quote:Op donderdag 8 november 2007 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
MPG [afbeelding]
Het was een serieus voorstel [afbeelding]
Nouja zegquote:Op donderdag 8 november 2007 21:58 schreef BrandX het volgende:
[DE] Zandzakken voor de deur!!!!
Maar het is hier gewoon nagenoeg windstil... [afbeelding]
hier is dus randje scheveningen.
In Zandvoort staat al aardig wat wind hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 21:58 schreef BrandX het volgende:
Maar het is hier gewoon nagenoeg windstil...![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Nouja zeg
Had je gelezen wat NSFS en FC betekenen?
mmm, nou hier valt het dus errug mee. Er staat wel wat wind, maar maandag en dinsdag was het vele malen erger. Mijn ramen rammelden toen zowat uit hun sponningenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Zandvoort staat al aardig wat wind hoor.
Dan zit je in het oog van de orkaanquote:Op donderdag 8 november 2007 21:58 schreef BrandX het volgende:
De wind komt uit het noordwesten he... komt dus gewoon jouw kant ook opquote:Op donderdag 8 november 2007 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
mmm, nou hier valt het dus errug mee. Er staat wel wat wind, maar maandag en dinsdag was het vele malen erger. Mijn ramen rammelden toen zowat uit hun sponningen![]()
Whehequote:Op donderdag 8 november 2007 22:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] ja. Beiden verre van interessant voor mij dus
(FC is niet te lezen voor mij en NSFS -> dat criterium bepaal ik zelf wel [afbeelding] )
Muckiequote:
we zullen het wel merken danquote:Op donderdag 8 november 2007 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
De wind komt uit het noordwesten he... komt dus gewoon jouw kant ook op
Sky news meldt net "Rotterdam will be hardest hit"quote:Op donderdag 8 november 2007 21:58 schreef BrandX het volgende:
[DE] BREAKING NEWS - Zeer zware storm op komst
Gelukkig woon ik ver in de binnenlanden van Limbabwequote:Op donderdag 8 november 2007 22:22 schreef Frutsel het volgende:
Ach ja, de engelsen zullen idd wel overdrijven...
denk alleen niet dat je het moet onderschatten als je echt aan de kust woont [afbeelding]
of op een waddeneiland [afbeelding]
quote:
weten ze daar überhaupt wel hoe de zee eruit ziet?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik ver in de binnenlanden van Limbabwe![]()
tim/fritsquote:
papiiiiierquote:
Jaquote:Op donderdag 8 november 2007 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
weten ze daar überhaupt wel hoe de zee eruit ziet? [afbeelding]
Muckjequote:Op donderdag 8 november 2007 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
weten ze daar überhaupt wel hoe de zee eruit ziet?
[..]
tim/frits![]()
[..]
papiiiiier![]()
Ik had hoofdpijn vandaag. Heb niks gedaan. Heb ik iets gemist?quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
Van plaatjes, en verre reizen naar scheveningen ofzo
hoe ist nou?quote:
awww.... goed veel water drinkenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had hoofdpijn vandaag. Heb niks gedaan. Heb ik iets gemist?
Oh NOES, we're all gonna DIE !!!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sky news meldt net "Rotterdam will be hardest hit"
Ja goed, beetje moe. Maar wel naar een toffe film geweest vanavond, The Invasionquote:Op donderdag 8 november 2007 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe ist nou?
[..]
awww.... goed veel water drinken
Yep, water is goed.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe ist nou?
[..]
awww.... goed veel water drinken
gaat ie over?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed, beetje moe. Maar wel naar een toffe film geweest vanavond, The Invasion
Aah. Dat ken ik dan denk ik welquote:Op donderdag 8 november 2007 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
[afbeelding]
tis net de maas, maar dan groter [afbeelding]
klinkt al goedquote:Op donderdag 8 november 2007 22:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed, beetje moe. Maar wel naar een toffe film geweest vanavond, The Invasion
WMzquote:
Wattist?quote:
M, wanneer heb je tijd?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Was het ook, wil je echter een heel sterke film zien dan moet je naar Trade
komende week eigenlijk nietquote:Op donderdag 8 november 2007 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
M, wanneer heb je tijd? [afbeelding]
jaja...quote:
dat wist ik toch al gekkiequote:Op donderdag 8 november 2007 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
komende week eigenlijk niet...
daarna denk ik wel, maar dan moet ik nog ff kijken
WM&Mzquote:
hihiquote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
dat wist ik toch al gekkie [afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |