Hahaa, ja mij ook!quote:Op maandag 12 november 2007 14:23 schreef Duderinnetje het volgende:
MM erin? Is dat een gerucht?
O lijkt me geweldig![]()
Op zich zou je dit einde ook kunnen zien als een echt einde. Je kan allemaal wel raden wat er gebeurd als de teller stopt......quote:Op maandag 12 november 2007 09:37 schreef Nuna het volgende:
Wat een roteindeEn begrijp ik goed dat ze dus nog niet weten hoe ze nu verder gaan? Straks komen we nooit achter wat er gebeurd is
quote:Op maandag 12 november 2007 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
De wijn was fijn! Er waren 32 wijnen ter proeverij en deze keer lag de nadruk op de roden, vanwege het seizoen. Zaten mooie bij! We hebben een mooi selectietje aangekocht, waaronder ook wit trouwens en zelfs een 'winterse' rosé.![]()
Maar ik dacht tijdens de veertiende slok die ik uitspoog wel aan de GV en hoe die op een proeverij mooi alles zouden doorslikken!![]()
![]()
![]()
En dan gierend en struikelend de wijnhandel uit!
Kom es naar Hoolsquote:Op maandag 12 november 2007 23:41 schreef Pritt het volgende:
Trouwens voor de eerste keer op Fok! dat ik in een topic post waar ook veel vrouwen posten.
Bij voetbal en games komen er niet zoveel.
Ja, nog goedkoper dan de kruidvat!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
In het Intertoys boekje dat ik net binnen kreeg staan seizoen 1 en 2 voor ¤ 6,99 per stuk.
Ja leuk he, een open eindquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik vraag me af of Rossi wel met Tippiwan naar het buitenland gaat. Misschien is het wel toevallig en onderschept hij haar...
Dat zou ook heel goed kunnenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik vraag me af of Rossi wel met Tippiwan naar het buitenland gaat. Misschien is het wel toevallig en onderschept hij haar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |