Nijmegen.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:32 schreef BrandX het volgende:
en waar gaat onze houniet achter de vrouwen aan?
-edit: ik maak snel een nieuwe! -
ben er nog niet zovaak geweest, maar daar gaat zeker verandering in komen. studeer daar nou dus ik moet welquote:Op donderdag 8 november 2007 18:35 schreef BrandX het volgende:
Ah, gezellig stappen daar?
zo zit ik niet in mekaar gastquote:
gast?quote:
joquote:
ja, dat dusquote:Op donderdag 8 november 2007 18:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij is al vol hoor?al zes minuten
Tis ook niet met Google te vindenquote:Op donderdag 8 november 2007 18:42 schreef BrandX het volgende:
NSFS en FC.... wat betekenen die afkortingen... please enlighten me [afbeelding]
FC = ForumCrewquote:Op donderdag 8 november 2007 18:42 schreef BrandX het volgende:
NSFS en FC.... wat betekenen die afkortingen... please enlighten me![]()
Dan heb jij morgen recht op een verjaardagstopic!quote:
kost het?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:44 schreef JortK het volgende:
Dat huis wat ik heb aangeboden gekregen is echt groot
Drie kamers voor met zn tweeen
72m2
ga je weer spacenquote:
tofquote:Op donderdag 8 november 2007 18:44 schreef JortK het volgende:
Dat huis wat ik heb aangeboden gekregen is echt groot
Drie kamers voor met zn tweeen
72m2
Hou ik je aanquote:Op donderdag 8 november 2007 18:45 schreef OA het volgende:
[..]
Dan heb jij morgen recht op een verjaardagstopic! [afbeelding]
Bestaat dat nog SlamFMquote:Op donderdag 8 november 2007 18:47 schreef Frutsel het volgende:
SLAM FM - VETTE PLAAT
Alex C ft Y-Ass -- Du hast den schoensten arsch der Welt
500eur incl servicekostenquote:
Netjesquote:Op donderdag 8 november 2007 19:03 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding] WTF !
@ JortK. ik ga vanavond stappen in Nijmegen
Ach als ik het echt neem dan zal ik natuurlijk wel wat foto's postenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:06 schreef Muck het volgende:
[..]
dat valt echt heel erg mee [afbeelding]
als je de schaduw van het paard bekijkt... kon ie nog echt zijn ook hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 19:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
leuk gefotoshoptde schaduw verraad hem :p
lijkt me leukquote:Op donderdag 8 november 2007 19:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach als ik het echt neem dan zal ik natuurlijk wel wat foto's posten
quote:
Nee eigenlijk niet ,dit is echt mooi, ook nieuwbouw enzo dusquote:Op donderdag 8 november 2007 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
lijkt me leuk [afbeelding]
heb je nog wat anders op het oog?
das met al die A-stedenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:26 schreef Houniet het volgende:
Arnhem is een kut stad
te agressieve sfeer en veel lelijke mensen
quote:
quote:
Vorig weekend ging ik met JJ's zoon naar de kapster daar... wij beide onze haren knippenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:29 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
![]()
MAAR MUCK me kapster die is echt pfffff
kan ik toch niet krijgen![]()
nou, mooi tochquote:Op donderdag 8 november 2007 19:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet ,dit is echt mooi, ook nieuwbouw enzo dus
Ik heb 2 1/2 jaar in Arnhem gewoond man! Hartstikke leuke stadquote:Op donderdag 8 november 2007 19:26 schreef Houniet het volgende:
Arnhem is een kut stad
te agressieve sfeer en veel lelijke mensen
het tegenovergestelde kan je vinden in Nijmegen
maak nou gewoon eens een foto man, dan kan ik ook zeggen wat ik er van vindt (en de mannen hier kunnen dan even kwijlen)quote:Op donderdag 8 november 2007 19:29 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
![]()
MAAR MUCK me kapster die is echt pfffff
kan ik toch niet krijgen![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vorig weekend ging ik met JJ's zoon naar de kapster daar... wij beide onze haren knippen
Toen ik terug kwam zei ik dat die kapster best lekker was
Okay, was dus ook de laatste keer dat ik er heen mocht![]()
![]()
Mijn kapster in Wijk was een heks, maar kon wel heel goed knippenquote:Maar mijn kapster in Enschede was![]()
Maar dies weg nu![]()
True... laatste zat er 1 zo met me te sjansen dat me vriendin er nog over begon op de terugweg toen ik geknipt wasquote:Op donderdag 8 november 2007 19:37 schreef Houniet het volgende:
de meeste kapsters zijn [afbeelding]
de meeste meisjes vallen op jongens met een vriendinquote:Op donderdag 8 november 2007 19:40 schreef JortK het volgende:
[..]
True... laatste zat er 1 zo met me te sjansen dat me vriendin er nog over begon op de terugweg toen ik geknipt was
jammer van die kutherrie op de achtergrondquote:Op donderdag 8 november 2007 19:39 schreef JortK het volgende:
Ik wou dat ik zo met me poker chips kon doen
en andersomquote:Op donderdag 8 november 2007 19:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
de meeste meisjes vallen op jongens met een vriendin![]()
jaquote:
quote:
gezellig!quote:maarja heb er zin in vanavond![]()
gaan er steeds meer mee![]()
quote:
zelfs voor een etentje en een krat bier komt hij niet eens deze kant opquote:Op donderdag 8 november 2007 20:26 schreef Houniet het volgende:
buzz ik wil die STOK! een keer
hij komt maar niet in de buurt he
Not Suitable For Schoolquote:Op donderdag 8 november 2007 18:42 schreef BrandX het volgende:
NSFS en FC.... wat betekenen die afkortingen... please enlighten me [afbeelding]
Hoe is het met de vlinders Buzz?quote:
ze zijn er nog steeds...quote:
quote:
Hounietquote:Op donderdag 8 november 2007 20:51 schreef Houniet het volgende:
hoi mpg
ja man heb er al drie gesproken. die heb ik al een tijd niet gezien en die schijnen nu in Nijmegen te wonenquote:Op donderdag 8 november 2007 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Houniet
Straks achter de vrouwen aan?
Tof hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja man heb er al drie gesproken. die heb ik al een tijd niet gezien en die schijnen nu in Nijmegen te wonen [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja man heb er al drie gesproken. die heb ik al een tijd niet gezien en die schijnen nu in Nijmegen te wonen![]()
wordt vast gezelligquote:
Dat geloof ik graagquote:Op donderdag 8 november 2007 21:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
wordt vast gezellig [afbeelding]
in Nijmegen, waar of in welke straat weet ik toch ook nietquote:
Dus we gaan dit weekend stappen met z'n 5-en?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
in Nijmegen, waar of in welke straat weet ik toch ook niet![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus we gaan dit weekend stappen met z'n 5-en? [afbeelding]
ik ga alleen vanavond. zaterdag ga ik niets doen. heb de twee weken daarop twee feestenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus we gaan dit weekend stappen met z'n 5-en?![]()
MPGquote:
komt vast wel een keerquote:Op donderdag 8 november 2007 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
MPG
Het was een serieus voorstel![]()
Met die drie dames?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga alleen vanavond. zaterdag ga ik niets doen. heb de twee weken daarop twee feesten
nee. met een maat van mequote:
Oh, dan ga ik niet mee. Werd vanochtend wakker met hoofdpijn en ben de hele dag niets wezen doen. Daar wilde ik eigenlijk mee doorgaan, maar drie dames hadden me wel uit bed gekregenquote:
JA DAT ZAL JA PAPIERquote:Op donderdag 8 november 2007 21:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik niet mee. Werd vanochtend wakker met hoofdpijn en ben de hele dag niets wezen doen. Daar wilde ik eigenlijk mee doorgaan, maar drie dames hadden me wel uit bed gekregen
Latuhrquote:Op donderdag 8 november 2007 21:34 schreef Houniet het volgende:
ksc vrienden, ik ga jullie verlaten. een fijne avond en ik drink er 1 voor jullie[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
MPG [afbeelding]
Het was een serieus voorstel [afbeelding]
Nouja zegquote:Op donderdag 8 november 2007 21:58 schreef BrandX het volgende:
[DE] Zandzakken voor de deur!!!!
Maar het is hier gewoon nagenoeg windstil... [afbeelding]
hier is dus randje scheveningen.
In Zandvoort staat al aardig wat wind hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 21:58 schreef BrandX het volgende:
Maar het is hier gewoon nagenoeg windstil...![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Nouja zeg
Had je gelezen wat NSFS en FC betekenen?
mmm, nou hier valt het dus errug mee. Er staat wel wat wind, maar maandag en dinsdag was het vele malen erger. Mijn ramen rammelden toen zowat uit hun sponningenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Zandvoort staat al aardig wat wind hoor.
Dan zit je in het oog van de orkaanquote:Op donderdag 8 november 2007 21:58 schreef BrandX het volgende:
De wind komt uit het noordwesten he... komt dus gewoon jouw kant ook opquote:Op donderdag 8 november 2007 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
mmm, nou hier valt het dus errug mee. Er staat wel wat wind, maar maandag en dinsdag was het vele malen erger. Mijn ramen rammelden toen zowat uit hun sponningen![]()
Whehequote:Op donderdag 8 november 2007 22:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] ja. Beiden verre van interessant voor mij dus
(FC is niet te lezen voor mij en NSFS -> dat criterium bepaal ik zelf wel [afbeelding] )
Muckiequote:
we zullen het wel merken danquote:Op donderdag 8 november 2007 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
De wind komt uit het noordwesten he... komt dus gewoon jouw kant ook op
Sky news meldt net "Rotterdam will be hardest hit"quote:Op donderdag 8 november 2007 21:58 schreef BrandX het volgende:
[DE] BREAKING NEWS - Zeer zware storm op komst
Gelukkig woon ik ver in de binnenlanden van Limbabwequote:Op donderdag 8 november 2007 22:22 schreef Frutsel het volgende:
Ach ja, de engelsen zullen idd wel overdrijven...
denk alleen niet dat je het moet onderschatten als je echt aan de kust woont [afbeelding]
of op een waddeneiland [afbeelding]
quote:
weten ze daar überhaupt wel hoe de zee eruit ziet?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik ver in de binnenlanden van Limbabwe![]()
tim/fritsquote:
papiiiiierquote:
Jaquote:Op donderdag 8 november 2007 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
weten ze daar überhaupt wel hoe de zee eruit ziet? [afbeelding]
Muckjequote:Op donderdag 8 november 2007 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
weten ze daar überhaupt wel hoe de zee eruit ziet?
[..]
tim/frits![]()
[..]
papiiiiier![]()
Ik had hoofdpijn vandaag. Heb niks gedaan. Heb ik iets gemist?quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
Van plaatjes, en verre reizen naar scheveningen ofzo
hoe ist nou?quote:
awww.... goed veel water drinkenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had hoofdpijn vandaag. Heb niks gedaan. Heb ik iets gemist?
Oh NOES, we're all gonna DIE !!!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sky news meldt net "Rotterdam will be hardest hit"
Ja goed, beetje moe. Maar wel naar een toffe film geweest vanavond, The Invasionquote:Op donderdag 8 november 2007 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe ist nou?
[..]
awww.... goed veel water drinken
Yep, water is goed.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe ist nou?
[..]
awww.... goed veel water drinken
gaat ie over?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed, beetje moe. Maar wel naar een toffe film geweest vanavond, The Invasion
Aah. Dat ken ik dan denk ik welquote:Op donderdag 8 november 2007 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
[afbeelding]
tis net de maas, maar dan groter [afbeelding]
klinkt al goedquote:Op donderdag 8 november 2007 22:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed, beetje moe. Maar wel naar een toffe film geweest vanavond, The Invasion
WMzquote:
Wattist?quote:
M, wanneer heb je tijd?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Was het ook, wil je echter een heel sterke film zien dan moet je naar Trade
komende week eigenlijk nietquote:Op donderdag 8 november 2007 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
M, wanneer heb je tijd? [afbeelding]
jaja...quote:
dat wist ik toch al gekkiequote:Op donderdag 8 november 2007 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
komende week eigenlijk niet...
daarna denk ik wel, maar dan moet ik nog ff kijken
WM&Mzquote:
hihiquote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
dat wist ik toch al gekkie [afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
Het enige wat nu in me opkomt zijn woorden die ik niet zou moeten zeggen.
Ik moet weer terug naar maat.
[afbeelding]
WMzquote:
Whaaaa, schat.. ik zie je tenenquote:
hihi....quote:
14quote:Op donderdag 8 november 2007 23:52 schreef eer-ik het volgende:
heb telefoon gefixed, ltr [afbeelding]
Enige cruciale wat ik nodig heb.quote:
Ah, vandaar ook die megagrote /mad netquote:Op donderdag 8 november 2007 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Enige cruciale wat ik nodig heb.
Móet morgen op tijd opstaan, en behalve m'n eigen telefoon die hier 40 km vandaan ligt, geen wekker.
Nu dus weer wel.
Ga nu pitten, jo [afbeelding]
quote:
Trusten M'squote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:05 schreef crossover het volgende:
mad mad mad hallo
papier? mot je n pomper? of note? lenny geeft vandaag alles gratisquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi.
Waarom slaap je niet? /mad
Was jij niet harig? Gefeliciteerd enzoquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:05 schreef crossover het volgende:
mad mad mad hallo
Jarigquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was jij niet harig? Gefeliciteerd enzo
Sinds wanneer is Lenny MOD?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:19 schreef crossover het volgende:
[..]
papier? mot je n pomper? of note? lenny geeft vandaag alles gratis
Iedereen uit de KSC is blauw.. toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Lenny MOD?
i8k ben verre van blauw, en dat terwijl het m'n lievelingskleur isquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Iedereen uit de KSC is blauw.. toch?
note?![]()
Ik ben nog niet blauw!quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Iedereen uit de KSC is blauw.. toch?
note?![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:26 schreef crossover het volgende:
Ja hoi, ik ga me nu afmelden want lenny zit onder mijn account te posten
Nipeng?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:27 schreef BrandX het volgende:
keb zelfs een positieve note gekregen van Nipeng vandaag, ipv een neg. note![]()
Tof! Cashewnoten zijn ook best positief.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:27 schreef BrandX het volgende:
keb zelfs een positieve note gekregen van Nipeng vandaag, ipv een neg. note![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:28 schreef BrandX het volgende:
pv en ik zijn min of meer de enige niet blauwen die nog posten in KSC![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tof! Cashewnoten zijn ook best positief.
Ik ook. Vooral sinds Houniet ontdekte dat 3 meiden die hij van vroeger kende nu in Nijmegen wonen. Dat word een stap-meet!quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
oh en voor een keer stappen in nijmegen ben ik altijd in!![]()
Helemaal mee eens. als hij nou ook nog een paar dudes weet, dan hebben we een datequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral sinds Houniet ontdekte dat 3 meiden die hij van vroeger kende nu in Nijmegen wonen. Dat word een stap-meet!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. als hij nou ook nog een paar dudes weet, dan hebben we een date
EN anders moeten we er een keer met zijn duextes wat van maken vrees ik![]()
oh daar is niets erg aan hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Wat erg!
![]()
Doe we een keer!Hoe is het met de "storm"?
Slaap lekker BX en jij krijgt van mij dan speciaal eenquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh daar is niets erg aan hoor
de storm valt hier nog errug mee. gewoon het gebruikelijke aan wind. Weinig dus!
en voor de date in nijmegen gaan we gewoon een keer plannen, wie mee gaat, gaat mee, wie niet mee gaat heeft pech!Maar voor nu ga ik lekker slapen, en dus tot morgen allemaal!
![]()
en een specialevoor PV
tot morgen!
En nu kan je niet meer slapen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ging een uur geleden 'even' op bed liggen en tv kijken. Maar ik pleurde in slaap dus
Nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En nu kan je niet meer slapen?![]()
Is goedquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh daar is niets erg aan hoor
de storm valt hier nog errug mee. gewoon het gebruikelijke aan wind. Weinig dus!
en voor de date in nijmegen gaan we gewoon een keer plannen, wie mee gaat, gaat mee, wie niet mee gaat heeft pech!Maar voor nu ga ik lekker slapen, en dus tot morgen allemaal!
![]()
en een specialevoor PV
tot morgen!
Nee, ben nog niet serieus wezen zoeken. Komende week ga ik uitzendbureau's en het CWI lang.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heb je eigenlijk al een leuke baan op het oog Papier?
Hehe, nee dat niet. Ik was benieuwdquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ben nog niet serieus wezen zoeken. Komende week ga ik uitzendbureau's en het CWI lang.
Hoe zo? Heb jij iets voor me?![]()
Mogguh!quote:
Slaap ze!quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, nee dat niet. Ik was benieuwd
Ik ga nu wel de mand in!![]()
Hoe gaat het met de vulkaan?quote:
De enige storm zie ik op TV. In Engeland hebben ze de Thames barriers gesloten en in Nederland de Maeslantkering en Oosterscheldedam. Maar er is verder nog niks spannends gebeurd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:54 schreef indahnesia.com het volgende:
en daar? Geen storm?
owh, ok.. dan ga ik weer eens aan de slag op de andere computer. Moet hoognodig een nieuwe harddisk hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De enige storm zie ik op TV. In Engeland hebben ze de Thames bariers gesloten en in Nederland de Maaskering en Oosterscheldedam. Maar er is verder nog niks spannends gebeurd.
WFzquote:
Ik heb mn tandjes gepoetst en lig nu in bed. Ben over 10 minuten in dromenland maar moest nog even naar de dollar kijken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:37 schreef indahnesia.com het volgende:
papier nog wakker of alweer wakker?
whehe... okee dan.. tot laterquote:Op vrijdag 9 november 2007 02:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb mn tandjes gepoetst en lig nu in bed. Ben over 10 minuten in dromenland maar moest nog even naar de dollar kijken.
neuh, niet direct vooralsnogquote:Op vrijdag 9 november 2007 06:59 schreef OA het volgende:
Mogge Indah. Nog last van de vulkaan?
Dus de kans bestaat wel?quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, niet direct vooralsnog
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 8 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
003. 207 eer-ik
006. 152 Muck
011. 115 Houniet
012. 110 MPG
025. 078 Frutsel
029. 071 Papierversnipperaar
037. 067 Kuukske
080. 046 motorbloempje
086. 044 buzzer
093. 042 DaMart
101. 041 BrandX
114. 038 Pheno
136. 032 JortK
144. 031 juon_jacket1
165. 029 vrolijke-frits
174. 028 indahnesia.com
quote:
hey BXquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:01 schreef BrandX het volgende:
kia ora! [afbeelding] [afbeelding]
--> eitje bakken
sjowhanquote:
frutsquote:
muckquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:05 schreef Muck het volgende:
[afbeelding] 2e!
Mogge trouwens [afbeelding] [afbeelding]
Maar die is momenteel toch niet net zo actief als de andere 2?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
altijd he, de krater van de Merapi ligt op precies 25 kilometer van mijn voordeur
kloptquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:06 schreef OA het volgende:
[..]
Maar die is momenteel toch niet net zo actief als de andere 2?
klopt ookquote:Mja, je weet het nooit bij een vulkaan he? [afbeelding]
indahquote:
ja, we zijn collectief wakker gewordenquote:wah, gaat rap ineens
Hey hagel... 13.gifquote:
inderdaad alsof er 1 wekker ging die iedereen uit z'n/haar bed traptequote:Op vrijdag 9 november 2007 08:09 schreef Muck het volgende:
[..]
indah [afbeelding]
[..]
ja, we zijn collectief wakker geworden [afbeelding]
je zou het haast denken hequote:Op vrijdag 9 november 2007 08:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inderdaad alsof er 1 wekker ging die iedereen uit z'n/haar bed trapte
echt frappant om te zien ineens iddquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:12 schreef Muck het volgende:
[..]
je zou het haast denken he [afbeelding]
eet smakelijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:15 schreef BrandX het volgende:
hier ook lekker windje, en ben aan het genieten van mijn gebakken eitjes met een bakkie [afbeelding]
ruilen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:17 schreef Pheno het volgende:
Het is hier best lekker weer
werksequote:Op vrijdag 9 november 2007 08:22 schreef BrandX het volgende:
ladies and gents, ik ga maar eens naar kantoor!wellicht spreek ik u daar nog
hier ook, op de veranda is het droog tenminstequote:Op vrijdag 9 november 2007 08:17 schreef Pheno het volgende:
Het is hier best lekker weer
goeiemoggelquote:
werk zequote:Op vrijdag 9 november 2007 08:22 schreef BrandX het volgende:
ladies and gents, ik ga maar eens naar kantoor! [afbeelding] wellicht spreek ik u daar nog [afbeelding]
Ja, ik ben uiteindelijk al 3 uur wakkerquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:27 schreef Muck het volgende:
[..]
goeiemoggel
Toch nog op tijd wakker geworden
hoe ken da nou weer?!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik ben uiteindelijk al 3 uur wakker
mogge kuuk! Wat ben jij enthousiastquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
GOEDEMOOOOOOOOOOOOORGEN.
joquote:
Mja, weet niet.quote:
Mogequote:Op vrijdag 9 november 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
GOEDEMOOOOOOOOOOOOORGEN.
Je moet fokken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jo
[..]
Mja, weet niet.
Biologische klok is blijkbaar te goed als ik iets belangrijks heb
dat blikt maar weer :pquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jo
[..]
Mja, weet niet.
Biologische klok is blijkbaar te goed als ik iets belangrijks heb
Mja, ik heb er wel zin in vandaag.quote:
riiightquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neen.
Dat valt al jaren niet meer onder m'n belangrijke zaken
tis er vandaag dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik heb er wel zin in vandaag.
jeps, opvulling van de tijd, en ondertussen kan ik mooi ook andere dingen doenquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwoah, kan fokken niet echt belangrijk noemen.
Gebrek aan betere dingen, dat wel.
Dank je!quote:
bagger baggerquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:43 schreef OA het volgende:
Oeh, ff deze volbaggeren, dan kan er een JortK-verjaardagstopic worden geopend!![]()
tis nog niet voorbij hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:43 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat was ook weer een storm in een kop koffie vannacht...
goed he?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:42 schreef eer-ik het volgende:
Muck, waarom heb je niks aan de TT veranderd?
De Noordzee zag er trouwens tof uit! Hoog water en veel wilde golven met witte schuimkoppen eropquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tis nog niet voorbij hoor![]()
rond 8 uur was pas de hoogste stand en het kritieke punt bereikt
Ennuh koffie is lekker
Storm ook
waarom wel?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:42 schreef eer-ik het volgende:
Muck, waarom heb je niks aan de TT veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |