Nijmegen.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:32 schreef BrandX het volgende:
en waar gaat onze houniet achter de vrouwen aan?
-edit: ik maak snel een nieuwe! -
ben er nog niet zovaak geweest, maar daar gaat zeker verandering in komen. studeer daar nou dus ik moet welquote:Op donderdag 8 november 2007 18:35 schreef BrandX het volgende:
Ah, gezellig stappen daar?
zo zit ik niet in mekaar gastquote:
gast?quote:
joquote:
ja, dat dusquote:Op donderdag 8 november 2007 18:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij is al vol hoor?al zes minuten
Tis ook niet met Google te vindenquote:Op donderdag 8 november 2007 18:42 schreef BrandX het volgende:
NSFS en FC.... wat betekenen die afkortingen... please enlighten me [afbeelding]
FC = ForumCrewquote:Op donderdag 8 november 2007 18:42 schreef BrandX het volgende:
NSFS en FC.... wat betekenen die afkortingen... please enlighten me![]()
Dan heb jij morgen recht op een verjaardagstopic!quote:
kost het?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:44 schreef JortK het volgende:
Dat huis wat ik heb aangeboden gekregen is echt groot
Drie kamers voor met zn tweeen
72m2
ga je weer spacenquote:
tofquote:Op donderdag 8 november 2007 18:44 schreef JortK het volgende:
Dat huis wat ik heb aangeboden gekregen is echt groot
Drie kamers voor met zn tweeen
72m2
Hou ik je aanquote:Op donderdag 8 november 2007 18:45 schreef OA het volgende:
[..]
Dan heb jij morgen recht op een verjaardagstopic! [afbeelding]
Bestaat dat nog SlamFMquote:Op donderdag 8 november 2007 18:47 schreef Frutsel het volgende:
SLAM FM - VETTE PLAAT
Alex C ft Y-Ass -- Du hast den schoensten arsch der Welt
500eur incl servicekostenquote:
Netjesquote:Op donderdag 8 november 2007 19:03 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding] WTF !
@ JortK. ik ga vanavond stappen in Nijmegen
Ach als ik het echt neem dan zal ik natuurlijk wel wat foto's postenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:06 schreef Muck het volgende:
[..]
dat valt echt heel erg mee [afbeelding]
als je de schaduw van het paard bekijkt... kon ie nog echt zijn ook hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 19:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
leuk gefotoshoptde schaduw verraad hem :p
lijkt me leukquote:Op donderdag 8 november 2007 19:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach als ik het echt neem dan zal ik natuurlijk wel wat foto's posten
quote:
Nee eigenlijk niet ,dit is echt mooi, ook nieuwbouw enzo dusquote:Op donderdag 8 november 2007 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
lijkt me leuk [afbeelding]
heb je nog wat anders op het oog?
das met al die A-stedenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:26 schreef Houniet het volgende:
Arnhem is een kut stad
te agressieve sfeer en veel lelijke mensen
quote:
quote:
Vorig weekend ging ik met JJ's zoon naar de kapster daar... wij beide onze haren knippenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:29 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
![]()
MAAR MUCK me kapster die is echt pfffff
kan ik toch niet krijgen![]()
nou, mooi tochquote:Op donderdag 8 november 2007 19:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet ,dit is echt mooi, ook nieuwbouw enzo dus
Ik heb 2 1/2 jaar in Arnhem gewoond man! Hartstikke leuke stadquote:Op donderdag 8 november 2007 19:26 schreef Houniet het volgende:
Arnhem is een kut stad
te agressieve sfeer en veel lelijke mensen
het tegenovergestelde kan je vinden in Nijmegen
maak nou gewoon eens een foto man, dan kan ik ook zeggen wat ik er van vindt (en de mannen hier kunnen dan even kwijlen)quote:Op donderdag 8 november 2007 19:29 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
![]()
MAAR MUCK me kapster die is echt pfffff
kan ik toch niet krijgen![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vorig weekend ging ik met JJ's zoon naar de kapster daar... wij beide onze haren knippen
Toen ik terug kwam zei ik dat die kapster best lekker was
Okay, was dus ook de laatste keer dat ik er heen mocht![]()
![]()
Mijn kapster in Wijk was een heks, maar kon wel heel goed knippenquote:Maar mijn kapster in Enschede was![]()
Maar dies weg nu![]()
True... laatste zat er 1 zo met me te sjansen dat me vriendin er nog over begon op de terugweg toen ik geknipt wasquote:Op donderdag 8 november 2007 19:37 schreef Houniet het volgende:
de meeste kapsters zijn [afbeelding]
de meeste meisjes vallen op jongens met een vriendinquote:Op donderdag 8 november 2007 19:40 schreef JortK het volgende:
[..]
True... laatste zat er 1 zo met me te sjansen dat me vriendin er nog over begon op de terugweg toen ik geknipt was
jammer van die kutherrie op de achtergrondquote:Op donderdag 8 november 2007 19:39 schreef JortK het volgende:
Ik wou dat ik zo met me poker chips kon doen
en andersomquote:Op donderdag 8 november 2007 19:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
de meeste meisjes vallen op jongens met een vriendin![]()
jaquote:
quote:
gezellig!quote:maarja heb er zin in vanavond![]()
gaan er steeds meer mee![]()
quote:
zelfs voor een etentje en een krat bier komt hij niet eens deze kant opquote:Op donderdag 8 november 2007 20:26 schreef Houniet het volgende:
buzz ik wil die STOK! een keer
hij komt maar niet in de buurt he
Not Suitable For Schoolquote:Op donderdag 8 november 2007 18:42 schreef BrandX het volgende:
NSFS en FC.... wat betekenen die afkortingen... please enlighten me [afbeelding]
Hoe is het met de vlinders Buzz?quote:
ze zijn er nog steeds...quote:
quote:
Hounietquote:Op donderdag 8 november 2007 20:51 schreef Houniet het volgende:
hoi mpg
ja man heb er al drie gesproken. die heb ik al een tijd niet gezien en die schijnen nu in Nijmegen te wonenquote:Op donderdag 8 november 2007 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Houniet
Straks achter de vrouwen aan?
Tof hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja man heb er al drie gesproken. die heb ik al een tijd niet gezien en die schijnen nu in Nijmegen te wonen [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja man heb er al drie gesproken. die heb ik al een tijd niet gezien en die schijnen nu in Nijmegen te wonen![]()
wordt vast gezelligquote:
Dat geloof ik graagquote:Op donderdag 8 november 2007 21:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
wordt vast gezellig [afbeelding]
in Nijmegen, waar of in welke straat weet ik toch ook nietquote:
Dus we gaan dit weekend stappen met z'n 5-en?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
in Nijmegen, waar of in welke straat weet ik toch ook niet![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus we gaan dit weekend stappen met z'n 5-en? [afbeelding]
ik ga alleen vanavond. zaterdag ga ik niets doen. heb de twee weken daarop twee feestenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus we gaan dit weekend stappen met z'n 5-en?![]()
MPGquote:
komt vast wel een keerquote:Op donderdag 8 november 2007 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
MPG
Het was een serieus voorstel![]()
Met die drie dames?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga alleen vanavond. zaterdag ga ik niets doen. heb de twee weken daarop twee feesten
nee. met een maat van mequote:
Oh, dan ga ik niet mee. Werd vanochtend wakker met hoofdpijn en ben de hele dag niets wezen doen. Daar wilde ik eigenlijk mee doorgaan, maar drie dames hadden me wel uit bed gekregenquote:
JA DAT ZAL JA PAPIERquote:Op donderdag 8 november 2007 21:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik niet mee. Werd vanochtend wakker met hoofdpijn en ben de hele dag niets wezen doen. Daar wilde ik eigenlijk mee doorgaan, maar drie dames hadden me wel uit bed gekregen
Latuhrquote:Op donderdag 8 november 2007 21:34 schreef Houniet het volgende:
ksc vrienden, ik ga jullie verlaten. een fijne avond en ik drink er 1 voor jullie[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |