezorgd, aldus Agema.
Fascist.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, andere kant op, aan de Mare Nostra.
quote:Vijf leden van de gereformeerde studentenvereniging VGST te Enschede hebben onlangs het tentamen Inleiding Psychologie gemaakt, zonder enige voorbereiding. Hun gemiddelde eindcijfer bleek een vijf. ,,Dat is heel erg hoog'', aldus Peter Hildering, bedenker van het als 'grap' bedoelde experiment. De docent in kwestie toont zich verbaasd over het resultaat. ENSCHEDE - De aanleiding was een grap. Zo van: 'Volgens mij kun je het vak Inleiding Psychologie gemakkelijk halen.' Vijf Enschedese studenten uit de technische hoek voegden de daad bij het woord om de eenvoud van het vak aan te tonen. Ze schreven zich in voor het tentamen, zonder ook maar één boek te hebben ingezien of een college te hebben gevolgd.
Om u te dienenquote:
whehehe.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:31 schreef sigme het volgende:
Aaah, neem nog een koffie.
Oh ja, nog een terzijde. Over het fabuleuze niveau van Neerlands onderwijs.
[..]
Echte TU-grap. Maar wel goed.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:31 schreef sigme het volgende:
Aaah, neem nog een koffie.
Oh ja, nog een terzijde. Over het fabuleuze niveau van Neerlands onderwijs.
[..]
Ach ga maar lekker met Verdonk en Wilders boos zitten doen op de buitenlandersquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Paars 3 komt er niet, daar steekt VVD-Führer Zwaardvisch eigenhandig een stokje voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |