goedemoggel, mag ik twee kliko inkvipquote:Op donderdag 22 november 2007 09:48 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen samen!
Da's wel een leuke reclamequote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
goedemoggel, mag ik twee kliko inkvip
Inderdaadquote:
Ik ook ik heb al 2 weken lang een soort vastzittende hoest echt verschrikkelijk. Vanavond maar goed smeren met bier tijdens het bowlen van het werkquote:Op donderdag 22 november 2007 09:55 schreef Cynic het volgende:
Ben best wel toe aan weekend trouwens
Dat klinkt als een heel goed idee.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ook ik heb al 2 weken lang een soort vastzittende hoest echt verschrikkelijk. Vanavond maar goed smeren met bier tijdens het bowlen van het werk
preciesquote:Op donderdag 22 november 2007 10:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heel goed idee.
Bier werkt altijd heel goed als je niet helemaal fit bent.![]()
Je ondertitel heb je de platte versie al gehoord ?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
diagonaal zeker een meter.
Da's ook gelijk wel een hele grote...quote:Op donderdag 22 november 2007 11:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
diagonaal zeker een meter.
Dat is waar. Hey wanneer heb ik de meeste kans om richard te bereiken ik heb het nummer niet nog een keer geprobeerd maar mss handig om te weten of hij vaak savonds of in het weekend werkt ?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:40 schreef Cynic het volgende:
Je moet ook een heel groot huis hebben voor zo'n grote tv
ok dan doe ik datquote:Op donderdag 22 november 2007 13:51 schreef Cynic het volgende:
Ehm, poeh dat weet ik niet, hij was in het weekend volgens mij met een cursus bezig in het zuiden van het land....Dus 's avonds denk ik?
quote:PokerStars Tournament #67381532, No Limit Hold'emSuper SatelliteBuy-In: $3.00
140 players
Total Prize Pool: $1398.00 Target Tournament #67363726 Buy-In: $650.00
2 tickets to the target tournament
Tournament started - 2007/11/21 - 16:00:00 (ET)
Dear Zwansen, You finished the tournament in 1st place.You qualified to play in Tournament #67363726 and are automatically registered for it. See Tournament #67363726 Lobby for further details.
If you choose to unregister from this tournament your account will be credited with 650.00 W$. W$ can be used to buy into any qualifying special PokerStars event.
Visit our web site at http://www.pokerstars.com/tournaments.html for more details. Congratulations!Thank you for participating.
wel jammer dat de dollar zo laag staat hèquote:
82cm.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's ook gelijk wel een hele grote...
Wat heb je nu?
Dat is inderdaad geen meterquote:
Jazeker, en estradasphere staat in het voorprogrammaquote:Op donderdag 22 november 2007 17:18 schreef Cynic het volgende:
Ga jij volgende week vrijdag nog naar Acid Mothers Temple, BB?
ook niet in de mijne net, nu weer welquote:Op zondag 25 november 2007 14:47 schreef Cynic het volgende:
vaag, dit topic staat niet meer in mijn AT?
kijk eens aanquote:Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef Cynic het volgende:
Middag!
Kwam afgelopen zaterdag zowaar SW tegen in Groningen in de kroeg!
Jep, ik kwam Cynic zowaar tegen in Groningen, wel kut dat ik moest rijden trouwens...quote:Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef Cynic het volgende:
Middag!
Kwam afgelopen zaterdag zowaar SW tegen in Groningen in de kroeg!
Dat geeft niet, lijkt me dat het wel mogelijk is weer eens iets te organiseren.quote:Op maandag 26 november 2007 18:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep, ik kwam Cynic zowaar tegen in Groningen, wel kut dat ik moest rijden trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |