14quote:Op donderdag 8 november 2007 23:52 schreef eer-ik het volgende:
heb telefoon gefixed, ltr [afbeelding]
Enige cruciale wat ik nodig heb.quote:
Ah, vandaar ook die megagrote /mad netquote:Op donderdag 8 november 2007 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Enige cruciale wat ik nodig heb.
Móet morgen op tijd opstaan, en behalve m'n eigen telefoon die hier 40 km vandaan ligt, geen wekker.
Nu dus weer wel.
Ga nu pitten, jo [afbeelding]
quote:
Trusten M'squote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:05 schreef crossover het volgende:
mad mad mad hallo
papier? mot je n pomper? of note? lenny geeft vandaag alles gratisquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi.
Waarom slaap je niet? /mad
Was jij niet harig? Gefeliciteerd enzoquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:05 schreef crossover het volgende:
mad mad mad hallo
Jarigquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was jij niet harig? Gefeliciteerd enzo
Sinds wanneer is Lenny MOD?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:19 schreef crossover het volgende:
[..]
papier? mot je n pomper? of note? lenny geeft vandaag alles gratis
Iedereen uit de KSC is blauw.. toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Lenny MOD?
i8k ben verre van blauw, en dat terwijl het m'n lievelingskleur isquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Iedereen uit de KSC is blauw.. toch?
note?![]()
Ik ben nog niet blauw!quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Iedereen uit de KSC is blauw.. toch?
note?![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:26 schreef crossover het volgende:
Ja hoi, ik ga me nu afmelden want lenny zit onder mijn account te posten
Nipeng?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:27 schreef BrandX het volgende:
keb zelfs een positieve note gekregen van Nipeng vandaag, ipv een neg. note![]()
Tof! Cashewnoten zijn ook best positief.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:27 schreef BrandX het volgende:
keb zelfs een positieve note gekregen van Nipeng vandaag, ipv een neg. note![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:28 schreef BrandX het volgende:
pv en ik zijn min of meer de enige niet blauwen die nog posten in KSC![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tof! Cashewnoten zijn ook best positief.
Ik ook. Vooral sinds Houniet ontdekte dat 3 meiden die hij van vroeger kende nu in Nijmegen wonen. Dat word een stap-meet!quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
oh en voor een keer stappen in nijmegen ben ik altijd in!![]()
Helemaal mee eens. als hij nou ook nog een paar dudes weet, dan hebben we een datequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral sinds Houniet ontdekte dat 3 meiden die hij van vroeger kende nu in Nijmegen wonen. Dat word een stap-meet!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. als hij nou ook nog een paar dudes weet, dan hebben we een date
EN anders moeten we er een keer met zijn duextes wat van maken vrees ik![]()
oh daar is niets erg aan hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Wat erg!
![]()
Doe we een keer!Hoe is het met de "storm"?
Slaap lekker BX en jij krijgt van mij dan speciaal eenquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh daar is niets erg aan hoor
de storm valt hier nog errug mee. gewoon het gebruikelijke aan wind. Weinig dus!
en voor de date in nijmegen gaan we gewoon een keer plannen, wie mee gaat, gaat mee, wie niet mee gaat heeft pech!Maar voor nu ga ik lekker slapen, en dus tot morgen allemaal!
![]()
en een specialevoor PV
tot morgen!
En nu kan je niet meer slapen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ging een uur geleden 'even' op bed liggen en tv kijken. Maar ik pleurde in slaap dus
Nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En nu kan je niet meer slapen?![]()
Is goedquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh daar is niets erg aan hoor
de storm valt hier nog errug mee. gewoon het gebruikelijke aan wind. Weinig dus!
en voor de date in nijmegen gaan we gewoon een keer plannen, wie mee gaat, gaat mee, wie niet mee gaat heeft pech!Maar voor nu ga ik lekker slapen, en dus tot morgen allemaal!
![]()
en een specialevoor PV
tot morgen!
Nee, ben nog niet serieus wezen zoeken. Komende week ga ik uitzendbureau's en het CWI lang.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heb je eigenlijk al een leuke baan op het oog Papier?
Hehe, nee dat niet. Ik was benieuwdquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ben nog niet serieus wezen zoeken. Komende week ga ik uitzendbureau's en het CWI lang.
Hoe zo? Heb jij iets voor me?![]()
Mogguh!quote:
Slaap ze!quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, nee dat niet. Ik was benieuwd
Ik ga nu wel de mand in!![]()
Hoe gaat het met de vulkaan?quote:
De enige storm zie ik op TV. In Engeland hebben ze de Thames barriers gesloten en in Nederland de Maeslantkering en Oosterscheldedam. Maar er is verder nog niks spannends gebeurd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:54 schreef indahnesia.com het volgende:
en daar? Geen storm?
owh, ok.. dan ga ik weer eens aan de slag op de andere computer. Moet hoognodig een nieuwe harddisk hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De enige storm zie ik op TV. In Engeland hebben ze de Thames bariers gesloten en in Nederland de Maaskering en Oosterscheldedam. Maar er is verder nog niks spannends gebeurd.
WFzquote:
Ik heb mn tandjes gepoetst en lig nu in bed. Ben over 10 minuten in dromenland maar moest nog even naar de dollar kijken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:37 schreef indahnesia.com het volgende:
papier nog wakker of alweer wakker?
whehe... okee dan.. tot laterquote:Op vrijdag 9 november 2007 02:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb mn tandjes gepoetst en lig nu in bed. Ben over 10 minuten in dromenland maar moest nog even naar de dollar kijken.
neuh, niet direct vooralsnogquote:Op vrijdag 9 november 2007 06:59 schreef OA het volgende:
Mogge Indah. Nog last van de vulkaan?
Dus de kans bestaat wel?quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, niet direct vooralsnog
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 8 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
003. 207 eer-ik
006. 152 Muck
011. 115 Houniet
012. 110 MPG
025. 078 Frutsel
029. 071 Papierversnipperaar
037. 067 Kuukske
080. 046 motorbloempje
086. 044 buzzer
093. 042 DaMart
101. 041 BrandX