Nou toch wel volgende weekquote:Op zondag 4 november 2007 23:11 schreef loezzie het volgende:
seizoen 3 toch? verder geweldige aflevering. die tippiwan is niet zo dom als ze zich voordoet!!
Bronquote:'Gooische Vrouw' Willemijn vervangen?
AMSTERDAM - Kijk vanavond nog maar eens goed, want het is één van de laatste optredens van Gooische Vrouw Willemijn Lodewijkx. Annet Malherbe heeft de handdoek in de ring gegooid. Een vervangster in háár rol, lijkt uitgesloten. "De scenarioschrijvers zullen er hoogstwaarschijnlijk een heel nieuw personage inschrijven”, zegt castingdirecteur Job Gosschalk.
Job vervolgt: "Natuurlijk zullen wij er alles aan doen om voor die rol een topactrice te casten.” Want een ander in de plaats van Annet als Willemijn, lijkt ondenkbaar. Nadat het nieuws bekend werd dat Annet zich meer op toneel wil gaan storten en daarom stopt met de succesvolle serie, uitten de fans massaal hun ongenoegen. Niemand zal haar kunnen doen vergeten.
Ook de castingkoning zegt dat hij Willemijn Lodewijkx ’enorm zal missen’. "Ik vind het bijzonder jammer is dat een van de leukste rollen van de afgelopen jaren op televisie, het voor gezien houdt. Maar hiermee redeneer ik voornamelijk vanuit mezelf en vanuit het publiek. Het is Annet gelukt om niet alleen een geestig personage neer te zetten, maar tegelijkertijd een kwetsbaar, ontroerend en herkenbare vrouw.”
Toch heeft Job er alle begrip voor dat Annet wil stoppen. "Als je drie seizoenen dezelfde rol speelt, bestaat het gevaar dat je alleen daarmee geïdentificeerd wordt. Annet heeft al jaren prachtige rollen op het toneel gespeeld, en wil waarschijnlijk voorkomen dat het publiek dat in de toekomst naar een voorstelling komt, naar Willemijn Lodewijkx zit te kijken. Al betwijfel ik of het veel uitmaakt of je drie of vier seizoenen dezelfde rol speelt. Dat zal de toekomst leren.”
Bronquote:Zoektocht naar TWEE Gooische Vrouwen?
door onze redactie
AMSTERDAM - Na Annet Malherbe wil ook Tjitske Reidinga, die de rol van Claire speelt, stoppen met Gooische Vrouwen. Betekent dit het einde van de goedbekeken serie?
De 35-jarige actrice ziet geen heil meer in het nieuwe seizoen. Deze uitspraak doet Tjsitske in een filmpje dat maandag per ongeluk op de webiste van RTL te zien was. Volgens de zender is het filmpje al 1,5 maand oud en was het niet de bedoeling dat het op de webstie geplaatst werd.
Tjitske, bekend van Klokhuis en Ja Zuster, Nee Zuster, speelt in Gooische Vrouwen de succesvolle advocate Claire.
Daar ben ik het mee eens. 2 nieuwe personages.. dat wordt wel erg moeilijk!quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:49 schreef Pritt het volgende:
Dit lijkt me wel de doodsteek voor de serie. Helaas maar het is leuk geweest voor de tijd dat het duurde.
Heb seizoen 2 vandaag ook gekochtquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb net de twee dvd's gekocht als rantsoen voor de barre jaren die komen gaan, zonder GV![]()
quote:'Gooische Vrouwen gaat door!'
Gooische Vrouwen blijft de gemoederen bezighouden. Hoewel er officieel nog geen bericht is dat de populaire serie, bedacht door Linda de Mol, een vierde seizoen ingaat, weet Weekblad Privé-hoofdredacteur Evert Santegoeds woensdagochtend bij Radio 538 te melden: "De serie gaat door!"
Volgens de showbizzkenner is met alle hoofdrolspeeltsers, behalve Annet 'Willemijn Lodewijkx' Malherbe, overeenstemming bereikt. "Er was nog wat onduidelijkheid over Tjitske Reidinga, die de rol van Claire speelt, maar ook zij is overstag gegaan", zo zegt Santegoeds stellig.
Desgevraagd reageert een woordvoerster van RTL Nederland verbaasd. "Er is nog helemaal geen uitsluitsel gekomen over een eventueel vervolg. De onderhandelingen zijn nog steeds in volle gang."
Evert: "Linda's manager Xenia Kasper heeft aan mij bevestigd dat de serie wel doorgaat."
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
O get ik heb zondagavond een wijnproeverij
Ik heb het al zo zwaar. Ik moet al die wijn weer uitspugen!quote:
iddquote:Op zondag 11 november 2007 21:34 schreef E.T. het volgende:
Ik haat cliffhangers...
Zeker als je niet eens weet of er wel een vervolg komt![]()
Hoezo. Deze week hadden ze toch bekend gemaakt dat er een nieuw seizoen kwam.quote:Op zondag 11 november 2007 21:34 schreef E.T. het volgende:
Ik haat cliffhangers...
Zeker als je niet eens weet of er wel een vervolg komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |