quote:I have been surprised by The Wounded to be honest. I 've never heard of them before and its quite a revelation. They reminded be a bit of my favorite Anathema's Alternative 4. The lead singer's voice is one hell of a haunt and the second vocals are pretty great. The "electronic parts" of the album e.g. 5th min. "We Are Darker" are very well placed, though I personally want the same emotions created by piano or violins (I do enjoy classical music too). For example imagine "Running Empty" 's intro with violins instead of synth. Of course I don't know what the guys are willing to do but if we could see the electric guitar on a more emotional role (emphasizing sth perhaps e.g Atlantic's ) instead of a backing one (this is when guitar creates the song's tempo and rhythm e.g. "Day Of Joy" where the refrain is vocals and the guitar), I think the band's music wouldn't be overshadowed on certain moments by it. Talking about "Day Of Joy" is there a woman on the band cause I think I hear a woman's voice seconding the lead vocalist? Perhaps, we could hear her solo on a song. It would be an interesting tryout.
So my advice is, I guess, get more classical less metalish. This way the band's talent will stick out more.
I am impressed some times how sites like this help you find out new artists like The Wounded, which as soon as I find an album in a local store,they are gonna pose in my library's shelves and how hostile the media gets with them. Anyways thanks again for the advice. With this thread I have dl'ed too much crap but also rough diamonds and if you can find 2 or 3 artists that you like, that's a free leech well spent
Cool, wel leuk en gefundeerd verhaal.quote:Op zondag 18 november 2007 13:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey cynic ik raadde iemand die van anathema houd the wounded aan, en vroeg hem daarna wat hij er van vond. Misschien leuk om te lezen
[..]
iinderdaadquote:Op zondag 18 november 2007 16:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Cool, wel leuk en gefundeerd verhaal.
Ik vind ons trouwens al niet zo heel erg 'metalish' zeker in vergelijking met veel genregenoten.
Tis nog geen kerst mutsquote:Op zondag 18 november 2007 22:24 schreef Nouk het volgende:
Jaja.
*Eerste Nederland postquote:Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk E. bij RNA is het erger want uracyl (het product van cytosine deanimatie) is een component van rna (vevervanger van T) maar er staat me ook nog iets bij van dat de C een T kan worden. Dus je moet het toch echt zelf nazoeken
ja en nu is hij te lang om te edittenquote:Op maandag 19 november 2007 09:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dubbele Oppo?
hihi net het liedje dat ik toen in mn kop hadquote:Op maandag 19 november 2007 12:11 schreef Cynic het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eZ-g6K0c0T4
Deze dus, van ons PA-loze optreden
Dit liedje is onze ballade.
eerst sinterklaas voor dat die kersthoer erbij kanquote:Op maandag 19 november 2007 20:13 schreef Nouk het volgende:
Ik ben al in de feestdagen stemming BB. [afbeelding].
Het voelt een beetje wazig, ik vind het eigenlijk nog maar niks en Nederlands spreken is ook nog niet allesquote:Op maandag 19 november 2007 20:13 schreef Nouk het volgende:
Ik ben al in de feestdagen stemming BB..
Hoe voelt het SW om weer terug te zijn? Fijn om iedereen weer te zien enzo? Wanneer komt zij weer hierheen?
Ghehequote:Op maandag 19 november 2007 23:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het voelt een beetje wazig, ik vind het eigenlijk nog maar niks en Nederlands spreken is ook nog niet alles
Maar het komt vast goed...
Die vraag heb ik ergens gemist volgens mij!quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog even terugkomen op PPs vraag ik eet nu ook wafels
quote:Op zondag 4 november 2007 14:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Eet jij eigenlijk ook wafels, BB?
Het vorige gpd topicquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:37 schreef Cynic het volgende:
Haha, dat is dan ook gelijk wel een tijd terug. Waar heb je dat zo ineens gevonden?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:43 schreef Cynic het volgende:
Wel leuk, hele oude posts gaan opzoeken en dan vragen beantwoorden![]()
Jazeker wat ook tof is is dat nlstore weer vinyl verkoopt en de lineup van roadburnquote:
Tijd voor je loon dus?quote:Op woensdag 21 november 2007 10:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jazeker wat ook tof is is dat nlstore weer vinyl verkoopt en de lineup van roadburn![]()
met sowieso al boris, electric wizard, acid mothers guru, jesu, grails, isis etc.
Tja het is een begin, knorr was natuurlijk de perfecte maaltijd. Maar ik moet zeggen dat die wafels er met de dag lekkerder uitzien.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En is 't wat, dat wafels eten? vergeleken met Knorr?
quote:
Guitarhero zeker?quote:Op woensdag 21 november 2007 10:09 schreef paarse_paashaas het volgende:, ik ga vanmiddag kijken of ik m'n gitaar al kan ophalen.
Dat zijn vast hele speciale stoelenquote:Op woensdag 21 november 2007 10:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
En weer tijd om eens boos te bellen met de meubelboer. bijna 4,5 maand wachten op 2 stoelen is niet okay.
Deel 3 alweer.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Guitarhero zeker?![]()
http://www.southparkzone.com/episodes/1113/Guitar-Queer-o.html
niet eens, gewoon; rood, leer en je kan erop zitten. Maar blijkbaar moest diegene die ze maakt nog geboren worden ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zijn vast hele speciale stoelen![]()
Ik speel COD.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Call of Duty, dacht ik.
ah ok ik doe echt bijna geen spelletjes meer, laatst nog een uur gesimt maarja dat was ook ter tijd doding.quote:
Al een jaar lang Gears of War online, alhoewel dat ook minder wordt.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ah ok ik doe echt bijna geen spelletjes meer, laatst nog een uur gesimt maarja dat was ook ter tijd doding.
Bij mij is tv er weer een beetje in maar dan wel met laptop op schootquote:Op woensdag 21 november 2007 12:04 schreef Cynic het volgende:
Ik heb tv er een beetje uit, dus dan is er tijd voor een spelletje.![]()
Ik aan een fles whiskyquote:Op woensdag 21 november 2007 12:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik ben eigenlijk wel weer toe aan een nieuwe tv.
Is er een nieuw systeem uit?quote:Op woensdag 21 november 2007 12:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik ben eigenlijk wel weer toe aan een nieuwe tv.
Die tvs bij de blokker zijn maar 60 cent hèquote:Op woensdag 21 november 2007 13:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ruilen, koop jij mij een tv, koop ik jou een fles whiskey.
jij wil er zo een van 2 meter breed ?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Neuh, de huidige vind ik te klein.
Hoe groot moet een tv zijn dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Neuh, de huidige vind ik te klein.
Zo groot dat je de kleine lettertjes nog kunt lezen ?quote:
goedemoggel, mag ik twee kliko inkvipquote:Op donderdag 22 november 2007 09:48 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen samen!
Da's wel een leuke reclamequote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
goedemoggel, mag ik twee kliko inkvip
Inderdaadquote:
Ik ook ik heb al 2 weken lang een soort vastzittende hoest echt verschrikkelijk. Vanavond maar goed smeren met bier tijdens het bowlen van het werkquote:Op donderdag 22 november 2007 09:55 schreef Cynic het volgende:
Ben best wel toe aan weekend trouwens
Dat klinkt als een heel goed idee.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ook ik heb al 2 weken lang een soort vastzittende hoest echt verschrikkelijk. Vanavond maar goed smeren met bier tijdens het bowlen van het werk
preciesquote:Op donderdag 22 november 2007 10:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heel goed idee.
Bier werkt altijd heel goed als je niet helemaal fit bent.![]()
Je ondertitel heb je de platte versie al gehoord ?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
diagonaal zeker een meter.
Da's ook gelijk wel een hele grote...quote:Op donderdag 22 november 2007 11:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
diagonaal zeker een meter.
Dat is waar. Hey wanneer heb ik de meeste kans om richard te bereiken ik heb het nummer niet nog een keer geprobeerd maar mss handig om te weten of hij vaak savonds of in het weekend werkt ?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:40 schreef Cynic het volgende:
Je moet ook een heel groot huis hebben voor zo'n grote tv
ok dan doe ik datquote:Op donderdag 22 november 2007 13:51 schreef Cynic het volgende:
Ehm, poeh dat weet ik niet, hij was in het weekend volgens mij met een cursus bezig in het zuiden van het land....Dus 's avonds denk ik?
quote:PokerStars Tournament #67381532, No Limit Hold'emSuper SatelliteBuy-In: $3.00
140 players
Total Prize Pool: $1398.00 Target Tournament #67363726 Buy-In: $650.00
2 tickets to the target tournament
Tournament started - 2007/11/21 - 16:00:00 (ET)
Dear Zwansen, You finished the tournament in 1st place.You qualified to play in Tournament #67363726 and are automatically registered for it. See Tournament #67363726 Lobby for further details.
If you choose to unregister from this tournament your account will be credited with 650.00 W$. W$ can be used to buy into any qualifying special PokerStars event.
Visit our web site at http://www.pokerstars.com/tournaments.html for more details. Congratulations!Thank you for participating.
wel jammer dat de dollar zo laag staat hèquote:
82cm.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's ook gelijk wel een hele grote...
Wat heb je nu?
Dat is inderdaad geen meterquote:
Jazeker, en estradasphere staat in het voorprogrammaquote:Op donderdag 22 november 2007 17:18 schreef Cynic het volgende:
Ga jij volgende week vrijdag nog naar Acid Mothers Temple, BB?
ook niet in de mijne net, nu weer welquote:Op zondag 25 november 2007 14:47 schreef Cynic het volgende:
vaag, dit topic staat niet meer in mijn AT?
kijk eens aanquote:Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef Cynic het volgende:
Middag!
Kwam afgelopen zaterdag zowaar SW tegen in Groningen in de kroeg!
Jep, ik kwam Cynic zowaar tegen in Groningen, wel kut dat ik moest rijden trouwens...quote:Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef Cynic het volgende:
Middag!
Kwam afgelopen zaterdag zowaar SW tegen in Groningen in de kroeg!
Dat geeft niet, lijkt me dat het wel mogelijk is weer eens iets te organiseren.quote:Op maandag 26 november 2007 18:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep, ik kwam Cynic zowaar tegen in Groningen, wel kut dat ik moest rijden trouwens...
Met een beetje geluk woon ik binnenkort weer in Groningen...quote:Op maandag 26 november 2007 19:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat geeft niet, lijkt me dat het wel mogelijk is weer eens iets te organiseren.
nieuwjaarsmeetquote:Op maandag 26 november 2007 19:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat geeft niet, lijkt me dat het wel mogelijk is weer eens iets te organiseren. [afbeelding]
benders nogwatquote:Op maandag 26 november 2007 20:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[afbeelding] nieuwe futurama film. [afbeelding].
Bender "Bending" Rodriguezzzzz.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:22 schreef FlyingFox het volgende:
Als ik jou met een tekenfilmfiguur zou moeten vergelijken PP, zou Bender dicht in de buurt komen ja.
Goede tweede plek voor Cartmen.
Hoestie ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:02 schreef Nouk het volgende:
Hallo!
quote:
Dat je een aio plek hebtquote:Op donderdag 29 november 2007 10:05 schreef SuperWeber het volgende:
Wat betekent het als een professor zegt dat je moet solliciteren op AIO positie?
Tenminste als het de prof is die dan ook de promotor word natuurlijk.quote:
Dat is het gevalquote:Op donderdag 29 november 2007 10:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tenminste als het de prof is die dan ook de promotor word natuurlijk.
Waar?quote:
RuG, een van de beter presterende groepenquote:
Tofquote:Op donderdag 29 november 2007 14:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
RuG, een van de beter presterende groepen
Ik ga maar eens een sollicitatiebrief schrijvenquote:
Wat klink je ongewoon filosofisch!quote:Op maandag 3 december 2007 03:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waar eindigt de nacht en begint de ochtend eigenlijk?
Goed bezigquote:Op maandag 3 december 2007 14:02 schreef SuperWeber het volgende:
*Gesolliciteerd heeft...
Is bijlange na geen 32 per dagquote:
Dat lukt vast wel, al moet ik toegeven dat ik niet veel van porcupine tree kenquote:Op woensdag 5 december 2007 09:27 schreef Cynic het volgende:
Nice! Veel plezier!
Tis vrij rustige muziekquote:Op woensdag 5 december 2007 09:55 schreef Cynic het volgende:
Ik ook niet eigenlijk.
Ben benieuwd wat het live wordtquote:Op woensdag 5 december 2007 10:00 schreef Cynic het volgende:
Ja ik heb er eens een album van gedownload. Of misschien had jij me die zelfs wel gestuurd. Vond het inderdaad een beetje mat.
Mooizoquote:Op donderdag 6 december 2007 08:23 schreef Bosbeetle het volgende:
goede morgen, was een leuk concert gister
Ja behoorlijkquote:Op donderdag 6 december 2007 09:06 schreef Cynic het volgende:
Was het nog druk?
Da's nog netjes dan, op een doordeweekse avond en met Sinterklaasquote:
Inderdaad, had ook het idee dat anathema wel onder de indruk was van de hoeveelheid mensenquote:Op donderdag 6 december 2007 11:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's nog netjes dan, op een doordeweekse avond en met Sinterklaas
de nieuwe nummers klinken wel heel erg post-rock allemaal ik weet niet of dat echt hun ding is... maarja we zullen zien of die dubbel-cd kan boeienquote:Op donderdag 6 december 2007 11:27 schreef Cynic het volgende:
Kan ik me voorstellen, het blijft een beetje de band die steeds net niet doorbreekt. Zal ook wel nooit helemaal gebeuren denk ik.
er is nu ook een derde nieuwe nummer downloadbaar maar ik heb hem nog niet geluisterd, ah het is angels walk among us die deden ze ook op het concert geloof ik wel een mooi nummer: http://surrealm.net/anathema/angelswalkamongus.mp3quote:Op donderdag 6 december 2007 12:28 schreef Cynic het volgende:
Van die nieuwe nummers vond ik Everything heel mooi, die andere viel me wat tegen.
Daar zijn middelen voor inderdaad.quote:
Halloquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:31 schreef Cynic het volgende:
Hoi!
sinterklazenquote:
quote:
Wanneer wel dan?quote:Op zondag 9 december 2007 17:40 schreef Bosbeetle het volgende:
hoezo dan ik ben niet thuis
Dat hangt er vanaf...quote:
Geen idee, kun je het niet in een mail typen ik ben nooit meer op msnquote:
Goeiemoggel...quote:Op woensdag 12 december 2007 08:11 schreef Bosbeetle het volgende:
goede morgen trouwens
Welkom in nederland swquote:
Die kutuserquote:
Waarvan...quote:
quote:GeIL PC2-6400 800MHz DDR2 Ultra Dual Channel Kit
Available in 1GB and 2GB (64Mx8) Dual Channel Kit
PC2-6400 800MHz CAS 4-4-4-12
Hand-picked BGA 64Mx8 Chips
240pin, Non-ECC, Un-buffered DIMM
Racing-Orange Aluminum Heat Spreader
Retail Package
Working Voltage: 1.8v ~ 2.3v
Lifetime Warranty
Vooral dat "orange" doet 't 'm ....quote:
Met een paar kleine aanpassingen moet dat tot de mogelijkheden behoren...quote:Op zondag 16 december 2007 17:38 schreef Cynic het volgende:
Past er ook een kratje bier in?
Wel de beste optie lijkt mij, de computer in een koelkastquote:Op zondag 16 december 2007 17:38 schreef Cynic het volgende:
Past er ook een kratje bier in?
quote:Op maandag 17 december 2007 13:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[afk=]a[/afk]
Al is de edit nog zo snel, de quote die achterhaald hem welquote:Op maandag 17 december 2007 13:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Jah!!quote:
Bij mij in 1 keerquote:
gefeliciteerdquote:
gefeliciteerd enzo, aio ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:32 schreef SuperWeber het volgende:
[afbeelding] Baan enzo [afbeelding]
Ja...quote:
labhoofdquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:25 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja...
Wat kan ik anders worden dan?
Labhoofd is voor HLO-ers en het bedrijfsleven is vrijwel alleen voor post-docsquote:
nee hoor al kun je wel beter verdienen als post-docquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
en het bedrijfsleven is vrijwel alleen voor post-docs [afbeelding]
Penicillium...quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee hoor al kun je wel beter verdienen als post-doc
maar gefeliciteerd met de aioplek wat is je onderwerp ?
cool ga je zelf ook de screen doen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Penicillium...
Srain X geeft een hogere Penicilline productie dan strain Y. Transcriptome analyse, daar rollen wat genen uit. En ik moet gaan uitvogelen wat die nou allemaal precies doen
Die transcriptome analyse is al gedaan, er zijn dus ook al wat genen bekend...quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
cool ga je zelf ook de screen doen?
ah dat is wel een fijn startpunt (ik zit nog in de fase waar ik hits zoekquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die transcriptome analyse is al gedaan, er zijn dus ook al wat genen bekend...
Whehe, ik krijg er een stuk of 20 "aangeleverd"...quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ah dat is wel een fijn startpunt (ik zit nog in de fase waar ik hits zoek) maar dan proteomics
Ja werk zat... Ik moet ook nog een colloquium in een ander vakgebied doenquote:Op woensdag 19 december 2007 08:53 schreef Bosbeetle het volgende:
achja en dan is er nog genoeg te doen
en goedemorgen
Wat dacht je van zwolle.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:58 schreef SuperWeber het volgende:
Btw, nieuwjaarsmeet in de Bras?
Echt johquote:Op woensdag 19 december 2007 23:07 schreef Cynic het volgende:
Ik ben 4 januari wel in Zwolle, maar moet dan optreden in Hedon. Kan ik dat misschien een beetje proberen te combineren.
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay laten we dan even pollen wie er 19 jan kunnenSW+Frollie (indien frollie zelf ook wil) BB+BF
quote:
Yep, ze komt het eind van dit jaar en ze is op zoek naar een (HLO) baan...quote:Op donderdag 20 december 2007 15:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]is je frollie in nederland ?
Cool! des te meer redenen voor iedereen om te komenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Yep, ze komt het eind van dit jaar en ze is op zoek naar een (HLO) baan...
Ik heb haar net gevraagd en het is ok wat haar betreft...
Dat dacht ikquote:Op donderdag 20 december 2007 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Cool! des te meer redenen voor iedereen om te komen
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay laten we dan even pollen wie er 19 jan kunnenSW + Frøllië BB+BF PP (zonder maris )
Cynic (+frollie ?)
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:21 schreef Cynic het volgende:
Ik zal nog even vragen maar ik denk dat Mira ook wel kan.
Sja... Kut hè...quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Blegh ik moet nog wachten to 5 uur om iets aan te zetten iedereen is al bijna weg, en ik zit te niksen
Best wel maar ik heb maar even een bagger topique geopendquote:
Wat een ongelofelijk slechte moderators hebben we tegenwoordig...quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Best wel maar ik heb maar even een bagger topique geopend
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk slechte moderators hebben we tegenwoordig...
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Anders open jij er één sw
ik ga de stoof aanzetten en weg gaan.
Hij vindt het niet eens grappigquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ochjee ik kan niet normaal nederlands meer typen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hij vindt het niet eens grappig
Ik heb net de laatste geopend...quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]zes topics in rij ik hou er maar mee op
op naar zwolle
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens al die miepers hebben userID 100000+
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:21 schreef Bosbeetle het volgende:
niet meer mijn prettige kerst is ook dicht
Ze hebben gewoon helemaal geen respect meer voor kwaliteitsusers als ons...quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:22 schreef Bosbeetle het volgende:
ik twijfel of ik nog het topic
"de TT maakt ook al niet meer uit"
met als op
"hij gaat toch wel op slot"
ga openen maar dat doe ik denk ik maar niet
Ik doe hem wel in een andere vorm voor de testquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:22 schreef Bosbeetle het volgende:
ik twijfel of ik nog het topic
"de TT maakt ook al niet meer uit"
met als op
"hij gaat toch wel op slot"
ga openen maar dat doe ik denk ik maar niet
Ik heb zo'n bruin vermoeden dat we het niet lang meer gaan volhouden...quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik doe hem wel in een andere vorm voor de test
Goed topic...quote:
Ok test misluktquote:
zondagquote:Op zondag 23 december 2007 12:04 schreef SuperWeber het volgende:
Moggel...
Mijn Frollie luistert naar Marco Borsatoquote:Op zondag 23 december 2007 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zondag
Ik heb van BF Daft punk - alive 2007 gekregencoole cd
Zolang ze jou daar dan maar geen cd's van gaat geven mag hetquote:Op zondag 23 december 2007 12:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mijn Frollie luistert naar Marco Borsato
Nee, zover is het gelukkig nog niet...quote:Op zondag 23 december 2007 13:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zolang ze jou daar dan maar geen cd's van gaat geven mag het
Dan schiet de integratie te ver doorquote:Op zondag 23 december 2007 16:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nee, zover is het gelukkig nog niet...
Exactly, de tolerantie houdt op bij het toestaan van Marco Borsato, bij het krijgen is deze grens overschredenquote:Op zondag 23 december 2007 23:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan schiet de integratie te ver door
Ja, evenals mensen die Within Temptation cd's kopen...quote:Op zondag 23 december 2007 23:20 schreef Cynic het volgende:
Eigenlijk moeten ze Nederlanders die Marco Borsato cd's kopen ook het land uitzetten.
Dat schiet teminste op!
Geniale actie idd.quote:Op zondag 23 december 2007 22:43 schreef SuperWeber het volgende:
Whehehehe:
[ afbeelding ]
De bestandsnaam is ook leuk
Staat dit topic in [KLB]?quote:Op maandag 24 december 2007 19:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Staat dit topic soms in [VBL]?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |