ik heb alleen nog maar van die halve berichten op Telegraaf-nivo gezien..quote:Op zondag 11 november 2007 21:37 schreef jmac het volgende:
[..]
Hoezo. Deze week hadden ze toch bekend gemaakt dat er een nieuw seizoen kwam.
quote:Over Seizoen 4 van Gooische Vrouwen
Ook RTL Nederland, die de serie Gooische Vrouwen uitzendt, is zich er bewust van dat het vertrek van Annet Malherbe een fikse aderlating is. "Voor Gooische Vrouwen is het uiteraard erg jammer”, reageert een woordvoerster. "Haar rol heeft een aanzienlijke bijdrage geleverd aan het succes van de serie.”
Hoewel het vertrek van Annet onafwendbaar is, is over de toekomst van Gooische Vrouwen nog geen duidelijkheid. "Momenteel vinden onderhandelingen plaats over een eventueel vervolg op de serie. Naar verwachting zal de uitkomst hiervan nog enkele weken op zich laten wachten'
Het was het was het was, een echte cliffhangerquote:Op zondag 11 november 2007 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
HOE WAS 'T, hoe was 't, hoe was 't?![]()
Ik wil niet teruglezen, want ik heb het dus nog niet gezien.
Maar hoe was 't???![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef Sonja27 het volgende:Hij had toch een keer gezegd dat hij iets met arme kinderen wilde gaan doen in plaats van al die verwende rijke stinkerds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor duderinnetje.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
De wijn was fijn! Er waren 32 wijnen ter proeverij en deze keer lag de nadruk op de roden, vanwege het seizoen. Zaten mooie bij! We hebben een mooi selectietje aangekocht, waaronder ook wit trouwens en zelfs een 'winterse' rosé.quote:Op maandag 12 november 2007 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was het was het was, een echte cliffhanger![]()
![]()
Hoe was de wijn?????![]()
Lief van je!quote:Op maandag 12 november 2007 00:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij had toch een keer gezegd dat hij iets met arme kinderen wilde gaan doen in plaats van al die verwende rijke stinkerds?
Hahaa, ja mij ook!quote:Op maandag 12 november 2007 14:23 schreef Duderinnetje het volgende:
MM erin? Is dat een gerucht?
O lijkt me geweldig![]()
Op zich zou je dit einde ook kunnen zien als een echt einde. Je kan allemaal wel raden wat er gebeurd als de teller stopt......quote:Op maandag 12 november 2007 09:37 schreef Nuna het volgende:
Wat een roteindeEn begrijp ik goed dat ze dus nog niet weten hoe ze nu verder gaan? Straks komen we nooit achter wat er gebeurd is
quote:Op maandag 12 november 2007 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
De wijn was fijn! Er waren 32 wijnen ter proeverij en deze keer lag de nadruk op de roden, vanwege het seizoen. Zaten mooie bij! We hebben een mooi selectietje aangekocht, waaronder ook wit trouwens en zelfs een 'winterse' rosé.![]()
Maar ik dacht tijdens de veertiende slok die ik uitspoog wel aan de GV en hoe die op een proeverij mooi alles zouden doorslikken!![]()
![]()
![]()
En dan gierend en struikelend de wijnhandel uit!
Kom es naar Hoolsquote:Op maandag 12 november 2007 23:41 schreef Pritt het volgende:
Trouwens voor de eerste keer op Fok! dat ik in een topic post waar ook veel vrouwen posten.
Bij voetbal en games komen er niet zoveel.
Ja, nog goedkoper dan de kruidvat!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
In het Intertoys boekje dat ik net binnen kreeg staan seizoen 1 en 2 voor ¤ 6,99 per stuk.
Ja leuk he, een open eindquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik vraag me af of Rossi wel met Tippiwan naar het buitenland gaat. Misschien is het wel toevallig en onderschept hij haar...
Dat zou ook heel goed kunnenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik vraag me af of Rossi wel met Tippiwan naar het buitenland gaat. Misschien is het wel toevallig en onderschept hij haar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |