Da's nog netjes dan, op een doordeweekse avond en met Sinterklaasquote:
Inderdaad, had ook het idee dat anathema wel onder de indruk was van de hoeveelheid mensenquote:Op donderdag 6 december 2007 11:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's nog netjes dan, op een doordeweekse avond en met Sinterklaas
de nieuwe nummers klinken wel heel erg post-rock allemaal ik weet niet of dat echt hun ding is... maarja we zullen zien of die dubbel-cd kan boeienquote:Op donderdag 6 december 2007 11:27 schreef Cynic het volgende:
Kan ik me voorstellen, het blijft een beetje de band die steeds net niet doorbreekt. Zal ook wel nooit helemaal gebeuren denk ik.
er is nu ook een derde nieuwe nummer downloadbaar maar ik heb hem nog niet geluisterd, ah het is angels walk among us die deden ze ook op het concert geloof ik wel een mooi nummer: http://surrealm.net/anathema/angelswalkamongus.mp3quote:Op donderdag 6 december 2007 12:28 schreef Cynic het volgende:
Van die nieuwe nummers vond ik Everything heel mooi, die andere viel me wat tegen.
Daar zijn middelen voor inderdaad.quote:
Halloquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:31 schreef Cynic het volgende:
Hoi!
sinterklazenquote:
quote:
Wanneer wel dan?quote:Op zondag 9 december 2007 17:40 schreef Bosbeetle het volgende:
hoezo dan ik ben niet thuis
Dat hangt er vanaf...quote:
Geen idee, kun je het niet in een mail typen ik ben nooit meer op msnquote:
Goeiemoggel...quote:Op woensdag 12 december 2007 08:11 schreef Bosbeetle het volgende:
goede morgen trouwens
Welkom in nederland swquote:
Die kutuserquote:
Waarvan...quote:
quote:GeIL PC2-6400 800MHz DDR2 Ultra Dual Channel Kit
Available in 1GB and 2GB (64Mx8) Dual Channel Kit
PC2-6400 800MHz CAS 4-4-4-12
Hand-picked BGA 64Mx8 Chips
240pin, Non-ECC, Un-buffered DIMM
Racing-Orange Aluminum Heat Spreader
Retail Package
Working Voltage: 1.8v ~ 2.3v