Nou toch wel volgende weekquote:Op zondag 4 november 2007 23:11 schreef loezzie het volgende:
seizoen 3 toch? verder geweldige aflevering. die tippiwan is niet zo dom als ze zich voordoet!!
Bronquote:'Gooische Vrouw' Willemijn vervangen?
AMSTERDAM - Kijk vanavond nog maar eens goed, want het is één van de laatste optredens van Gooische Vrouw Willemijn Lodewijkx. Annet Malherbe heeft de handdoek in de ring gegooid. Een vervangster in háár rol, lijkt uitgesloten. "De scenarioschrijvers zullen er hoogstwaarschijnlijk een heel nieuw personage inschrijven”, zegt castingdirecteur Job Gosschalk.
Job vervolgt: "Natuurlijk zullen wij er alles aan doen om voor die rol een topactrice te casten.” Want een ander in de plaats van Annet als Willemijn, lijkt ondenkbaar. Nadat het nieuws bekend werd dat Annet zich meer op toneel wil gaan storten en daarom stopt met de succesvolle serie, uitten de fans massaal hun ongenoegen. Niemand zal haar kunnen doen vergeten.
Ook de castingkoning zegt dat hij Willemijn Lodewijkx ’enorm zal missen’. "Ik vind het bijzonder jammer is dat een van de leukste rollen van de afgelopen jaren op televisie, het voor gezien houdt. Maar hiermee redeneer ik voornamelijk vanuit mezelf en vanuit het publiek. Het is Annet gelukt om niet alleen een geestig personage neer te zetten, maar tegelijkertijd een kwetsbaar, ontroerend en herkenbare vrouw.”
Toch heeft Job er alle begrip voor dat Annet wil stoppen. "Als je drie seizoenen dezelfde rol speelt, bestaat het gevaar dat je alleen daarmee geïdentificeerd wordt. Annet heeft al jaren prachtige rollen op het toneel gespeeld, en wil waarschijnlijk voorkomen dat het publiek dat in de toekomst naar een voorstelling komt, naar Willemijn Lodewijkx zit te kijken. Al betwijfel ik of het veel uitmaakt of je drie of vier seizoenen dezelfde rol speelt. Dat zal de toekomst leren.”
Bronquote:Zoektocht naar TWEE Gooische Vrouwen?
door onze redactie
AMSTERDAM - Na Annet Malherbe wil ook Tjitske Reidinga, die de rol van Claire speelt, stoppen met Gooische Vrouwen. Betekent dit het einde van de goedbekeken serie?
De 35-jarige actrice ziet geen heil meer in het nieuwe seizoen. Deze uitspraak doet Tjsitske in een filmpje dat maandag per ongeluk op de webiste van RTL te zien was. Volgens de zender is het filmpje al 1,5 maand oud en was het niet de bedoeling dat het op de webstie geplaatst werd.
Tjitske, bekend van Klokhuis en Ja Zuster, Nee Zuster, speelt in Gooische Vrouwen de succesvolle advocate Claire.
Daar ben ik het mee eens. 2 nieuwe personages.. dat wordt wel erg moeilijk!quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:49 schreef Pritt het volgende:
Dit lijkt me wel de doodsteek voor de serie. Helaas maar het is leuk geweest voor de tijd dat het duurde.
Heb seizoen 2 vandaag ook gekochtquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb net de twee dvd's gekocht als rantsoen voor de barre jaren die komen gaan, zonder GV![]()
quote:'Gooische Vrouwen gaat door!'
Gooische Vrouwen blijft de gemoederen bezighouden. Hoewel er officieel nog geen bericht is dat de populaire serie, bedacht door Linda de Mol, een vierde seizoen ingaat, weet Weekblad Privé-hoofdredacteur Evert Santegoeds woensdagochtend bij Radio 538 te melden: "De serie gaat door!"
Volgens de showbizzkenner is met alle hoofdrolspeeltsers, behalve Annet 'Willemijn Lodewijkx' Malherbe, overeenstemming bereikt. "Er was nog wat onduidelijkheid over Tjitske Reidinga, die de rol van Claire speelt, maar ook zij is overstag gegaan", zo zegt Santegoeds stellig.
Desgevraagd reageert een woordvoerster van RTL Nederland verbaasd. "Er is nog helemaal geen uitsluitsel gekomen over een eventueel vervolg. De onderhandelingen zijn nog steeds in volle gang."
Evert: "Linda's manager Xenia Kasper heeft aan mij bevestigd dat de serie wel doorgaat."
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
O get ik heb zondagavond een wijnproeverij
Ik heb het al zo zwaar. Ik moet al die wijn weer uitspugen!quote:
iddquote:Op zondag 11 november 2007 21:34 schreef E.T. het volgende:
Ik haat cliffhangers...
Zeker als je niet eens weet of er wel een vervolg komt![]()
Hoezo. Deze week hadden ze toch bekend gemaakt dat er een nieuw seizoen kwam.quote:Op zondag 11 november 2007 21:34 schreef E.T. het volgende:
Ik haat cliffhangers...
Zeker als je niet eens weet of er wel een vervolg komt![]()
ik heb alleen nog maar van die halve berichten op Telegraaf-nivo gezien..quote:Op zondag 11 november 2007 21:37 schreef jmac het volgende:
[..]
Hoezo. Deze week hadden ze toch bekend gemaakt dat er een nieuw seizoen kwam.
quote:Over Seizoen 4 van Gooische Vrouwen
Ook RTL Nederland, die de serie Gooische Vrouwen uitzendt, is zich er bewust van dat het vertrek van Annet Malherbe een fikse aderlating is. "Voor Gooische Vrouwen is het uiteraard erg jammer”, reageert een woordvoerster. "Haar rol heeft een aanzienlijke bijdrage geleverd aan het succes van de serie.”
Hoewel het vertrek van Annet onafwendbaar is, is over de toekomst van Gooische Vrouwen nog geen duidelijkheid. "Momenteel vinden onderhandelingen plaats over een eventueel vervolg op de serie. Naar verwachting zal de uitkomst hiervan nog enkele weken op zich laten wachten'
Het was het was het was, een echte cliffhangerquote:Op zondag 11 november 2007 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
HOE WAS 'T, hoe was 't, hoe was 't?![]()
Ik wil niet teruglezen, want ik heb het dus nog niet gezien.
Maar hoe was 't???![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef Sonja27 het volgende:Hij had toch een keer gezegd dat hij iets met arme kinderen wilde gaan doen in plaats van al die verwende rijke stinkerds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor duderinnetje.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
De wijn was fijn! Er waren 32 wijnen ter proeverij en deze keer lag de nadruk op de roden, vanwege het seizoen. Zaten mooie bij! We hebben een mooi selectietje aangekocht, waaronder ook wit trouwens en zelfs een 'winterse' rosé.quote:Op maandag 12 november 2007 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was het was het was, een echte cliffhanger![]()
![]()
Hoe was de wijn?????![]()
Lief van je!quote:Op maandag 12 november 2007 00:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij had toch een keer gezegd dat hij iets met arme kinderen wilde gaan doen in plaats van al die verwende rijke stinkerds?
Hahaa, ja mij ook!quote:Op maandag 12 november 2007 14:23 schreef Duderinnetje het volgende:
MM erin? Is dat een gerucht?
O lijkt me geweldig![]()
Op zich zou je dit einde ook kunnen zien als een echt einde. Je kan allemaal wel raden wat er gebeurd als de teller stopt......quote:Op maandag 12 november 2007 09:37 schreef Nuna het volgende:
Wat een roteindeEn begrijp ik goed dat ze dus nog niet weten hoe ze nu verder gaan? Straks komen we nooit achter wat er gebeurd is
quote:Op maandag 12 november 2007 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
De wijn was fijn! Er waren 32 wijnen ter proeverij en deze keer lag de nadruk op de roden, vanwege het seizoen. Zaten mooie bij! We hebben een mooi selectietje aangekocht, waaronder ook wit trouwens en zelfs een 'winterse' rosé.![]()
Maar ik dacht tijdens de veertiende slok die ik uitspoog wel aan de GV en hoe die op een proeverij mooi alles zouden doorslikken!![]()
![]()
![]()
En dan gierend en struikelend de wijnhandel uit!
Kom es naar Hoolsquote:Op maandag 12 november 2007 23:41 schreef Pritt het volgende:
Trouwens voor de eerste keer op Fok! dat ik in een topic post waar ook veel vrouwen posten.
Bij voetbal en games komen er niet zoveel.
Ja, nog goedkoper dan de kruidvat!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
In het Intertoys boekje dat ik net binnen kreeg staan seizoen 1 en 2 voor ¤ 6,99 per stuk.
Ja leuk he, een open eindquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik vraag me af of Rossi wel met Tippiwan naar het buitenland gaat. Misschien is het wel toevallig en onderschept hij haar...
Dat zou ook heel goed kunnenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik vraag me af of Rossi wel met Tippiwan naar het buitenland gaat. Misschien is het wel toevallig en onderschept hij haar...
Bron: http://www.uk.rug.nl/dezeweek.phpquote:M. de Jong, allesprobeerder
Filosofiestudente speelt in Gooische Vrouwen
Al drie jaar lang speelt filosofiestudente Mea de Jong van de RUG in de hitserie Gooische vrouwen. “Ik probeerde het een beetje stil te houden, maar dat is dus niet gelukt.”
Door rosa timmer
“En daar stond ik dan als 16-jarig meisje tegenover Linda de Mol, Beau van Erven Dorens en al die anderen die allemaal een lange theateropleiding hebben gehad. Ik moest een emotionele speech houden op de begrafenis van mijn vader en gaan huilen.”
De 19-jarige Mea de Jong studeert filosofie aan de RUG en speelde daarnaast de afgelopen drie tv-seizoenen in Gooische Vrouwen, de hitserie die aanvankelijk bij Talpa en daarna bij RTL4 werd uitgezonden. De voorlopig laatste aflevering trok zondagavond bijna 1,7 miljoen kijkers.
De Jong vertolkt de rol van Merel, een verwend Gooisch meisje. Ze is extravert en heel opstandig ten opzichte van haar moeder, Gooische vrouw Claire. Haar eerste scène, drie jaar geleden, was meteen de zwaarste. “Ik moest op de eerste draaidag al huilen. Normaal krijg je dan een mentolstick in je ogen maar dat kon nu niet. Dat kan alleen als je de scène al met tranen begint.”
De Jong denkt niet aan een rotmoment als ze zich moet inleven in een verdrietige scène. “Nee, ik probeer me heel erg te concentreren. Het helpt dat ik dit al heel vaak heb moeten doen tijdens de les. Meestal lukt het wel, maar omdat het zo spannend was op de eerste dag vond ik dit een moeilijke scène.”
Haar echte vader is regisseur en producent Ate de Jong, die onder andere meewerkte aan filmprojecten als The discovery of heaven, Miami Vice en Brandende Liefde. Op dit moment produceert hij Zomerhitte, naar het boek van Jan Wolkers. Een handige kruiwagen, tenminste zo lijkt het. Toch heeft hij zijn dochter niet aan een rol in de serie geholpen, vertelt Mea de Jong.
Ze is ontdekt tijdens een acteerles in een kleine talentenklas waar voor ze was gevraagd. Regisseuse Will Koopman van Gooische vrouwen woonde een les bij en pikte De Jong en een medeleerling eruit. “Ik werd ineens gebeld dat ik in de serie zat, ik wist niet wat me overkwam. Will wist pas veel later wie mijn vader was. Op mijn auditieformulier schrijf ik altijd gewoon M. de Jong, dat valt niet echt op.”
Het gebeurt De Jong wel vaker dat mensen niet weten wie ze is. Want ook al stemden anderhalf miljoen kijkers elke week af op het programma, herkend wordt ze haast nooit. “Alleen soms door kinderen, van een jaar of 9”, zegt ze. Die kwam ze vooral tegen in het restaurant waar ze werkte toen ze nog in Amsterdam woonde. “Die wilden dan een handtekening. Heel leuk, kinderen hebben een bijzonder geheugen voor gezichten die ze op tv zien denk ik.”
Maar laatst was het ineens raak in Groningen tijdens college. “‘Hé, ik zag jou gister op tv!’, riep een vrouw zo hard dat mijn klasgenoten het hoorden. Ik probeerde het eigenlijk een beetje stil te houden, maar dat is dus niet gelukt.”
Ook op Mokkels.nl, een forum waar mannen praten over vrouwen, is ze niet onopgemerkt gebleven. Het topic over De Jong gaat vooral over de diepte van haar decolleté en er worden plaatjes ge-upload van een zo bloot mogelijke Mea de Jong. “Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Ik besef dan ineens dat mensen die ik nog nooit gezien heb, mij wel zien. Dat is best raar.”
Het leven als actrice is wel eens lastig te combineren met haar studie, al had ze er vroeger meer last van. Vooral in haar eindexamenklas was het moeilijk en zat ze vaak in haar trailer te leren. “Op een gegeven moment had ik draaidagen toen ik eindexamen moest doen. De schrijvers hebben dat toen opgelost door mijn personage de jeugdgevangenis in te sturen omdat ze haar moeder in coma had geslagen.”
Maar tussen haar klasgenoten op het Barlaeus Gymnasium in Amsterdam viel ze niet op. Er zitten daar wel meer kinderen van regisseurs en schrijvers. “Ik heb nooit gemerkt dat ik anders werd behandeld.”
En nu studeert ze in Groningen en woont in een Vindicat-huis, ver van het glamoureuze leven dat ze zou kúnnen hebben. Ze moet het doen met een kamer van drie bij vier. Waarom doet ze eigenlijk geen theateropleiding? “Ik hou heel erg van leren en wil mezelf de tijd gunnen om uit te zoeken wat ik wil. Misschien wil ik later een opleiding doen met film of toneel.” Ze gaat wel meedoen aan de musical die Vindicat maakt. “Ik weet nog niet welke rol ik krijg. maar ik heb er heel erg veel zin in.”
Daarnaast test De Jong zichzelf nu als filmmaker. Samen met haar neef maakte ze The making of Zomerhitte. Hiervoor was haar vader – als producent van de film – weer wél handig. Met hem regelde ze dat ze vrij over de set mocht lopen en iedereen kon aanspreken.
De Jong: “We deden alles zelf en daar leer ik heel veel van. Als actrice wordt er heel erg voor je gezorgd: je wordt gebracht en gehaald, er loopt iemand mee van de set naar de make-up, alles wordt voor je geregeld. Toen ik met dit project begon, moest ik er gewoon met de bus heen, dat was wel even wennen.”
The making of... kreeg bovendien een onverwachte wending toen Wolkers overleed. Het bleek dat De Jong de laatste was die Jan Wolkers met de camera had geïnterviewd. Er brak een mediastorm rond haar los. “Dat is wel een gek iets om aandacht mee te krijgen. Ik wil dat mensen het interessant vinden om de inhoud van het interview, niet omdat het het laatste was.”
De Jong werd door veel zenders gebeld maar besloot uiteindelijk op te treden in De Wereld Draait Door. “Daar zijn ze er heel discreet mee omgegaan en dat was een voorwaarde voor mij.”
Ze is door Robbert Ammerlaan, directeur van uitgeverij De Bezige Bij, gevraagd een stuk te schrijven voor het blad Hollands Diep. “Daarin ga ik vertellen over het laatste interview met Jan Wolkers en hoe ik dat zelf ervaren heb. Het is natuurlijk heel erg gaaf dat ik meteen al mag schrijven voor zo’n blad.”
Actrice, musicalster, filmmaker en schrijfster. Een alleskunner dus?“Nee, ik ben meer een allesprobeerder”, lacht ze. Voorlopig heeft ze haar handen vol aan haar opleiding. “Ik vind heel veel leuk maar mijn studie wil ik graag afmaken. Tenzij er een grote hoofdrol op mijn weg komt natuurlijk.”
Klopt. Kreeg deze week wat vacatures binnen waarin ze medewerkers zochten:quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:42 schreef MadGuy het volgende:
De serie gaat volgens mij door, maar een bron weet ik zo één, twee, drie niet te geven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kickje
Er is al wat meer bekend over seizoen 4. Ik plaats het wel in spoilers, voor degenen die echt niks willen weten. De eerste nieuwe aflevering zal uitgezonden worden op 31 augustus.
Jammer dat Annet niet meer meedoet he![]()
Sorry, drukte me verkeerd uit. Ik bedoelde dat foto's niet worden verborgen door spoilertags.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh raar, ik zie 'm wel! Hier is iig het plaatje: http://85.17.151.153/2570(...)57064578_5_f4Wk.jpeg
bronquote:Alex Klaassen niet dé nieuwe Gooische Vrouw
Geplaatst op woensdag 23 april 2008 om 10:57
Annet Malherbe’s karakter Willemijn Lodewijkx krijgt voorlopig geen vaste vervanger in de televisieserie Gooische Vrouwen. Cabaretier Alex Klaassen is niet dé nieuwe Gooische Vrouw, maar wel een van de mensen die een gastrol speelt in het nieuwe seizoen. Dat meldt het ANP. “Misschien zit er tussen de gastrollen wel een vierde Gooische vrouw“, aldus de woordvoerster. “Maar we beginnen het vierde seizoen gewoon met drie vrouwen.” De opnames voor de vierde reeks zijn in volle gang.
Wat een sensatiekrant is De Telegraaf toch ook, hè?quote:’Gooische Vrouwen’ cremeren Willemijn
door Patricia Cortie
AMSTERDAM - Emoties op de set van Gooische Vrouwen. In de eerste aflevering moeten haar vrienden Willemijn Lodewijckx (de vertrokken Annet Malherbe) cremeren. Voor twee acteurs was het opnemen van de scène extra zwaar.
Susan Visser (Anouk) verloor vorig jaar plotseling geliefde en vader van haar kinderen Roef Ragas aan een hartstilstand. Het broertje van Daniël Boissevain (Tom) overleed vijf maanden geleden aan een overdosis drugs. De tranen op de set waren dus ongetwijfeld echt. Inbeelden was niet nodig… Een nieuw seizoen van de populaire RTL-serie start in september. Er komt overigens geen opvolger voor Willemijn, maar wel een aantal ’vaste karakters’, zoals Alex Klaasen als homoseksuele stylist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I'm finished with you, you're gonna wish that you felt this good again.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:40 schreef mvroegin het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:40 schreef mvroegin het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Wie speelde ze ook alweerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, ze was leuk in Alles is liefde, dusben benieuwd.
Oke bedanktquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alicia, dat meisjes dat Sinterklaas begeleidt en de show produceert.
Moet het sowieso 3 weken opnemenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:29 schreef E.T. het volgende:
gooische vrouwen wordt op maandag om 20.30 herhaald zo te zien
Ik weet ook niet of ik het wel ga opnemen die 3 weken, voor anderhalve euro kan je terugkijken :quote:Op zondag 7 september 2008 17:35 schreef Vivi het volgende:
Ik ga het volgende week missen! En ik kan niet opnemen.
Oh! da's goed om te weten!quote:Op zondag 7 september 2008 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het wel ga opnemen die 3 weken, voor anderhalve euro kan je terugkijken :
http://www.rtl.nl/soaps/gooischevrouwen/home/index.xml
Die bloopers
Tippiwan heeft op de trouwdag van Evert en Willemijn een bom geadresseerd aan alle vier de dames. Ik denk dat Willemijn aan de gevolgen daarvan is overleden..quote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef Ymke het volgende:
Heb gemist waar aan Willemijn is overleden
Ja he, daar moest ik ook steeds aan denken.quote:Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef Aventura het volgende:
Wel een grimmige aflevering zeg...Ook omdat je weet over de echte sterfgevallen.
Ja dat vond ik ook, maar bedacht me toen dat ze natuurlijk wat nieuwe verhaallijnen moeten opstarten. Het zal volgende keer vast weer wat beter zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 22:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het leuk, maar toch iets minder dan alle vorige afleveringen. Kan natuurlijk komen doordat het nu nog niet lekker liep tussen de drie dames. De scenes waren ook bizar kort allemaal, zo werd nergens wat dieper op ingegaan. En had inderdad wel iets willen zien van Tippi Wan die gepakt werd enzo.
Derek de Lint?quote:Op maandag 8 september 2008 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe heet de acteur die de psychiater speelt waar dirkjebij op de bank ligt?
jeweetzeluufffquote:
Is me eigenlijk niet opgevallen nee.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:02 schreef joep.t het volgende:
Valt het jullie ook niet op dat de decors en interieurs veel goedkoper ogen?
wonen waar je moeder dood gevallen is en je aupair je kind stal lijkt me ook niet plezant, dus verhuizen is dan een goeie optiequote:Op zondag 14 september 2008 19:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja inderdaad.. wel vaag dan idd dat ze er geen verdere uitleg over geven. Misschien omdat het minder goed met Martins carriere ging en dat ze kleiner moesten gaan wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vinden jullie het wel spannend?Happiness never comes in the way that we imagine.
Oke, nou daar kan ik nog weinig over zeggen. Ik was al bang dat het om Sletvana of dat vrouwtje uit de hockeywinkel gingquote:Op maandag 15 september 2008 18:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
De hondenfluisteraar.
Ja, even een anti-climax. Maar misschien hebben ze ervoor gekozen haar rustig te introduceren. Svetlana vind ik een leuke aanvulling, al zal die wel geen lang leven beschoren zijn, nu Evert ietwat teleurgesteld was dat zijn zoon met haar aanrommelde.quote:Op maandag 15 september 2008 18:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
De hondenfluisteraar.
Ik kreeg ineens een irritante brainwave, maar als de voorspelbaarheid zich voortzet zal het waarschijnlijk toch zoiets worden: Evert is alleen, met de honden van Willemijn, hondenfluisteraar komt in contact met de honden van Evert en dus Evert, ze worden verliefd en voilá, nieuwe Gooische vrouw. Uiteraard eerst wat ongemakkelijk protest van de drie andere dames, maar aan het einde sluiten ze haar in de armen en het hart.quote:Op maandag 15 september 2008 18:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oh, is de hondenfluisteraar de nieuwe Gooische Vrouw?
Wat mij betreft één van de dragende karakters in de serie. Ik vind Linda de Mol met die akteur die Martin Morero speelt het slechtst...moet ook zelden om ze lachen (behalve om de kleding van de Mol dan ) ze hadden daar echt iemand anders voor moeten nemen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:36 schreef gimme.shelter het volgende:
Dat hoop ik toch niet!!
Ik mis Wiilemijn!!
Vind hem een topacteur, die deze rol lekker over the top speelt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, ik vind Martin juist het grappigste karakter uit de serie, minstens even grappig als Willemijn.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet al lachen als Martin gewoon ergens in de verte in beeld staat.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet al lachen als Martin gewoon ergens in de verte in beeld staat.![]()
Klinkt logisch, had alleen zelf graag een andere wending gezien, en niet weer: kijk die vrouwtjes toch eens soppen op iedere nieuwe vrijgezelquote:Op woensdag 17 september 2008 13:48 schreef MadGuy het volgende:
Van Anouk begrijp ik het wel; die wil alles met een hartslag. Cheryl had naar haar idee wat goed te maken met Evert en de kinderen, ze probeerde haar schuld af te kopen omdat Willemijn vermoord is door Tippi Wan, die zij in huis had genomen nadat Anouk haar eruit had gegooid. En Claire wilde vooral haar eigen eenzaamheid doorbreken, zeker nu haar dochter ook het huis uit is.
die hondentrainster....daar zie ik nog niets in.quote:Op zondag 21 september 2008 21:44 schreef Vivi het volgende:
Leuke aflevering, elke scene had wel iets grappigs.
Jawel, dat is zo'n ingehouden gefrustreerdequote:Op zondag 21 september 2008 21:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
die hondentrainster....daar zie ik nog niets in.
Ik heb geloof ik gelijk, voorspelbaar.quote:Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik kreeg ineens een irritante brainwave, maar als de voorspelbaarheid zich voortzet zal het waarschijnlijk toch zoiets worden: Evert is alleen, met de honden van Willemijn, hondenfluisteraar komt in contact met de honden van Evert en dus Evert, ze worden verliefd en voilá, nieuwe Gooische vrouw. Uiteraard eerst wat ongemakkelijk protest van de drie andere dames, maar aan het einde sluiten ze haar in de armen en het hart.
Zo.
Ja, je had inderdaad gelijk!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:23 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik gelijk, voorspelbaar.
Overigens heb ik wel weer gelachen om Martin, toen hij over zijn ogen begon bij dr. Rossi: "Mijn ogen draaien helemaal weg, drie keer in de rondte... van je hopsasa..."
Briljant ja.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 21:10 schreef Bluezz het volgende:
Sletvana
Ik vind het nu alweer leuk. Alleen die reclame
Wat is dat dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zou wel tof zijn, dan koop ik 'm zeker. Moet ook nog steeds dat andere Gooische Vrouwen boek lezen.
Besteld.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:45 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
En kijk eens aan![]()
Boek: Gooische Vrouwen, hoe het begon - Sabine van den Eynde
zou wel leuk zijn als uiteindelijk Joost vermoord wordt in de badkuip, uit zelfverdedigingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:20 schreef Downer het volgende:
Wat een engerd die Joost, gatver, heul dramatisch die poort in beeld ook met die verzuipgeluiden![]()
Benieuwd naar volgende week!
Ja maar nog niet! We hebben wel een krankzinnige nodig in de serie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn als uiteindelijk Joost vermoord wordt in de badkuip, uit zelfverdediging
Oh?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:06 schreef Oblivion het volgende:
Was een droom...
Althans nu ik er over nadenk is het wel een hele vreemde wending...
Ja beetje vaag idd, verder toffe aflevering weerquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:06 schreef Oblivion het volgende:
Was een droom...
Althans nu ik er over nadenk is het wel een hele vreemde wending...
Het was inderdaad geen droom. Ja, in die scène wel, maar ze heeft het echt meegemaakt. Vandaar ook dat ze zo overstuur was en hem de deur heeft uitgezet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het was toch geen droom?
Ze hebben de afloop gewoon niet laten zien, zoals met meer dingen gebeurt in GV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |